Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.2k Mesaje 83 Posters 658.9k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • R Conectat
      Romulus @mihai
      ultima editare de Romulus

      @mihai cu puțin efort cred că se putea deschide până la Spătaru in primă fază dacă ar fi fost gata bretelele de ieșire și intrare de pe A7 pe DN2 și invers. Se poate întoarce la rondul de la Spătaru (DN2 cu DN2B) și la rondul de la Hanul lui Țintă (DN2 cu DN1B) sau eventual la ieșirea de pe bretele sa se facă 2 sensuri giratorii provizorii.

      Cu toate astea ar fi bine și până la Clondiru pentru a se evita Mizilul (deși acolo va fi oricum calea ferată spre DN1B și apoi intersecția dintre județean cu DN1B fără sens giratoriu ca la Stâlpu, iar în cealaltă parte ar fi Cioranca unde autovehiculele ar fi nevoite să stea destul de mult pentru a face stânga pe DN2 unde nu avem sens giratoriu ca la Costești => un risc foarte ridicat de accidente).

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • T Deconectat
        trismegistul
        ultima editare de

        Mi-a zis o pasarica din zona proiectantului ca sunt emotii mari la reluarea testelor, nu mi-a dat detalii. Oare cat ar dura daca efectiv podul asta ar trebui refacut de la 0?

        D M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 4
        • D Deconectat
          daniel22_22 @trismegistul
          ultima editare de

          @trismegistul: Arunci și eu un pronostic “sportiv” : 1 luna demolarea și maxim 2 refacerea. Depinde dacă pot recupera grinzile metalice supuse atâtor cârpeli.

          T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • M Conectat
            mihai @Romulus
            ultima editare de

            @Romulus de acord ca existau variante mult mai bune, asa cum a tot prezentat si @vancouver Din pacate azi suntem unde suntem si tot ce putem sa facem e sa vedem care e cea mai buna varianta acum. In sensul asta era pronosticul meu despre deschidere.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • M Conectat
              mihai @trismegistul
              ultima editare de

              @trismegistul e nerealist. Podul a trecut deja cu succes testele statice. Intre timp au fost sudate niste intariri, care chiar si daca au fost sudate prost, n-au cum sa faca podul mai putin rezistent decat acum 2 luni cand s-au facut testele.

              T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • T Deconectat
                trismegistul @mihai
                ultima editare de

                @mihai Și dacă în astea două luni podul a lucrat sub propria greutate? Dacă sunt deplasări? Nu știu, presupun și eu, de ce ar fi oamenii stresați de noile testări dacă totul e ok?

                M vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                • T Deconectat
                  trismegistul @daniel22_22
                  ultima editare de

                  @daniel22_22 Exclus să folosească aceleași grinzi metalice. Cred ca în Serbia s-a lucrat prost și neconform, au dat preț dar nu au dat calitate. În caz de Doamne ferește, eu nu aș mai risca să aduc grinzi din Serbia .

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • M Conectat
                    mihai @trismegistul
                    ultima editare de

                    @trismegistul pentru ca podul a fost inspectat de experti de la mai multe companii. Daca ar fi fost ceva grav, ar fi fost relevat de mult mai mult timp.

                    Ori, asa cum am mai tot spus, toti fara, exceptie, au spus ca problema podului nu e de rezistenta sub trafic, ci de durabilitate in timp. Adica sudurile acelea proaste ar ceda in timp in - sa zicem - 50 de ani, fata de 100 de ani cat ar fi durata normala de viata. Asta era singura problema.

                    T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                    • T Deconectat
                      trismegistul @mihai
                      ultima editare de

                      @mihai Doamne ajută să fie cum zici tu, iar păsăricile care zumzăie să se înșele.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver @trismegistul
                        ultima editare de vancouver

                        @trismegistul a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                        @mihai Și dacă în astea două luni podul a lucrat sub propria greutate? Dacă sunt deplasări? Nu știu, presupun și eu, de ce ar fi oamenii stresați de noile testări dacă totul e ok?

                        Nu prea e posibil ce spui tu. Orice deplasare se vede undeva, de ex se lasă câțiva cm podul și apar imediat fisuri sau măcar o trambulină ceva. Dar în sine podurile sunt structuri rigide, nu lucrează. De aia apar trambulinele la contactul cu rambleul (umplutura) care chiar lucrează și se lasă. Podul rămâne rigid, pe loc, pământul de o parte și de alta se lasă.

