Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.2k Mesaje 38 Posters 487.8k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • C Deconectat
      chapo
      ultima editare de chapo

      𝐀𝐮 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐳𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭̦𝐚̆ 𝐥𝐚 𝐏𝐨𝐝𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐕𝐚𝐝𝐮 𝐏𝐚𝐬̦𝐢𝐢, 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̆𝐳𝐢𝐢 𝐀𝟕 – 𝐨 𝐞𝐭𝐚𝐩𝐚̆ 𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭̦𝐢𝐚𝐥𝐚̆ 𝐢̂𝐧𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐜𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐬𝐚̆ 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐚̆ 𝐟𝐢 𝐝𝐚𝐭𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢𝐧𝐭̦𝐚̆.

      ✅În prima fază sunt efectuate testele statice. Acestea presupun amplasarea a 8 camioane, însumând în total 320 tone, aflate în poziții prestabilite pe pod, pentru a simula solicitările la care va fi supus în timpul utilizării. Se monitorizează comportamentul structurii prin măsurarea deplasărilor verticale și a eforturilor în elementele de rezistență, verificându-se dacă reacțiile corespund celor prevăzute în proiect.

      ✅A doua fază a testelor este cea dinamică, în care se induc vibrații controlate în structură. Scopul este de a simula condițiile reale de trafic, inclusiv neregularitățile carosabilului, și de a măsura reacțiile structurii – în special accelerațiile pe verticală.

      https://www.facebook.com/share/v/1AqgiUSri9/?mibextid=wwXIfr

      O sa zica ca sunt camioanele goale :))

      G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
      • G Deconectat
        gales_ vasile @chapo
        ultima editare de

        @chapo sau ca is pline cu polistiren si de asta au prelatele trase 😂

        F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • F Deconectat
          fulgernc @gales_ vasile
          ultima editare de

          @gales_-vasile
          Mi-ai luat răspunsul😁. Stai să vezi teoriile constipației.

          D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
          • D Deconectat
            daniel22_22 @fulgernc
            ultima editare de

            @fulgernc Nici constipatia nu mai e ce a fost. Se vad burtile balonate sub prelate.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • I Deconectat
              Iulian
              ultima editare de

              A mai venit un destept de pe forumul lui peste ca suruburile HDG nu se folosesc cu COR-TEN ..Si ca multe suruburi se mai si rup din te miri ce din cauza ca sunt incalzite la temperatura inalta.
              Bai specialistul lui peste: suruburile hot deep galvanised se rup daca apare fenomenul de hydrogen embrittlement adica difuzia hidrogenului produs in timpul procesului de galvanizare in masa otelului si care se evita foarte usor prin mentinerea suruburilor in cuptor cca 3-4 ore dupa galvanizare.
              Si ca suruburile HDG nu sunt incompatibile cu COR-TEN-ul pentru ca zincul din galvanizare se consuma in reactia de coroziune galvanica pana cand pe COR-TEN se formeaza pelicula protectoare dupa care se opreste.

              S M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
              • S Deconectat
                spooky @Iulian
                ultima editare de

                @Iulian presupun că asta ar face referire la podurile lui UMB, nu? că ei merg pe COR-TEN...

                I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • M Deconectat
                  mike_us
                  ultima editare de mike_us

                  Teste de rezistenta la Podul peste raul Buzau A7.

                  Eu zic că e destul de simplu: dacă nu se prăbușește podul acum, la teste, mai dă-i două-trei săptămâni și se rezolvă de la sine.
                  De un an încoace, specialiștii în infrastructură tot avertizează că nu există capacitatea reală să se ducă A7 până la Pașcani.
                  Și totuși, dacă se face ... e clar că undeva trebuie să fie o problemă.
                  E absolut imposibil ca o firmă românească să reușească.
                  "Specialiștii" au întotdeauna dreptate — chiar și când realitatea le dă peste nas.

                  Teste de rezistenta la Podul peste raul Buzau A7.
                  S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • M Conectat
                    mihai @Iulian
                    ultima editare de

                    @Iulian una dintre cele mai de rasunet probleme cauzate de hydrogen embrittlement s-a intamplat in Londra in 2014-2015, la un zgarie-nor poreclit "Cheese Grater".

                    Structura lui metalica era asamblata cu suruburi care nu au fost tratate corespunzator, ceea ce a dus la degradarea lor prin hydrogen embrittlement. Prin 2014-2015 au inceput sa cada suruburi din cladire de la inaltimi considerabile.

                    Dupa ce a cazut cel de-al treilea, lucrurile au fost luate in serios si in cele din urma s-a ajuns in cele din urma la inlocuirea totala a suruburilor din intreaga structura, pe cheltuiala constructorului.

                    Desigur, asa cum spui si tu, atunci cand surburile sunt tratate corespunzator nu exista nicio astfel de problema.

                    https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-30811889

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • S Conectat
                      sts @mike_us
                      ultima editare de

                      @mike_us Alooo... cum...? ,MONARHUL nu are dreptate ? Deja e obraznicie.
                      Sanatate

                      D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • M Conectat
                        mihai
                        ultima editare de mihai

                        Nod Turbion Autostrada A7xA8, Pregătiri Organizare de Șantier, UMB
                        Ștef

                        Nod Turbion Autostrada A7xA8, Pregătiri Organizare de Șantier, UMB [19.06.2025 / Ep. 13]
                        D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • D Deconectat
                          daniel22_22 @sts
                          ultima editare de

                          @sts Regele e gol

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • D Deconectat
                            daniel22_22 @mihai
                            ultima editare de

                            @mihai Dupa filmarea asta va începe o altă isterie pe PUM: “UMB face lucrări fără acord de mediu!”

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • I Deconectat
                              Iulian @spooky
                              ultima editare de

                              @spooky
                              Corect. Problema cu cei de ka PUM, așa numitul forum al specialiștilor din infrastructura care dau din gura dar nu aduc nimic că dovezi. Și eu pot sa zic că PORR a băgat beton neconform la tunel că așa am eu chef, doar că împăratul o să-mi șteargă rapid postul sau sar toți yesmenii sa le dau dovezi. Dar când zice unul ceva rău de UMB trebuie sa fie adevărat.

                              F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • F Conectat
                                FMFM @Iulian
                                ultima editare de

                                Nivelul discutiilor scade din ce in ce mai mult pe topicul acesta, cat si pe altele. De la discutii / dezbateri despre proiecte , constructori, metode, materiale, planuri si analize se ajunge la discutii cu iz de frustrari personale fata de moderatorii si utilizatorii celuilalt forum (sunt si eu membru acolo btw.) sau a metodelor de gestiune a postarilor de acolo , or a parerilor lor asupra unor situatii.
                                Pentru a avea un topic curat din acest punct de vedere, propun mutarea discutiilor de gen intr-un topic separat in care sa se dezbata ideile comunitatii ASCORO vs ideile vazute/auzite in comunitatea PUM.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                                • D Deconectat
                                  daniel22_22
                                  ultima editare de

                                  Discuția asta a început de la inepțiile lui Horațiu Cosma legate de podul UMB. Inclusiv convingerea pe care o avea ca nu se vor face teste de încărcare.
                                  Partea nasoală este ca presa de 2 lei din România face articole din inepțiile de acolo considerând forumul ca o adunare de specialiști honoris causa.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                  • First post
                                    Last post