Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    2.7k Mesaje 97 Posters 926.0k Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mike_us
      ultima editare de mike_us

      Sunt de acord cu @vancouver că e bine că s-a făcut presiune politică pentru a opri alimentarea cu curent, ca să se poată continua odată cu A7.
      Dar eu o simt ca pe o victorie amară.

      În primul rând, faptul că sistemul este plin de funcționari fără inițiativă și care se mișcă extrem de greu este rezultatul actualei clase politice, care și-a angajat oamenii fideli partidului, rude, cunoștințe — nu oameni competenți.
      În al doilea rând, măsura vine foarte târziu. Măcar la început de octombrie să fi fost făcută, ca să nu ajungă acum UMB să tragă cu limba scoasă pe ultima sută de metri.
      În al treilea rând, comunicarea a lăsat mult de dorit. Nu a ieșit nimeni să explice presei care au fost problemele, de ce atât de târziu… Ca să nu mai vorbim de faptul că un secretar de stat dă declarațiile prin postări directe pe forumul unui ONG. A ajuns API purtător de cuvânt al ministerului?

      Și o mică comparație între privat și stat:
      au oprit curentul, iar UMB s-a repezit imediat — foreze, piloți, totul în ritm nebun, de parcă nu ar mai fi ziua de mâine.
      „Partenerul serios”, în schimb, a terminat exproprierile la Garoafa abia prin septembrie, iar acum, când mai e doar o lună, a rezolvat și blocajul de la ultima structură…

      @Azrael
      Buna poza, mi se pare mult mai ușor de înțeles așa cum ai numerotat.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • I Deconectat
        Iulian @trismegistul
        ultima editare de

        @trismegistul
        Se face acum o altă magistrala de 400KV care trece tot pe acolo pe la Garoafa, care o sa mai reducă din problemele Moldovei. Din păcate în Moldova nu prea este exista capacitate de producție de energie și nici nu există planuri pt dezvoltarea unora noi.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          Redacția  /  nov. 17  /  Știri

          Apix: Drumul de mare viteză Suceava - Siret va fi construit integral ca drum expres / Inițial, o secțiune din traseu era autostradă, parte din Autostrada Moldovei, iar restul era proiectat ca drum...

          Apix: Drumul de mare viteză Suceava - Siret va fi construit integral ca drum expres / Inițial, o secțiune din traseu era autostradă, parte din Autostrada Moldovei, iar restul era proiectat ca drum...

          Autostrada Moldovei (A7) se va încheia la Suceava, iar restul traseului până la Siret va fi construit integral ca drum expres. Potrivit surselor APIX.ro,

          O mare greseala dupa parerea mea.

          Cea mai mare nenorocire o sa fie banda de urgenta ingustata, sau cum i-o zice , acostament. Acolo vor avea loc tragedii, mai ales ca A7 Suceava - Siret o sa fie plina de camioane, care vor evita in ultima clipa pe cel oprit pe jumatate de banda, dar urmatorul camion sau autoturism, cu vizibilitate zero in fata, nu o sa mai aibe nici o sansa!

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
          • A Deconectat
            Azzl @vancouver
            ultima editare de Azzl

            @vancouver dar nu vor fi tragedii si ambuteaje precumcele actuale. Daca asta ar fi un compromis sa scapam rapid de acel sector de DN 2 Suceava -Siret sunt sigur ca locuitorii zonei voteaza da cu doua maini. Sunt sigur ca o sa fie o nenorocire precum DX 12. Dar scapa satele de TIR-uri.

            4a31def6-8386-4fad-a504-f08bb42e860d-image.png

            JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • JohnDoeJ Conectat
              JohnDoe @Azzl
              ultima editare de

              Nu cred ca parerea mea de inflacarat suporter al schimbarii configuratiei drumurilor express in Romania conteaza, dar semnez daca e vreo petitie sa se schimbe acostamentul in banda de urgenta.

