A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@Adrianb1 Acum Moldova consuma în vârf de sarcină cam 1000 MW, la care se adaugă ce exportam în Republica și Ucraina. Zici ca nu e consum? Zi Doamne ferește să nu fie vreun element care să ducă la black out, ca e vai și amar de țara asta…
-
-
din ultimele filmari eu am numarat 15+1 = 16 bucati la Tisita. mai scoatem/mai punem?
azi pare ca erau in picioare 8-9-10
btw, in rond la DN2L, langa ce am notat eu 6-7 e proiectat un CIC. momentan nici nu au intrat in el (o fi fost tot de la exproprieri?). iar bariera de la Tisita cred ca dispare, nu mai are loc in actuala configuratie.
fix: 1 e putin mai la capul podului nou DN2L peste CF si E85, eu l-am pus in graba dupa calea ferata, dar se vede in ultima filmare a lui Raducu, si chiar aici in foto sunt darele lasate de foreza pe unde au scurmat,
fix: langa unu se pare ca mai e si 1 prim, deci sunt 16 bucatifoto satelitara fiind din 12-noi


-
Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1 | Segment Garoafa-Tișița | Stadiu lucrări la 16.11.2025 | UMB
-
@mike_us daca vă uitați pe filmare chiar la piciorul viitorului pod DN2L peste CF e un stâlp fix sub fire. Nu cred că puteau baga foreza fara să decupleze acolo. Deci au practicat ei oprirea temporara chiar pentru treaba lor. Nu cred că e artificiu special pentru podul A7&UMB. Asta a fost soluția in situația dată. Adică nu cred că dacă se făcea acum un an, nu se proceda tot așa.

-
Sunt de acord cu @vancouver că e bine că s-a făcut presiune politică pentru a opri alimentarea cu curent, ca să se poată continua odată cu A7.
Dar eu o simt ca pe o victorie amară.În primul rând, faptul că sistemul este plin de funcționari fără inițiativă și care se mișcă extrem de greu este rezultatul actualei clase politice, care și-a angajat oamenii fideli partidului, rude, cunoștințe — nu oameni competenți.
În al doilea rând, măsura vine foarte târziu. Măcar la început de octombrie să fi fost făcută, ca să nu ajungă acum UMB să tragă cu limba scoasă pe ultima sută de metri.
În al treilea rând, comunicarea a lăsat mult de dorit. Nu a ieșit nimeni să explice presei care au fost problemele, de ce atât de târziu… Ca să nu mai vorbim de faptul că un secretar de stat dă declarațiile prin postări directe pe forumul unui ONG. A ajuns API purtător de cuvânt al ministerului?Și o mică comparație între privat și stat:
au oprit curentul, iar UMB s-a repezit imediat — foreze, piloți, totul în ritm nebun, de parcă nu ar mai fi ziua de mâine.
„Partenerul serios”, în schimb, a terminat exproprierile la Garoafa abia prin septembrie, iar acum, când mai e doar o lună, a rezolvat și blocajul de la ultima structură…@Azrael
Buna poza, mi se pare mult mai ușor de înțeles așa cum ai numerotat. -
@trismegistul
Se face acum o altă magistrala de 400KV care trece tot pe acolo pe la Garoafa, care o sa mai reducă din problemele Moldovei. Din păcate în Moldova nu prea este exista capacitate de producție de energie și nici nu există planuri pt dezvoltarea unora noi. -
O mare greseala dupa parerea mea.
Cea mai mare nenorocire o sa fie banda de urgenta ingustata, sau cum i-o zice , acostament. Acolo vor avea loc tragedii, mai ales ca A7 Suceava - Siret o sa fie plina de camioane, care vor evita in ultima clipa pe cel oprit pe jumatate de banda, dar urmatorul camion sau autoturism, cu vizibilitate zero in fata, nu o sa mai aibe nici o sansa!
-
@vancouver dar nu vor fi tragedii si ambuteaje precumcele actuale. Daca asta ar fi un compromis sa scapam rapid de acel sector de DN 2 Suceava -Siret sunt sigur ca locuitorii zonei voteaza da cu doua maini. Sunt sigur ca o sa fie o nenorocire precum DX 12. Dar scapa satele de TIR-uri.

-
Nu cred ca parerea mea de inflacarat suporter al schimbarii configuratiei drumurilor express in Romania conteaza, dar semnez daca e vreo petitie sa se schimbe acostamentul in banda de urgenta.
-
In prezent avem 1+1 și se circulă haotic, când tot traficul de tranzit va fi pe A/DEx deja va fi mult mai bine pt locuitori din zonă și nu vor fi așa de afectați că e A sau DEx.
Standardul de DEx ar putea fi îmbunătățit cu alveole de urgență( de 30-50 m lungime) din 1-1,5 km și monitorizate la sânge( sa nu fie folosite pt pauze de țigară/toaleta). -
O analiză de bilanț a Inspectoratului de Poliție Județean Suceava arată că în primele șapte luni ale acestui an, în județul Suceava, s-au produs 70 de accidente rutiere grave, soldate cu 24 persoane decedate, 47 răniți grav și 36 răniți ușor.
O situație care cuprinde și luna august și începutul de septembrie duce numărul de decedați la 32, față de 52 de morți în accidentele de anul trecut, în aceeași perioadă.
Cu acest -20 la număr de decedați în accidente, județul nostru a scăpat și de nedoritul loc unu în topul negru al accidentelor mortale din România.
Din informațiile noastre, acum în frunte sunt județele Cluj și Iași, care au câte 37 de morți în accidentele rutiere din acest an.
Asta la 9 semtembrie. De atunci cel putin inca 5 morti
E rau de tot in judetul Suceava. Trafic mult+Drfum ingust+Coruptie (Celebra fabrica de permise)