Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. mihab
    M
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 6
    • Grupuri 0

    mihab

    @mihab

    8
    Reputație
    1
    Vizualizări
    6
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    mihab Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by mihab

    • RE: Cârcoteala de pe drum

      Salutari.

      Sunt si eu nou pe forum. Nu stiu daca ar tb sa ma bag in discutie, ca musca in ' ... ', dar consider ca ambele pct de vedere sunt adevarate.

      Dpmdv orice atac la persoana ar tb sa fie mai bine penalizat pe orice forum pana la stergere post-uri sau ban useri, de orice parte a unei aparentei baricade ne pozitionam. Asta daca oamenii n-au bunul simt de-a se purta civilizat in discutii pe net.

      In acelasi timp inteleg si adminii care n-au timp/chef sa stea la curatat thread-uri, tinut liste cu useri banati samd.

      Eu doar ma bucur per ansamblu ca avem inca niste zeci de km in plus de folosit, atat pe persoana fizica cat si companii/investitii/locuri de munca.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihab
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      @PaulS Eu am vazut multisor hate pe turcii astia. Si cel putin partial este gratuit.

      Nici mie nu-mi place ca-s turci (dmpdv nu prea as da drumul la contracte pe bani EU pt companii care nu-s in EU - asta alta discutie, nu sovinista, ci geopolitica), ca s-au miscat relativ greutz pe zonele unde au pana acum AC, dar per ansamblu vad ca se misca, pare ca acelereaza un pic, chiar cred ca o sa duca pana la final lucrarea. De terminat in termen, asta totusi pare improbabil - dar om vedea, mai ales daca factorizam si situatia bugetului national.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      mihab
    • RE: Cârcoteala de pe drum

      @Azzl A8 sigur se face. E clar ca dupa inchiderea A7 + A1, prioritatea este finalizarea A8+ A3 - bucatile din Ardeal (axa vest-est). Asta pt Moldova din RO, cea peste Prut + UA.

      Si noi suntem norocosi (geopolitic-economic) ca suntem pe axa asta.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihab
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Pe dupa-amiaza azi CNAIR au iesit si cu un pct de vedere oficial. Se pare ca nu-i nimic grav, se rezolva cu rasini epoxi (ca la orice corectie de beton).

      Dmpdv e bine ca au comis-o asa pe o portiune asa de mica si ca tot lantul de reactie-contra-reactie samd a functionat bine si repede. Si de-acum vor sti ca oamenii stau cu ochii pe ei.

      economica. net/autostrada-a1-sibiu-pitesti-40_880495.html

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      mihab
    • RE: Cârcoteala de pe drum

      @yetiman a spus în Cârcoteala de pe drum:

      Confirm informatia lui Vancouver.
      Si eu am un bun prieten, medic chirurg in Germania. SI el zicea acelasi lucru - Multe spitale mici se inchid.

      Pe de-o parte se doreste medicina cat mai aproape de cetateni prin centre de grija primara. Acestea sunt centrele de permanenta, o initiativa f OK - doar comunele mai rasarite, cu primari descurcareti reusesc sa-si porneasca asa ceva (dar e complicat si-aci, uneori oamenii nu-s platiti, se mai si inchid samd - un exemplu aci e centrul permanenta din Moara Vlasiei, IF).

      Si pe de alta parte, cu provocarile demografice ale tarilor din UE (populatie in scadere + populatie imbatranita + dezechilibru platitori/beneficiari) pe viitor se vor aplica in cam toate tarile UE masuri de optimizare a actului medical (mutare act medical avansat in centre medicale mari) + crestere taxe + noi modele de medicina publica, spre directia unui mix mai echilibrat intre public-privat.

      In majoritatea tarilor UE bugetul sistemului medical e subventionat prin plati suplimentare, peste contributiile obligatorii colectate anual.

      Optim ar fi ca sistemul sa fie rezilient si sa nu aiba nevoie de input suplimentar, poate doar pe partea de investitie + situatii exceptionale (e.g. Covid).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihab

    Latest posts made by mihab

    • RE: Cârcoteala de pe drum

      @yetiman a spus în Cârcoteala de pe drum:

      Confirm informatia lui Vancouver.
      Si eu am un bun prieten, medic chirurg in Germania. SI el zicea acelasi lucru - Multe spitale mici se inchid.

