Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.3k Mesaje 85 Posters 675.9k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de

      E clar ca duminică seara o parte din trafic va trebui să rămână pe DN2, din păcate. Mai rezultă ca trebuie făcut un DX Urziceni-București cu intrare separată de A3, pe unul din DR-uri. Și da, evident, A3 lărgit la 3 benzi de la Dumbrava la Moara Vasliei.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • vancouverV Conectat
        vancouver
        ultima editare de vancouver

        Adica DR 6-7 "Afumati express". Acesta trebuie prelungit pana la Urziceni.

        PS Si inca o concluzie: acelasi lucru se va imtampla daca A5 + A6 vor intra impreuna in Bucuresti. Adica daca se opteaza pentru varianta de a duce A5 Giurgiu - Bucuresti spre vest, undeva sa se intersecteze cu A6 Alexandria-Bucuresti si de acolo sa existe traseu comun. La A5 trebuie neaparat aleasa varinta in care se duce spre est si intra in Bucuresti via DR9 aproape de comuna Berceni si de Popesti Leordeni (desi si aici va aduna din traficul de pe DN4, dar incomparabil mai putin decat ar veni de pe DN6 / A6)

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • M Conectat
          mike_us
          ultima editare de

          Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1 | Segment Garoafa-Tișița | Stadiu lucrări la 19.10.2025 | UMB

          Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1 | Segment Garoafa-Tișița | Stadiu lucrări la 19.10.2025 | UMB
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 10
          • daniel22_22D Conectat
            daniel22_22 @vancouver
            ultima editare de daniel22_22

            @vancouver Dopul de la intrarea în București se va descarca parțial atunci când va fi gata A0 Nord. Aseară la ora 20 nebunia de pe A3 era cauzată de rondul cu strada Gheorghița (mai ales aici) + T-ul de la Petricani. La T trebuie făcut podul A3 spre Fabrica de Glucoză (urmat de un pasaj la intersecția Petricani cu Bd Lacul Tei) și găsită o soluție și la rond. Nu poți să lași traficul de pe 2 autostrăzi să se oprească într-un giratoriu.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • daniel22_22D Conectat
              daniel22_22
              ultima editare de

              Asta o fi fundatia pentru relocarea stalpului?

              1577b449-ca1d-42e6-94a1-6ec60d40fd0c-image.png

              A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • M Deconectat
                MARIVS
                ultima editare de

                Salutare!

                Eu m-am intors aseara de la Adjud la Bucuresti, ajungand cam la orele 18:00 la Buzau. Am traversat pe centura prin Buzau Nord si am intrat relativ repede pe noul segment de autostrada. Mai departe, dupa ce am ajuns de pe A7 pe A3, coloana aceea de masini nu a inceput imediat, ci la cativa km ulterior. Da, au fost cateva opriri, dar in general s-a mers cu 30 km/h, apoi traficul s-a eliberat si s-a mers relativ normal pana la intrarea in Bucuresti.

                daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • daniel22_22D Conectat
                  daniel22_22 @MARIVS
                  ultima editare de daniel22_22

                  @MARIVS A fost si un accident pe A3 pe la ora aceea la 1km inainte de nodul Gherghita pe sensul spre B pe banda 2. 5 masini s-au trosnit in lant, #2 si #3 cu boturile zdrobite bine.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • A Deconectat
                    Azzl @daniel22_22
                    ultima editare de

                    @daniel22_22 Capture.JPG

                    Iar aici presupun ca se pregatesc pentru cealalata zona

                    daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • daniel22_22D Conectat
                      daniel22_22 @Azzl
                      ultima editare de

                      @Azzl Pare cam aproape de terasament. Mai degraba aici. Sunt "sculele" pentru foreza.
                      da37ad20-fda5-4b41-b5b9-0337e1cd01b6-image.png

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • daniel22_22D Conectat
                        daniel22_22
                        ultima editare de daniel22_22

                        Am feeling-ul ca relocarea stalpului din nodul Tisita e mai complicata si poate de aceea a durat atat de mult povestea.
                        Actualul traseu este: 1 verde, 2 rosu, 3 rosu (stalp mic care subtraverseaza LEA mai inalta), 4 verde, statia de transformare.

                        Linia noua va fi: 1 verde, 2 si 3 albastri (stalpi de inaltime normala ca sa tina firul sus peste A7), 4 albastru (inaltime redusa ca sa subtraverseze LEA inalta), 4 verde, statia de transformare.

                        Foreza a sapat deja 3 si 4 albastre si urmeaza sa fie mutata pentru 2 albastru.

                        9062a025-f039-4334-ba02-9ba13ecd0b98-image.png

                        3e99b53b-1830-4bda-8c0b-a6e5ec5f460d-image.png

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post