Raducu pur si simplu neobosit. Multumim Raducu pe drum!
Best posts made by rockband
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us pe Buzau - Focsani a ramas strict podul Buzau de finalizat. Desigur si primii cate 100-200m de o parte si de alta a podului. Restul este finalizat 100%.
Probabil la final de mai, inceput de iunie se va circula pe pod. Asta inseamna aprox. 4km de autostrada in plus si o economie de timp de 2-4 minute. Nu mai mult deocamdata, cata vreme lotul 2 Ploiesti - Buzau nu este gata si traficul vine pe DN2B, adica oarecum pe la nord de Buzau, si are de ocolit spre sud. Posibil in prima faza sa fie din nou mai rentabil (ca timp) de mers pe DN2 de la Buzau la Bucuresti pentru cei care vor trece podul Buzau pe A7 si vor iesi apoi automat la Spataru in DN2. Chiar si cine vrea sa mearga de la Bacau - Focsani la aeroport Otopeni, drumul mai bun va fi via Urziceni pe DN2, cu 5 minute mai rapid (fara trafic) decat via Mizil in actuala configuratie cu lotul 2 inchis. Evident ajuta faptul ca A0 ajunge pana la DN2.
-
RE: Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
Fata de alte coridoreli, aici avanseaza binisor.
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Cristian Pistol tot legat de A1 CdA:
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@daniel22_22 Da, se pare ca pe 20.12 deschideri pe A7 pe toate fronturile, si Bz-Fcs lot 3, si Pl-Bz lot 1+2. Informatii de la @vancouver .
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
o deschidere utila doar pentru traficul local
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
In momentul publicarii anuntului de licitatie in SICAP / SEAP, conform legii, sursa de finantare trebuie sa fie deja stabilita pentru 100% din suma de proiect. Din acel moment banii trebuie inclusi in buget.
Asadar o amânare pe motiv ca nu sunt bani nu este legal posibila. Si nici nu am auzit vreodata sa se fi intamplat asta in Romania in ultimii 50 de ani, de cand traiesc eu. Asa ca nu stiu de unde vine mereu si mereu iarasi aceasta presupunere. Autoritatile (atat politicienii, cat si functionarii publici superior) au tot interesul sa se laude cu demararea unui nou proiect, iar in prima faza se face proiectarea care costa fix nimic, deci nu afecteaza bugetul. Si GARANTAT nu freaca pe nimeni cum o sa se descurce Romania in 2027 cu banii, cand drumul asta express o sa intre efectiv in executie.
Amanarile la depunere sunt cauzate de cererile potentialilor ofertanti, care vor timp sa-si faca ofertele. Amanarile la desemnarea castigatorilor sunt determinate de birocratie si mai ales de faptul ca ne dam singuri cu stangul in dreptul cu diverse criterii altele decat pretul. Pana se analizeaza dureaza. Si apoi apar si motive de contestii in plus.
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
A6 Craiova - Severin lot 1:
– Asocierea CONCELEX SRL (lider) – CONSTRUCTII ERBASU SA – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL –(România)
– Asocierea GOTT STRASSE S.R.L. (lider) – DANLIN XXL S.R.L. – EUROCERAD INTERNATIONAL S.R.L. – PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L. – PATSTROY VDH EAD – BITUMINA GMBH BULGARIA EOOD (România – Bulgaria)
– Asocierea NUROL CONSTRUCTION S.A. (lider) – NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (România – Turcia)
– Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider) – STRADE BAUUNTERNEHMUNG SRL – INFRAVIS S.R.L. (Turcia – România)”,Sunt primii 10,5 km de la DX12 spre vest.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Da, progresul este excelent pe Focsani - Adjud. Au inceput sa traga tare, desi inca sunt puncte de lucru in care nu lucreaza nimeni.
As indrazi sa avansez septembrie 2025 ca prognoza de deschidere Focsani - Adjudul Vechi, complet, dintr-o bucata.
