A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
A mai venit un destept de pe forumul lui peste ca suruburile HDG nu se folosesc cu COR-TEN ..Si ca multe suruburi se mai si rup din te miri ce din cauza ca sunt incalzite la temperatura inalta.
Bai specialistul lui peste: suruburile hot deep galvanised se rup daca apare fenomenul de hydrogen embrittlement adica difuzia hidrogenului produs in timpul procesului de galvanizare in masa otelului si care se evita foarte usor prin mentinerea suruburilor in cuptor cca 3-4 ore dupa galvanizare.
Si ca suruburile HDG nu sunt incompatibile cu COR-TEN-ul pentru ca zincul din galvanizare se consuma in reactia de coroziune galvanica pana cand pe COR-TEN se formeaza pelicula protectoare dupa care se opreste. -
@Iulian presupun că asta ar face referire la podurile lui UMB, nu? că ei merg pe COR-TEN...
-
Teste de rezistenta la Podul peste raul Buzau A7.
Eu zic că e destul de simplu: dacă nu se prăbușește podul acum, la teste, mai dă-i două-trei săptămâni și se rezolvă de la sine.
De un an încoace, specialiștii în infrastructură tot avertizează că nu există capacitatea reală să se ducă A7 până la Pașcani.
Și totuși, dacă se face ... e clar că undeva trebuie să fie o problemă.
E absolut imposibil ca o firmă românească să reușească.
"Specialiștii" au întotdeauna dreptate — chiar și când realitatea le dă peste nas. -
@Iulian una dintre cele mai de rasunet probleme cauzate de hydrogen embrittlement s-a intamplat in Londra in 2014-2015, la un zgarie-nor poreclit "Cheese Grater".
Structura lui metalica era asamblata cu suruburi care nu au fost tratate corespunzator, ceea ce a dus la degradarea lor prin hydrogen embrittlement. Prin 2014-2015 au inceput sa cada suruburi din cladire de la inaltimi considerabile.
Dupa ce a cazut cel de-al treilea, lucrurile au fost luate in serios si in cele din urma s-a ajuns in cele din urma la inlocuirea totala a suruburilor din intreaga structura, pe cheltuiala constructorului.
Desigur, asa cum spui si tu, atunci cand surburile sunt tratate corespunzator nu exista nicio astfel de problema.
-
@mike_us Alooo... cum...? ,MONARHUL nu are dreptate ? Deja e obraznicie.
Sanatate -
Nod Turbion Autostrada A7xA8, Pregătiri Organizare de Șantier, UMB
Ștef -
@sts Regele e gol
-
@mihai Dupa filmarea asta va începe o altă isterie pe PUM: “UMB face lucrări fără acord de mediu!”
-
@spooky
Corect. Problema cu cei de ka PUM, așa numitul forum al specialiștilor din infrastructura care dau din gura dar nu aduc nimic că dovezi. Și eu pot sa zic că PORR a băgat beton neconform la tunel că așa am eu chef, doar că împăratul o să-mi șteargă rapid postul sau sar toți yesmenii sa le dau dovezi. Dar când zice unul ceva rău de UMB trebuie sa fie adevărat. -
Nivelul discutiilor scade din ce in ce mai mult pe topicul acesta, cat si pe altele. De la discutii / dezbateri despre proiecte , constructori, metode, materiale, planuri si analize se ajunge la discutii cu iz de frustrari personale fata de moderatorii si utilizatorii celuilalt forum (sunt si eu membru acolo btw.) sau a metodelor de gestiune a postarilor de acolo , or a parerilor lor asupra unor situatii.
Pentru a avea un topic curat din acest punct de vedere, propun mutarea discutiilor de gen intr-un topic separat in care sa se dezbata ideile comunitatii ASCORO vs ideile vazute/auzite in comunitatea PUM. -
Discuția asta a început de la inepțiile lui Horațiu Cosma legate de podul UMB. Inclusiv convingerea pe care o avea ca nu se vor face teste de încărcare.
Partea nasoală este ca presa de 2 lei din România face articole din inepțiile de acolo considerând forumul ca o adunare de specialiști honoris causa.