Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.2k Mesaje 83 Posters 658.9k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mihai @Romulus
      ultima editare de

      @Romulus de acord ca existau variante mult mai bune, asa cum a tot prezentat si @vancouver Din pacate azi suntem unde suntem si tot ce putem sa facem e sa vedem care e cea mai buna varianta acum. In sensul asta era pronosticul meu despre deschidere.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • M Conectat
        mihai @trismegistul
        ultima editare de

        @trismegistul e nerealist. Podul a trecut deja cu succes testele statice. Intre timp au fost sudate niste intariri, care chiar si daca au fost sudate prost, n-au cum sa faca podul mai putin rezistent decat acum 2 luni cand s-au facut testele.

        T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • T Deconectat
          trismegistul @mihai
          ultima editare de

          @mihai Și dacă în astea două luni podul a lucrat sub propria greutate? Dacă sunt deplasări? Nu știu, presupun și eu, de ce ar fi oamenii stresați de noile testări dacă totul e ok?

          M vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
          • T Deconectat
            trismegistul @daniel22_22
            ultima editare de

            @daniel22_22 Exclus să folosească aceleași grinzi metalice. Cred ca în Serbia s-a lucrat prost și neconform, au dat preț dar nu au dat calitate. În caz de Doamne ferește, eu nu aș mai risca să aduc grinzi din Serbia .

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • M Conectat
              mihai @trismegistul
              ultima editare de

              @trismegistul pentru ca podul a fost inspectat de experti de la mai multe companii. Daca ar fi fost ceva grav, ar fi fost relevat de mult mai mult timp.

              Ori, asa cum am mai tot spus, toti fara, exceptie, au spus ca problema podului nu e de rezistenta sub trafic, ci de durabilitate in timp. Adica sudurile acelea proaste ar ceda in timp in - sa zicem - 50 de ani, fata de 100 de ani cat ar fi durata normala de viata. Asta era singura problema.

              T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • T Deconectat
                trismegistul @mihai
                ultima editare de

                @mihai Doamne ajută să fie cum zici tu, iar păsăricile care zumzăie să se înșele.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver @trismegistul
                  ultima editare de vancouver

                  @trismegistul a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                  @mihai Și dacă în astea două luni podul a lucrat sub propria greutate? Dacă sunt deplasări? Nu știu, presupun și eu, de ce ar fi oamenii stresați de noile testări dacă totul e ok?

                  Nu prea e posibil ce spui tu. Orice deplasare se vede undeva, de ex se lasă câțiva cm podul și apar imediat fisuri sau măcar o trambulină ceva. Dar în sine podurile sunt structuri rigide, nu lucrează. De aia apar trambulinele la contactul cu rambleul (umplutura) care chiar lucrează și se lasă. Podul rămâne rigid, pe loc, pământul de o parte și de alta se lasă.

                  Totuși este normal să aibe emoții pentru ca de data asta va fi folosită o altă schemă de încărcare , mai zdravănă.

                  Pe de altă parte cu prea multe rigidizari podul poate să devină prea inelastic, prea rigid. Și atunci sa nu se comporte la teste așa cum este prevăzut teoretic.

                  Vom vedea.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                  • D Deconectat
                    daniel22_22
                    ultima editare de

                    Deci să înțelegem ca s-a sudat ce mai era de sudat și urmează testele?

                    T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • T Deconectat
                      twinsen @daniel22_22
                      ultima editare de

                      @daniel22_22 Testele oricum se fac spre finalul saptamanii astea sau saptamana viitoare cand e planificata receptia.
                      Sunt mai mult o formalitate

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • A Deconectat
                        anducst
                        ultima editare de

                        77110882-8d49-47d3-b757-c138525c2641-image.jpeg

                        R D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 6
                        • R Conectat
                          Romulus @anducst
                          ultima editare de

                          @anducst acum sa vedem unde va fi descărcarea. Dacă va fi la Clondiru vom mai avea un pic de îndurat DN1B sau DN2.

                          N 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • D Deconectat
                            daniel22_22 @anducst
                            ultima editare de

                            @anducst : Sfânta Paraschiva se îndură de noi !!!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • N Conectat
                              Niros @Romulus
                              ultima editare de

                              @Romulus S-ar putea să apară unele probleme dacă se va face descărcarea la Clondiru, fie la intersecția DJ203C cu DN1B, fie în partea cealaltă la ieșirea de pe DC155 în DN2, dar să sperăm că vor fi de scurtă durată, până la finalizarea nodului rutier Buzău-Vest. S-ar fi putut crea acolo două sensuri giratorii, pe modelul celor de pe DJ203G de la intersecțiile cu DN1B, la Popasul Merei și cu DN2 la intrare în Costești. Ambele au fost create în ideea acelei descărcări de la Stâlpu, dar se pare că și-au dovedit utilitatea și ulterior, chiar dacă s-a renunțat la acea descărcare temporară.

