Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.2k Mesaje 83 Posters 657.9k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • N Conectat
      Niros
      ultima editare de

      Redactia  /  oct. 6

      Pe aici vor intra buzoienii pe autostrada spre București – Buzoienii.ro

      Pe aici vor intra buzoienii pe autostrada spre București – Buzoienii.ro

      E vestea excelentă a zilei la Buzău. E oficial, drumarii au anunțat azi că într-una din zilele dintre 13 și

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • R Deconectat
        rockband
        ultima editare de rockband

        Hai c-o ia! Uneori presiunea civica nu strica. Mai ales daca e venita din mai multe directii. Si sincer, putea sa fie mai vehementa vocea societatii. Ma gandesc la ziare si televiziuni, puteau urla si sa prezinte situatia ca inadmisibila. Dar societatea este partial paralizata de 2 fenomene:

        • fiecare se gandeste numai la el: imi trebuie autostrada aia? A, pai nu ca eu sunt din Cluj / Bihor / Craiova / Timisoara / Giurgiu / Constanta etc.. asa ca ma doare la basca!
        • nu ajuta cu nimic daca eu fac o reclamatie / sesizare / propunere / interpelare (aka totul este ghidonat de o mâna forte si noi suntem nimic - o imensa tâmpenie, care a tinut si tot evul mediu in intuneric, atunci cand biserica impusese credinta ca liberul arbitru nu exista si totul e predestinat, asa ca orice efort de schimbare este inutil). Si atunci omul scrasneste din dinti, merge zilnic pe acolo, injura, dar asta e!
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
        • R Deconectat
          Romulus @Niros
          ultima editare de Romulus

          @Niros da așa este. Exact asta semnalam și eu la o postare mai sus. S-ar genera niște blocaje destul de mari la intersecțiile cu DN1B Și DN2 (mai ales că pe DN2 peste 90% probabil vor face stânga spre Buzău).

          T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • T Deconectat
            trismegistul @Romulus
            ultima editare de

            @Romulus Chiar dacă nu vor da în trafic până la Spătaru, tot vor putea fi folosiți cam 20 km + din toți cei 28. Aud ca turcii termină la final de noiembrie, chiar dacă e gata mai devreme nu vor să dea în trafic fără recepție. Dar per ansamblu e bine ca se va merge continuu de la București dincolo de Focșani pe autostradă.

            Deși deja sunt o grămadă de probleme cu trambulinele de pe Buzău Focșani. Cine trebuie să sesizeze și cine să rezolve?

            R 1 Reply Last reply Răspunde Citează -1
            • M Deconectat
              mike_us
              ultima editare de mike_us

              A7 - Test static pe Calea 1 – Podul de la km 38, Lotul 2 Ploiești–Buzău!

              A7 - Test static pe Calea 1 – Podul de la km 38, Lotul 2 Ploiești–Buzău!
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • R Deconectat
                rockband @trismegistul
                ultima editare de

                @trismegistul a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                Deși deja sunt o grămadă de probleme cu trambulinele de pe Buzău Focșani. Cine trebuie să sesizeze și cine să rezolve?

                Am mers eu vineri pe Buzau - Focsani si partial inapoi pe Focsani - Rm. Sarat. Nu am sesizat absolut nici o problema semnificativa, e pur si simplu vis pe langa denivelarile de pe DN1B intre Mizil si Buzau. Nu mai vorbim de alte drumuri gen DN22 Rm. Sarat - Braila, DN 23 Focsani - Braila sau DN25 Tecuci - Galati (ultimul fiind ceva mai bun pentru ca e mai lat). Alea daca vrei drumuri cu probleme, care trebuie urgent rezolvate cu refacerea integrala a fundatiei. Nu drumul ireprosanil A7.

                Am mers saptamanile trecute si prin Ungaria, Austria, Germania. A7 Buzau - Focsani este peste aproape orice din tarile ale, mai putin cateva tronsoane noi sau aproape noi.

