Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    544 Mesaje 27 Posters 155.3k Vizualizări 3 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      marius.firtonea
      ultima editare de

      Bun, imediat Ozaltin monteaza cofrajele pt balanced cantilever, iar Mapa care s-a apucat cu peste 1 an inainte la Boita inca nu are infrastructurile gata.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • M Deconectat
        mihai
        ultima editare de

        https://www.youtube.com/watch?v=nUjSyHNg_xc

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • ncbN Deconectat
          ncb
          ultima editare de

          AUTOSTRADA TRANSILVANIA. Șantierul viaductelor Topa Mică și Nădășelu
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • F Deconectat
            fulgernc
            ultima editare de

            Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești | Ep. 2 | Modificare traseu Nãdãșelu - 31.10.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Interesant, se pare ca se doreste nod la capatul de la Suplacu (adica la Port), unde se termina acum lotul deja deschis Suplacu - Nusfalau:

              Redacția  /  nov. 1  /  Știri

              Autostrada Transilvania. Stadiul fizic pe tronsonul Suplacu de Barcău – Chiribiş a ajuns la 55% / Erbașu: Proiectul va întârzia probabil o lună-două, pentru că autoritățile doresc un nod mare la...

              Autostrada Transilvania. Stadiul fizic pe tronsonul Suplacu de Barcău – Chiribiş a ajuns la 55% / Erbașu: Proiectul va întârzia probabil o lună-două, pentru că autoritățile doresc un nod mare la...

              Stadiul fizic pe tronsonul Suplacu de Barcău – Chiribiş de pe Autostrada Transilvania (A3), construit de antreprenorul român Construcţii Erbaşu, a ajuns

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • EmericE Deconectat
                Emeric
                ultima editare de

                Autostrada Transilvaniei A3, stadiu lucrări in Bihor| sfârșit de octombrie

                https://www.youtube.com/watch?v=mrmEEiCkirw

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • ncbN Deconectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  🚧 Acolo unde planurile devin realitate! Pe tronsonul de autostradă 𝐒𝐮𝐩𝐥𝐚𝐜𝐮 𝐝𝐞 𝐁𝐚𝐫𝐜𝐚𝐮 – 𝐂𝐡𝐢𝐫𝐢𝐛𝐢𝐬, lucrările se desfășoară într-un ritm accelerat.
                  Peste 550 de muncitori și 310 utilaje sunt zilnic în acțiune, transformând planurile în realitate. Efortul coordonat al echipelor se concentrează pe lucrări de drum (săpături, umpluturi, straturi de fundație și asfaltare), dar și pe lucrări de consolidare, evacuare a apelor, relocări de utilități și montarea grinzilor prefabricate de mare tonaj.
                  Pas cu pas, ne apropiem de finalizarea unui tronson important al Autostrăzii Transilvania, un proiect complex ce contribuie direct la dezvoltarea infrastructurii rutiere.
                  Proiectul are ca beneficiar Ministerul Transporturilor prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
                  Mulțumim tuturor celor implicați în acest proiect!
                  Construim pentru viitor.
                  În România. 🇷🇴

                  576520586_1444015884391360_5154665070221740366_n.jpg 576447208_1444015894391359_4269365644374370853_n.jpg 576676178_1444017114391237_100624438533954261_n.jpg 577015432_1444015917724690_8189406882290256725_n.jpg 576460300_1444015847724697_120146068875206330_n.jpg

                  Constructii Erbasu

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                  • ncbN Deconectat
                    ncb
                    ultima editare de

                    Autostrada A10 Progres lucrări la breteaua A1 -A10
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                    • Duta CD Deconectat
                      Duta C
                      ultima editare de

                      Senzația este că le pictează pizza.....poate pina la vară termina și ei

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • EmericE Deconectat
                        Emeric
                        ultima editare de

                        Mobilizare bună pe șantierul secțiunii Zimbor – Poarta Sălajului a Autostrăzii Transilvania (A3)!
                        Lucrările au ajuns la un stadiu fizic de aproximativ 90%, iar constructorul român (Spedition UMB), mobilizat în șantier cu 622 de muncitori și 180 de utilaje, lucrează acum punctual la:

                        • structuri,
                        • terasamente,
                        • lucrări de consolidare.
                          Pe aproximativ 10 km din cei 12,24 km ai acestei secțiuni, a fost așternut deja asfalt.
                          Același constructor este mobilizat cu 100 de muncitori și 50 de utilaje la Nodul Românași, unde stadiul lucrărilor a ajuns la un stadiu fizic de 20%.
                          Finalizarea acestui nod rutier care asigură descărcarea traficului rutier de pe autostradă, va face posibilă, în prima parte a anului viitor, deschiderea circulației pe secțiunea Zimbor - Poarta Sălajului.
                          Tot anul viitor, după finalizarea lucrărilor la cele două viaducte construite de o asociere de constructori români și turci (Ozaltin-Ilgaz-Visio Construct) pe subsecțiunea Nădășelu - Mihăești, circulația va putea fi deschisă între Poarta Sălajului și Târgu Mureș pe o distanță de 145 km.
                          Contractele, cu o valoare însumată de 905 milioane de lei (fără TVA), sunt finanțate la ora actuală prin PNRR.

