Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.2k Mesaje 83 Posters 658.9k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • T Deconectat
      trismegistul @WSrc1
      ultima editare de

      @WSrc1 Poate totusi nu ajungem acolo. Probabil ca trebuie sa refaca testele statice si dinamice, desi ultimele facute aratau ca lucrurile sunt in ordine.
      Mare problema este nesimtirea lui Pistol si a comunicatorilor din CNAIR, care lasa in coada de peste un subiect atat de important. Inteleg ca DNA il cauta pentru niste apartamente luate ciubuc, dar Pistol nu e pe persoana fizica acolo, nu inteleg de ce Bolojan nu reactioneaza.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • A Deconectat
        Adrianb1 @WSrc1
        ultima editare de

        @WSrc1 A explicat @vancouver de atatea ori care e situatia si ca problema a fost rezolvata, mai sunt niste maruntisuri care sunt optionale, podul e reparat si nu se pune problema de alte reparatii sau ranforsari. Scrie mai sus un pic.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • M Conectat
          mihai
          ultima editare de mihai

          Cel mai probabil receptia lotului Mizil - Pietroasele se va face in octombrie. Dupa care va ramane de clarificat doar secventa de deschidere.

          A7 Mizil - Clondiru se poate deschide imediat dupa receptie.

          A7 Clondiru - Pietroasele (Stalpu) nu se poate deschide fara reactivarea iesirii temporare de la Stalpu, cu costuri nejustificat de mari pentru doar o luna. Iar Pietroasele (Stalpu) - Spataru nu se (mai) poate deschide pana cand nu va fi finalizat nodul A7 / DN2 de pe lotul 3. Nod care, asa cum se vede din filmari si asa cum s-a anuntat repetat de catre constructor, va fi deschis traficului in noiembrie.

          Prin urmare, cel mai probabil A7 Clondiru - Pietroasele se va deschide simultan cu Ploiesti - Buzau Lot 3 la inceputul lui noiembrie.

          Mult a fost, putin a ramas.

          A R M 3 Replies Last reply Răspunde Citează 4
          • A Deconectat
            Adrianb1 @mihai
            ultima editare de

            @mihai Lotul 3 intr-o stare foarte buna, dar inceputul lui noiembrie cred ca e cam optimist. inca mai aveau predale de pus peste CF si o sa aibe de betonat la pasajul ala si la podul de la Spataru. Ei lucreaza bine, dar nu extrem de rapid si au parte si de 2 saptamani de vreme rea. A doua jumatate a lui noiembrie mi se pare mai realist.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • R Conectat
              Romulus @mihai
              ultima editare de Romulus

              @mihai cu puțin efort cred că se putea deschide până la Spătaru in primă fază dacă ar fi fost gata bretelele de ieșire și intrare de pe A7 pe DN2 și invers. Se poate întoarce la rondul de la Spătaru (DN2 cu DN2B) și la rondul de la Hanul lui Țintă (DN2 cu DN1B) sau eventual la ieșirea de pe bretele sa se facă 2 sensuri giratorii provizorii.

              Cu toate astea ar fi bine și până la Clondiru pentru a se evita Mizilul (deși acolo va fi oricum calea ferată spre DN1B și apoi intersecția dintre județean cu DN1B fără sens giratoriu ca la Stâlpu, iar în cealaltă parte ar fi Cioranca unde autovehiculele ar fi nevoite să stea destul de mult pentru a face stânga pe DN2 unde nu avem sens giratoriu ca la Costești => un risc foarte ridicat de accidente).

              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • T Deconectat
                trismegistul
                ultima editare de

                Mi-a zis o pasarica din zona proiectantului ca sunt emotii mari la reluarea testelor, nu mi-a dat detalii. Oare cat ar dura daca efectiv podul asta ar trebui refacut de la 0?

                D M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 4
                • D Deconectat
                  daniel22_22 @trismegistul
                  ultima editare de

                  @trismegistul: Arunci și eu un pronostic “sportiv” : 1 luna demolarea și maxim 2 refacerea. Depinde dacă pot recupera grinzile metalice supuse atâtor cârpeli.

                  T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • M Conectat
                    mihai @Romulus
                    ultima editare de

                    @Romulus de acord ca existau variante mult mai bune, asa cum a tot prezentat si @vancouver Din pacate azi suntem unde suntem si tot ce putem sa facem e sa vedem care e cea mai buna varianta acum. In sensul asta era pronosticul meu despre deschidere.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • M Conectat
                      mihai @trismegistul
                      ultima editare de

                      @trismegistul e nerealist. Podul a trecut deja cu succes testele statice. Intre timp au fost sudate niste intariri, care chiar si daca au fost sudate prost, n-au cum sa faca podul mai putin rezistent decat acum 2 luni cand s-au facut testele.

