Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    3.2k Mesaje 113 Posters 1.1m Vizualizări 12 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • daniel22_22D Deconectat
      daniel22_22 @Adrianb1
      ultima editare de

      @Adrianb1 : Vino în Constanța-Mamaia unde este polul ucrainienilor în România. Ăștia conduc ca nebunii, inclusiv prin parcările magazinelor sau blocurilor.

      A 1 Reply Last reply Răspunde Citează -3
      • A Deconectat
        Adrianb1 @daniel22_22
        ultima editare de

        @daniel22_22 Poate acolo se aduna cocalarii. Dar cred ca acolo se aduna si cocalarii romani, poate nu tine de natie ci de stil.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • A Deconectat
          Adrianb1
          ultima editare de Adrianb1

          Ieri in vreo 2 inregistrari redate in reportajele de televiziune au spus ca o sa deschida Racaciuni si Bacau separat, la interval de vreo luna sau doua. Stiu ca s-a discutat, nu pare o idee grozava, doar subliniez ce s-a spus in caz ca nu s-a uitat cineva la bucatile respective.

          Descarcarea in Racaciuni pare si mai slaba decat cea de la Adjud, la iesirea in DN2 trebuie sa acorde prioritate unor vechicule care circula cu viteza mai mare decat in giratoriul de la Adjud, adica va fi mai greu de incadrat, dar asta e, rezistam cateva saptamani. Nu cred ca administratorul drumului si politia rutiera o sa schimbe prioritatile in intersectia aia pentru cateva saptamani, sa aibe prioritate traficul dinspre Bacau spre A7, desi e banal de facut si nu costa nimic, doar niste neuroni pusi la treaba. Ar putea face asta si la Adjud azi, daca ar vrea.

          Partea cea mai proasta e ca la nodurile giratoriu vor fi gatuiri pana cand se leaga la Bacau, nodurile rapide au banda suplimentara ca la Focsani sau Bacau, la cele intermediare nu e, ca nu va fi nevoie pe viitor. Nu era un cost mare sa faca o banda separata de iesire in DN2 la Adjud, necesita cateva sute de metri patrati expropriati si cateva zeci de mii de euro, dar planul initial nu cred ca includea deschidere partiala in nodul ala. Pe viitor cand o sa fie inchise tronsoane pentru mentenanta (asfaltare), o data la cativa ani, poate or vrea sa le faca, poate nu.

          Rabdare si tutun, si la vara cald.

          vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • ncbN Deconectat
            ncb
            ultima editare de

            Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 3, Filmare Integrală, UMB [23.12.2025] [Ep. 11 - 65%]
            Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
            • Duta CD Deconectat
              Duta C @ncb
              ultima editare de

              @ncb M E S E R I E !!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • M Deconectat
                mihai
                ultima editare de

                Construim Romania

                Construim Romania

                Comunicat ASCORO – Asociația Construim România Deschidere Autostrada A7 – tronsonul Focșani Nord – Adjud Nord În data de 23.12.2025 a fost deschis circulației un nou tronson al autostrăzii A7,...

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                • vancouverV Conectat
                  vancouver @Adrianb1
                  ultima editare de vancouver

                  @Adrianb1 Pentru mentenanta si reasfaltare nu este ok sa se inchida autostrada. Ce au facut la Timisoara pe A1 este no go. Nu facem autostrazile ca sa le mai inchidem din cand in cand, sunt fluxuri de marfa, navetisti etc, care se bazeaza pe anumiti timpi de trafic. Nu putem sa ne batem joc de acesti oameni si de firme, de prosperitatea tarii si a indivizilor.

