Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.2k Mesaje 38 Posters 487.8k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • I Deconectat
      Iulian
      ultima editare de

      A mai venit un destept de pe forumul lui peste ca suruburile HDG nu se folosesc cu COR-TEN ..Si ca multe suruburi se mai si rup din te miri ce din cauza ca sunt incalzite la temperatura inalta.
      Bai specialistul lui peste: suruburile hot deep galvanised se rup daca apare fenomenul de hydrogen embrittlement adica difuzia hidrogenului produs in timpul procesului de galvanizare in masa otelului si care se evita foarte usor prin mentinerea suruburilor in cuptor cca 3-4 ore dupa galvanizare.
      Si ca suruburile HDG nu sunt incompatibile cu COR-TEN-ul pentru ca zincul din galvanizare se consuma in reactia de coroziune galvanica pana cand pe COR-TEN se formeaza pelicula protectoare dupa care se opreste.

      S M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
      • S Deconectat
        spooky @Iulian
        ultima editare de

        @Iulian presupun că asta ar face referire la podurile lui UMB, nu? că ei merg pe COR-TEN...

        I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • M Deconectat
          mike_us
          ultima editare de mike_us

          Teste de rezistenta la Podul peste raul Buzau A7.

          Eu zic că e destul de simplu: dacă nu se prăbușește podul acum, la teste, mai dă-i două-trei săptămâni și se rezolvă de la sine.
          De un an încoace, specialiștii în infrastructură tot avertizează că nu există capacitatea reală să se ducă A7 până la Pașcani.
          Și totuși, dacă se face ... e clar că undeva trebuie să fie o problemă.
          E absolut imposibil ca o firmă românească să reușească.
          "Specialiștii" au întotdeauna dreptate — chiar și când realitatea le dă peste nas.

          Teste de rezistenta la Podul peste raul Buzau A7.
          S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • M Conectat
            mihai @Iulian
            ultima editare de

            @Iulian una dintre cele mai de rasunet probleme cauzate de hydrogen embrittlement s-a intamplat in Londra in 2014-2015, la un zgarie-nor poreclit "Cheese Grater".

            Structura lui metalica era asamblata cu suruburi care nu au fost tratate corespunzator, ceea ce a dus la degradarea lor prin hydrogen embrittlement. Prin 2014-2015 au inceput sa cada suruburi din cladire de la inaltimi considerabile.

            Dupa ce a cazut cel de-al treilea, lucrurile au fost luate in serios si in cele din urma s-a ajuns in cele din urma la inlocuirea totala a suruburilor din intreaga structura, pe cheltuiala constructorului.

            Desigur, asa cum spui si tu, atunci cand surburile sunt tratate corespunzator nu exista nicio astfel de problema.

            https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-30811889

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • S Conectat
              sts @mike_us
              ultima editare de

              @mike_us Alooo... cum...? ,MONARHUL nu are dreptate ? Deja e obraznicie.
              Sanatate

              D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • M Conectat
                mihai
                ultima editare de mihai

                Nod Turbion Autostrada A7xA8, Pregătiri Organizare de Șantier, UMB
                Ștef

                Nod Turbion Autostrada A7xA8, Pregătiri Organizare de Șantier, UMB [19.06.2025 / Ep. 13]
                D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • D Deconectat
                  daniel22_22 @sts
                  ultima editare de

                  @sts Regele e gol

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • D Deconectat
                    daniel22_22 @mihai
                    ultima editare de

                    @mihai Dupa filmarea asta va începe o altă isterie pe PUM: “UMB face lucrări fără acord de mediu!”

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • I Deconectat
                      Iulian @spooky
                      ultima editare de

                      @spooky
                      Corect. Problema cu cei de ka PUM, așa numitul forum al specialiștilor din infrastructura care dau din gura dar nu aduc nimic că dovezi. Și eu pot sa zic că PORR a băgat beton neconform la tunel că așa am eu chef, doar că împăratul o să-mi șteargă rapid postul sau sar toți yesmenii sa le dau dovezi. Dar când zice unul ceva rău de UMB trebuie sa fie adevărat.

                      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • F Conectat
                        FMFM @Iulian
                        ultima editare de

                        Nivelul discutiilor scade din ce in ce mai mult pe topicul acesta, cat si pe altele. De la discutii / dezbateri despre proiecte , constructori, metode, materiale, planuri si analize se ajunge la discutii cu iz de frustrari personale fata de moderatorii si utilizatorii celuilalt forum (sunt si eu membru acolo btw.) sau a metodelor de gestiune a postarilor de acolo , or a parerilor lor asupra unor situatii.
                        Pentru a avea un topic curat din acest punct de vedere, propun mutarea discutiilor de gen intr-un topic separat in care sa se dezbata ideile comunitatii ASCORO vs ideile vazute/auzite in comunitatea PUM.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                        • D Deconectat
                          daniel22_22
                          ultima editare de

                          Discuția asta a început de la inepțiile lui Horațiu Cosma legate de podul UMB. Inclusiv convingerea pe care o avea ca nu se vor face teste de încărcare.
                          Partea nasoală este ca presa de 2 lei din România face articole din inepțiile de acolo considerând forumul ca o adunare de specialiști honoris causa.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • First post
                            Last post