Probabil ulterior cu aceeasi oameni vor ataca si Adjudul Vechi - Bacau Sud, ajungand pe final de an pe la 50%-60% si cu partea asta, cu finalizare prin vara 2026.
-
RE: Autostrăzi
@vancouver a spus în Autostrăzi:
Din iunie fara intrerupere pe autostrada 465 km in Romania !
Date fiind cele mai recente prognoze:
- A0S3 va fi dat in trafic in aprilie
- DX12 L4.2 va fi dat in trafic in mai
Sa zicem cel tarziu in iunie vom merge asadar neintrerupt 465 km de la nod centura Craiova cu DeX12 pana la iesirea de pe A4 la Ovidiu (sau 460 km pana la iesirea A4 spre Port Cta).
Acum cele mai lungi trasee pe autostrada sunt:
- A0 Bragadiru - A4 Ovidiu 244 km
- A3 Tg. Mures - A1 Holdea 243 km
Revenind la Craiova - Constanta, o sa avem si o economie de timp semnificativa.
De ex. acum, miercuri, la ora 16 timpul intre DeX12 Centura Craiova si A4 Port Constanta este de 4:40 cf. google maps (sau 4:08 fara trafic). Pe 468 km. Dupa deschiderea celor 2 cioturi vor fi 459km, care la 130 km/h se parcurg in 3:32. Hai sa zicem 3:40 daca va fi putin aglomerat la iesirea de pe A1 pe A0 si la revenirea de pe A0 pe A2.ASADAR O ECONOMIE DE TIMP DE PESTE 1 ORA DUPA AMIAZA. Si ca. 35' intre timpii fara trafic (noaptea).
Scade usor si distanta, ambele cioturi ramase fiind scurtaturi fata de drumul actual:
- nod A0/A1 - nod A0/DN6 acum 17km via DNCB, scade la 14km pe A0
- nod Albota - nod DeX12/A1 acum 18km via DN65, scade la 12km pe DeX12
Reduce distanta Craiova - Constanta = 9 km
Ramai la aceeasi opinie? Iunie?
Latest posts made by rockband
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Legat de oprirea lucrarilor la UMB. Nu exista deocamdata nici o sursa serioasa. Mai mult, au facturile platite la zi, nu pot invoca asa ceva, sunt chiar obligati sa plateasca.
Ce pot specula: sapt. de dupa alegeri va fi saptamana libera la UMB. Cu ocazia asta patronul o sa vada cum se limpezesc apele si va lua decizii. Dar de oprit (inca) nu poate opri lucrarile. In general pe A7 ar fi cam absurd sa le opreasca, pentru ca sunt finantate 50% din PNRR (rambursabil ce-i drept, deci 100% intra la deficit) - dar imprumutul PNRR este cu dobanzi la care altfel statul poate doar sa viseze in conjunctura actuala.
Cauza principala a situatiei tensionate in care ne aflam este risipa de bani din 2024, mai ales cresterea nesabuita a pensiilor si a unor salarii la stat (trebuiau facute, dar treptat). Cauza secundara poate fi alegerea unui presedinte care s-a luat deja de firmele straine si o face deocamdata voalat, dar ura in randul votantilor lui si a celor care-l sustin e mare. Cu idei gen nationalizarea unor investitori straini ii sperii pe acestia si orice om normal se gandeste ca nu o sa-si mai vada banii vreodata daca da cu imprumut Romaniei. Ca atare nema imprumuturi - trebuie sa ne descurcam doar cu ce incasam la buget. Asta inseamna ca aprox. o cincime din cheltuielile statului vor fi in aer. (7%-8% din PIB deficit bugetar la un buget de cheltuieli de 36-38% din PIB). In cifre cei 7-8% deficit inseamna 25-27 miliarde de euro !!! Atat ne imprumutam noi IN PLUS pe an. La autostrazi merg 6-7 miliarde euro pe an. La cai ferate sub 1 miliard, ca grosul ce se face e PNRR sau PT, care sunt 40-50% cu grant de la UE, adica noi platim doar jumate si firmele merg si lent, de aceea doar cam 1 miliard.