                        48K views · 793 reactions | Mobilizare bună pe șantierul secțiunii...

                        48K views · 793 reactions | Mobilizare bună pe șantierul secțiunii...

                        Mobilizare bună pe șantierul secțiunii Zimbor – Poarta Sălajului a Autostrăzii Transilvania (A3)! Lucrările au ajuns la un stadiu fizic de aproximativ 90%, iar constructorul român (Spedition UMB),...

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de

                          Ca sa rezumam postarea lui Cristian Pistol despre A3 Poarta - Zimbor:

                          • deschidere probabil in primavara 2026
                          • nodul Romanasi este punctul critic si este la ca. 20%

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          Duta CD M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 6
                          • Duta CD Deconectat
                            Duta C @vancouver
                            ultima editare de

                            @vancouver Până la primavară îl mănâncă pe pâine Umb-ul (nodul Românași)

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • M Deconectat
                              mike_us @vancouver
                              ultima editare de mike_us

                              @vancouver Eu am rămas impresionat, în ultima filmare, de cât de repede au progresat la Românași.
                              Din ce văd, cred că UMB vrea să termine tot ce se poate anul acesta, ca să nu lase prea mult pentru anul viitor.
                              Urmează curând încă o filmare de la Infrastructure — o să vedem atunci.

                              Și pe celelalte două loturi sunt deja aproape de 90%; probabil vor trece și acolo de 90% până se încheie anul.
                              La anul, UMB o să se poată concentra pe Moldova — doar să fie bani.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                              • M Deconectat
                                mihai
                                ultima editare de

                                https://www.youtube.com/watch?v=Zkqi2w129EI

                                Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                                • Duta CD Deconectat
                                  Duta C @mihai
                                  ultima editare de

                                  @mihai Mă bucur că i s-au pus pata lu nea Beni....

                                  OvidiuPetru84O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • OvidiuPetru84O Deconectat
                                    OvidiuPetru84 @Duta C
                                    ultima editare de

                                    Autostrada A3, filmare Suplacu de Barcău-Margine, 5 noiembrie 2025
                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                                    • F Deconectat
                                      fulgernc
                                      ultima editare de

                                      Autostrada A3, lot integral Zimbor-Poarta Sălajului, 8 noiembrie 2025
                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 10
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Inca un pic si iar e Revelionul. Iarasi cozi de 4-7 ore pe Valea Prahovei, iarasi injuraturi, iar ne dam seama ca nu s-a facut nimic pentru A3 pe VP.

                                        CNIR-u, se aude? Macar naibii sa scoatem tronsonul cel mai greu din contract, Sinaia Sud - Predeal Sud, pe care 99,99% Consitrans nu o sa faca foraje ever ever. Si hai sa-l dam pe FIDIC ARGINTIU, sa-l faca o firma mare cap coada, cu tot cu studii geo, studiu de fezabilitate, PT si executie. Asta e tronsonul critic, unde se afla nucleul ambuteiajelor.

                                        Sa zicem 2 ani licitatie, 2 ani drumuri tehnologice si foraje, 2 ani proiectare, 5 ani executie. 11 ani de acum inainte si avem autostrada pe acolo. Macar sa avem o perspectiva: 2036!

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        JohnDoeJ R 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
                                        • JohnDoeJ Deconectat
                                          JohnDoe @vancouver
                                          ultima editare de JohnDoe

                                          @vancouver nu cred ca o sa vedem nicio miscare decat daca e Gold daca am inteles bine turnkey incluzand si operarea.
                                          Inteleg Silver dar daca 30 de ani nu s-a miscat nimic, poate ca e timpul sa renuntam la partea de investitie publica si sa lasam si privatul sa preia initiativa.

                                          My 2 cents.

                                          Calafat - Severin - Lugoj

                                          daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • daniel22_22D Deconectat
                                            daniel22_22 @JohnDoe
                                            ultima editare de daniel22_22

                                            @JohnDoe Dacă te referi la PPP nu prea a fost nimeni dispus să intre în asociere. A fost un singur contrat de PPP semnat în România in 2011 cu asocierea Vinci-Aktor (da, aceiași actori) dar au renunțat după ce nu au reușit să găsească finanțare.
                                            Acum condiție sunt și mai dure: banii ieftini s-au terminat în toată Europa din cauza covid+razboi+datorii publice mari, UE nu finanțează așa ceva, guvernul nu are mic bani și nici nu poate garata un minim de trafic care sa ducă la încasări suficiente din taxa.

                                            Cine vrea puțină istorie a imaginației guvernanților, vă rog să citiți articolul ăsta. E de ras ce se spune atunci față de ce este acum.

                                            Guvernul dă drumul la parteneriate public-private în infrastructură şi energie

                                            Guvernul dă drumul la parteneriate public-private în infrastructură şi energie

                                            Guvernul a stabilit, în şedinţa de ieri, o listă de 18 proiecte de investiţii care vor fi realizate prin parteneriate public-privat (PPP).

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post