Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.2k Mesaje 38 Posters 487.1k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • D Deconectat
      daniel22_22
      ultima editare de

      Dupa A0 L3 al aktorilor asta este cel mai “clocit” lot de autostrada.

      S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Conectat
        mike_us
        ultima editare de

        Ploiești - Buzău LOT 3 Comparatie Stadiu lucrari 19.05-16.06.2025

        AUTOSTRADA A7 #358 Ploiești - Buzău LOT 3 Comparatie Stadiu lucrari 19.05-16.06.2025
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • S Deconectat
          spooky @daniel22_22
          ultima editare de

          @daniel22_22 cred că ai uitat de cele 2 loturi de pe A10 🙂 unul tot la Aktor era

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Autostrada A7 Ploiești-Buzău | Lot 2: Pasaj km 20 DESCHIS + pasaj km 26 și pod km 38 | 2025.06.18

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            D R 2 Replies Last reply Răspunde Citează 6
            • D Deconectat
              Duta C @vancouver
              ultima editare de

              @vancouver , Deci mai este puțin din ce am vazut în filmare.......

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • M Conectat
                mike_us @vancouver
                ultima editare de mike_us

                @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                Ia-auziti ce zice horatiu cosma pe pum. Las aici ca sa ramana. Apoi ne auzim vineri acum pe 20.06.2025 si discutam despre partea pe care am subliniat-o (bolduit-o). Dupa aceea voi decideti ce valoare de adevar are restul postarii!

                Ceea ce mi se pare absolut savuros (ca ipocrizie) este cum un fost secretar de stat – din partea unui partid nu contează care, se prezintă azi drept ONG-ist imparțial.

                Anul trecut, omul a postat un comentariu în care nu doar că l-a certat pe Grindeanu că nu pune presiune pe lotul 3 Sud, dar a și început, nostalgic, să se laude:
                „Pe vremea noastră, așa ceva era imposibil!”.
                I-am atras atenția politicos că, prin Vest, genul ăsta de discurs e la limita unui conflict de interese.
                Dacă tot are chef de atacuri la adresa ministrului actual, ar fi cinstit să spună și publicului: „Nu sunt doar un cetățean indignat, ci fostul de la partidul X”.

                Reacția n-a întârziat: a sărit ca ars și a decretat grav că asemenea lucruri se întâmplă doar în Coreea de Nord sau Rusia.
                Ei bine, replica asta mi-a spus tot ce trebuia să știu despre caracterul distinsului.

                A urmat corul de aplauze din partea unor useri – probabil prinși între două cafele la instituții publice – care au început să-l perie cu un entuziasm greu de privit fără greață.
                În final, tovarășul Ciurea a anunțat solemn că, la următorul „derapaj”, mă banează.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • R Deconectat
                  rockband @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                  Autostrada A7 Ploiești-Buzău | Lot 2: Pasaj km 20 DESCHIS + pasaj km 26 și pod km 38 | 2025.06.18

                  Nu stiu cat ati fost de atenti la filmare, dar de la 8:15 intra in interiorul structurii de la km38. Si acolo se vad deja sudate acele rigidizari pe diafragmele din zona reazemelot. Ceea ce au uitat bulgarii in octombrie, desi venise DS (dispozitie de santier) de la Via Design, proiectantul lucrarii.

                  ATENTIE: pe PUM se face o confuzie si zic unii acolo ca Via Design ar fi subantreprenorii UMB. Nici vorba de asa ceva, e prostie. Nici ai lui UMB, nici ai lui Coni-Trace. Via Design este acelasi lucru cu Consitrans si sunt cei care au facut aici proiectarea pe A7. Pentru ca a fost FIDIC ROSU, adica proiectarea separata de executie. Intre 2018 si 2022 Via Design a facut SF + proiectul pe A7 pana la Bacau. Apoi s-a licitat cu proiectul gata si au castigat firmele care executa acum, si care nu au avut voie sa mai umble la proiect. Asa au si aparut monstruozitati ca la km 38, unde nu era necesar nici un pod metalic, dar in fine.

