Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    3.1k Mesaje 110 Posters 1.0m Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Deconectat
      Adrianb1 @trismegistul
      ultima editare de

      @trismegistul Nu am uitat de termen, dar suna ciudat ca se focuseaza pe Adjud-Racaciuni cand urmatoarea deschidere va fi probabil Adjud-Bacau, nu Adjud-Racaciuni. Nu ma asteptam sa ia concediu, dar sa lucreze pe toata distanta Adjud-Bacau, aia ma mira.

      V S H 3 Replies Last reply Răspunde Citează 1
      • V Deconectat
        Victoras @Adrianb1
        ultima editare de Victoras

        @Adrianb1 UMB gandeste intr-un fel, tu gandesti altfel.

        A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • S Deconectat
          SwatKat @Adrianb1
          ultima editare de

          @Adrianb1 Poate incearca o fortare pana la Racaciuni? Stiu ca pare (cam) imposibil si ma gandesc ca autostrada inchisa de la Adjud ii ajuta mult la logistica... daca ii ajuta sa tina inchisa, eu sunt de acord.

          M T 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
          • M Deconectat
            mihai @SwatKat
            ultima editare de

            @SwatKat Pana la Racaciuni acum vreo saptamana erau cateva viaductela care inca nu erau puse toate grinzile. Nu ca n-ar fi frumos sa fie direct pana la Racaciuni, dar parca ar fi prea de tot sa ajunga de la grinzi la "gata de trafic" in 2 saptamani.

            S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • A Deconectat
              Adrianb1 @Victoras
              ultima editare de

              @Victoras Nu, gandim la fel dar eu nu am acces la informatiile la care au ei acces. Sunt singur ca managerii lor de proiect calculeaza cum e optim sa lucreze, noi doar ghicim ce se intampla acolo. Doar vazut din afara nu prea e clar ce se intampla, ca Racaciuni e "a bridge too far" pentru anul asta, daca stii vorba.

              @swatkat , nodul de la Racaciuni ca si cap de linie de autostrada e o pacoste cu calea ferata si satul intre nod si DN2. O sa fie ok ca nod intermediar, dar nu vrei sa descarci A7 in el decat daca ai boala si pe soferi, si pe sateni.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • I Deconectat
                Iulian
                ultima editare de

                acum o saptamana pe Adjud-Racaciuni parca mai era o singura structura care necesita grinzi pe o deschidere (la fosta balastiera) si inca un pod cu o deschidere care avea nevoie de armare si suprabetonare. In rest mai multe poduri care necesitau hidroizolatie si asfalt. Nimic grav. Poate ca sunt deja asfaltate sau vor fi cel putin partial pana de Craciun.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • H Deconectat
                  hummingbird @Adrianb1
                  ultima editare de

                  Pana la Adjud Nord e deja cam gata, sunt vreo 3k oameni care bibilesc ultimele pregatiri acolo, după spusele lui Scrio. Restul doar nu o sa între în concediu, mi se pare normal sa lucreze spre Nord.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • Duta CD Deconectat
                    Duta C
                    ultima editare de

                    Au o organizare ceas UMBistii.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • S Deconectat
                      SwatKat @mihai
                      ultima editare de

                      @mihai Da, era mai mult ca speranta desarta, ca stiu ca nodul ala e mic si va fi cu probleme. Si asa cum am zis, daca ii ajuta sa o tina inchisa pentru a eficientiza transportul de materiale etc de la baza lor de acolo, prefer cateva luni asa si deschidere integrala in August.
                      Ca asta e obiectivul, nu? sa nu pierdem finantarea din Pnrr..

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Adjud - Bacău se va deschide integral, nu pe bucăți, undeva în aprilie , maxim mai 2026.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 10
                        • A Deconectat
                          Azzl @vancouver
                          ultima editare de Azzl

                          @vancouver O decizie perfecta. Intre Adjud si Racaciuni este doar Sascut-ul. Sa speram ca in perioada asta sunt si soferii mai cumpatati si nu moare nimeni pana la deschidere. Acum sper ca UMB are deja pregatita armatura pentru Racaciuni-Bacau. Am observat in anii anteriori ca se iese la legat preponderent in vara. Personal imi imaginez ca se sta in hala primavara si se pregateste armatrura incepand cu vara la teren. Daca e asa ar insemna ca pana la bacau trece de Mai. La Nord de Bacau si mai grav. Pana la Bacau sunt 2 treceri peste M500 iar pana la Sabaoani mai este o trecere peste DN 2 si peste Raul Moldova. Nu sunt multe structuri mari. Dar si masajele, podetele, noduri etc. (peste 20) mananca timp si manopera.

