Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. rockband
    R
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 85
    • Grupuri 0

    rockband

    @rockband

    159
    Reputație
    11
    Vizualizări
    85
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    rockband Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by rockband

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      Autostrada A7 Ploiești-Buzău | Lot 2: Pasaj km 20 DESCHIS + pasaj km 26 și pod km 38 | 2025.06.18

      Nu stiu cat ati fost de atenti la filmare, dar de la 8:15 intra in interiorul structurii de la km38. Si acolo se vad deja sudate acele rigidizari pe diafragmele din zona reazemelot. Ceea ce au uitat bulgarii in octombrie, desi venise DS (dispozitie de santier) de la Via Design, proiectantul lucrarii.

      ATENTIE: pe PUM se face o confuzie si zic unii acolo ca Via Design ar fi subantreprenorii UMB. Nici vorba de asa ceva, e prostie. Nici ai lui UMB, nici ai lui Coni-Trace. Via Design este acelasi lucru cu Consitrans si sunt cei care au facut aici proiectarea pe A7. Pentru ca a fost FIDIC ROSU, adica proiectarea separata de executie. Intre 2018 si 2022 Via Design a facut SF + proiectul pe A7 pana la Bacau. Apoi s-a licitat cu proiectul gata si au castigat firmele care executa acum, si care nu au avut voie sa mai umble la proiect. Asa au si aparut monstruozitati ca la km 38, unde nu era necesar nici un pod metalic, dar in fine.

      Totusi a fost nevoie ca Via Design sa dea DS-uri sau sa modifice proiectul daca in teren s-a gasit apa (la Pizza), daca bulgarii au facut greseli sau daca ei insisi au gresit, cum a fost la pod Buzau, unde nu s-a consumat contrasageata.

      Asa ca Via Design nu este subantreprenorul UMB si nu a facut ce zice UMB la pod Buzau! Poate se aude si pe PUM! Orice modificare insa trebuie sa o dea ei, deci avem o firma independenta de UMB care pe raspunderea ei trebuie sa dea solutii si gireaza aceste solutii. Apoi mai este supervizerul, care si el este independent de UMB. Si gireaza si el. Si mai este UMB, cu proiectantii proprii, care au verificat si ei la pod Buzau ca totul este OK, ca doar raspunde si ei!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Irinel Ionel Scriosteanu

      Irinel Ionel Scriosteanu

      𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳 (𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂) În decembrie anul trecut, deschiderea traficului pe Lotul 2 a fost amânată din cauza unor probleme tehnice descoperite la mai multe pasaje și...

      În decembrie anul trecut, deschiderea traficului pe Lotul 2 a fost amânată din cauza unor probleme tehnice descoperite la mai multe pasaje și poduri.
      🔹 Pasajul peste autostradă de la km 26
      🔧 Sudurile au fost consolidate prin montarea de eclise cu șuruburi de înaltă rezistență.
      ✅ A fost finalizat și deschis traficului.
      🔹 Pasajul peste autostradă de la km 33
      🛠️ A fost remediat punctual
      ✅ A fost finalizat și deschis traficului.
      🔹 Podul de la km 38 peste Râul Sărata
      🌉 Cel mai mare și mai complex de pe acest tronson, a ridicat cele mai multe probleme: suduri neconforme și dificultăți apărute din cauza nerespectării unei dispoziții de șantier.
      🔩 În primă fază, sudurile au fost consolidate prin montarea de eclise cu șuruburi de înaltă rezistență și au fost realizate consolidări la alte elemente ale tablierului metalic.
      Au fost realizate teste dinamice și statice care au avut rezultate bune, dar, pentru ca nu a fost respectată dispoziția de santier (situație care poate crea probleme in ceea ce privește durabilitatea podului) și pentru a avea o analiză cât mai obiectivă, a fost contractat și un expert tehnic internațional. Pe baza Expertizei tehnice, a inspecțiilor comune realizate de Expert si Proiectant, si a discuțiilor din cadrul mai multor întâlniri tehnice, s-a stabilit soluția finală care va fi aplicată iar începând de marți, 19 august 2025, antreprenorul a demarat lucrări de consolidare a unor îmbinări la talpa superioară a tablierului metalic al podului de la km 38.
      După finalizarea acestor lucrări, se va efectua un nou set de teste statice pentru verificarea siguranței și durabilității structurii, folosind o tehnologie diferită față de cea folosită la primele teste, la solicitarea expertului.
      Facem tot posibilul ca până la sfârșitul lunii septembrie să se poată deschide traficul pe Lotul 2 al Autostrăzii Ploiești – Buzău.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      De la @vancouver , m-a rugat pe mine sa postez:

