Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Cârcoteala de pe drum

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    163 Mesaje 33 Posters 7.0k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • T Deconectat
      trismegistul @mike_us
      ultima editare de

      @mike_us Nu mai vreau să alimentez discuția, mai ales ca individul a fost banat, vreau doar să atrag atenția ca maniera de a reacționa si discuțiile despre Ciurea anticiurea demonstrează ca de fapt acel ID era tot monarhul. Iar amenințarea cu ddos și bots mi s-a părut la fel, stilul lui. In cazul asta, din păcate, este vb de o patologie dincolo de orice alte discuții despre forumuri și infrastructura. Păcat!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • Duta CD Deconectat
        Duta C
        ultima editare de

        Monarhul e un fel de Putin. Nu ai voie sa zici decât ce îi gâdilă lui urechile. Face crize,spume. Vrea să fie ascultat. Îi recomand un consult .

        JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • JohnDoeJ Deconectat
          JohnDoe @Duta C
          ultima editare de

          @daniel22_22 e carcoteala, mai bine continuam aici.

          Imi aduc aminte de PPP acum, exista riscul situatiei in care statul garanteaza un anumit venit, nu se realizeaza si platim noi din impozit diferenta dintre taxele pe tronson si venitul prognozat.

          Totusi, cum am putea justifica atunci existenta autostrazii daca economic nu e fezabila? Adica nu e destul de mult trafic platitor incat sa se construiasca? Ce se poate face incat sa devina fezabila in viitor?

          http://forum.construim-romania.ro/post/8260

          Calafat - Severin - Lugoj

          daniel22_22D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
          • daniel22_22D Deconectat
            daniel22_22 @JohnDoe
            ultima editare de

            @JohnDoe Cuplul de comici Ponta-Sova spunea ca rezolva necesarul de trafic pe Ploiesti-Brasov pe PPP obligând tot traficul greu sa meargă pe acolo și lăsând A1 doar pentru turisme. 🤣🤣🤣🤣

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • daniel22_22D Deconectat
              daniel22_22 @JohnDoe
              ultima editare de

              @JohnDoe În caz de PPP se calculează o rată de rentabilitate a proiectului, se repartizează pe anii de parteneriat, se pune în contract și diferența dintre veniturile din taxare până la veniturile bugetate se acoperă de stat. După cei X ani de parteneriat statul preia gratis autostrada.
              Singurii care au bani de așa ceva e statul chinez care a tot finanțat autostrăzi prin Asia, Africa și Balcanii de Vest (non-UE) în care sumele plătite de statele beneficiare și garatau cu active: porturi, resurse naturale, infrastructura energetică, etc. Țeapă curată pentru ca beneficiarii nu au mai putut plăti și au pierit activele puse gaj sau au apelat la FMI să scape de chinezi.

              JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • JohnDoeJ Deconectat
                JohnDoe @daniel22_22
                ultima editare de

                @daniel22_22 chiar ma gandeam la doua cazuri cu chinezi, Muntenegru si situatia neplacuta in care sunt si cel de-al doilea caz, Serbia unde inca nu au inceput sa transpire vestile, exceptie prabusirea din gara de la Novi Sad.

                Calafat - Severin - Lugoj

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Redacția  /  nov. 13  /  Infrastructură

                  Grecia caută muncitori în Albania, Bulgaria, România pentru proiectele publice mari, de la extinderi de metrou la infrastructură rutieră

                  Grecia caută muncitori în Albania, Bulgaria, România pentru proiectele publice mari, de la extinderi de metrou la infrastructură rutieră

                  Ministrul grec al Infrastructurii și Transporturilor, Christos Dimas, a anunțat de la tribuna conferinței Newsauto Talks că țara se confruntă cu o

                  In Romania si Bulgaria pot sa caute, ca n-o sa gaseasca ... Sa caute si ei intr-o tara mai saraca decat a lor!

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • JohnDoeJ Deconectat
                    JohnDoe @vancouver
                    ultima editare de

                    http://forum.construim-romania.ro/post/8655

                    Citez din @vancouver, e prea interesant ca sa ramana ascuns:

                    Daca analizam cauzele accidentelor soldate cu deces, remarcam pe primele 2 locuri cele cu victime pietoni si biciclisti. Ambele categorii evident le intalnim in localitati.

                    1. O alta tara in care drumuri importante, de tranzit (cum e si DN2) sa treaca in halul asta prin localitati eu nu cunosc.
                    2. O alta tara in care localitatile s-au dezvoltat in halul asta de-a lungul drumurilor, in loc sa existe localitati circulare, in jurul vetrei satului, eu iarasi nu cunosc.
                    3. Iarasi suntem printre putinele tari fara radare fixe in localitati. Singurele radare la noi sunt cele puse direct de politie, pe trepied sau mobile. Dar lipsesc cele fixe.

                    1+2+3 = Asta este de departe principala cauza a nenorocilor de la noi. Pentru ca omul aflat in tranzit nu poate sa stea dupa nea caisa de 65 de ani care se duce la vecinu din sat cu 40 la ora sau in satul vecin la farmacie cu 70 la ora. E insuportabil.