                          I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • I Deconectat
                            Iulian @Azzl
                            ultima editare de

                            @Azzl
                            Pe L3 Focsani-Bacau o mare parte a radierelor sunt deja turnate. La fel foarte multe armaturi pt pilele podurilor sunt acolo, sunt si unele pile deja turnate, unele podete casetate deasemenea. Asta inseamna ca nu se pleaca de la zero. Mare parte din terasamente sunt deja facute pe L3 Fc-Bc si L1/L2 Bc-Ps. L3 din Pascani-Bacau este clar foarte in urma dar nu este esential pt PNRR.
                            Deci nu este ca si cum ar pleca de la zero. Pleaca clar cu un avantaj fata de cum era Fc-BC unu si doi. si este clar ca niste resurse se mai pot libera de pe A3 sau A0, chiar daca sunt putini tot se mai aduna.

                            A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • A Deconectat
                              Azzl @Iulian
                              ultima editare de Azzl

                              @Iulian Departe de mine gandul ca ar pleca de la 0. Nu la sta m-am referit. La nivel de suprastructura este de munca. Terasamentele mare parte par a fi la cota de balast stabilizat. Totusi sa speram la cat mai mult. Sa ocolim in viteza (si mai in siguranta) spre Bucuresti -Roman, Adjud, Focsani, Buzau etc...este perfect .In 2027 ma duc la mare pe la bucuresti ca sa merg 500 km legat pe Autostrada :)

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • S Deconectat
                                SwatKat
                                ultima editare de

                                Si, ca sa umbresc putin bucuria ca se deschide si scapam de Adjud, iar citesc titlul mare scris pe Hotnews ca e "Risc de calitate mediocră", ghici ciuperca cine zice asta.

                                A T 2 Replies Last reply Răspunde Citează 6
                                • A Deconectat
                                  Azzl @SwatKat
                                  ultima editare de Azzl

                                  @SwatKat Timpul o sa ne arate. Deocamdata inafara de o alunecare de vegetal la terasament pe DX12 si cateva tasari in zona structurilor nu am auzit de catastrofe la UMB pe zona de Autostrazi.
                                  Bun. Tragica a fost moartea celor 4 muncitori. Zilele trecute cred s-au facut 2 ani. Si accidentul din zona Buzau. Dumnezeu sa-i ierte.
                                  In rest.... de unde rasare isteria asta?

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • F Conectat
                                    fulgernc
                                    ultima editare de

                                    UMB e unul din etaloanele calității pe drumurile de mare viteză în RO. Prostiile rostogolite de echipa de "atotcunoscători" în virgule ..se pare că a prins. Dealul liliecilor e încă top , A3 Buc-Ploiești , la fel. Unii să compare amplele lucrări de consolidare de pe A3 , ale UMB ...cu lotul Impregilo , spre exemplu. Care ...nu are nici măcar șanțuri de preluare a apelor în zona viaductului , pe părțile culeilor.
                                    Au mai dat și ei greș pe alocuri. E imposibil să nu și greșești. Dar remediază. Ați văzut că în multe cazuri folosesc și grile geotextile ptr consolidarea taluzurilor(pământul vegetal)??? Acum?? Și experiența mai învață . Ptr că nu poate fi totul prevăzut. E o optimizare între soluții tehnice și posibilități financiare. Altora le-a plecat taluzul cu parte din terasament ...și fără ploi ..și nu mai făcea nimeni scandal. Și nu sunt puși drept etichetă de calitate slabă. Din contra ..le fac plecăciuni.

