Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    484 Mesaje 26 Posters 140.6k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • daniel22_22D Deconectat
      daniel22_22
      ultima editare de

      Acest mesaj a fost șters!
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • R Deconectat
        rt25 @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver sunt de acord.

        Tragedia e ca gasim bani pentru un drum pe Valea Doftanei, pentru 3 sensuri giratorii suspendate megalomanice prin Predeal Sud si capetele centurii Sinaia, o centura la Comarnic 1x1 cu 4 giratorii si 100milioane de Euro deviz (deci vreo 15mil/km), si centura Busteni-Azuga cu iarasi un catralion de giratorii si 1x1 si un pret asemanator sau mai mare decat la Comarnic.

        Daca adunam finantarile pentru aceste proiecte, gaseam pentru sectorul de care zici, Sinaia Sud-Predeal Sud. Sunt numai 22 km. Iar daca vrei de la Comarnic unde se termina 2v2 pana la Predeal Sud (unde se desparte drumul) sunt 39 km. Deci nu sunt distante enorme...

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          Autostrada Transilvania. Tronsonul Poarta Sălajului – Nădășelu, scos din PNRR, va fi transferat pe Programul Transporturi / Peste 300 de milioane de lei vor intra în conturile constructorilor săptămâna aceasta /

          Mădălina Podaru  /  nov. 10  /  Rutier

          Autostrada Transilvania. Tronsonul Poarta Sălajului – Nădășelu, scos din PNRR, va fi transferat pe Programul Transporturi / Peste 300 de milioane de lei vor intra în conturile constructorilor...

          Autostrada Transilvania. Tronsonul Poarta Sălajului – Nădășelu, scos din PNRR, va fi transferat pe Programul Transporturi / Peste 300 de milioane de lei vor intra în conturile constructorilor...

          Tronsonul Poarta Sălajului – Nădășelu de pe Autostrada Transilvania, scos anterior din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), va fi transferat

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
          • A Deconectat
            Azzl
            ultima editare de

            Autostrada A3 - Viaductele de la Nădășelu și Topa Mică 11.11.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
            • D Deconectat
              Duta C
              ultima editare de

              Meserie! Se mișcă tikareții! Ușor, ușor fac treaba! Prima dată cand au câștigat pe Dex12 am zis ca dau gherlă! Nu degeaba iau luat americanii la Deveselu parteneri!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Horatiu Cosma, care intre timp este insider, zice ca Ozaltin termina acel balanced cantilever in mai - iunie 2026. Ar fi o realizare. Prin urmare inaugurare in toamna-iarna 2026 compet Nadaselu - Romanasi (respectiv Zimbor-Romanasi mai devreme, prin februarie-martie 2026).

                19K views · 194 reactions | 🌐 Exclusiv: A3 eliminată din PNRR din...

                19K views · 194 reactions | 🌐 Exclusiv: A3 eliminată din PNRR din...

                🌐 Exclusiv: A3 eliminată din PNRR din același motiv ca metroul din Cluj 🌐 ✅️ Tronsonul Nădășelu- Poarta Sălajului de pe Autostrada Transilvania a fost scos din PNRR, conform secretarului de stat...

                Autostrada Transilvania: Cand vom circula pe cei 40km Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • F Conectat
                  fulgernc @vancouver
                  ultima editare de fulgernc

                  @vancouver a spus în A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda:

                  Horatiu Cosma, care intre timp este insider, zice ca Ozaltin termina acel balanced cantilever in mai - iunie 2026.

                  A preluat bila de cristal ..și ștafeta de la d-l Pistol , și d-l Șerbănescu , privind declarațiile ...cu termenele de finalizare. O fi știind cum e când te piși contra vântului ? Asta e frumos cu politica în administrație. Cât timp ești pe tușă poți să îi înjuri pe toți.
                  Să îi dăm o bilă albă ...ptr viitorul văzut în bila de cristal.

                  vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • M Deconectat
                    mike_us
                    ultima editare de

                    Autostrada A3 - Lotul Nădășelu - Zimbor
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver @fulgernc
                      ultima editare de vancouver

                      @fulgernc

                      Totusi, spre deosebire de altii a explicat cum este posibil acel termen. Pe drumul critic este podul peste cimitir la Nadaselu. Acolo vor fi 4 seturi de cofraje, care vor glisa fiecare cate 65m (probabil 13 turnari a 5 m), fiind o deschidere de 65*2 centrala si cate una de 65m lateral, respectiv lateral structura va mai continua 25m pana la urmatoarea pila, dar probabil acesti 25m se fac de jos, cu cofraj. Porr la Talmacel face o turnare cam la 1 saptamana (la final si mai repede, la inceput mai greu). 13 sapt. pe sens = 26 de saptamani pe ambele sensuri, iese cam iunie.

                      Asta e planul, asta e ce a spus Horatiu Cosma. Nu este o promisiune, este un plan.

                      Atentie: discutam de finalizarea structurii acelui pod, adica sa putem merge pe betonul turnat pe sus pe tablier. Darea in trafic undeva pe final de 2026.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • F Conectat
                        fulgernc @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver

                        Nu vreau să pun la îndoială , în special , capacitatea și buna voință a constructorului turc ...de a livra în termenul contractual cele asumate. Să arunc vreo urmă de îndoială asupra. Pur și simplu am prins un fel de aversiune față de declarațiile d-lui în cauză ...mai ales din prisma manipulărilor și interpretărilor ăe care le servea ...când era pe "tușă". Din prisma unui partid care și-a construit "temelia" discursului ..cu "posturi ocupate pe bune" ...și nu "clientelă de partid și lipitori de afișe" (sau "experți" vs "habarniști")...domnul în cauză nu avea ce căuta în nici o instituție relaționată cu construcția de drumuri. Poate doar în poziția de ...portar.

                        Sunt antologice "curbele" de sarcină și ..iluziile optice debitate . Alea ...sunt "metaforele" pișate contra vântului. Să nu se aștepte la aplauze din partea mea.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post