A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
-
-
-
-
Interesant, se pare ca se doreste nod la capatul de la Suplacu (adica la Port), unde se termina acum lotul deja deschis Suplacu - Nusfalau:
-
Autostrada Transilvaniei A3, stadiu lucrări in Bihor| sfârșit de octombrie
-
🚧 Acolo unde planurile devin realitate! Pe tronsonul de autostradă 𝐒𝐮𝐩𝐥𝐚𝐜𝐮 𝐝𝐞 𝐁𝐚𝐫𝐜𝐚𝐮 – 𝐂𝐡𝐢𝐫𝐢𝐛𝐢𝐬, lucrările se desfășoară într-un ritm accelerat.
Peste 550 de muncitori și 310 utilaje sunt zilnic în acțiune, transformând planurile în realitate. Efortul coordonat al echipelor se concentrează pe lucrări de drum (săpături, umpluturi, straturi de fundație și asfaltare), dar și pe lucrări de consolidare, evacuare a apelor, relocări de utilități și montarea grinzilor prefabricate de mare tonaj.
Pas cu pas, ne apropiem de finalizarea unui tronson important al Autostrăzii Transilvania, un proiect complex ce contribuie direct la dezvoltarea infrastructurii rutiere.
Proiectul are ca beneficiar Ministerul Transporturilor prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Mulțumim tuturor celor implicați în acest proiect!
Construim pentru viitor.
În România. 🇷🇴

-
-
Senzația este că le pictează pizza.....poate pina la vară termina și ei
-
Mobilizare bună pe șantierul secțiunii Zimbor – Poarta Sălajului a Autostrăzii Transilvania (A3)!
Lucrările au ajuns la un stadiu fizic de aproximativ 90%, iar constructorul român (Spedition UMB), mobilizat în șantier cu 622 de muncitori și 180 de utilaje, lucrează acum punctual la:- structuri,
- terasamente,
- lucrări de consolidare.
Pe aproximativ 10 km din cei 12,24 km ai acestei secțiuni, a fost așternut deja asfalt.
Același constructor este mobilizat cu 100 de muncitori și 50 de utilaje la Nodul Românași, unde stadiul lucrărilor a ajuns la un stadiu fizic de 20%.
Finalizarea acestui nod rutier care asigură descărcarea traficului rutier de pe autostradă, va face posibilă, în prima parte a anului viitor, deschiderea circulației pe secțiunea Zimbor - Poarta Sălajului.
Tot anul viitor, după finalizarea lucrărilor la cele două viaducte construite de o asociere de constructori români și turci (Ozaltin-Ilgaz-Visio Construct) pe subsecțiunea Nădășelu - Mihăești, circulația va putea fi deschisă între Poarta Sălajului și Târgu Mureș pe o distanță de 145 km.
Contractele, cu o valoare însumată de 905 milioane de lei (fără TVA), sunt finanțate la ora actuală prin PNRR.
-
Ca sa rezumam postarea lui Cristian Pistol despre A3 Poarta - Zimbor:
- deschidere probabil in primavara 2026
- nodul Romanasi este punctul critic si este la ca. 20%
-
@vancouver Până la primavară îl mănâncă pe pâine Umb-ul (nodul Românași)
-
@vancouver Eu am rămas impresionat, în ultima filmare, de cât de repede au progresat la Românași.
Din ce văd, cred că UMB vrea să termine tot ce se poate anul acesta, ca să nu lase prea mult pentru anul viitor.
Urmează curând încă o filmare de la Infrastructure — o să vedem atunci.Și pe celelalte două loturi sunt deja aproape de 90%; probabil vor trece și acolo de 90% până se încheie anul.
La anul, UMB o să se poată concentra pe Moldova — doar să fie bani. -
-
@mihai Mă bucur că i s-au pus pata lu nea Beni....
-
-
-
Inca un pic si iar e Revelionul. Iarasi cozi de 4-7 ore pe Valea Prahovei, iarasi injuraturi, iar ne dam seama ca nu s-a facut nimic pentru A3 pe VP.
CNIR-u, se aude? Macar naibii sa scoatem tronsonul cel mai greu din contract, Sinaia Sud - Predeal Sud, pe care 99,99% Consitrans nu o sa faca foraje ever ever. Si hai sa-l dam pe FIDIC ARGINTIU, sa-l faca o firma mare cap coada, cu tot cu studii geo, studiu de fezabilitate, PT si executie. Asta e tronsonul critic, unde se afla nucleul ambuteiajelor.
Sa zicem 2 ani licitatie, 2 ani drumuri tehnologice si foraje, 2 ani proiectare, 5 ani executie. 11 ani de acum inainte si avem autostrada pe acolo. Macar sa avem o perspectiva: 2036!
-
@vancouver nu cred ca o sa vedem nicio miscare decat daca e Gold daca am inteles bine turnkey incluzand si operarea.
Inteleg Silver dar daca 30 de ani nu s-a miscat nimic, poate ca e timpul sa renuntam la partea de investitie publica si sa lasam si privatul sa preia initiativa.My 2 cents.
-
@JohnDoe Dacă te referi la PPP nu prea a fost nimeni dispus să intre în asociere. A fost un singur contrat de PPP semnat în România in 2011 cu asocierea Vinci-Aktor (da, aceiași actori) dar au renunțat după ce nu au reușit să găsească finanțare.
Acum condiție sunt și mai dure: banii ieftini s-au terminat în toată Europa din cauza covid+razboi+datorii publice mari, UE nu finanțează așa ceva, guvernul nu are mic bani și nici nu poate garata un minim de trafic care sa ducă la încasări suficiente din taxa.Cine vrea puțină istorie a imaginației guvernanților, vă rog să citiți articolul ăsta. E de ras ce se spune atunci față de ce este acum.
-
Acest mesaj a fost șters!