                                    vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                    • EmericE Deconectat
                                      Emeric
                                      ultima editare de

                                      UMB forțează finalul de an: Încă 50 de km pe Autostrada Moldovei înainte de Revelion!
                                      Este o cursă contracronometru pe șantierul dintre Focșani și Adjud. Constructorul român (UMB) trage tare, profitând de fiecare moment prielnic, pentru a deschide circulația până la sfârșitul anului.
                                      Aștept rezultatele testelor de calitatea, iar dacă acestea vor fin conforme, voi putea să programez recepția lucrărilor în perioada 23-24 decembrie.
                                      Dacă totul corespunde standardelor de calitate și siguranță, românii vor primi un cadou binemeritat de sărbători.
                                      Odată cu acest lot, adăugăm încă 50 de km Autostrăzii Moldovei.
                                      Asta înseamnă că, de la finalul acestui an, se va circula continuu pe aproximativ 250 km, direct de la București până la Adjud!
                                      Eforturile constante din 2025, atât ale antreprenorilor căt și ale colegilor din CNAIR, au făcut ca anul acesta să adăugăm 146 km la rețeaua de drumuri de mare viteză a României.
                                      Anul viitor trebuie să finalizăm A7, de la Ploiești la Pașcani.
                                      Moldova are o mare nevoie de dezvoltare, iar mobilitatea rapidă și sigură este cheia care va debloca potențialul economic al regiunii.
                                      Mulțumim celor care sunt acum pe șantier, în condiții grele de muncă, pentru ca românii să se poată deplasa în cele mai bune condiții!

                                      61 reactions · 11 shares | UMB forțează finalul de an: Încă 50 de km...

                                      61 reactions · 11 shares | UMB forțează finalul de an: Încă 50 de km...

                                      UMB forțează finalul de an: Încă 50 de km pe Autostrada Moldovei înainte de Revelion! Este o cursă contracronometru pe șantierul dintre Focșani și Adjud. Constructorul român (UMB) trage tare,...

                                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver @fulgernc
                                        ultima editare de vancouver

                                        @fulgernc Confirm 100% legat de calitate. Pur si simplu asa este: UMB este un etalon al calitatii.

                                        • Hai sa luam primul lor lot de autostrada, A3 Bucuresti - Ploiesti lot 3, adica cel mai apropiat de Ploiesti, cam de la nodul Dumbrava pana la iesirea in DN1. Acolo se circula si acum, la 15 ani, ireprosabil. Cu cat mergi mai spre Bucuresti e mai rau, pe lotul italienilor s-a tot reparat si e jale.
                                        • Apoi lot Izvin-Giarmata din Lugoj-Timisoara-Arad. E de departe cel mai bun, cred ca singurul pe care nu s-a intervenit masiv inca. Fostele loturi Tirrena Scavi au avut nevoie de reasfaltare completa si tot nu e ca lumea. FCC Construction un nume mare - TM-Arad, cu diverse probleme, reparate binisor, intre timp tasarile s-au consumat in 16 ani si reparatiile tin, se poate merge cu viteza.
                                        • Intre Sibiu si Holdea sunt multi constructori. Lotul UMB mi se pare cel mai bun, la ani lumina de cel mai prost, adica al italienilor cu autostrada daramata si viaductul Aciliu. Slabut si lotul Astaldi de langa Sibiu (cu tunelul Sacel). Bune mai sunt si loturile Strabag/Straco, cam la acelasi nivel cu UMB, dar 4-5 ani mai vechi. Iar lotul dinspre Holdea facut de o asociere italo-spaniola e bunicel si el, dar clar sub UMB
                                        • DX12 UMB: ireprosabil, cu exceptii punctuale remediate
                                        • A0 UMB: e nu am simtit nici un calorifer pe acolo si am mers de mai multe ori, atat cu masina mea, cat si cu Uber spre aeroport etc. Relaxat in orice conditii.
                                        • A7 UMB: atat centura Bacau, cat si ce s-a inaugurat recent, sunt printre cele mai bune autostrazi din Romania la ora actuala. Da, ca si DX12 punctual cate o trambulina, desi eu personal nu le-am simitit niciodata - dar se pare ca au fost pe centura Focsani, ori fix acolo eu ies inainte de Focsani.
                                        • in jud. Vrancea au facut mai multe judetene. Sunt tzipla. Perfecte. Rigole, semnalizare, marcaje, poduri si podete, totul este ireprosabil. Incomparabil cu alte firme care au facut lucrarile mai binisor sau mai slabut.

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 14
                                        • Duta CD Deconectat
                                          Duta C @vancouver
                                          ultima editare de Duta C

                                          @vancouver Pe Dx12 lot 3 reparațiile nu sunt foarte ok. Se simt. În rest da face calitate. A făcut tot genul ala de reparații pe A7 si nu se simte nimic.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • M Deconectat
                                            manu @Emeric
                                            ultima editare de

                                            @Emeric cam inghesuiala pe pod :))

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                            • First post
                                              Last post