Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    2.7k Mesaje 97 Posters 927.8k Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • ncbN Deconectat
      ncb
      ultima editare de

      Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 1, Lucrări Structuri, UMB [17.11.2025] [Ep. 16 - 85%]
      daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • daniel22_22D Deconectat
        daniel22_22 @ncb
        ultima editare de

        @ncb Un santier parasit :)))))

        G I 2 Replies Last reply Răspunde Citează 5
        • G Conectat
          gales_ vasile @daniel22_22
          ultima editare de

          @daniel22_22 “doar” atat se poate 😁

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • M Deconectat
            MihaiD
            ultima editare de MihaiD

            1.jpg 2 .jpg

            Două poze fără valoare, doar mi le-a trimis cineva ca să-mi arate că sâmbătă seara încă se lucra pe Răcăciuni - Bacău, adică L3, deci nu doar L1 și L2. Pozele sunt cam de pe la jumătatea lotului.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • I Conectat
              Iulian @daniel22_22
              ultima editare de

              @daniel22_22
              Nu au capacitate se vede!😀

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • A Deconectat
                Azrael
                ultima editare de Azrael

                S-a dat drumul la Garoafa. Din pacate rampele nu sunt 2+2, doar podul. Si e scurt, si vor fi probleme la depasit tiruri ce merg pe banda 1. Nu cred ca degeaba au fost largite si rampele la celelalte poduri. Proiect prost dpmdv.

                Din filmarea lui Stef de ieri, se pare ca la Tisita au mai ridicat 2 stalpi, deci avem 3+2=5 stalpi ridicati din 16.

                C I 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                • C Deconectat
                  Claudiu1 @Azrael
                  ultima editare de

                  @Azrael Dupa ce se deschide A7, DN2 va fi probabil reconfigurat la 2+1 alternativ. Traficul nu o sa mai fie justificabil pentru 2+2.

                  daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • daniel22_22D Deconectat
                    daniel22_22 @Claudiu1
                    ultima editare de

                    @Claudiu1 Ar fi ceva

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • I Conectat
                      Iulian @Azrael
                      ultima editare de

                      @Azrael
                      Lasa că într-o luna tirurile o sa meargă pe A7 iar pe DN-eu merg nostalgicii.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Conectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Poze de pe pum, user Allex, de aici:
                        https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=58.msg507954#new

                        9ndD856.jpeg

                        eF4YuFN.jpeg

                        IFdb11o.jpeg

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • vancouverV Conectat
                          vancouver
                          ultima editare de vancouver

                          Intr-un fel ciudata lipsa de consecventa. La Spataru au facut podul DN2 peste A7 cu 4 benzi (+ separat benzi de incarcare - descarcare), inclusiv cu parapet median. Aici nu, au lasat 1,75+1,75, cu vizibilitate redusa sus pe pod si deci risc major sa se intample ceva candva.

                          Macar un minim de future - proof puteau sa faca, sa fie 2+2 autentic, cu parapet median, gen zona de 2+2 dintre Buzau si Rm. Sarat.

                          Sa subliniem insa si un plus: va fi iluminat.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • ncbN Deconectat
                            ncb
                            ultima editare de

                            Si o filmare de pe pagina de Facebook Drum Expres Focsani-Braila-Constanta

                            62K views · 182 reactions | Drum Expres Focsani-Braila-Constanta on Reels

                            62K views · 182 reactions | Drum Expres Focsani-Braila-Constanta on Reels
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                            • C Deconectat
                              Claudiu1 @vancouver
                              ultima editare de Claudiu1

                              @vancouver Pe langa narativul total plauzibil de zero viziune, eu ma gandesc ca poate diferenta intre cele 2 pasaje este ca pe sectorul Tisita-Focsani traficul va fi aproape complet preluat de autostrada. Iar la Spataru, intersectia inca va fi destul de intens folosita pentru ruta Buzau-Constanta, pe directia DN2C Slobozia.

                              vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Conectat
                                vancouver @Claudiu1
                                ultima editare de vancouver

                                @Claudiu1 Tu te incapatanezi (in sens pozitiv) sa crezi ca orice se face in tara asta este GANDIT. Si cauti acea gandire. Doar ca nu este asa si foarte multe lucruri se fac tocmai ca nimeni nu s-a deranjat sa-si miste macar un neuron.

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • First post
                                  Last post