Cristian Pistol tot legat de A1 CdA:
Best posts made by rockband
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
-
RE: Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
Fata de alte coridoreli, aici avanseaza binisor.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@daniel22_22 Da, se pare ca pe 20.12 deschideri pe A7 pe toate fronturile, si Bz-Fcs lot 3, si Pl-Bz lot 1+2. Informatii de la @vancouver .
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
o deschidere utila doar pentru traficul local
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
In momentul publicarii anuntului de licitatie in SICAP / SEAP, conform legii, sursa de finantare trebuie sa fie deja stabilita pentru 100% din suma de proiect. Din acel moment banii trebuie inclusi in buget.
Asadar o amânare pe motiv ca nu sunt bani nu este legal posibila. Si nici nu am auzit vreodata sa se fi intamplat asta in Romania in ultimii 50 de ani, de cand traiesc eu. Asa ca nu stiu de unde vine mereu si mereu iarasi aceasta presupunere. Autoritatile (atat politicienii, cat si functionarii publici superior) au tot interesul sa se laude cu demararea unui nou proiect, iar in prima faza se face proiectarea care costa fix nimic, deci nu afecteaza bugetul. Si GARANTAT nu freaca pe nimeni cum o sa se descurce Romania in 2027 cu banii, cand drumul asta express o sa intre efectiv in executie.
Amanarile la depunere sunt cauzate de cererile potentialilor ofertanti, care vor timp sa-si faca ofertele. Amanarile la desemnarea castigatorilor sunt determinate de birocratie si mai ales de faptul ca ne dam singuri cu stangul in dreptul cu diverse criterii altele decat pretul. Pana se analizeaza dureaza. Si apoi apar si motive de contestii in plus.
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
A6 Craiova - Severin lot 1:
– Asocierea CONCELEX SRL (lider) – CONSTRUCTII ERBASU SA – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL –(România)
– Asocierea GOTT STRASSE S.R.L. (lider) – DANLIN XXL S.R.L. – EUROCERAD INTERNATIONAL S.R.L. – PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L. – PATSTROY VDH EAD – BITUMINA GMBH BULGARIA EOOD (România – Bulgaria)
– Asocierea NUROL CONSTRUCTION S.A. (lider) – NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (România – Turcia)
– Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider) – STRADE BAUUNTERNEHMUNG SRL – INFRAVIS S.R.L. (Turcia – România)”,Sunt primii 10,5 km de la DX12 spre vest.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Da, progresul este excelent pe Focsani - Adjud. Au inceput sa traga tare, desi inca sunt puncte de lucru in care nu lucreaza nimeni.
As indrazi sa avansez septembrie 2025 ca prognoza de deschidere Focsani - Adjudul Vechi, complet, dintr-o bucata.
Probabil ulterior cu aceeasi oameni vor ataca si Adjudul Vechi - Bacau Sud, ajungand pe final de an pe la 50%-60% si cu partea asta, cu finalizare prin vara 2026.
-
RE: Autostrăzi
@vancouver a spus în Autostrăzi:
Din iunie fara intrerupere pe autostrada 465 km in Romania !
Date fiind cele mai recente prognoze:
- A0S3 va fi dat in trafic in aprilie
- DX12 L4.2 va fi dat in trafic in mai
Sa zicem cel tarziu in iunie vom merge asadar neintrerupt 465 km de la nod centura Craiova cu DeX12 pana la iesirea de pe A4 la Ovidiu (sau 460 km pana la iesirea A4 spre Port Cta).
Acum cele mai lungi trasee pe autostrada sunt:
- A0 Bragadiru - A4 Ovidiu 244 km
- A3 Tg. Mures - A1 Holdea 243 km
Revenind la Craiova - Constanta, o sa avem si o economie de timp semnificativa.
De ex. acum, miercuri, la ora 16 timpul intre DeX12 Centura Craiova si A4 Port Constanta este de 4:40 cf. google maps (sau 4:08 fara trafic). Pe 468 km. Dupa deschiderea celor 2 cioturi vor fi 459km, care la 130 km/h se parcurg in 3:32. Hai sa zicem 3:40 daca va fi putin aglomerat la iesirea de pe A1 pe A0 si la revenirea de pe A0 pe A2.ASADAR O ECONOMIE DE TIMP DE PESTE 1 ORA DUPA AMIAZA. Si ca. 35' intre timpii fara trafic (noaptea).