              Calafat - Severin - Lugoj

              F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • F Deconectat
                Flo87 @JohnDoe
                ultima editare de

                In prezent avem 1+1 și se circulă haotic, când tot traficul de tranzit va fi pe A/DEx deja va fi mult mai bine pt locuitori din zonă și nu vor fi așa de afectați că e A sau DEx.
                Standardul de DEx ar putea fi îmbunătățit cu alveole de urgență( de 30-50 m lungime) din 1-1,5 km și monitorizate la sânge( sa nu fie folosite pt pauze de țigară/toaleta).

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • A Deconectat
                  Azzl
                  ultima editare de

                  Monitorul de Suceava (www.monitorulsv.ro)  /  nov. 17  /  Actualitate

                  Suceava stă mai bine la capitolul mortalitate în accidente rutiere în acest an. Iașiul și Clujul au ajuns în fruntea clasamentului negru

                  Suceava stă mai bine la capitolul mortalitate în accidente rutiere în acest an. Iașiul și Clujul au ajuns în fruntea clasamentului negru

                  Deși problematica rutieră rămâne una acută în județul Suceava, cifrele statistice arată că numărul de decedați în urma accidentelor rutiere a scăzut semnificativ în acest an, până acum, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2024....

                  O analiză de bilanț a Inspectoratului de Poliție Județean Suceava arată că în primele șapte luni ale acestui an, în județul Suceava, s-au produs 70 de accidente rutiere grave, soldate cu 24 persoane decedate, 47 răniți grav și 36 răniți ușor.

                  O situație care cuprinde și luna august și începutul de septembrie duce numărul de decedați la 32, față de 52 de morți în accidentele de anul trecut, în aceeași perioadă.

                  Cu acest -20 la număr de decedați în accidente, județul nostru a scăpat și de nedoritul loc unu în topul negru al accidentelor mortale din România.

                  Din informațiile noastre, acum în frunte sunt județele Cluj și Iași, care au câte 37 de morți în accidentele rutiere din acest an.

                  Asta la 9 semtembrie. De atunci cel putin inca 5 morti

                  Accident mortal în Suceava. Momentul în care un TIR intră pe contrasens și strivește un autoturism

                  Accident mortal în Suceava. Momentul în care un TIR intră pe contrasens și strivește un autoturism

                  Momentul accidentului mortal care a avut loc pe E 85, la ieșirea din Suceava spre Pătrăuți, a fost surprins de o cameră de bord a unei alte mașini aflate în trafic.

                  Cine sunt cei doi bărbați care au murit după ce mașina lor a fost spulberată de un TIR, în Suceava. Unul dintre ei avea trei copii și lupta cu o boală gravă

                  Cine sunt cei doi bărbați care au murit după ce mașina lor a fost spulberată de un TIR, în Suceava. Unul dintre ei avea trei copii și lupta cu o boală gravă

                  Imaginile dramatice cu mașina spulberată de un TIR pe o șosea din județul Suceava au șocat o țară întreagă, iar detaliile care ies acum la iveală despre victime fac ca tragedia să fie cu atât mai dureroasă. Cei doi bărbați care și-au pierdut viața erau...

                  E rau de tot in judetul Suceava. Trafic mult+Drfum ingust+Coruptie (Celebra fabrica de permise)

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Nu exista comparatie intre un DX si drumul 1+1 actual din jud. Suceava. Si la DeX12, DN65 devenise un drum al mortii. Chiar cu mai multi morti pe km de drum fata de DN2. Nu am nici o statistica actuala sa putem face o comparatie, dar sunt convins ca pe DeX12 e mai bine.

                    Iar accidentele cu morti pietoni ocupanti de vehicule in pana se pot reduce cu o campanie intensiva de informare, ca trebuie neaparat ca toti ocupantii masinii sa treaca cat mai repede dincolo de parapet si in nici un caz soferul sa nu incerce sa repare pana. Plus camere de monitorizare de-a lungul intregului DX, si la orice oprire pe acostament imediat trimis echipaj de politie, sa asigure perimetrul, eventual sa devieze cu balize traficul numai pe banda 2, creind intentionat un mic ambuteiaj - dar astfel viteza in zona scade mult.