      A7 km20

      Coni-Trace spera sa termine maine 18.06 complet si chiar sa dea drumul la trafic sus pe pasajul DJ100C peste A7. Nu stiu daca automat si pe A7 pana la Mizil.

      Parapetele din beton delimiteaza calea pentru masini de cea pentru biciclisti, asa cum era DJ-ul facut si la sol.

      IMG-20250617-WA0006.jpg

      IMG-20250617-WA0007.jpg

      IMG-20250617-WA0008.jpg

      IMG-20250617-WA0009.jpg

      IMG-20250617-WA0010.jpg

      IMG-20250617-WA0011.jpg

      IMG-20250617-WA0012.jpg

      IMG-20250617-WA0013.jpg

      IMG-20250617-WA0015.jpg

      IMG-20250617-WA0016.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      pasaj DX12 peste A1, sambata seara, 12.07.2025:

      IMG-20250713-WA0017.jpg

      IMG-20250713-WA0019.jpg

      IMG-20250713-WA0022.jpg

      IMG-20250713-WA0025.jpg

      IMG-20250713-WA0026.jpg

      IMG-20250713-WA0027.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Legat de iesirea de la Stalpu, se pare ca la CNAIR exista discutii pentru modificarea usoara a acelei curbe, ca sa respecte standardul unei iesiri cu 40 km/h si astfel sa ramana totusi o iesire permanenta acolo. Deocamdata nu e nimic decis.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Si km26:

      IMG-20250617-WA0001.jpg

      IMG-20250617-WA0002.jpg

      IMG-20250617-WA0004.jpg

      IMG-20250617-WA0005.jpg

      WhatsApp Bild 2025-06-17 um 16.05.16_e620fdb7.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      La km 38 poate vine si o filmare ASCORO si speram si de acolo vesti bune. Sapt. asta speram sa se termine partea birocratica legata de remedieri si sa inceapa executia acestora, care va dura optimist 2 saptamani. Stay tuned.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Legatura A1 - Timisoara:

      autor: Fly Drone

      Drum de legatura DN69-A1 Timisoara
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      De la @adix :

      20 IUN 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!!
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      Asadar ramane cum am stabilit: 30, 31 sau 01.08:

      96 reacţii · 6 comentarii | 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗶̂𝗻...

      96 reacţii · 6 comentarii | 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗶̂𝗻...

      𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗶̂𝗻 𝗽𝗿𝗲𝗴𝗮𝘁𝗶𝗿𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺 Sunt pe 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰: 𝗖𝗼𝗹𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband

    Latest posts made by rockband

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Irinel Ionel Scriosteanu

      Irinel Ionel Scriosteanu

      𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳 (𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂) În decembrie anul trecut, deschiderea traficului pe Lotul 2 a fost amânată din cauza unor probleme tehnice descoperite la mai multe pasaje și...