                Nu contest ca se poate si mai bine. Nu asta am vrut sa zic. De ex. A7 intre A3 si Mizil e peste Buzau - Focsani. In schimb A1 Pitesti - CdA este sub. A0 sud iarasi e sub Buzau - Focsani. Dar diferentele sunt extrem de fine, toate sunt noi, toate sunt excelente, peste tot cu 110 sau 130 sau 150 nu ai absolut nici o problema.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                • I Deconectat
                  Iulian
                  ultima editare de

                  Am mers și eu asta vară, autostrada este buna spre foarte buna. Am simțit niste denivelări, dar nu ceea ce se definește că "trambulina", lejer peste București -ploiesti și Arad-Sibiu unde sunt niste adevărate trambuline. Ploiesti -Buzau tronsonul 1 este peste Buzău -Focsani, poate una din cele mai bune de pe unde am mers eu prin Europa. N-am fost pe Pi-CdA.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • M Deconectat
                    Moldorancea
                    ultima editare de

                    Am făcut de câteva ori A7 pe Buzău - Focșani și invers. Da, există o trambulină destul de urâtă peste DJ220 pe secțiunea Buzău - Rm. Sărat. A mai fost una la Mândrești (VN), dar rezolvată între timp. Dar de aici până la a susține că ”deja sunt o grămadă de probleme cu trambulinele de pe Buzău Focșani” e cale cam lungă și consider că este o părere exagerată.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                    • C Deconectat
                      cosminb
                      ultima editare de

                      Ar fi interesant de văzut cât de mult de umflă râul Sărata pe cod roșu. Să știm dacă chiar a meritat podul ăsta.

                      R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                      • R Deconectat
                        Romulus @cosminb
                        ultima editare de

                        @cosminb in zona bazinului Sarata e cod portocaliu. Nu vor fi cine stie ce ploi torentiale in zona respectiva, cel mai probabil va aparea un firicel de apa. Daca aveam situatia din Dobrogea sau din sudul Munteniei poate ca intr-adevar aparea ceva mai spectaculos pe Sarata.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • M Deconectat
                          mrs7 @mihai
                          ultima editare de mrs7

                          @mihai ai cumva ceva noutăți după testele efectuate pe calea 1 la podul km38? Au trecut cu succes?

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • M Deconectat
                            mihai @mrs7
                            ultima editare de mihai

                            @mrs7 testele preliminare sunt bune. Testele s-au facut pana pe la 4 dimineata. Acum se asteapta raportul final in cateva zile.

                            Mai sunt cateva fururi de sudat, dar nu mai sunt probleme de proiectare si nici de impact asupra testelor. Lucrarile se termina cel mai probabil saptamana aceasta.

                            Dupa care urmeaza RTL (Receptia la Terminarea Lucrarilor) in urmatoarele 10 zile

                            Deschiderea lotului 2 se va face direct intre Nodul Mizil si Nodul DN2 / A7 de pe lotul 3. Pentru descarcarea in DN2 se vor folosi la inceput doar bretelele de la sol, pana cand Nurol finalizeaza pasajul DN2 peste A7. Nurol mai are nevoie de cam 2 saptamani pentru finalizarea bretelelor nodului, deci deschiderea lotului 2 ar fi posibila in jur de 24-25 octombrie.

                            Un exemplu de placa de intarire (furura) inainte de sudare. Se observa ca grosimea placii e diferita la capete.

                            Furura_1.jpeg

                            Furura_2.jpeg

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
                            • vancouverV Conectat
                              vancouver
                              ultima editare de vancouver

                              Am mers si eu azi de la Focsani la Buzau pe autostrada. Calitatea este foarte foarte buna, nici o diferenta fata de cea de acum un an, dupa deschidere. Cum a mai spus cineva mai sus, da, exista o trambulina medie, una singura, intre Rm. Sarat si Buzau, cam pe mijloc. Dar medie, nu grava. Gen cum mai sunt cateva pe A2 intre Bucuresti si Fundulea.

                              Ca dovada pun si o filmare. Asa se prezinta toata autostrada, mers perfect lin. Sigur conteaza un pic si masina, azi am mers cu un Volvo XC40 aproape nou si are printre cele mai bune suspensii. Am mai mers acum cativa ani cu un alt XC40 pe A2 la cateva zile dupa ce fusesem cu un VW Sharan si ma miram cum de au reparat astia autostrada de pe o zi pe alta... asta era impresia din Volvo. Deci da, conteaza si masina.

                              La jumatatea filmarii este si un spatiu de servicii, cladirile sunt ridicate la toate, probabil ca mai au ceva finisaje de facut.

                              A7 Rm Sărat - Buzău 07.10.2025

                              Pe finalul filmarii trec si peste un podet. Se vede un tremurat minimal al masinii, dar din scaunul de sofer practic nu s-a simtit nimic. Asa sunt aproape toate, ireprsoabile.