                    Totusi se pune intrebarea, DE CE MAMA MASII nu facem direct un acostament suficient de lat cat sa incapa macar un autoturism, adica undeva la 2,30m. Hai nu 2,80 ca pe autostrazi, cat sa incapa un camion, dar macar 2,30.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                    • A Deconectat
                      Azzl
                      ultima editare de

                      Nu facem pentru ca normativul asa spune. Daca faci atunci raspunzi in fata Curtii de Conturi si dupa caz a justitiei.

                      A vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                      • A Deconectat
                        Azrael @Azzl
                        ultima editare de Azrael

                        @Azzl parerea mea e ca aceste DEx sunt niste idei paguboase pe termen lung. Sunt o struto-camila pentru ca daca te lasa masina pe drum, pericolul e maxim. Si nu suntem o tara unde parcul auto e prea nou, sunt multe haburi ce genereaza probabilitate mare de defectiune in mers. Circulatia e agresiva, oamenii grabiti si nervosi, nedisciplinati, fara respect prea mare pentru lege. Iar acel parapete din dreapta te tine practic in canalul mortii. Nu ai unde sa fugi, nu ai cum sa scapi. Avand in vedere ca deficitul tarii in ultimii 2 ani a fost anual de peste 30 miliarde euro, din care, pe partea de autostrazi s-au cheltuit sub 3 miliarde, din care o parte rambursabili, deci vera nici macar 10% din deficit, poate 5% e mai corect, si faptul ca autostrazile aduc plus valoare si nu le faci pe 2-3 ani ci pe 100 de ani, e o prostie sa spui ca faci economie prin acea banda de urgenta. Ii asfaltezi omului ulita dupa care se duce si ramane cu masina cea veche pe care si-o permite in pana pe DEx si moare pe-acolo. Alegerea e grea, dar in cazul omului nostru, mai bine nu avea ulita asfaltata ci A in loc de Dex.
                        Poate ar fi mai oportun sa nu se mai puna acel parapet pe dreapta, dar nu pot evalua impactul pe partea de siguranta caci si asta are avantaje si dezavantaje.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • A Deconectat
                          Azzl
                          ultima editare de Azzl

                          Alveole. Nu-i opreste nimeni. Dar e nevoie de propunere din partea Search. Iar daca e de bani...tai 3-5 cm din inaltime terasament pe toata lungimea drumului si fac banii de alveole sa ma inchid la sfarsit cu devizul. Dar trebuie acum la SF ca sa poata fi facute exproprieri.
                          fbf4baa7-285f-4467-ab07-8abe41848ae9-image.png

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver @Azzl
                            ultima editare de

                            @Azzl a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                            Nu facem pentru ca normativul asa spune. Daca faci atunci raspunzi in fata Curtii de Conturi si dupa caz a justitiei.

                            N-ai inteles intrebarea. Intrebarea este de ce nu se schimba legea / normativul in sensul sa fie prin lege / normativ obligatorie. Evident ca functionarul de stat trebuie sa respecte legea si sa faca la pret minim, asta evident ca stiu si eu.

                            Iar enervarea mea provine din faptul ca avem cea mai mare mortalitate pe cap de locuitor din Europa, dar facem in continuare diverse capcane, la care nu se pune intrebarea daca, ci doar cand o sa mai moara unul.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • A Deconectat
                              Azzl
                              ultima editare de

                              Greu cu schimbatul normativului. Mai ales acum când abia se incheie un ciclu de modificari aduse acestora. De asta am spus alveole. Îmi imaginez că s-ar incadra în normativul actual și în costuri cu mici ajustări de proiect. Beneficiarul să încerce o rezolvare acum. Nu după ce este dată în exploatare

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • First post
                                Last post