Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    1.2k Mesaje 43 Posters 459.5k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • C Deconectat
      chapo
      ultima editare de chapo

      Inca nu a fost solicitata prelungirea. Astfel, termenul contractual este 2028, deci nu minte, faptul ca turcii si italienii nu se incadreaza in termenul initial e alta mancare de peste

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
      • P Deconectat
        PaulS
        ultima editare de

        Autostrada A1, Boița-Cornetu, Tunel Robesti-Mapa-Cengiz
        remus matache
        https://www.youtube.com/watch?v=s51nD1h1pCs

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de

          Geological mapping of rock massifs along the planned Sibiu–Pitești motorway corridor
          Geostud
          https://www.youtube.com/watch?v=1UhlyfyrYQo

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de

            Irinel Ionel Scriosteanu :
            𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭
            𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺
            Progres important pe Secțiunea 3 Cornetu – Tigveni a #AutostradaA1 Sibiu – Pitești 🛣️
            📍 Pe această secțiune, una dintre cele mai complexe de pe traseul A1 Sibiu–Pitești, lucrările avansează într-un ritm susținut pe mai multe fronturi:
            ➡️ Tunel Poiana (cel mai lung tunel rutier, cu autorizatie de construire, din România – 1,7 km):
            ✅️ Portal 2 a fost finalizat.
            ✅️ Au fost realizate și testate ancorele de test, iar în prezent sunt analizate rezultatele.
            ✅️ În zona Portalului 2 se amenajează terasamentele platformei de montaj și lansare a TBM-ului (mașina de forat tunel), pregătind astfel etapa de execuție a tunelului propriu-zis.
            ✅️ Portal 1 este realizat în proporție de 85%, lucrările urmând să fie finalizate în perioada următoare.
            ➡️ Structuri și lucrări conexe:
            ✅️ Se lucrează simultan la 12 viaducte de pe traseu.
            ✅️ Se execută lucrări la ecoductul Călinești, un element esențial pentru protejarea faunei și conectivitatea ecologică.
            ✅️ Se desfășoară lucrări de consolidare și terasamente pe mai multe tronsoane.
            ℹ️ 📍 pe acest santier sunt mobilizați peste 800 muncitori si operatori și 240 de utilaje si echipamente.
            ℹ️ Instalația de foraj (𝗧𝗕𝗠)a fost testată la producător, a fost demontată si acum este transportată spre portul in care va fi încărcată cu destinația Port Constanța.
            🏁 Aceste lucrări reprezintă pași importanți în realizarea Secțiunii 3, care va asigura o conexiune strategică între Cornetu și Tigveni și va contribui semnificativ la finalizarea Autostrăzii Sibiu – Piteșt

            66K views · 1K reactions | 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a...

            66K views · 1K reactions | 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a...

            𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭 𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺 Progres important pe Secțiunea 3 Cornetu – Tigveni a #AutostradaA1 Sibiu – Pitești 🛣️...

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Mădălina Podaru  /  oct. 14  /  Rutier

              Autostrada Sibiu – Pitești. Alunecare de teren în șantierul de la Perișani / Un complex turistic este în pericol

              Autostrada Sibiu – Pitești. Alunecare de teren în șantierul de la Perișani / Un complex turistic este în pericol

              Autoritățile din comuna Perișani au sesizat, marți, Comitetul Județean pentru Situații de Urgență (CJSU) Vâlcea, după ce în urmă cu câteva zile, în satul

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • D Deconectat
                DoubleOG @vancouver
                ultima editare de

                @vancouver si pozele unde sunt?

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Deconectat
                  marius.firtonea
                  ultima editare de

                  Placa turnata de Mapa la Boita.
                  IMG-20251015-WA0044.jpg

                  I R 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                  • C Deconectat
                    calulcelviteaz
                    ultima editare de

                    https://www.youtube.com/watch?v=n7Gx3bZVWDY

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • I Deconectat
                      Iulian @marius.firtonea
                      ultima editare de

                      @marius.firtonea
                      Clasa bre! Ăștia vor să facă tunelurile alea? Și nu știu cate viaducte?

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • ncbN Deconectat
                        ncb
                        ultima editare de ncb

                        Aceasta e filmarea in care se vede suprabetonarea viaductului la min 2:08

                        https://youtu.be/eWOs5eAGl1g?si=g7SWP_ON-g2He00d

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • R Deconectat
                          rockband @marius.firtonea
                          ultima editare de

                          @marius.firtonea a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

                          Placa turnata de Mapa la Boita.
                          IMG-20251015-WA0044.jpg

                          Nasol, nu arata bine. Posibil sa fie nevoie sa frezeze pana la armatura cel putin, daca nu si sa sparga mai adanc, sa refaca.