                              PS. Daca era si asfalt silentios (Flüsterasphalt), care este totodata si drenant, era chiar de vis. Atunci nu mai era acel spray facut de camioane, evident si aderenta crestea, dar esentiala era vizibilitatea. Cred ca pe podul de la Braila au pus asa ceva, poate filmeaza cineva pe ploaie acolo. Reteta de acolo (cea finala) a fost elaborata de italieni in Italia si ei au pe 50-60% din retea asfalt drenant, astfel ca apa nu sta baltita pe asfalt, ci trece prin stratul de uzura si doar stratul 2 este impermeabil - astfel ca se scurge prin uzura catre canalizari si vizibilitatea este aproape la fel de buna ca si cand nu ar ploua.

                              Asta ca sa stiti despre ce vorbesc:

                              Permeable Asphalt | Design Expert INT

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 12
                              • A Deconectat
                                albu81
                                ultima editare de albu81

                                Imi spun si eu parerea despre calitatea asfaltului pe A7, care este buna, spre foarte buna, la fel si pe A0, cu cateva exceptii, iar pe A0N2, nu am simitit deloc acel calorifer, dar evident conteaza si masina pe care o conduci, pe A1 intre PI-CdA e mai rau doar la acele trabuline horor.

                                Imi bazez parerea pe experienta din ultimii 3 ani in care am mers destul de mult pe autostrazi din vest (IT/AT/DE/HU/UK) si nu sunt diferente considerabile, chiar spre deloc.

                                Ca parere personala autostrazile noastre sunt mult mai dotate decat multe din vest, cu ft mult parapete lateral, panouri fonoabsorbante, balize antiorbire, fundatii mult mai ridicate, etc.

                                Pe 8 sau A8 sau cum isi numesc germanii autostrazile intre Salzburg si Munich, nu exista panouri fonoabsorbante sau sunt foarte putine, nu sunt paraptete laterale decat in zone de risc si tot asa, iar aceasta autostrada are multe zone fara limita de viteza.

                                Cand aud ca noi avem autostrazi proaste chiar ma intreb pe ce sa bazeza participantii la trafic care sustin asta :), sau este doar sport national planusul ...

                                ca3ee4ce-a5cc-4d84-8a10-6ecd71c3cdc5-image.png

                                J 1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                                • J Deconectat
                                  jimmyjump @albu81
                                  ultima editare de

                                  @albu81 Ideile astea s-au nascut pe forumul monarhului, prima data pentru A0 nord au inventat caloriferul si au confirmat "yes man"-ii de pe forum, chiar daca nu au circulat niciodata pe ea. Si mai recent, pentru A7, pierdea monarhul pariul si-i facea UMB praf previziunile de la inceput de an, au lansat ideea ca s-a facut rabat la calitate ca sa dea in circulatie mai rapid.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                                  • A Deconectat
                                    Azzl
                                    ultima editare de Azzl

                                    Sa lasam vecinii in pace. Ei jubileaza acum vazand ca s-a umflat lacul Cernica si poate intarzie UMB. Mai ca se roaga sa piarda cateva grinzi in lac .

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                                    • T Deconectat
                                      twinsen
                                      ultima editare de

                                      In contextul vremii nefavorabile cred ca sunt slabe sansele ca cineva sa mai fi lucrat/lucreze la podul de la km 38.
                                      Mai erau 8 eclise de montat...
                                      Am o vaga senzatie ca vom vorbi de o deschidere a autostrazii pana la Buzau cam la sfarsitul lunii

                                      S M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                                      • S Deconectat
                                        SwatKat @twinsen
                                        ultima editare de

                                        @twinsen parca intelesesem ca unele din slise se monteaza si pe interiorul grinzilor, deci nu vad de ce nu ar fi putut lucra. Poate doar din indolenta si nepasare (ale autoritatilorin primul rand). Sunt curios daca Trace mai are de primit ceva bani, dupa ajustarile/penalitatile facute (sau pe care autoritatile sustin ca le-au facut). Cred ca ei isi doresc receptia ca sa li se deblocheze din GBE, alt interes nu cred ca mai au...

                                        D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • D Deconectat
                                          daniel22_22 @SwatKat
                                          ultima editare de

                                          @SwatKat GBE se deblocheaza la finalul celor 10 ani de garantie. Fara receptia finala nu incep sa curga cei 10 ani.

                                          S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • M Deconectat
                                            mrs7 @twinsen
                                            ultima editare de

                                            @twinsen

                                            Probabil ca luni sunt șanse să aflăm asta, întrucat va fi 13 octombrie data la care ar fi trebuit să înceapă recepția.

                                            Ori va veni o declarație oficială proactivă din partea oficialilor…slabe șanse

                                            Ori la presiunea publica și un val de reacții și comentarii ale oamenilor la postările oficialilor, vom primi un răspuns forțat

                                            R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                            • First post
                                              Last post