Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    482 Mesaje 26 Posters 140.4k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • JohnDoeJ Deconectat
      JohnDoe @vancouver
      ultima editare de JohnDoe

      @vancouver nu cred ca o sa vedem nicio miscare decat daca e Gold daca am inteles bine turnkey incluzand si operarea.
      Inteleg Silver dar daca 30 de ani nu s-a miscat nimic, poate ca e timpul sa renuntam la partea de investitie publica si sa lasam si privatul sa preia initiativa.

      My 2 cents.

      Calafat - Severin - Lugoj

      daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • daniel22_22D Conectat
        daniel22_22 @JohnDoe
        ultima editare de daniel22_22

        @JohnDoe Dacă te referi la PPP nu prea a fost nimeni dispus să intre în asociere. A fost un singur contrat de PPP semnat în România in 2011 cu asocierea Vinci-Aktor (da, aceiași actori) dar au renunțat după ce nu au reușit să găsească finanțare.
        Acum condiție sunt și mai dure: banii ieftini s-au terminat în toată Europa din cauza covid+razboi+datorii publice mari, UE nu finanțează așa ceva, guvernul nu are mic bani și nici nu poate garata un minim de trafic care sa ducă la încasări suficiente din taxa.

        Cine vrea puțină istorie a imaginației guvernanților, vă rog să citiți articolul ăsta. E de ras ce se spune atunci față de ce este acum.

        Guvernul dă drumul la parteneriate public-private în infrastructură şi energie

        Guvernul dă drumul la parteneriate public-private în infrastructură şi energie

        Guvernul a stabilit, în şedinţa de ieri, o listă de 18 proiecte de investiţii care vor fi realizate prin parteneriate public-privat (PPP).

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • daniel22_22D Conectat
          daniel22_22
          ultima editare de

          Acest mesaj a fost șters!
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • R Deconectat
            rt25 @vancouver
            ultima editare de

            @vancouver sunt de acord.

            Tragedia e ca gasim bani pentru un drum pe Valea Doftanei, pentru 3 sensuri giratorii suspendate megalomanice prin Predeal Sud si capetele centurii Sinaia, o centura la Comarnic 1x1 cu 4 giratorii si 100milioane de Euro deviz (deci vreo 15mil/km), si centura Busteni-Azuga cu iarasi un catralion de giratorii si 1x1 si un pret asemanator sau mai mare decat la Comarnic.

            Daca adunam finantarile pentru aceste proiecte, gaseam pentru sectorul de care zici, Sinaia Sud-Predeal Sud. Sunt numai 22 km. Iar daca vrei de la Comarnic unde se termina 2v2 pana la Predeal Sud (unde se desparte drumul) sunt 39 km. Deci nu sunt distante enorme...

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              Autostrada Transilvania. Tronsonul Poarta Sălajului – Nădășelu, scos din PNRR, va fi transferat pe Programul Transporturi / Peste 300 de milioane de lei vor intra în conturile constructorilor săptămâna aceasta /

              Mădălina Podaru  /  nov. 10  /  Rutier

              Autostrada Transilvania. Tronsonul Poarta Sălajului – Nădășelu, scos din PNRR, va fi transferat pe Programul Transporturi / Peste 300 de milioane de lei vor intra în conturile constructorilor...

              Autostrada Transilvania. Tronsonul Poarta Sălajului – Nădășelu, scos din PNRR, va fi transferat pe Programul Transporturi / Peste 300 de milioane de lei vor intra în conturile constructorilor...

              Tronsonul Poarta Sălajului – Nădășelu de pe Autostrada Transilvania, scos anterior din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), va fi transferat

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
              • A Deconectat
                Azzl
                ultima editare de

                Autostrada A3 - Viaductele de la Nădășelu și Topa Mică 11.11.2025
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                • D Deconectat
                  Duta C
                  ultima editare de

                  Meserie! Se mișcă tikareții! Ușor, ușor fac treaba! Prima dată cand au câștigat pe Dex12 am zis ca dau gherlă! Nu degeaba iau luat americanii la Deveselu parteneri!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Horatiu Cosma, care intre timp este insider, zice ca Ozaltin termina acel balanced cantilever in mai - iunie 2026. Ar fi o realizare. Prin urmare inaugurare in toamna-iarna 2026 compet Nadaselu - Romanasi (respectiv Zimbor-Romanasi mai devreme, prin februarie-martie 2026).

                    19K views · 194 reactions | 🌐 Exclusiv: A3 eliminată din PNRR din...

                    19K views · 194 reactions | 🌐 Exclusiv: A3 eliminată din PNRR din...

                    🌐 Exclusiv: A3 eliminată din PNRR din același motiv ca metroul din Cluj 🌐 ✅️ Tronsonul Nădășelu- Poarta Sălajului de pe Autostrada Transilvania a fost scos din PNRR, conform secretarului de stat...

                    Autostrada Transilvania: Cand vom circula pe cei 40km Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • F Deconectat
                      fulgernc @vancouver
                      ultima editare de fulgernc

                      @vancouver a spus în A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda:

                      Horatiu Cosma, care intre timp este insider, zice ca Ozaltin termina acel balanced cantilever in mai - iunie 2026.

                      A preluat bila de cristal ..și ștafeta de la d-l Pistol , și d-l Șerbănescu , privind declarațiile ...cu termenele de finalizare. O fi știind cum e când te piși contra vântului ? Asta e frumos cu politica în administrație. Cât timp ești pe tușă poți să îi înjuri pe toți.
                      Să îi dăm o bilă albă ...ptr viitorul văzut în bila de cristal.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Deconectat
                        mike_us
                        ultima editare de

                        Autostrada A3 - Lotul Nădășelu - Zimbor
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post