                    Cine a mers in anii 2000-2010 intre Sibiu si Nadlac si mai avea de mers inca minim 1000 km de la Nadlac mai departe spre locul de munca din vestul Europei intelege ce vreau sa spun. NU POTI REZISTA PSIHIC, sa stai in spatele unui camion fumegand cu 60-70 la ora, cand poti sa-l depasesti si sa mergi cu 100-120, sau prin sate cu 30-40-50 la ora. Pentru ca ai drum de 20-25 de ore, si daca la fiecare ora mai pierzi inca 20 de minute in loc de 25 de ore ajungi sa faci 35 de ore, ultimele ore fiind clar mort de oboseala si un risc mai mare sa o mierlesti, decat daca depasesti pe cei lenti.

                    Asta se intampla si pe Suceava - Bucuresti. Nu poti, nu ai cum pe tranzit sa stai, trebuie sa te misti, orice minut pierdut inseamna poate dublarea timpului final si oboseala, iar pentru transportatorii de marfa inseamna ratarea timpilor de odihna si automat o zi in plus, adica ratarea de a ajunge cu marfa.

                    CAUZA PRIMORDIALA A NENOROCIRILOR DE LA NOI ESTE LIPSA AUTOSTRAZILOR! Sau macar sa fi existat centuri la toate localitatile, ca in Bulgaria, unde pe multe drumuri de tranzit pe 100 km ai maxim 10km prin localitate. La noi, la 100km ai 40-60km prin localitate.

                    Alte cauza majore de accidentelor mortale sunt:

                    • ciocniri frontale
                    • ciocniri in intersectii
                    • depasiri cu intrare pe contrasens
                    • iesiri in decor (de ex. intr-un copac de pe margine)

                    Toate astea, impreuna cu cele numite mai sus (pietoni, biciclisti in localitate), toate sunt aproape complet eliminate de autostrazi si drumuri express.

                    Pe autostrada mai raman doar cateva cauze:

                    • viteza excesiva (dar si aici pe oricare autostrada mergeti, sunt doar 1-2 din 100 care chiar merg ca nebunii, cu 160-180 la ora)
                    • conditii meteo (dar si aici scad riscurile, pentru ca dispare riscul de accident frontal cu contrasensul)
                    • defecte tehnice (iarasi scad riscurile, pentru ca exista banda de urgenta si parapete lateral, care nu permite iesirea in decor)

                    Concluzie:
                    Daca analizezi SERIOS cauzele accidentelor, 70-80% dintre cauze DISPAR COMPLET pe autostrada, iar restul raman, dar riscurile scad.

                    Orice sectiune, si de drum national, care ajunge la caracteristice unei autostrazi, este bine venita. DN2 este la o aruncatura de bat de a primi parapet median, trebuie doar 1-2 metri mai lat. Cand facem un pasaj ca la Garoafa, unde se si urca un pic si pe pasaje vantul este mai tare si apare risc de ghetus, ajuta enorm sa-l facem cu "aspect de autostrada" si sa profitam din reducerea cu 80-90% a riscurilor de accidente grave.

                    Calafat - Severin - Lugoj

                    F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • F Deconectat
                      Flo87 @JohnDoe
                      ultima editare de

                      Cam care e costul pe Km de DN/centura 1+1?
                      Mă uit la Nodul A7/DN2 Roman Sud și mă gândesc că între pasajul peste CF și A7 ar putea fi introdus un giratoriu și dus un drum până în DN15D lângă trecerea la nivel.
                      In felul ăsta se face și o semi-centura pentru Horia plus că trecerea la nivel de pe actualul DN15D ar putea fi anulată, iar barierele mutate la trecerea la nivel a DJ157.

                      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        Mai sunt unii (putini, dar sunt) care nu si-au validat adresa de email pe forum. Fara adresa de email validata nu o sa va puteti recupera contul in situatia pierderii / uitarii parolei. Adica emailul cu linkul de recuperare nu o sa plece.

                        PS. Catorva useri, care sunt mai activi, dar cu email neverificat, le-am trimis eu acum o cerere de verificare pe email.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver @Flo87
                          ultima editare de

                          @Flo87 Pai hai sa luam un exemplu concret:

                          Valoarea contractului este de 132.050.652,68 LEI fără TVA, echivalentul a 28 milioane Euro fără TVA, având un cost/ km de 2,49 milioane euro fără TVA.

                          Sunt 11,3km la 28 milioane €. Daca nu gresesc au fost cateva acte aditionale si cresteri de pret pana la inaugurarea de anul trecut. Iar in general fata de 2018 preturile au crescut serios, as zice cu 50-80%. Daca s-ar licita acum o centura gen Bârlad, probabil undeva la 4-5 milioane € / km.

                          Victor Cozmei  /  oct. 23, 2018  /  Infrastructura

                          Contractul pentru varianta de ocolire Bârlad a fost semnat: 28 de milioane de euro pentru noua șosea de 11 km

                          Contractul pentru varianta de ocolire Bârlad a fost semnat: 28 de milioane de euro pentru noua șosea de 11 km

                          Contractul de proiectare și execuție a Variantei de Ocolire a municipiului Bârlad a fost semnat cu Asocierea Tehnic Asist SRL - Tass Infra Logistic SRL pentru

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • First post
                            Last post