A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
Asta o fi fundatia pentru relocarea stalpului?
-
Salutare!
Eu m-am intors aseara de la Adjud la Bucuresti, ajungand cam la orele 18:00 la Buzau. Am traversat pe centura prin Buzau Nord si am intrat relativ repede pe noul segment de autostrada. Mai departe, dupa ce am ajuns de pe A7 pe A3, coloana aceea de masini nu a inceput imediat, ci la cativa km ulterior. Da, au fost cateva opriri, dar in general s-a mers cu 30 km/h, apoi traficul s-a eliberat si s-a mers relativ normal pana la intrarea in Bucuresti.
-
@MARIVS A fost si un accident pe A3 pe la ora aceea la 1km inainte de nodul Gherghita pe sensul spre B pe banda 2. 5 masini s-au trosnit in lant, #2 si #3 cu boturile zdrobite bine.
-
Iar aici presupun ca se pregatesc pentru cealalata zona
-
@Azzl Pare cam aproape de terasament. Mai degraba aici. Sunt "sculele" pentru foreza.
-
Am feeling-ul ca relocarea stalpului din nodul Tisita e mai complicata si poate de aceea a durat atat de mult povestea.
Actualul traseu este: 1 verde, 2 rosu, 3 rosu (stalp mic care subtraverseaza LEA mai inalta), 4 verde, statia de transformare.Linia noua va fi: 1 verde, 2 si 3 albastri (stalpi de inaltime normala ca sa tina firul sus peste A7), 4 albastru (inaltime redusa ca sa subtraverseze LEA inalta), 4 verde, statia de transformare.
Foreza a sapat deja 3 si 4 albastre si urmeaza sa fie mutata pentru 2 albastru.
-
@daniel22_22 Foarte faină poza ta — arată în detaliu relocarea și, da, pare mai complicat decât mă gândeam la început.
Legarea A0 Sud de Nord și, cu această ocazie, și descărcarea din A3 este, în opinia mea, unul dintre cele mai importante proiecte ale României.
Și este un proiect simplu: 6 km la chinezi, care au ajuns la aproximativ 60%, iar la UMB deja s-a depășit 80%.
Nu văd de ce nu am putea să-l terminăm până în vară.În altă ordine de idei, pe lotul 1 Focșani–Bacău, pe care l-am postat, se pare că au prins viteză la lucrările de structură.
-
@mike_us Putna, Susita: podurile alea nu au nici o sansa pentru 1 decembrie. Garoafa, da. Lotul deschis - nici o sansa.
-
@daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Stalpul dintre 3 si 4 in poza de mai sus va fi de asemenea relocat: e prea aproape de axul drumului si nu este tip de stalp corespunzator pentru a asigura traversarea liniilor peste un drum.
La fel si stalpul din stanga de pe aceeasi linie. In plus, in extrema stanga a fotografiei linia de tensiune este mult prea jos peste drum.
Deci lucrarile de relocare au amploare mult mai mare.
-
@mihai : În cazul ăsta e de treabă, nu glumă. Merci pentru precizări. Nu sunt de specialitate, doar am estimat ochiometric.
-
-
@Adrianb1 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@mike_us Putna, Susita: podurile alea nu au nici o sansa pentru 1 decembrie. Garoafa, da. Lotul deschis - nici o sansa.
Pe 1 decembrie este Ziua Națională a României.
În rest, de ce ar trebui să fie gata fix pe 1 decembrie?
Dacă este pe 4 decembrie sau pe 20? Sau chiar în martie?
Infrastructura se face pentru zeci de ani — câteva luni în plus sau în minus contează foarte puțin.
Miza este ca anul viitor să vedem dacă vom primi bani nerambursabili.Podul mare, care ca lungime este aproximativ cât Putna + Sușița, le-a luat o lună și ceva să îl armeze și să îl betoneze.
Prin urmare, este posibil ca Putna + Sușița să fie deja suprabetonate la începutul lui decembrie. -
@mike_us Am luat 1 decembrie ca reper pentru ca incepe iarna. Sunt sanse mari ca ce nu e deschis pana atunci sa nu fie deschis pana la primavara, 4-5 luni mai tarziu.
E vorba de niste loturi de vreo 50 km in discutie pentru o deschidere acum versus peste 5 luni. Primul lot nu are sanse, al doilea inca are. Asta e tot ce am vrut sa spun, din filmari nu oricine poate trage concluzii. Da, podurile alea 2 pot fi suprabetonate pana la inceputul lui decembrie, dar mai trebuie hidroizolate, asfaltate si marcate si nu cu zapada pe ele. De la beton la deschidere mai dureaza vreo luna, iar daca luna aia e decembrie s-ar putea sa poata deschide abia in aprilie, ca deschideri in ianuarie sau februarie nu cred ca am vazut.
-