Scade usor si distanta, ambele cioturi ramase fiind scurtaturi fata de drumul actual:
- nod A0/A1 - nod A0/DN6 acum 17km via DNCB, scade la 14km pe A0
- nod Albota - nod DeX12/A1 acum 18km via DN65, scade la 12km pe DeX12
Reduce distanta Craiova - Constanta = 9 km
Ramai la aceeasi opinie? Iunie?
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
Pod Braila:
Din comentarii aflam ca urmeaza sa puna asfaltul nou si pe sensul Br-Tulcea, apoi receptia finala. Probabil iunie. Atunci deschid si drumurile de legatura.
-
RE: A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16
17.04, DX4. Pe ultima suta inainte de mutarea traficului de pe DN1 pe noua varianta.
Latest posts made by rockband
-
RE: A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16
17.04, DX4. Pe ultima suta inainte de mutarea traficului de pe DN1 pe noua varianta.
-
RE: A8 Iași - Tg. Mureș și centuri jud. Iași
ce inseamna AC partial? e macar jumatatea de lot utila, cea din vest?
-
RE: Material rulant: Locomotive, vagoane etc
greu se mai misca cu locomotivele astea modernizate
fix aici ne-am gasit sa fim mai catolici decat papa si sa stam sa le testam de la ia draci, in schimb diverse cazane cazute se plimba fara probleme -
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
Pod Braila:
Din comentarii aflam ca urmeaza sa puna asfaltul nou si pe sensul Br-Tulcea, apoi receptia finala. Probabil iunie. Atunci deschid si drumurile de legatura.
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
La podul asta a constatat si UMB-ul ca "iarna nu-i ca vara". Nu poti sa faci o structura complexa batand din palme. Asta apropos ca la un moment dl. Umbrarescu promitea acest DX pana la final de 2024. Deocamdata suntem in grafic pentru final de 2025, mai devreme nu vad.
-
RE: Material rulant: Locomotive, vagoane etc
Rama 003 a fost vazuta la Brasov, asadar face deja curse.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Pe 25 mai lot 2 cu descarcarea provizorie Stalpu sau chiar pana la nod cu DN2 Spataru, lot Nurol?
-
RE: Autostrăzi
@vancouver a spus în Autostrăzi:
Din iunie fara intrerupere pe autostrada 465 km in Romania !
Date fiind cele mai recente prognoze:
- A0S3 va fi dat in trafic in aprilie
- DX12 L4.2 va fi dat in trafic in mai
Sa zicem cel tarziu in iunie vom merge asadar neintrerupt 465 km de la nod centura Craiova cu DeX12 pana la iesirea de pe A4 la Ovidiu (sau 460 km pana la iesirea A4 spre Port Cta).
Acum cele mai lungi trasee pe autostrada sunt:
- A0 Bragadiru - A4 Ovidiu 244 km
- A3 Tg. Mures - A1 Holdea 243 km
Revenind la Craiova - Constanta, o sa avem si o economie de timp semnificativa.
De ex. acum, miercuri, la ora 16 timpul intre DeX12 Centura Craiova si A4 Port Constanta este de 4:40 cf. google maps (sau 4:08 fara trafic). Pe 468 km. Dupa deschiderea celor 2 cioturi vor fi 459km, care la 130 km/h se parcurg in 3:32. Hai sa zicem 3:40 daca va fi putin aglomerat la iesirea de pe A1 pe A0 si la revenirea de pe A0 pe A2.ASADAR O ECONOMIE DE TIMP DE PESTE 1 ORA DUPA AMIAZA. Si ca. 35' intre timpii fara trafic (noaptea).
Scade usor si distanta, ambele cioturi ramase fiind scurtaturi fata de drumul actual:
- nod A0/A1 - nod A0/DN6 acum 17km via DNCB, scade la 14km pe A0
- nod Albota - nod DeX12/A1 acum 18km via DN65, scade la 12km pe DeX12
Reduce distanta Craiova - Constanta = 9 km
Ramai la aceeasi opinie? Iunie?
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Iar carcasele de armatura pentru piloti ar putea fi pentru fundatiile portalurilor pe care vor fi indicatoarele nodului Buzau Sud. Nu e normal sa se faca piloti la asa ceva, dar cine stie ce au calculat ei acolo, ce mlastina o fi in zona...