A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@twinsen După turnarea plăcii de beton a tablierului, ai nevoie de minim 7 zile pentru o întărire care să permită lucrări ușoare, dar pentru încărcare structurală se recomandă 28 de zile (maturarea betonului).
Apoi urmează hidroizolația, asfaltarea, rosturile de dilatație, parapete, marcaje. Deci teoretic este timp, asa cum a explicat si mai tehnic Vancouver. Iar informatiile mele din tabara turcilor sunt ca se vor incadra in final de noiembrie, daca vremea va fi rezonabila.
-
@trismegistul E relativ corect ce ai scris, dar in acelasi timp poate crea confuzii.
Se poate lucra ceva usor si dupa 3 zile, depinde ce inseamna usor pentru fiecare, si nu se atinge maturitatea completa nici dupa 28 de zile, abia ajungi pe la 90% din cea finala. E o curba pentru fiecare tip de beton, dar problema nu e cat e intarit, problema e apa ramasa in el (a scris @vancouver un pic mai sus). Betonul e suficient intarit sa pui asfalt pe el dupa 14 zile, are peste 80% din rezistenta la compresiune fata de cea la 28 de zile, dar are prea multa apa sa pui hidroizolatia. Deci, nu intarirea e cea care ii tine in loc.
-
@trismegistul As stiam si eu 28 de zile pentru placa + restul operatiunilor nu se prea incadreaza in sfarsit de noiembrie.
Dar cum spunea @vancouver sa speram ca sunt solutii validate care sa reduca acest timp si sa avem aceasta autostrada functionala de 1 Decembrie -
Previzibil, suprapunerea dintre traficul din Ardeal si cel din Moldova pe o singura autostrada naste monstri. Si e abia inceputul.
-
E clar ca duminică seara o parte din trafic va trebui să rămână pe DN2, din păcate. Mai rezultă ca trebuie făcut un DX Urziceni-București cu intrare separată de A3, pe unul din DR-uri. Și da, evident, A3 lărgit la 3 benzi de la Dumbrava la Moara Vasliei.
-
Adica DR 6-7 "Afumati express". Acesta trebuie prelungit pana la Urziceni.
PS Si inca o concluzie: acelasi lucru se va imtampla daca A5 + A6 vor intra impreuna in Bucuresti. Adica daca se opteaza pentru varianta de a duce A5 Giurgiu - Bucuresti spre vest, undeva sa se intersecteze cu A6 Alexandria-Bucuresti si de acolo sa existe traseu comun. La A5 trebuie neaparat aleasa varinta in care se duce spre est si intra in Bucuresti via DR9 aproape de comuna Berceni si de Popesti Leordeni (desi si aici va aduna din traficul de pe DN4, dar incomparabil mai putin decat ar veni de pe DN6 / A6)
-
Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1 | Segment Garoafa-Tișița | Stadiu lucrări la 19.10.2025 | UMB
-
@vancouver Dopul de la intrarea în București se va descarca parțial atunci când va fi gata A0 Nord. Aseară la ora 20 nebunia de pe A3 era cauzată de rondul cu strada Gheorghița (mai ales aici) + T-ul de la Petricani. La T trebuie făcut podul A3 spre Fabrica de Glucoză (urmat de un pasaj la intersecția Petricani cu Bd Lacul Tei) și găsită o soluție și la rond. Nu poți să lași traficul de pe 2 autostrăzi să se oprească într-un giratoriu.
-
Asta o fi fundatia pentru relocarea stalpului?
-
Salutare!
Eu m-am intors aseara de la Adjud la Bucuresti, ajungand cam la orele 18:00 la Buzau. Am traversat pe centura prin Buzau Nord si am intrat relativ repede pe noul segment de autostrada. Mai departe, dupa ce am ajuns de pe A7 pe A3, coloana aceea de masini nu a inceput imediat, ci la cativa km ulterior. Da, au fost cateva opriri, dar in general s-a mers cu 30 km/h, apoi traficul s-a eliberat si s-a mers relativ normal pana la intrarea in Bucuresti.
-
@MARIVS A fost si un accident pe A3 pe la ora aceea la 1km inainte de nodul Gherghita pe sensul spre B pe banda 2. 5 masini s-au trosnit in lant, #2 si #3 cu boturile zdrobite bine.
-
Iar aici presupun ca se pregatesc pentru cealalata zona
-
@Azzl Pare cam aproape de terasament. Mai degraba aici. Sunt "sculele" pentru foreza.
-
Am feeling-ul ca relocarea stalpului din nodul Tisita e mai complicata si poate de aceea a durat atat de mult povestea.
Actualul traseu este: 1 verde, 2 rosu, 3 rosu (stalp mic care subtraverseaza LEA mai inalta), 4 verde, statia de transformare.Linia noua va fi: 1 verde, 2 si 3 albastri (stalpi de inaltime normala ca sa tina firul sus peste A7), 4 albastru (inaltime redusa ca sa subtraverseze LEA inalta), 4 verde, statia de transformare.
Foreza a sapat deja 3 si 4 albastre si urmeaza sa fie mutata pentru 2 albastru.