Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    2.7k Mesaje 97 Posters 928.1k Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • C Conectat
      Claudiu1 @Azrael
      ultima editare de

      @Azrael Dupa ce se deschide A7, DN2 va fi probabil reconfigurat la 2+1 alternativ. Traficul nu o sa mai fie justificabil pentru 2+2.

      daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • daniel22_22D Conectat
        daniel22_22 @Claudiu1
        ultima editare de

        @Claudiu1 Ar fi ceva

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • I Deconectat
          Iulian @Azrael
          ultima editare de

          @Azrael
          Lasa că într-o luna tirurile o sa meargă pe A7 iar pe DN-eu merg nostalgicii.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Poze de pe pum, user Allex, de aici:
            https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=58.msg507954#new

            9ndD856.jpeg

            eF4YuFN.jpeg

            IFdb11o.jpeg

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              Intr-un fel ciudata lipsa de consecventa. La Spataru au facut podul DN2 peste A7 cu 4 benzi (+ separat benzi de incarcare - descarcare), inclusiv cu parapet median. Aici nu, au lasat 1,75+1,75, cu vizibilitate redusa sus pe pod si deci risc major sa se intample ceva candva.

              Macar un minim de future - proof puteau sa faca, sa fie 2+2 autentic, cu parapet median, gen zona de 2+2 dintre Buzau si Rm. Sarat.

              Sa subliniem insa si un plus: va fi iluminat.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              C daniel22_22D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 5
              • ncbN Deconectat
                ncb
                ultima editare de

                Si o filmare de pe pagina de Facebook Drum Expres Focsani-Braila-Constanta

                62K views · 182 reactions | Drum Expres Focsani-Braila-Constanta on Reels

                62K views · 182 reactions | Drum Expres Focsani-Braila-Constanta on Reels
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • C Conectat
                  Claudiu1 @vancouver
                  ultima editare de Claudiu1

                  @vancouver Pe langa narativul total plauzibil de zero viziune, eu ma gandesc ca poate diferenta intre cele 2 pasaje este ca pe sectorul Tisita-Focsani traficul va fi aproape complet preluat de autostrada. Iar la Spataru, intersectia inca va fi destul de intens folosita pentru ruta Buzau-Constanta, pe directia DN2C Slobozia.

                  vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver @Claudiu1
                    ultima editare de vancouver

                    @Claudiu1 Tu te incapatanezi (in sens pozitiv) sa crezi ca orice se face in tara asta este GANDIT. Si cauti acea gandire. Doar ca nu este asa si foarte multe lucruri se fac tocmai ca nimeni nu s-a deranjat sa-si miste macar un neuron.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • I Deconectat
                      Iulian
                      ultima editare de

                      In altă ordine de idei se cam anunță ploi în zona Adjudului ceea ce face aplicarea hidroizolației imposibilă. Ghinion... câteva zile totuși la sfârșitul lunii curate, poate termina podurile. Parca pe cel de peste canal erau la asfalt pe sensul Adjud -Focsani. La Putna sunt la hidroizolatie la fel la Tișița.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • daniel22_22D Conectat
                        daniel22_22 @vancouver
                        ultima editare de daniel22_22

                        @vancouver : Vin si eu cu o explicatie: podurile de pe DN2 dintre Focsani si Adjud sunt toate la 2x2.

                        LE: My bad: Am avut impresia ca la Garoafa e 2x2, dar e 1.5x1.5 😞

                        caa112bf-0290-4aff-a964-2b06f121c922-image.png
                        43a79c74-e279-4103-89a1-a262dfd43294-image.png
                        d6dccffb-486f-4168-924c-e66b28d2d933-image.png
                        f23bf76a-c431-4b26-993d-f1ca78122229-image.png
                        ee8886d0-1864-4636-98fd-9195406742ee-image.png

                        vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver @daniel22_22
                          ultima editare de vancouver

                          @daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                          LE: My bad: Am avut impresia ca la Garoafa e 2x2, dar e 1.5x1.5 😞

                          😕 😞

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • V Deconectat
                            Victoras @vancouver
                            ultima editare de

                            @vancouver Punctul meu de vedere este bazat pe experienta soselelor din Romania, Europa si peste ocean. Ce vad zilnic in traficul din tara nu se regaseste nicaieri in lumea civilizata. Locul fruntas la mortalitate pe sosele se datoreaza in primul rand soferilor romani. Iar cauza o constituie nivelul scazut de educatie al participantilor la trafic, delasarea autoritatilor in supravegherea traficului, neaplicarea reglementarilor legale cand e cazul. Nu mai reamintesc comportamentul diferit al "tugulanului roman" dincoace si dincolo de frontiera. Vesnica noastra scuza ca infrastructura e de vina e o marota. Intradevar e o forma de presiune asupra statului pentru constructia soselelor moderne, dar nu stim sa obiectivizam situatiile. Nu mai departe vezi secventa de mai sus cu TIR-ul care a omorat doi oameni nevinovati. Si ce scrie acolo: "Trafic mult+Drfum ingust+Coruptie (Celebra fabrica de permise). ?? Cand de fapt pe un tronson liber, un camion "vitezoman" condus ...imprudent de catre un....sofer nu a ramas pe trasa normala de mers si s-a rasucit pe toata latimea soselei datorita neadaptarii vitezei la conditiile de drum. Mentinindu-ne in situatia actuala, nici un pericol ca cineva sa ne ia locul fruntas la morti pe sosele mult timp, zeci de ani si ani!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • First post
                              Last post