                      T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                      • T Deconectat
                        trismegistul @mihai
                        ultima editare de

                        @mihai Și dacă în astea două luni podul a lucrat sub propria greutate? Dacă sunt deplasări? Nu știu, presupun și eu, de ce ar fi oamenii stresați de noile testări dacă totul e ok?

                        M vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                        • T Deconectat
                          trismegistul @daniel22_22
                          ultima editare de

                          @daniel22_22 Exclus să folosească aceleași grinzi metalice. Cred ca în Serbia s-a lucrat prost și neconform, au dat preț dar nu au dat calitate. În caz de Doamne ferește, eu nu aș mai risca să aduc grinzi din Serbia .

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • M Conectat
                            mihai @trismegistul
                            ultima editare de

                            @trismegistul pentru ca podul a fost inspectat de experti de la mai multe companii. Daca ar fi fost ceva grav, ar fi fost relevat de mult mai mult timp.

                            Ori, asa cum am mai tot spus, toti fara, exceptie, au spus ca problema podului nu e de rezistenta sub trafic, ci de durabilitate in timp. Adica sudurile acelea proaste ar ceda in timp in - sa zicem - 50 de ani, fata de 100 de ani cat ar fi durata normala de viata. Asta era singura problema.

                            T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                            • T Deconectat
                              trismegistul @mihai
                              ultima editare de

                              @mihai Doamne ajută să fie cum zici tu, iar păsăricile care zumzăie să se înșele.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver @trismegistul
                                ultima editare de vancouver

                                @trismegistul a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                @mihai Și dacă în astea două luni podul a lucrat sub propria greutate? Dacă sunt deplasări? Nu știu, presupun și eu, de ce ar fi oamenii stresați de noile testări dacă totul e ok?

                                Nu prea e posibil ce spui tu. Orice deplasare se vede undeva, de ex se lasă câțiva cm podul și apar imediat fisuri sau măcar o trambulină ceva. Dar în sine podurile sunt structuri rigide, nu lucrează. De aia apar trambulinele la contactul cu rambleul (umplutura) care chiar lucrează și se lasă. Podul rămâne rigid, pe loc, pământul de o parte și de alta se lasă.

                                Totuși este normal să aibe emoții pentru ca de data asta va fi folosită o altă schemă de încărcare , mai zdravănă.

                                Pe de altă parte cu prea multe rigidizari podul poate să devină prea inelastic, prea rigid. Și atunci sa nu se comporte la teste așa cum este prevăzut teoretic.

                                Vom vedea.

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                • D Deconectat
                                  daniel22_22
                                  ultima editare de

                                  Deci să înțelegem ca s-a sudat ce mai era de sudat și urmează testele?

                                  T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • T Deconectat
                                    twinsen @daniel22_22
                                    ultima editare de

                                    @daniel22_22 Testele oricum se fac spre finalul saptamanii astea sau saptamana viitoare cand e planificata receptia.
                                    Sunt mai mult o formalitate

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • A Deconectat
                                      anducst
                                      ultima editare de

                                      77110882-8d49-47d3-b757-c138525c2641-image.jpeg

                                      R D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 6
                                      • R Conectat
                                        Romulus @anducst
                                        ultima editare de

                                        @anducst acum sa vedem unde va fi descărcarea. Dacă va fi la Clondiru vom mai avea un pic de îndurat DN1B sau DN2.

                                        N 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • D Deconectat
                                          daniel22_22 @anducst
                                          ultima editare de

                                          @anducst : Sfânta Paraschiva se îndură de noi !!!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • N Conectat
                                            Niros @Romulus
                                            ultima editare de

                                            @Romulus S-ar putea să apară unele probleme dacă se va face descărcarea la Clondiru, fie la intersecția DJ203C cu DN1B, fie în partea cealaltă la ieșirea de pe DC155 în DN2, dar să sperăm că vor fi de scurtă durată, până la finalizarea nodului rutier Buzău-Vest. S-ar fi putut crea acolo două sensuri giratorii, pe modelul celor de pe DJ203G de la intersecțiile cu DN1B, la Popasul Merei și cu DN2 la intrare în Costești. Ambele au fost create în ideea acelei descărcări de la Stâlpu, dar se pare că și-au dovedit utilitatea și ulterior, chiar dacă s-a renunțat la acea descărcare temporară.

                                            R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post