      În decembrie anul trecut, deschiderea traficului pe Lotul 2 a fost amânată din cauza unor probleme tehnice descoperite la mai multe pasaje și poduri.
      🔹 Pasajul peste autostradă de la km 26
      🔧 Sudurile au fost consolidate prin montarea de eclise cu șuruburi de înaltă rezistență.
      ✅ A fost finalizat și deschis traficului.
      🔹 Pasajul peste autostradă de la km 33
      🛠️ A fost remediat punctual
      ✅ A fost finalizat și deschis traficului.
      🔹 Podul de la km 38 peste Râul Sărata
      🌉 Cel mai mare și mai complex de pe acest tronson, a ridicat cele mai multe probleme: suduri neconforme și dificultăți apărute din cauza nerespectării unei dispoziții de șantier.
      🔩 În primă fază, sudurile au fost consolidate prin montarea de eclise cu șuruburi de înaltă rezistență și au fost realizate consolidări la alte elemente ale tablierului metalic.
      Au fost realizate teste dinamice și statice care au avut rezultate bune, dar, pentru ca nu a fost respectată dispoziția de santier (situație care poate crea probleme in ceea ce privește durabilitatea podului) și pentru a avea o analiză cât mai obiectivă, a fost contractat și un expert tehnic internațional. Pe baza Expertizei tehnice, a inspecțiilor comune realizate de Expert si Proiectant, si a discuțiilor din cadrul mai multor întâlniri tehnice, s-a stabilit soluția finală care va fi aplicată iar începând de marți, 19 august 2025, antreprenorul a demarat lucrări de consolidare a unor îmbinări la talpa superioară a tablierului metalic al podului de la km 38.
      După finalizarea acestor lucrări, se va efectua un nou set de teste statice pentru verificarea siguranței și durabilității structurii, folosind o tehnologie diferită față de cea folosită la primele teste, la solicitarea expertului.
      Facem tot posibilul ca până la sfârșitul lunii septembrie să se poată deschide traficul pe Lotul 2 al Autostrăzii Ploiești – Buzău.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: Drumuri Nationale

      In mod cert acostamentul pe DN2 este mai lat decat pe DX12. Pe DN2 eu am circulat deseori cu masina integral aflata pe acostament, fara sa ating marcajul dintre banda propriu-zisa si acostament. Mai ales vehiculele lente merg permanent asa, doar camioanele nu au loc si trebuie sa "muste" un pic din cascaval, oricat de mult ar merge spre dreapta.

      In schimb pe DX12 nu incape o masina mica, nici macar stationata, pe acostament. De circulat nici nu incape vorba, mai ales ca exista parapet lateral pe DX12 si nu se poate circula la limita cu roata aproape de marginea asfaltului.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: Buget, fonduri europene, finantarea infrastructurii de transport
      Redacția  /  aug. 14  /  Monitorizare PNRR

      DOCUMENT Lista integrală a proiectelor din PNRR care pierd bani sau sunt eliminate: Cele mai importante tăieri - la spitale și infrastructură feroviară. Ce proiecte se mută din împrumuturi în...

      DOCUMENT Lista integrală a proiectelor din PNRR care pierd bani sau sunt eliminate: Cele mai importante tăieri - la spitale și infrastructură feroviară. Ce proiecte se mută din împrumuturi în...

      Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat lista integrală a proiectelor din PNRR care pierd bani, care sunt eliminate complet și care se

      „Modernizarea și reînnoirea infrastructurii feroviare” avea o finanțare din granturi de 3,24 miliarde de euro, din care 1,36 miliarde de euro se taie, iar 1,87 miliarde de euro se mută pe împrumuturi.

      postat în DISCUȚII GENERALE
      R
      rockband
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș
      Redacția  /  aug. 14  /  Rutier

      Autostrada Transilvania. Încep prospecţiunile geologice pentru Tunelul Meseş / Tronsonul dintre Poarta Sălajului și Nuşfalău e cel mai mare contract de infrastructură rutieră: 6,62 miliarde de lei

      Autostrada Transilvania. Încep prospecţiunile geologice pentru Tunelul Meseş / Tronsonul dintre Poarta Sălajului și Nuşfalău e cel mai mare contract de infrastructură rutieră: 6,62 miliarde de lei

      Consilierii locali din Zalău au aprobat, joi, un protocol de colaborare cu asocierea Makyol - Ozaltin, în vederea realizării de prospecţiuni geologice

      Consilierii locali din Zalău au aprobat, joi, un protocol de colaborare cu asocierea Makyol – Ozaltin, în vederea realizării de prospecţiuni geologice pentru realizarea Tunelului Meseş, din cadrul secţiunii Zalău-Nuşfalău, de pe traseul Autostrăzii Transilvania, transmite Agerpres.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău

      AC pentru aproape intreg lotul 1, cel care cuprinde nodul cu A1 la Boita:

      Redacția  /  aug. 5  /  Rutier

      Autostrada A13 Sibiu – Făgăraș. Ministerul Transporturilor a publicat autorizația de construire pentru 13,5 km din cei 14,2 ai tronsonului 1

