Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.1k Mesaje 34 Posters 367.9k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS
      ultima editare de

      Cristian Pistol :
      Au început lucrările propriu-zise la tunelul Robești, amplasat pe secțiunea 2 (Boița-Cornetu) a autostrăzii Sibiu-Pitești (A1)!
      Tunelul Robești va avea o lungime de 900 m, este construit cu metoda austriacă iar pe anumite porțiuni, unde a fost identificată rocă dură se va apela inclusiv la dinamitare subterană.
      Asocierea de constructori turci (Mapa – Cengiz) este mobilizată pe acest sector al șantierului, pentru această fază, cu 30 de muncitori și 10 utilaje specializate.
      Pe măsură ce activitățile vor evolua, numărul muncitorilor și al utilajelor va crește proporțional.
      Pe întreaga secțiune vor fi construite 7 tuneluri, din care cel mai lung va fi cel de la Câineni (1.520 m).
      Contractul pentru construcția secțiuni 2 (31,33 km) a autostrăzii Sibiu – Pitești are o valoare de 4,25 miliarde, este finanțat prin Programul Transport (Fonduri Europene Nerambursabile) și trebuie finalizat în anul 2028.
      Stadiu fizic al lucrărilor pe întregul șantier se apropie de 7%.

      3.2K views · 106 reactions | Au început lucrările propriu-zise la...

      3.2K views · 106 reactions | Au început lucrările propriu-zise la...

      Au început lucrările propriu-zise la tunelul Robești, amplasat pe secțiunea 2 (Boița-Cornetu) a autostrăzii Sibiu-Pitești (A1)! Tunelul Robești va avea o lungime de 900 m, este construit cu metoda...

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • M Deconectat
        marius.firtonea
        ultima editare de

        Lui Pistol nu e jena sa minta cu atata nerusinare? "Contractul trebuie finalizat in 2028" in contextul in care dupa aproape 4 ani de contract avem autorizat sub 10% din intregul proiect.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • C Deconectat
          chapo
          ultima editare de chapo

          Inca nu a fost solicitata prelungirea. Astfel, termenul contractual este 2028, deci nu minte, faptul ca turcii si italienii nu se incadreaza in termenul initial e alta mancare de peste

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de

            Autostrada A1, Boița-Cornetu, Tunel Robesti-Mapa-Cengiz
            remus matache

            Autostrada A1, Boița-Cornetu, Tunel Robesti-Mapa-Cengiz a început atacul...
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              Geological mapping of rock massifs along the planned Sibiu–Pitești motorway corridor
              Geostud

              Geological mapping of rock massifs along the planned Sibiu–Pitești motorway corridor
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • P Deconectat
                PaulS
                ultima editare de

                Irinel Ionel Scriosteanu :
                𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭
                𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺
                Progres important pe Secțiunea 3 Cornetu – Tigveni a #AutostradaA1 Sibiu – Pitești 🛣️
                📍 Pe această secțiune, una dintre cele mai complexe de pe traseul A1 Sibiu–Pitești, lucrările avansează într-un ritm susținut pe mai multe fronturi:
                ➡️ Tunel Poiana (cel mai lung tunel rutier, cu autorizatie de construire, din România – 1,7 km):
                ✅️ Portal 2 a fost finalizat.
                ✅️ Au fost realizate și testate ancorele de test, iar în prezent sunt analizate rezultatele.
                ✅️ În zona Portalului 2 se amenajează terasamentele platformei de montaj și lansare a TBM-ului (mașina de forat tunel), pregătind astfel etapa de execuție a tunelului propriu-zis.
                ✅️ Portal 1 este realizat în proporție de 85%, lucrările urmând să fie finalizate în perioada următoare.
                ➡️ Structuri și lucrări conexe:
                ✅️ Se lucrează simultan la 12 viaducte de pe traseu.
                ✅️ Se execută lucrări la ecoductul Călinești, un element esențial pentru protejarea faunei și conectivitatea ecologică.
                ✅️ Se desfășoară lucrări de consolidare și terasamente pe mai multe tronsoane.
                ℹ️ 📍 pe acest santier sunt mobilizați peste 800 muncitori si operatori și 240 de utilaje si echipamente.
                ℹ️ Instalația de foraj (𝗧𝗕𝗠)a fost testată la producător, a fost demontată si acum este transportată spre portul in care va fi încărcată cu destinația Port Constanța.
                🏁 Aceste lucrări reprezintă pași importanți în realizarea Secțiunii 3, care va asigura o conexiune strategică între Cornetu și Tigveni și va contribui semnificativ la finalizarea Autostrăzii Sibiu – Piteșt

                11K views · 279 reactions | 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a...

                11K views · 279 reactions | 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a...

                𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭 𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺 Progres important pe Secțiunea 3 Cornetu – Tigveni a #AutostradaA1 Sibiu – Pitești 🛣️...

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Mădălina Podaru  /  oct. 14  /  Rutier

                  Autostrada Sibiu – Pitești. Alunecare de teren în șantierul de la Perișani / Un complex turistic este în pericol

                  Autostrada Sibiu – Pitești. Alunecare de teren în șantierul de la Perișani / Un complex turistic este în pericol

                  Autoritățile din comuna Perișani au sesizat, marți, Comitetul Județean pentru Situații de Urgență (CJSU) Vâlcea, după ce în urmă cu câteva zile, în satul

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • D Deconectat
                    DoubleOG @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver si pozele unde sunt?

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • M Deconectat
                      marius.firtonea
                      ultima editare de

                      Placa turnata de Mapa la Boita.
                      IMG-20251015-WA0044.jpg

                      I R 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                      • C Deconectat
                        calulcelviteaz
                        ultima editare de

                        Autostrada A1 Boița-Cornetu, Tunel Robesti, Sens spre Pitesti-activitate intensă Mapa-Cengiz.
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • I Conectat
                          Iulian @marius.firtonea
                          ultima editare de

                          @marius.firtonea
                          Clasa bre! Ăștia vor să facă tunelurile alea? Și nu știu cate viaducte?

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • ncbN Conectat
                            ncb
                            ultima editare de ncb

                            Aceasta e filmarea in care se vede suprabetonarea viaductului la min 2:08

                            Autostrada A1 - Sibiu - Pitești - 15.10.2025 Lot 2 - Boița - Cornetu, Lucrări Boița
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • R Deconectat
                              rockband @marius.firtonea
                              ultima editare de

                              @marius.firtonea a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

                              Placa turnata de Mapa la Boita.
                              IMG-20251015-WA0044.jpg

                              Nasol, nu arata bine. Posibil sa fie nevoie sa frezeze pana la armatura cel putin, daca nu si sa sparga mai adanc, sa refaca.

                              Par fisuri de contractie. Acestea apar cand se foloseste un beton de clasa superioara, mai bun si apoi nu se uda placa si nu se acopera cu folie. Mai ales vara trebuie udata si udata iar, uneori timp de 10-14 zile! Alta varianta este ca armatura este prea departe de suprafata de beton (au turnat prea mult beton).

                              A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • A Conectat
                                Azzl @rockband
                                ultima editare de

                                @rockband Poate beton cu prea multa apa? In folclor se mai intampla sa vina beton prea vascos si ei sa mai puna apa....

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • First post
                                  Last post