                  Totusi a fost nevoie ca Via Design sa dea DS-uri sau sa modifice proiectul daca in teren s-a gasit apa (la Pizza), daca bulgarii au facut greseli sau daca ei insisi au gresit, cum a fost la pod Buzau, unde nu s-a consumat contrasageata.

                  Asa ca Via Design nu este subantreprenorul UMB si nu a facut ce zice UMB la pod Buzau! Poate se aude si pe PUM! Orice modificare insa trebuie sa o dea ei, deci avem o firma independenta de UMB care pe raspunderea ei trebuie sa dea solutii si gireaza aceste solutii. Apoi mai este supervizerul, care si el este independent de UMB. Si gireaza si el. Si mai este UMB, cu proiectantii proprii, care au verificat si ei la pod Buzau ca totul este OK, ca doar raspunde si ei!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 11
                  • C Deconectat
                    chapo
                    ultima editare de chapo

                    𝐀𝐮 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐳𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭̦𝐚̆ 𝐥𝐚 𝐏𝐨𝐝𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐕𝐚𝐝𝐮 𝐏𝐚𝐬̦𝐢𝐢, 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̆𝐳𝐢𝐢 𝐀𝟕 – 𝐨 𝐞𝐭𝐚𝐩𝐚̆ 𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭̦𝐢𝐚𝐥𝐚̆ 𝐢̂𝐧𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐜𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐬𝐚̆ 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐚̆ 𝐟𝐢 𝐝𝐚𝐭𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢𝐧𝐭̦𝐚̆.

                    ✅În prima fază sunt efectuate testele statice. Acestea presupun amplasarea a 8 camioane, însumând în total 320 tone, aflate în poziții prestabilite pe pod, pentru a simula solicitările la care va fi supus în timpul utilizării. Se monitorizează comportamentul structurii prin măsurarea deplasărilor verticale și a eforturilor în elementele de rezistență, verificându-se dacă reacțiile corespund celor prevăzute în proiect.

                    ✅A doua fază a testelor este cea dinamică, în care se induc vibrații controlate în structură. Scopul este de a simula condițiile reale de trafic, inclusiv neregularitățile carosabilului, și de a măsura reacțiile structurii – în special accelerațiile pe verticală.

                    https://www.facebook.com/share/v/1AqgiUSri9/?mibextid=wwXIfr

                    O sa zica ca sunt camioanele goale :))

                    G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                    • G Conectat
                      gales_ vasile @chapo
                      ultima editare de

                      @chapo sau ca is pline cu polistiren si de asta au prelatele trase 😂

                      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • F Deconectat
                        fulgernc @gales_ vasile
                        ultima editare de

                        @gales_-vasile
                        Mi-ai luat răspunsul😁. Stai să vezi teoriile constipației.

                        D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • D Deconectat
                          daniel22_22 @fulgernc
                          ultima editare de

                          @fulgernc Nici constipatia nu mai e ce a fost. Se vad burtile balonate sub prelate.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • I Conectat
                            Iulian
                            ultima editare de

                            A mai venit un destept de pe forumul lui peste ca suruburile HDG nu se folosesc cu COR-TEN ..Si ca multe suruburi se mai si rup din te miri ce din cauza ca sunt incalzite la temperatura inalta.
                            Bai specialistul lui peste: suruburile hot deep galvanised se rup daca apare fenomenul de hydrogen embrittlement adica difuzia hidrogenului produs in timpul procesului de galvanizare in masa otelului si care se evita foarte usor prin mentinerea suruburilor in cuptor cca 3-4 ore dupa galvanizare.
                            Si ca suruburile HDG nu sunt incompatibile cu COR-TEN-ul pentru ca zincul din galvanizare se consuma in reactia de coroziune galvanica pana cand pe COR-TEN se formeaza pelicula protectoare dupa care se opreste.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • First post
                              Last post