                          Par fisuri de contractie. Acestea apar cand se foloseste un beton de clasa superioara, mai bun si apoi nu se uda placa si nu se acopera cu folie. Mai ales vara trebuie udata si udata iar, uneori timp de 10-14 zile! Alta varianta este ca armatura este prea departe de suprafata de beton (au turnat prea mult beton).

                          A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • A Deconectat
                            Azzl @rockband
                            ultima editare de

                            @rockband Poate beton cu prea multa apa? In folclor se mai intampla sa vina beton prea vascos si ei sa mai puna apa....

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • M Deconectat
                              mihab
                              ultima editare de

                              Pe dupa-amiaza azi CNAIR au iesit si cu un pct de vedere oficial. Se pare ca nu-i nimic grav, se rezolva cu rasini epoxi (ca la orice corectie de beton).

                              Dmpdv e bine ca au comis-o asa pe o portiune asa de mica si ca tot lantul de reactie-contra-reactie samd a functionat bine si repede. Si de-acum vor sti ca oamenii stau cu ochii pe ei.

                              economica. net/autostrada-a1-sibiu-pitesti-40_880495.html

                              Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • Duta CD Deconectat
                                Duta C @mihab
                                ultima editare de

                                @mihab la ce foame de km de autostrăzi avem, vor avea viata grea turcii cu dronele și miile de ochi care îi urmăresc......cred că dânșii nu realizează cât de important este acest tronson pt noi!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • ncbN Deconectat
                                  ncb
                                  ultima editare de

                                  https://youtu.be/Rbb4ifqxhxY?si=FXE1rGt263yZ3kU5

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                  • ncbN Deconectat
                                    ncb
                                    ultima editare de

                                    https://youtu.be/ztt4TO-zeGA?si=3QUy8DWbVvbIHf1g

                                    Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                    • Duta CD Deconectat
                                      Duta C @ncb
                                      ultima editare de

                                      @ncb a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

                                      https://youtu.be/ztt4TO-zeGA?si=3QUy8DWbVvbIHf1g

                                      Deasupra tunelurilor lungi ,in padure este o foreză. A scris dronistul ceva pe ecran dar nu am inteles. Care este rolul forezei de acolo mai excat? Poate spune cineva?

                                      I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de vancouver

                                        Probabil roca nu este suficient de dură, fiind prea aproape de suprafață și presiunea mică. Așa ca trebuie piloți gen la cut+cover.

                                        Cu alte cuvinte rezultă ca soluția cu tunel e o cretinitate și era foarte bine cu debleu cum era prevăzut inițial. Dar cei de la mediu care sunt niște nulități pe proiectare și construcții au știut ei mai bine care e soluția corectă. Îmi vine să vomit! Pentru ca puteam din 2016-2017 sa avem autostrada completă pe acolo. Viaductul de 2 km de la vest de zona de tunel era absolut suficient pentru permeabilitate animale oricât de mari.

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                        • A Deconectat
                                          Adrianb1 @vancouver
                                          ultima editare de

                                          @vancouver Din cate stiu tunelurile nu au absolut nimic de-a face cu permeabilitatea. "tuneluri pentru ursi" e o vorba scornita de televiziuni, nu de realitate. Problema e ca debleurile foarte adanci pe un teren foarte prost duceau la probleme gen Aciliu, nu se pot sapa decat la pante foarte mici si cu deranj foarte mare, trebuie taiata o suprafata de padure foarte mare pentru asa ceva. Nu stiu cum e costul pe fiecare varianta, dar tunelurile par a avea un impact negativ mai mic decat debleurile.

                                          Terenul se stie de multa vreme cum e, nu pot sa povestesc detaliile dar a fost prospectat in anii '70, datele erau secrete atunci si o parte (doar cele topo) au ajuns la ISPE pentru constructia de LEA, restul, in special geo, nu stiu. Nu stiu cand a fost facuta calea ferata, dar si aia e printr-un tunel, mai scurt. Poate daca autostrada trecea pe la nord de Holdea erau sanse sa scape de tuneluri, poate sa ramana doar unul mai scurt, dar pe traseul actual era enorm de mult de defrisat pentru debleuri.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • I Deconectat
                                            Iulian @Duta C
                                            ultima editare de

                                            @Duta-C
                                            Stabilizarea versantului. Sa nu plece cu tunel cu tot.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post