Deci cum o iei, cum o intorci, dincolo de orice discutii legate de cauze, trebuie sa intram la slabit si la facut economie. Daca nu speriem investitorii, atunci mai moderat, daca-i speriem e groasa.
De aici pana la a trage concluzia ca UMB opreste lucrarile e doar un pas.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us pe Buzau - Focsani a ramas strict podul Buzau de finalizat. Desigur si primii cate 100-200m de o parte si de alta a podului. Restul este finalizat 100%.
Probabil la final de mai, inceput de iunie se va circula pe pod. Asta inseamna aprox. 4km de autostrada in plus si o economie de timp de 2-4 minute. Nu mai mult deocamdata, cata vreme lotul 2 Ploiesti - Buzau nu este gata si traficul vine pe DN2B, adica oarecum pe la nord de Buzau, si are de ocolit spre sud. Posibil in prima faza sa fie din nou mai rentabil (ca timp) de mers pe DN2 de la Buzau la Bucuresti pentru cei care vor trece podul Buzau pe A7 si vor iesi apoi automat la Spataru in DN2. Chiar si cine vrea sa mearga de la Bacau - Focsani la aeroport Otopeni, drumul mai bun va fi via Urziceni pe DN2, cu 5 minute mai rapid (fara trafic) decat via Mizil in actuala configuratie cu lotul 2 inchis. Evident ajuta faptul ca A0 ajunge pana la DN2.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Ma intreb daca pe lotul Coni-Trace nu s-ar putea deschide fara eclisarea facuta la Valea Sarata, dar cu traficul restrans la o singura banda pe sens, viteza limitata la 80 km/h si interzis accesul vehiculelor peste 7,5 tone, cu control permanent de politie la nodul Baba Ana, sa nu treaca camioane.
In felul asta nu sta lotul complet nefolosit si pot lucra sub trafic la eclisare, circulatia fiind deviata pe cealalta parte decat lucreaza.
Asta se poate face la 31.05, dupa ce pun predalele la km26 si toarna placa de suprabetonare.
-
RE: Drumuri Nationale
Ar trebui sa se dea puncte cu plus sau ceva de genul pentru firmele care respecta riguros normele de protectia muncii si cu minus pentru cele care au accidente cu raniti grav sau mortale. Aceste puncte sa conteze apoi la licitatiile viitoare, undeva la 5% din total punctaj de licitatie.
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
Raducu pur si simplu neobosit. Multumim Raducu pe drum!
-
RE: Autostrăzi
In curand se termina cu distractia. Bugetul trebuie musai sa se incadreze in 7% deficit si acum se duce la putin peste 9%. Daca nu, nu doar ca ne cearta UE, dar posibil sa nici nu putem sa ne imprumutam asa de mult (2% din PIB inseamna 6 miliarde de euro. In plus.). Respectiv dobanzile ar lua-o razna, agentiile de rating ne-ar baga la junk, dobanzile ar sari inca o data in aer si ar deveni imposibil sa mai luam imprumut chiar si doar cei 7% care sunt acceptati.
Asa ca vor trebui taiate cheltuili, si inclusiv de la dezmatul pe autostrazi trebuie taiat.
Imi doresc autostrazi, dar si mai mult imi doresc sa nu dam faliment ca tara si sa se taie brutal din salarii si pensii, ca in Grecia.
-
RE: A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16
17.04, DX4. Pe ultima suta inainte de mutarea traficului de pe DN1 pe noua varianta.
-
RE: A8 Iași - Tg. Mureș și centuri jud. Iași
ce inseamna AC partial? e macar jumatatea de lot utila, cea din vest?
-
RE: Material rulant: Locomotive, vagoane etc
greu se mai misca cu locomotivele astea modernizate
fix aici ne-am gasit sa fim mai catolici decat papa si sa stam sa le testam de la ia draci, in schimb diverse cazane cazute se plimba fara probleme