      Autostrada A13 Sibiu – Făgăraș. Ministerul Transporturilor a publicat autorizația de construire pentru 13,5 km din cei 14,2 ai tronsonului 1

      Ministerul Transporturilor a publicat marți autorizația de construire pentru 13,5 km din cei 14,2 ai tronsonului 1 de pe Autostrada A13 Sibiu – Făgăraș.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Ca sa facem comparatie e cam asa: te grabesti sa ajungi la servici si mergi mai repede. Din cauza asta faci accident. Moment in care s-a terminat cu graba. Nu mai poti grabi nici politistul, nici ceilalti participanti la accident, nici pe baiatul cu ridicarile, nici pe cel de la service... Ziua de servici s-a dus naibii...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Romulus a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      @rockband pe principiul ăsta, ar trebui sa avem răbdare infinită.

      Nu prea se mai poate cere răbdare în momentul în care faci un lucru prost, îl remediezi timp de câteva luni bune și ce să vezi tot prost iese.

      Da numai ca exact lipsa de rabdare este cauza problemelor. Exista o vorba: graba strica treaba. Aici s-a aplicat din plin.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Pe de alta parte exact asta ar trebui intr-adevar sa comunice CNAIR. Ceva de genul:

      In urma a numeroase bâlbe si greseli ale antreprenorului bulgar Trace, CNAIR a decis aducerea unui expert italian pentru a garanta ca in final structura de la km38 va fi conforma cu toate normele in vigoare si durabila.

      La recomandarea expertului s-a renuntat la graba si presiunea exagerata pe finalizarea intr-un termen strans, pentru ca tocmai asta a dus la o parte din problemele anterioare.

      Realizarea structurii de la km38 cf. proiectului initial a fost compromisa de antreprenor si de subcontractantii acestuia, astfel ca este nevoie de reproiectare tinand cont de realitatile din teren si acest fapt necesita timp.

      In acest moment sunt trei parti implicate in proiectarea si verificarea solutiei finale: proiectantul angajat si platit de antreprenor (ViaDesign), supervizerul (Tecnic) si expertul italian al CNAIR. Toate aceste parti trebuie sa se puna de acord asupra celei mai bune solutii si dispozitiile de santier vor fi verificate si aprobate de aceste trei echipe de ingineri specializati.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Da, numai ca sunt 2 probleme distincte de rezolvat: eclisarile si intaririle. Intaririle de la talpa superioara nu au nici o treaba cu temperatura, se vor suda niste placute suplimentare la fel cum au facut deja la talpa inferioara si la inimi, in punctele de reazem ale tablierului pe culei si pe pile. Daca ar avea macar aici solutia aprobata oficial s-ar putea apuca de lucru. Tabla groasa deja este aprovizionata pentru un nivel rezonabil de intariri.

      A fost un ping-pong de solutii propuse si observatii si acum cam toata lumea e de acord, dar tot trebuie bagat in program si facut calculul teoretic si apoi si acest calcul trebuie aprobat de verificator - sa speram ca nu o sa mai vina cu observatii nici el, nici acel expert italian adus de CNAIR.

      Aducerea expertului s-a dovedit o treaba buna, al a instat sa se faca de acum macar treava TEMEINIC si sa lasam hei-rupurile, ca nu duc decat la noi probleme. El este cel care a insistat si cu temperatura acelui liant, lipici, superglu cum s-o numi... Pe de alta parte orice parte in plus in jocul asta inseama timp in plus, sa se mai uite unul pe toate documentele, sa mai vina poate cu idei sau observatii si dureaza si mai mult.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      In momentul in care se face o munca repetitiva (gen 1000 de Passaturi pe zi la fabrica Volkswagen) se poate extima bine spre foarte bine cat o sa dureze ceva. Cand se face ceva nou e practic imposibil de facut estimari realiste.

      Oamenii aia sunt ingineri si au de facut intr-o echipa un proiect, o solutie idividuala, noua. Nu este aceeasi solutie pe care o dau zi de zi, e ceva nou. Trebuie gandit, desenat, verificat, etc.

      Vorba aia, aveti putintica rabdare!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband