Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.3k Mesaje 85 Posters 675.6k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • T Deconectat
      trismegistul @twinsen
      ultima editare de

      @twinsen După turnarea plăcii de beton a tablierului, ai nevoie de minim 7 zile pentru o întărire care să permită lucrări ușoare, dar pentru încărcare structurală se recomandă 28 de zile (maturarea betonului).

      Apoi urmează hidroizolația, asfaltarea, rosturile de dilatație, parapete, marcaje. Deci teoretic este timp, asa cum a explicat si mai tehnic Vancouver. Iar informatiile mele din tabara turcilor sunt ca se vor incadra in final de noiembrie, daca vremea va fi rezonabila.

      A T 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
      • A Deconectat
        Adrianb1 @trismegistul
        ultima editare de

        @trismegistul E relativ corect ce ai scris, dar in acelasi timp poate crea confuzii.

        Se poate lucra ceva usor si dupa 3 zile, depinde ce inseamna usor pentru fiecare, si nu se atinge maturitatea completa nici dupa 28 de zile, abia ajungi pe la 90% din cea finala. E o curba pentru fiecare tip de beton, dar problema nu e cat e intarit, problema e apa ramasa in el (a scris @vancouver un pic mai sus). Betonul e suficient intarit sa pui asfalt pe el dupa 14 zile, are peste 80% din rezistenta la compresiune fata de cea la 28 de zile, dar are prea multa apa sa pui hidroizolatia. Deci, nu intarirea e cea care ii tine in loc.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • T Deconectat
          twinsen @trismegistul
          ultima editare de

          @trismegistul As stiam si eu 28 de zile pentru placa + restul operatiunilor nu se prea incadreaza in sfarsit de noiembrie.
          Dar cum spunea @vancouver sa speram ca sunt solutii validate care sa reduca acest timp si sa avem aceasta autostrada functionala de 1 Decembrie

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • M Conectat
            mihai
            ultima editare de

            Previzibil, suprapunerea dintre traficul din Ardeal si cel din Moldova pe o singura autostrada naste monstri. Si e abia inceputul.

            Cătălin Doscaș  /  oct. 19

            EDITORIAL | Ghid de supraviețuire pe Autostrada Moldovei: testul vezicii, „flăsharii” și „Marea Vărsare” de pe A3

            EDITORIAL | Ghid de supraviețuire pe Autostrada Moldovei: testul vezicii, „flăsharii” și „Marea Vărsare” de pe A3

            Există două tipuri de șoferi în România: cei care merg pe Autostrada Moldovei și cei care încă nu au făcut-o și nu știu ce-i așteaptă. Pentru că acest drum nu e doar o autostradă, e un test psihologic, fiziologic și spiritual. Bine, e o deosebire fantastică față de „cimitirul” E85, doar că aici...

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              E clar ca duminică seara o parte din trafic va trebui să rămână pe DN2, din păcate. Mai rezultă ca trebuie făcut un DX Urziceni-București cu intrare separată de A3, pe unul din DR-uri. Și da, evident, A3 lărgit la 3 benzi de la Dumbrava la Moara Vasliei.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Adica DR 6-7 "Afumati express". Acesta trebuie prelungit pana la Urziceni.

                PS Si inca o concluzie: acelasi lucru se va imtampla daca A5 + A6 vor intra impreuna in Bucuresti. Adica daca se opteaza pentru varianta de a duce A5 Giurgiu - Bucuresti spre vest, undeva sa se intersecteze cu A6 Alexandria-Bucuresti si de acolo sa existe traseu comun. La A5 trebuie neaparat aleasa varinta in care se duce spre est si intra in Bucuresti via DR9 aproape de comuna Berceni si de Popesti Leordeni (desi si aici va aduna din traficul de pe DN4, dar incomparabil mai putin decat ar veni de pe DN6 / A6)

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Deconectat
                  mike_us
                  ultima editare de

                  Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1 | Segment Garoafa-Tișița | Stadiu lucrări la 19.10.2025 | UMB

                  Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1 | Segment Garoafa-Tișița | Stadiu lucrări la 19.10.2025 | UMB
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 10
                  • daniel22_22D Conectat
                    daniel22_22 @vancouver
                    ultima editare de daniel22_22

                    @vancouver Dopul de la intrarea în București se va descarca parțial atunci când va fi gata A0 Nord. Aseară la ora 20 nebunia de pe A3 era cauzată de rondul cu strada Gheorghița (mai ales aici) + T-ul de la Petricani. La T trebuie făcut podul A3 spre Fabrica de Glucoză (urmat de un pasaj la intersecția Petricani cu Bd Lacul Tei) și găsită o soluție și la rond. Nu poți să lași traficul de pe 2 autostrăzi să se oprească într-un giratoriu.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                    • daniel22_22D Conectat
                      daniel22_22
                      ultima editare de

                      Asta o fi fundatia pentru relocarea stalpului?

                      1577b449-ca1d-42e6-94a1-6ec60d40fd0c-image.png

                      A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                      • M Conectat
                        MARIVS
                        ultima editare de

                        Salutare!

                        Eu m-am intors aseara de la Adjud la Bucuresti, ajungand cam la orele 18:00 la Buzau. Am traversat pe centura prin Buzau Nord si am intrat relativ repede pe noul segment de autostrada. Mai departe, dupa ce am ajuns de pe A7 pe A3, coloana aceea de masini nu a inceput imediat, ci la cativa km ulterior. Da, au fost cateva opriri, dar in general s-a mers cu 30 km/h, apoi traficul s-a eliberat si s-a mers relativ normal pana la intrarea in Bucuresti.

                        daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • daniel22_22D Conectat
                          daniel22_22 @MARIVS
                          ultima editare de daniel22_22

                          @MARIVS A fost si un accident pe A3 pe la ora aceea la 1km inainte de nodul Gherghita pe sensul spre B pe banda 2. 5 masini s-au trosnit in lant, #2 si #3 cu boturile zdrobite bine.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • A Deconectat
                            Azzl @daniel22_22
                            ultima editare de

                            @daniel22_22 Capture.JPG

                            Iar aici presupun ca se pregatesc pentru cealalata zona

                            daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • daniel22_22D Conectat
                              daniel22_22 @Azzl
                              ultima editare de

                              @Azzl Pare cam aproape de terasament. Mai degraba aici. Sunt "sculele" pentru foreza.
                              da37ad20-fda5-4b41-b5b9-0337e1cd01b6-image.png

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • daniel22_22D Conectat
                                daniel22_22
                                ultima editare de daniel22_22

                                Am feeling-ul ca relocarea stalpului din nodul Tisita e mai complicata si poate de aceea a durat atat de mult povestea.
                                Actualul traseu este: 1 verde, 2 rosu, 3 rosu (stalp mic care subtraverseaza LEA mai inalta), 4 verde, statia de transformare.

                                Linia noua va fi: 1 verde, 2 si 3 albastri (stalpi de inaltime normala ca sa tina firul sus peste A7), 4 albastru (inaltime redusa ca sa subtraverseze LEA inalta), 4 verde, statia de transformare.

                                Foreza a sapat deja 3 si 4 albastre si urmeaza sa fie mutata pentru 2 albastru.

                                9062a025-f039-4334-ba02-9ba13ecd0b98-image.png

                                3e99b53b-1830-4bda-8c0b-a6e5ec5f460d-image.png

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • First post
                                  Last post