                        Totuși este normal să aibe emoții pentru ca de data asta va fi folosită o altă schemă de încărcare , mai zdravănă.

                        Pe de altă parte cu prea multe rigidizari podul poate să devină prea inelastic, prea rigid. Și atunci sa nu se comporte la teste așa cum este prevăzut teoretic.

                        Vom vedea.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                        • D Deconectat
                          daniel22_22
                          ultima editare de

                          Deci să înțelegem ca s-a sudat ce mai era de sudat și urmează testele?

                          T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • T Deconectat
                            twinsen @daniel22_22
                            ultima editare de

                            @daniel22_22 Testele oricum se fac spre finalul saptamanii astea sau saptamana viitoare cand e planificata receptia.
                            Sunt mai mult o formalitate

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • A Deconectat
                              anducst
                              ultima editare de

                              77110882-8d49-47d3-b757-c138525c2641-image.jpeg

                              R D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 6
                              • R Conectat
                                Romulus @anducst
                                ultima editare de

                                @anducst acum sa vedem unde va fi descărcarea. Dacă va fi la Clondiru vom mai avea un pic de îndurat DN1B sau DN2.

                                N 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • D Deconectat
                                  daniel22_22 @anducst
                                  ultima editare de

                                  @anducst : Sfânta Paraschiva se îndură de noi !!!

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • N Conectat
                                    Niros @Romulus
                                    ultima editare de

                                    @Romulus S-ar putea să apară unele probleme dacă se va face descărcarea la Clondiru, fie la intersecția DJ203C cu DN1B, fie în partea cealaltă la ieșirea de pe DC155 în DN2, dar să sperăm că vor fi de scurtă durată, până la finalizarea nodului rutier Buzău-Vest. S-ar fi putut crea acolo două sensuri giratorii, pe modelul celor de pe DJ203G de la intersecțiile cu DN1B, la Popasul Merei și cu DN2 la intrare în Costești. Ambele au fost create în ideea acelei descărcări de la Stâlpu, dar se pare că și-au dovedit utilitatea și ulterior, chiar dacă s-a renunțat la acea descărcare temporară.

                                    R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • D Deconectat
                                      daniel22_22
                                      ultima editare de

                                      Pe Facebook DRDP BZ zice de descărcare la Spătaru.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                      • N Conectat
                                        Niros
                                        ultima editare de

                                        Redactia  /  oct. 6

                                        Pe aici vor intra buzoienii pe autostrada spre București – Buzoienii.ro

                                        Pe aici vor intra buzoienii pe autostrada spre București – Buzoienii.ro

                                        E vestea excelentă a zilei la Buzău. E oficial, drumarii au anunțat azi că într-una din zilele dintre 13 și

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • R Deconectat
                                          rockband
                                          ultima editare de rockband

                                          Hai c-o ia! Uneori presiunea civica nu strica. Mai ales daca e venita din mai multe directii. Si sincer, putea sa fie mai vehementa vocea societatii. Ma gandesc la ziare si televiziuni, puteau urla si sa prezinte situatia ca inadmisibila. Dar societatea este partial paralizata de 2 fenomene:

                                          • fiecare se gandeste numai la el: imi trebuie autostrada aia? A, pai nu ca eu sunt din Cluj / Bihor / Craiova / Timisoara / Giurgiu / Constanta etc.. asa ca ma doare la basca!
                                          • nu ajuta cu nimic daca eu fac o reclamatie / sesizare / propunere / interpelare (aka totul este ghidonat de o mâna forte si noi suntem nimic - o imensa tâmpenie, care a tinut si tot evul mediu in intuneric, atunci cand biserica impusese credinta ca liberul arbitru nu exista si totul e predestinat, asa ca orice efort de schimbare este inutil). Si atunci omul scrasneste din dinti, merge zilnic pe acolo, injura, dar asta e!
                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                          • R Conectat
                                            Romulus @Niros
                                            ultima editare de Romulus

                                            @Niros da așa este. Exact asta semnalam și eu la o postare mai sus. S-ar genera niște blocaje destul de mari la intersecțiile cu DN1B Și DN2 (mai ales că pe DN2 peste 90% probabil vor face stânga spre Buzău).

                                            T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post