Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.2k Mesaje 41 Posters 505.4k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • G Deconectat
      george302 @vancouver
      ultima editare de

      @vancouver totusi o chestiune eu nu o inteleg, care este rolul acestui pot? ce apa trece pe dedesubt?

      pe google maps nu este indicat niciun "fluviu " pe acolo.

      referire la podul de la km 38

      multumesc

      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • vancouverV Deconectat
        vancouver @george302
        ultima editare de vancouver

        @george302 aceeasi intrebare ne-o punem cu totii. Din 5 membri ai ASCORO (toti super-experti in orice!) nimeni nu a avut un raspuns pertinent. La CNAIR nu a stiut nimeni raspunsul. Ministerul nu stie. Guvernul nici atat. Ungurii: nem tudok magyarul. Uniunea Europeana: ue-ue-ue... Cercetatorii britanici: fara solutie. Rusii: niet. Americanii: no. NASA: inca cerceteaza.

        Face parte din cele 9 mistere ale lumii moderne. Acesta fiind al noulea. Al optulea erau colegii de facultate ai lui tanti acad. dr. ing. lenutza ceausescu... al saptelea este padurea Baciu, si restul de 6 sunt: constiinta umana, efectul Mandela, disparitia zborului MH370, extraterestrii, monstrul din Loch-Ness si BigFoot.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
        • C Conectat
          cosminb
          ultima editare de

          Este vorba de Râul Sărata, apare pe OSM.
          www openstreetmap org/way/988202177#map=13/45.01755/26.64236

          Râul Sărata izvorăşte dn sudul masivului Istriţa, se varsă în râul Ialomiţa în partea de sud-vest a municipiului Urziceni şi are o lungime totală de 75 km. Pe parcursul celor două judeţe pe care le tranzitează, Buzău şi Ialomiţa, râul Sărata formează un bazin hidrografic de 1388 km². La vărsare, râul are un debit de 1,8 m³/sec. Din punct de vedere chimic apele râului sunt dominate de sulfaţi şi cloruri. Râul a suferit îndiguiri pe anumite porţiuni, între anii 1973-1983.

          Sursa: https: enciclopediaromaniei ro wiki/R%C3%A2ul_S%C4%83rata

          (Scuzați, nu pot pune linkuri)

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de vancouver

            Podurile DN1B și CF500 peste același râu sunt ridicol de mici comparat cu cel de pe A7. Calea ferată cu podul aferent a fost construită în 1872, an în care s-a inaugurat și gara de nord. De atunci până acum nu au existat probleme.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • G Deconectat
              george302 @vancouver
              ultima editare de

              @vancouver Imagine din 29.06.2025 la 16.03 (1).jpg Imagine din 29.06.2025 la 16.03.jpg

              Acesta pare sa fie fluviul pentru care s-a facut acest pod.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • G Conectat
                geodin10
                ultima editare de

                Până la urmă la garoafa pe e85 când se apucă de pasajul peste autostradă?

                vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver @geodin10
                  ultima editare de

                  @geodin10 Se pare ca strategia este asemanatoare cu DX12 / A1. Lasa acest pasaj sa astepte la maxim, pentru ca lucrarile la el vor produce un deranj masiv pe DN2. Si apoi vor lucra cu viteza maxima si multi oameni, sa dea gata in cel mai scurt timp. Astfel perioada in care traficul pe DN2 va fi deranjat o sa fie minima. Iar daca din varii motive apare un blocaj, sa zicem nu mai sunt bani si se opresc lucrarile, circulatia pe DN2 ramane neafectata.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 11
                  • M Deconectat
                    mihai
                    ultima editare de

                    AUTOSTRADA A7 Focșani - Bacău LOT 1 Comparație stadiu lucrări 19.05 - 28.06.2025
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                    • I Conectat
                      Iulian @vancouver
                      ultima editare de

                      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                      @geodin10 Se pare ca strategia este asemanatoare cu DX12 / A1. Lasa acest pasaj sa astepte la maxim, pentru ca lucrarile la el vor produce un deranj masiv pe DN2. Si apoi vor lucra cu viteza maxima si multi oameni, sa dea gata in cel mai scurt timp. Astfel perioada in care traficul pe DN2 va fi deranjat o sa fie minima. Iar daca din varii motive apare un blocaj, sa zicem nu mai sunt bani si se opresc lucrarile, circulatia pe DN2 ramane neafectata.

                      Vancouver, cum se va face supratraversarea naționalei? Nu prea pare loc suficient să facă un pod, porțiunea asfaltata deja este foarte aproape de DN. Se face pod peste autostrada pentru DN și se deviază apoi DN -ul?

                      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • F Conectat
                        FMFM @Iulian
                        ultima editare de

                        @Iulian DN o sa supratraverseze A

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post