Cumva a fost omisa postarea si aici pe forum
Best posts made by Claudiu1
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver La nivelul de isterizare la care s-a ajuns, o sa spuna ca basculantele au fost umplute cu polistiren
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver Si ce e cel mai trist e ca, desi o sa se faca testele, o sa existe persoane care nu vor folosi A7. Pentru ca le-a spus lor un IT-ist (si eu sunt, dar imi vad lungul nasului cand vine vorba de constructii) ca pica podul.
-
RE: Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport
@vancouver a spus în Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport:
Numai asa ca idee: PENTRU PRODUCEREA UNUI PANOU SOLAR ESTE NECESARA ENERGIE ELECTRICA, CAT ACEL PANOU PRODUCE IN 10-20 DE ANI (functie de locatie). Deci economic vorbind e o aberatie sa se produca energie solara, pentru ca in 20 de ani panourile cam ajung la durata de viata si trebuie schimbate. Ce le face totusi eficiente, este ca se produc in China cu mana de lucru incredibil de ieftina si cu cost energetic la fel extrem de mic, comparat cu cele de la noi.
In general sunt de acord cu afirmatiile tale, dar aici tin sa te contrazic. Energy payback time (EPBT) pentru un panou solar este 1-2 ani. Comparativ cu 20-30 de ani durata de viata a panoului.
Cu siguranta energia solara are si multe alte dezavantaje, precum producerea intermitenta (+instabilitate in sistem), materii prime finite, spatiu ocupat, lipsa inertiei in SEN.
Dar daca li se adauga o metoda de stocare in CHEAP, multe din aceste probleme s-ar rezolva. Si nici atunci nu ar trebui sa depaseasca mai mult de ~35-40% din mixul energetic.
Ce ar trebui facut cu solar+eolian e exact ce s-a facut cu taxele de emisii CO2. Sa fie introdusa taxa de perturbare a SEN, taxa care sa fie folosita pentru constructia de CHEAP.
-
RE: Cârcoteala de pe drum
@PaulS "Ca si idee, am avut si eu acceasi discutie pe A8, ei au invins pt ca sunt mai multi nu pt ca au avut argumente mai corecte si cu toate aceastea am pastrat un limbaj decent"
La asta dădusem reply, dar nu pare sa meargă bine reply de pe telefon -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Azrael Dupa ce se deschide A7, DN2 va fi probabil reconfigurat la 2+1 alternativ. Traficul nu o sa mai fie justificabil pentru 2+2.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver Pe langa narativul total plauzibil de zero viziune, eu ma gandesc ca poate diferenta intre cele 2 pasaje este ca pe sectorul Tisita-Focsani traficul va fi aproape complet preluat de autostrada. Iar la Spataru, intersectia inca va fi destul de intens folosita pentru ruta Buzau-Constanta, pe directia DN2C Slobozia.
-
RE: Centuri rutiere
@PaulS in ziua de azi, si acestea se fac cu AI, nu mai are nimeni rabdare sa deseneze :laughing:
Podul va avea 2 benzi pe sens + cale ferata dubla?
Latest posts made by Claudiu1
-
RE: HSR Linii si trenuri de mare viteză
@vancouver Nu cred ca se va face vreodata HSR trecand Carpatii. Orice proiect HSR va trece pe linie conventionala de 160-200km/h pe relief montan si apoi isi continua traseul la 300km/h in zone de campie sau podis. Eu nu vad cum ar putea fi justificata vreodata financiar HSR in relief montan.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Cumva a fost omisa postarea si aici pe forum
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver Pe langa narativul total plauzibil de zero viziune, eu ma gandesc ca poate diferenta intre cele 2 pasaje este ca pe sectorul Tisita-Focsani traficul va fi aproape complet preluat de autostrada. Iar la Spataru, intersectia inca va fi destul de intens folosita pentru ruta Buzau-Constanta, pe directia DN2C Slobozia.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Azrael Dupa ce se deschide A7, DN2 va fi probabil reconfigurat la 2+1 alternativ. Traficul nu o sa mai fie justificabil pentru 2+2.
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@marius.firtonea Acolo inca nu se termina banda de accelerare cand schimbi de pe A13 pe A1 spre Pitesti
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@mike_us Iar in filmarea lui Raducu de aici, se vede la 5:20