                              R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • D Deconectat
                                daniel22_22
                                ultima editare de

                                Pe Facebook DRDP BZ zice de descărcare la Spătaru.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                • N Conectat
                                  Niros
                                  ultima editare de

                                  Redactia  /  oct. 6

                                  Pe aici vor intra buzoienii pe autostrada spre București – Buzoienii.ro

                                  Pe aici vor intra buzoienii pe autostrada spre București – Buzoienii.ro

                                  E vestea excelentă a zilei la Buzău. E oficial, drumarii au anunțat azi că într-una din zilele dintre 13 și

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • R Deconectat
                                    rockband
                                    ultima editare de rockband

                                    Hai c-o ia! Uneori presiunea civica nu strica. Mai ales daca e venita din mai multe directii. Si sincer, putea sa fie mai vehementa vocea societatii. Ma gandesc la ziare si televiziuni, puteau urla si sa prezinte situatia ca inadmisibila. Dar societatea este partial paralizata de 2 fenomene:

                                    • fiecare se gandeste numai la el: imi trebuie autostrada aia? A, pai nu ca eu sunt din Cluj / Bihor / Craiova / Timisoara / Giurgiu / Constanta etc.. asa ca ma doare la basca!
                                    • nu ajuta cu nimic daca eu fac o reclamatie / sesizare / propunere / interpelare (aka totul este ghidonat de o mâna forte si noi suntem nimic - o imensa tâmpenie, care a tinut si tot evul mediu in intuneric, atunci cand biserica impusese credinta ca liberul arbitru nu exista si totul e predestinat, asa ca orice efort de schimbare este inutil). Si atunci omul scrasneste din dinti, merge zilnic pe acolo, injura, dar asta e!
                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                    • R Conectat
                                      Romulus @Niros
                                      ultima editare de Romulus

                                      @Niros da așa este. Exact asta semnalam și eu la o postare mai sus. S-ar genera niște blocaje destul de mari la intersecțiile cu DN1B Și DN2 (mai ales că pe DN2 peste 90% probabil vor face stânga spre Buzău).

                                      T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • T Deconectat
                                        trismegistul @Romulus
                                        ultima editare de

                                        @Romulus Chiar dacă nu vor da în trafic până la Spătaru, tot vor putea fi folosiți cam 20 km + din toți cei 28. Aud ca turcii termină la final de noiembrie, chiar dacă e gata mai devreme nu vor să dea în trafic fără recepție. Dar per ansamblu e bine ca se va merge continuu de la București dincolo de Focșani pe autostradă.

                                        Deși deja sunt o grămadă de probleme cu trambulinele de pe Buzău Focșani. Cine trebuie să sesizeze și cine să rezolve?

                                        R 1 Reply Last reply Răspunde Citează -1
                                        • M Deconectat
                                          mike_us
                                          ultima editare de mike_us

                                          A7 - Test static pe Calea 1 – Podul de la km 38, Lotul 2 Ploiești–Buzău!

                                          A7 - Test static pe Calea 1 – Podul de la km 38, Lotul 2 Ploiești–Buzău!
                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                          • R Deconectat
                                            rockband @trismegistul
                                            ultima editare de

                                            @trismegistul a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                            Deși deja sunt o grămadă de probleme cu trambulinele de pe Buzău Focșani. Cine trebuie să sesizeze și cine să rezolve?

                                            Am mers eu vineri pe Buzau - Focsani si partial inapoi pe Focsani - Rm. Sarat. Nu am sesizat absolut nici o problema semnificativa, e pur si simplu vis pe langa denivelarile de pe DN1B intre Mizil si Buzau. Nu mai vorbim de alte drumuri gen DN22 Rm. Sarat - Braila, DN 23 Focsani - Braila sau DN25 Tecuci - Galati (ultimul fiind ceva mai bun pentru ca e mai lat). Alea daca vrei drumuri cu probleme, care trebuie urgent rezolvate cu refacerea integrala a fundatiei. Nu drumul ireprosanil A7.

                                            Am mers saptamanile trecute si prin Ungaria, Austria, Germania. A7 Buzau - Focsani este peste aproape orice din tarile ale, mai putin cateva tronsoane noi sau aproape noi.

                                            Nu contest ca se poate si mai bine. Nu asta am vrut sa zic. De ex. A7 intre A3 si Mizil e peste Buzau - Focsani. In schimb A1 Pitesti - CdA este sub. A0 sud iarasi e sub Buzau - Focsani. Dar diferentele sunt extrem de fine, toate sunt noi, toate sunt excelente, peste tot cu 110 sau 130 sau 150 nu ai absolut nici o problema.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                            • First post
                                              Last post