A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
-
@JohnDoe Dacă te referi la PPP nu prea a fost nimeni dispus să intre în asociere. A fost un singur contrat de PPP semnat în România in 2011 cu asocierea Vinci-Aktor (da, aceiași actori) dar au renunțat după ce nu au reușit să găsească finanțare.
Acum condiție sunt și mai dure: banii ieftini s-au terminat în toată Europa din cauza covid+razboi+datorii publice mari, UE nu finanțează așa ceva, guvernul nu are mic bani și nici nu poate garata un minim de trafic care sa ducă la încasări suficiente din taxa.Cine vrea puțină istorie a imaginației guvernanților, vă rog să citiți articolul ăsta. E de ras ce se spune atunci față de ce este acum.
-
Acest mesaj a fost șters! -
@vancouver sunt de acord.
Tragedia e ca gasim bani pentru un drum pe Valea Doftanei, pentru 3 sensuri giratorii suspendate megalomanice prin Predeal Sud si capetele centurii Sinaia, o centura la Comarnic 1x1 cu 4 giratorii si 100milioane de Euro deviz (deci vreo 15mil/km), si centura Busteni-Azuga cu iarasi un catralion de giratorii si 1x1 si un pret asemanator sau mai mare decat la Comarnic.
Daca adunam finantarile pentru aceste proiecte, gaseam pentru sectorul de care zici, Sinaia Sud-Predeal Sud. Sunt numai 22 km. Iar daca vrei de la Comarnic unde se termina 2v2 pana la Predeal Sud (unde se desparte drumul) sunt 39 km. Deci nu sunt distante enorme...
-
Autostrada Transilvania. Tronsonul Poarta Sălajului – Nădășelu, scos din PNRR, va fi transferat pe Programul Transporturi / Peste 300 de milioane de lei vor intra în conturile constructorilor săptămâna aceasta /
-
-
Meserie! Se mișcă tikareții! Ușor, ușor fac treaba! Prima dată cand au câștigat pe Dex12 am zis ca dau gherlă! Nu degeaba iau luat americanii la Deveselu parteneri!
-
Horatiu Cosma, care intre timp este insider, zice ca Ozaltin termina acel balanced cantilever in mai - iunie 2026. Ar fi o realizare. Prin urmare inaugurare in toamna-iarna 2026 compet Nadaselu - Romanasi (respectiv Zimbor-Romanasi mai devreme, prin februarie-martie 2026).
-
@vancouver a spus în A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda:
Horatiu Cosma, care intre timp este insider, zice ca Ozaltin termina acel balanced cantilever in mai - iunie 2026.
A preluat bila de cristal ..și ștafeta de la d-l Pistol , și d-l Șerbănescu , privind declarațiile ...cu termenele de finalizare. O fi știind cum e când te piși contra vântului ? Asta e frumos cu politica în administrație. Cât timp ești pe tușă poți să îi înjuri pe toți.
Să îi dăm o bilă albă ...ptr viitorul văzut în bila de cristal. -
-
Totusi, spre deosebire de altii a explicat cum este posibil acel termen. Pe drumul critic este podul peste cimitir la Nadaselu. Acolo vor fi 4 seturi de cofraje, care vor glisa fiecare cate 65m (probabil 13 turnari a 5 m), fiind o deschidere de 65*2 centrala si cate una de 65m lateral, respectiv lateral structura va mai continua 25m pana la urmatoarea pila, dar probabil acesti 25m se fac de jos, cu cofraj. Porr la Talmacel face o turnare cam la 1 saptamana (la final si mai repede, la inceput mai greu). 13 sapt. pe sens = 26 de saptamani pe ambele sensuri, iese cam iunie.
Asta e planul, asta e ce a spus Horatiu Cosma. Nu este o promisiune, este un plan.
Atentie: discutam de finalizarea structurii acelui pod, adica sa putem merge pe betonul turnat pe sus pe tablier. Darea in trafic undeva pe final de 2026.