A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
-
@candik din nefericire zona e cunoscuta chiar din timpul constructiei ca e instabila.
Grav e ca o zona traversata de o autostrada critica pentru noi, probabil dupa ce trece criza, noi vom fi nevoiti sa punem niste bani pentru reparare. -
DRDP Cluj intervine în regim de urgență în zona km 66 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, județul Cluj, unde s-a constatat o cedare a terasamentului.
Pentru asigurarea condițiilor de circulație și a siguranței participanților la trafic, Secția Producție intervine prin lucrări de întreținere curentă.
Având în vedere persistența fenomenelor de instabilitate și agravarea progresivă a cedării drumului, DRDP Cluj a demarat o procedură de achiziție pentru realizarea unei expertize tehnice și a unui studiu geotehnic detaliat.
Obiectivul acestora este identificarea cauzelor fenomenului de cedare a terasamentului, analiza eventualelor modificări geodinamice din zonă și elaborarea unei soluții tehnice de consolidare, care să asigure nivelul de calitate corespunzător cerințelor fundamentale aplicabile, conform legii.
Contractul pentru expertiza tehnică (și studiul geotehnic) a fost semnat, iar activitățile specifice se află în curs de desfășurare.
Până la finalizarea expertizei tehnice și stabilirea cauzelor care au condus la cedarea terasamentului, DRDP Cluj intervine prin lucrări de întreținere și aducere la cotă a părții carosabile, pentru menținerea condițiilor de siguranță rutieră și asigurarea fluenței traficului pe sectorul menționat.
Vă rugăm să circulați cu prudență în zona lucrărilor și să respectați semnalizarea rutieră!

-
-
Pana la filmarea din drona nu mi-am dat seama ca e intr-o zona deja reparata.
-
-
Sper sa nu puna panouri fonice pe lac sau daca pun, atunci sa fie unele transparente.
-
Autostrada Transilvania când va fi terminată va fi spectaculoasă. Nu am nici o îndoială. Or fi costând mai mult la noi km de autostrada comparativ cu ce a fost la unguri , dar va merita. Măcar din prisma peisajului.
-
@vancouver
Nu mai le da și tu idei că acu sar fanaticii Gretei că deranjează traficul peștii din lac... -
-
Bun, imediat Ozaltin monteaza cofrajele pt balanced cantilever, iar Mapa care s-a apucat cu peste 1 an inainte la Boita inca nu are infrastructurile gata.
-
-
-
-
Interesant, se pare ca se doreste nod la capatul de la Suplacu (adica la Port), unde se termina acum lotul deja deschis Suplacu - Nusfalau:
-
Autostrada Transilvaniei A3, stadiu lucrări in Bihor| sfârșit de octombrie
-
🚧 Acolo unde planurile devin realitate! Pe tronsonul de autostradă 𝐒𝐮𝐩𝐥𝐚𝐜𝐮 𝐝𝐞 𝐁𝐚𝐫𝐜𝐚𝐮 – 𝐂𝐡𝐢𝐫𝐢𝐛𝐢𝐬, lucrările se desfășoară într-un ritm accelerat.
Peste 550 de muncitori și 310 utilaje sunt zilnic în acțiune, transformând planurile în realitate. Efortul coordonat al echipelor se concentrează pe lucrări de drum (săpături, umpluturi, straturi de fundație și asfaltare), dar și pe lucrări de consolidare, evacuare a apelor, relocări de utilități și montarea grinzilor prefabricate de mare tonaj.
Pas cu pas, ne apropiem de finalizarea unui tronson important al Autostrăzii Transilvania, un proiect complex ce contribuie direct la dezvoltarea infrastructurii rutiere.
Proiectul are ca beneficiar Ministerul Transporturilor prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Mulțumim tuturor celor implicați în acest proiect!
Construim pentru viitor.
În România. 🇷🇴

-
-
Senzația este că le pictează pizza.....poate pina la vară termina și ei
-
Mobilizare bună pe șantierul secțiunii Zimbor – Poarta Sălajului a Autostrăzii Transilvania (A3)!
Lucrările au ajuns la un stadiu fizic de aproximativ 90%, iar constructorul român (Spedition UMB), mobilizat în șantier cu 622 de muncitori și 180 de utilaje, lucrează acum punctual la:- structuri,
- terasamente,
- lucrări de consolidare.
Pe aproximativ 10 km din cei 12,24 km ai acestei secțiuni, a fost așternut deja asfalt.
Același constructor este mobilizat cu 100 de muncitori și 50 de utilaje la Nodul Românași, unde stadiul lucrărilor a ajuns la un stadiu fizic de 20%.
Finalizarea acestui nod rutier care asigură descărcarea traficului rutier de pe autostradă, va face posibilă, în prima parte a anului viitor, deschiderea circulației pe secțiunea Zimbor - Poarta Sălajului.
Tot anul viitor, după finalizarea lucrărilor la cele două viaducte construite de o asociere de constructori români și turci (Ozaltin-Ilgaz-Visio Construct) pe subsecțiunea Nădășelu - Mihăești, circulația va putea fi deschisă între Poarta Sălajului și Târgu Mureș pe o distanță de 145 km.
Contractele, cu o valoare însumată de 905 milioane de lei (fără TVA), sunt finanțate la ora actuală prin PNRR.
-
Ca sa rezumam postarea lui Cristian Pistol despre A3 Poarta - Zimbor:
- deschidere probabil in primavara 2026
- nodul Romanasi este punctul critic si este la ca. 20%