                  Solutia este cea folosita peste tot in Europa si de altfel si la noi pe A2 de exemplu. S-a lucrat si s-a inchis complet o cale pe A2 intre Fundulea si Bucuresti sau la podurile Dunarene si nu s-a interzis traficul pe autostrada. Doar s-a gatutit la o banda, dar tot e infinit mai bine decat iesire afara. Iar in Europa se mai si gandeste un pic si daca tot sunt 3 benzi la dispozitie (adica doua normale si cea de urgenta) nu se gatuie ambele sensuri de mers, ci se face 2+1 si astfel pe un sens se pastreaza numarul de benzi si atunci nu apar ambuteiaje, indiferent de volumele de trafic. Nu mai vorbim ca se pot amenaja si 4 benzi ingustate pe o cale, asa cum vedem in Germania si Austria, unde reducerea ambuteiajelor este prioritate nationala. Pierderile economice ale ambuteiajelor in Germania fiind estimate la miliarde de euro anual.

                  Daca este sa gandim in termeni de EFICIENTA (asta daca chiar vrem prosperitate), singura varianta demna de luat in calcul este amenajarea a 4 benzi ingustate pe o cale. Ar ajuta enorm daca s-ar face fiecare cale mai lata cu aprox. 2m, asa cum vedem in noul standard din Germania, unde latimea totala este de 29,5m in loc de 26m, standardul valabil pana acum aprox. 10 ani si valabil si in Romania acum. Autostrada mai lata cu 3,5m costa un pic mai mult (gen 5-8%), dar banii ii dai o singura data, apoi folosesti 100-200-300 de ani si la fiecare santier te ajuta enorm. Noi in schimb ne trezim sa facem ingustat, drum express, in camp liber, chiar si unde vor fi multe camioane (A7 la nord de Suceava). Atata ne duce capu'.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • M Deconectat
                    mihai
                    ultima editare de

                    Autostrada A7 Focșani-Adjud · În trafic · High POV complet tur-retur și noduri | #UMB | 2025.12.23
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
                    • T Deconectat
                      trismegistul @vancouver
                      ultima editare de

                      @vancouver Din ce știu eu, exproprierile se fac și la Drum Expres tot ca la nivel de autostradă. Deci gândirea este să le dezvolte ulterior la profil de autostradă în funcție de trafic.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • vancouverV Conectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        Waze deja ruteaza pe autostrada deschisa pana la Adjud. 2:59 de la aeroport Otopeni pana in centrul Bacaului (la catedrala)!

                        Si atentie, daca am dat de undeva de pe A0 imediat langa Otopeni pana la sensul giratoriu Adjud Nord, Waze zice 2:09 pe 240km, adica o medie de 111 km/h. Adica inca se poate semnificativ mai repede in conditii meteo mai bune. Acum probabil la aprox. 0°C asa se circula cu o medie de 110.

                        Pe google maps, unde inca nu apare Focsani Nord - Adjud Nord, timpul Otopeni - Bacau Centru este 3:22. Si asta cu trecerea fluenta prin Adjud.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • I Deconectat
                          ioan.velescu @vancouver
                          ultima editare de ioan.velescu

                          @vancouver confirm că aceștia sunt timpii reali.

                          Pe data de 23.12.2025 - am plecat de la Mega Mall și până la ieșirea de pe A7 - Adjud (de menționat ar fi că am trecut pe la nodul Focșani Nord la ora 11.10) am făcut 2 ore și 9 minute.

                          Mașina setată pe pilot automat la 123 km/h (real 120 km/h) - viteza medie obținută a fost de aprox. 115 km/h (inclusiv ieșirea din București care a fost neașteptat de liberă).

                          Dacă aș fi mers cu 139-140 km/h aș fi ajuns într-o oră și 50 de minute, dar riscam să stau în coadă la deschidere.

                          După ce am ieșit de pe A7, traficul până la BC a fost crunt. Din experiența mea (peste 15 ani de condus pe DN2), cu un astfel de trafic aș fi făcut până la ieșirea din Adjud cel puțin 4 ore.

                          OvidiuPetru84O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • OvidiuPetru84O Deconectat
                            OvidiuPetru84 @ioan.velescu
                            ultima editare de

                            A7 - A3 | Adjud - Bucuresti | Decembrie 2025
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • First post
                              Last post