Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.1k Mesaje 36 Posters 368.9k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      marius.firtonea
      ultima editare de

      Placa turnata de Mapa la Boita.
      IMG-20251015-WA0044.jpg

      I R 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
      • C Deconectat
        calulcelviteaz
        ultima editare de

        Autostrada A1 Boița-Cornetu, Tunel Robesti, Sens spre Pitesti-activitate intensă Mapa-Cengiz.
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • I Deconectat
          Iulian @marius.firtonea
          ultima editare de

          @marius.firtonea
          Clasa bre! Ăștia vor să facă tunelurile alea? Și nu știu cate viaducte?

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • ncbN Deconectat
            ncb
            ultima editare de ncb

            Aceasta e filmarea in care se vede suprabetonarea viaductului la min 2:08

            Autostrada A1 - Sibiu - Pitești - 15.10.2025 Lot 2 - Boița - Cornetu, Lucrări Boița
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • R Deconectat
              rockband @marius.firtonea
              ultima editare de

              @marius.firtonea a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

              Placa turnata de Mapa la Boita.
              IMG-20251015-WA0044.jpg

              Nasol, nu arata bine. Posibil sa fie nevoie sa frezeze pana la armatura cel putin, daca nu si sa sparga mai adanc, sa refaca.

              Par fisuri de contractie. Acestea apar cand se foloseste un beton de clasa superioara, mai bun si apoi nu se uda placa si nu se acopera cu folie. Mai ales vara trebuie udata si udata iar, uneori timp de 10-14 zile! Alta varianta este ca armatura este prea departe de suprafata de beton (au turnat prea mult beton).

              A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • A Deconectat
                Azzl @rockband
                ultima editare de

                @rockband Poate beton cu prea multa apa? In folclor se mai intampla sa vina beton prea vascos si ei sa mai puna apa....

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • M Deconectat
                  mihab
                  ultima editare de

                  Pe dupa-amiaza azi CNAIR au iesit si cu un pct de vedere oficial. Se pare ca nu-i nimic grav, se rezolva cu rasini epoxi (ca la orice corectie de beton).

                  Dmpdv e bine ca au comis-o asa pe o portiune asa de mica si ca tot lantul de reactie-contra-reactie samd a functionat bine si repede. Si de-acum vor sti ca oamenii stau cu ochii pe ei.

                  economica. net/autostrada-a1-sibiu-pitesti-40_880495.html

                  D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • D Deconectat
                    Duta C @mihab
                    ultima editare de

                    @mihab la ce foame de km de autostrăzi avem, vor avea viata grea turcii cu dronele și miile de ochi care îi urmăresc......cred că dânșii nu realizează cât de important este acest tronson pt noi!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • ncbN Deconectat
                      ncb
                      ultima editare de

                      A1-18.10.2025. S3-Tigveni
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • ncbN Deconectat
                        ncb
                        ultima editare de

                        ȘANTIER. Marile tuneluri de pe Autostrada A1 Deva - Lugoj. Cum se fac
                        D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • D Deconectat
                          Duta C @ncb
                          ultima editare de

                          @ncb a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

                          ȘANTIER. Marile tuneluri de pe Autostrada A1 Deva - Lugoj. Cum se fac

                          Deasupra tunelurilor lungi ,in padure este o foreză. A scris dronistul ceva pe ecran dar nu am inteles. Care este rolul forezei de acolo mai excat? Poate spune cineva?

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de vancouver

                            Probabil roca nu este suficient de dură, fiind prea aproape de suprafață și presiunea mică. Așa ca trebuie piloți gen la cut+cover.

                            Cu alte cuvinte rezultă ca soluția cu tunel e o cretinitate și era foarte bine cu debleu cum era prevăzut inițial. Dar cei de la mediu care sunt niște nulități pe proiectare și construcții au știut ei mai bine care e soluția corectă. Îmi vine să vomit! Pentru ca puteam din 2016-2017 sa avem autostrada completă pe acolo. Viaductul de 2 km de la vest de zona de tunel era absolut suficient pentru permeabilitate animale oricât de mari.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • First post
                              Last post