      Pe de-o parte se doreste medicina cat mai aproape de cetateni prin centre de grija primara. Acestea sunt centrele de permanenta, o initiativa f OK - doar comunele mai rasarite, cu primari descurcareti reusesc sa-si porneasca asa ceva (dar e complicat si-aci, uneori oamenii nu-s platiti, se mai si inchid samd - un exemplu aci e centrul permanenta din Moara Vlasiei, IF).

      Si pe de alta parte, cu provocarile demografice ale tarilor din UE (populatie in scadere + populatie imbatranita + dezechilibru platitori/beneficiari) pe viitor se vor aplica in cam toate tarile UE masuri de optimizare a actului medical (mutare act medical avansat in centre medicale mari) + crestere taxe + noi modele de medicina publica, spre directia unui mix mai echilibrat intre public-privat.

      In majoritatea tarilor UE bugetul sistemului medical e subventionat prin plati suplimentare, peste contributiile obligatorii colectate anual.

      Optim ar fi ca sistemul sa fie rezilient si sa nu aiba nevoie de input suplimentar, poate doar pe partea de investitie + situatii exceptionale (e.g. Covid).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihab
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      @PaulS Eu am vazut multisor hate pe turcii astia. Si cel putin partial este gratuit.

      Nici mie nu-mi place ca-s turci (dmpdv nu prea as da drumul la contracte pe bani EU pt companii care nu-s in EU - asta alta discutie, nu sovinista, ci geopolitica), ca s-au miscat relativ greutz pe zonele unde au pana acum AC, dar per ansamblu vad ca se misca, pare ca acelereaza un pic, chiar cred ca o sa duca pana la final lucrarea. De terminat in termen, asta totusi pare improbabil - dar om vedea, mai ales daca factorizam si situatia bugetului national.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      mihab
    • RE: Cârcoteala de pe drum

      @Azzl A8 sigur se face. E clar ca dupa inchiderea A7 + A1, prioritatea este finalizarea A8+ A3 - bucatile din Ardeal (axa vest-est). Asta pt Moldova din RO, cea peste Prut + UA.

      Si noi suntem norocosi (geopolitic-economic) ca suntem pe axa asta.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihab
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

      @PaulS Ma intreb, avand in vedere dimensiunea santierelor la care s-a inscris UMB, de ce n-or mai angaja suplimentar sau sa cumpere cateva companii de dimensiuni mici-medii care deja au forta de munca cu experienta?

      postat în DRUMURI EXPRESS
      M
      mihab
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Pe dupa-amiaza azi CNAIR au iesit si cu un pct de vedere oficial. Se pare ca nu-i nimic grav, se rezolva cu rasini epoxi (ca la orice corectie de beton).

      Dmpdv e bine ca au comis-o asa pe o portiune asa de mica si ca tot lantul de reactie-contra-reactie samd a functionat bine si repede. Si de-acum vor sti ca oamenii stau cu ochii pe ei.

      economica. net/autostrada-a1-sibiu-pitesti-40_880495.html

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      mihab
    • RE: Cârcoteala de pe drum

      Salutari.

      Sunt si eu nou pe forum. Nu stiu daca ar tb sa ma bag in discutie, ca musca in ' ... ', dar consider ca ambele pct de vedere sunt adevarate.

      Dpmdv orice atac la persoana ar tb sa fie mai bine penalizat pe orice forum pana la stergere post-uri sau ban useri, de orice parte a unei aparentei baricade ne pozitionam. Asta daca oamenii n-au bunul simt de-a se purta civilizat in discutii pe net.

      In acelasi timp inteleg si adminii care n-au timp/chef sa stea la curatat thread-uri, tinut liste cu useri banati samd.

      Eu doar ma bucur per ansamblu ca avem inca niste zeci de km in plus de folosit, atat pe persoana fizica cat si companii/investitii/locuri de munca.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      M
      mihab