Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.0k Mesaje 78 Posters 627.8k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • T Deconectat
      trismegistul @PaulS
      ultima editare de

      @PaulS Am si eu problema asta legata de CESTRIN.
      Pe langa faptul ca procentele puse pe site nu mai corespund de multa vreme, harta arata absolut dezolant, iar pe ea de exemplu nu apare A8 care este in executie sau licitatie, dar apare o asa zisa alternativa la A8 sau autostrada Nordului.

      Cine are fixatiile astea si de ce harta asta este permis sa dezinformeze? Cine se ocupa de CESTRIN?

      c7f76f22-37bd-40e7-99e9-1303717c6ba5-image.png

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • D Deconectat
        daniel22_22 @PaulS
        ultima editare de

        Proiectantul A7 a avut un fetiș cu grinzile metalice. A pus peste tot unde a avut ocazia!!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • A Deconectat
          Azzl
          ultima editare de

          WeTransfer

          planse Suceava-Siret

          planse Suceava-Siret

          3 files sent via WeTransfer, the simplest way to send your files around the world

          Regasiti aici Plansele de la SF-Acord Mediu pentru Suceava-Siret

          vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • JohnDoeJ Deconectat
            JohnDoe @viv
            ultima editare de

            Termenul de constituire este de 5 zile de la data deciziei..CNAIR

            Daca prin lege nu se precizeaza si pedepsele pentru neconstituirea comisiei, politicienii se vor sterge la cwr cu legea, cu votantii si cu ce mai vreti voi.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              Cristian Pistol :
              Lucrările pe tronsonul Bacău- Pașcani al A7 (Autostrada Moldovei) se apropie de 40%!
              Constructorul român (UMB Spedition) este mobilizat pe toate cele trei loturi cu peste 700 de muncitori și mai mult de 450 de utilaje.
              Pe Lotul 1 (Săucești - Trifești), în lungime de 30,3 km, stadiul fizic este de 38,5 %.
              Lucrările de pe Lotul 2 ( Trifești - Gherăești), în lungime de 18, 99 km , au ajuns la un stadiu fizic de 36%.
              Pe șantierul Lotului 3 ( Mircești - Pașcani), în lungime de 28,09 km, stadiul fizic este de 36,2%.
              Printre lucrările care se execută pe întregul tronson (77,38 km) se numără cele pentru construcția nodului rutier turbion care va face legătura A7 cu A8 și pentru asigurarea conexiunii nodului rutier Bacău Nord cu Varianta Ocolitoare (VO) Bacău.
              Conform contractului pe traseul tronsonului de autostradă Bacău-Pașcani vor fi construite inclusiv: 9 noduri rutiere, 22 de poduri și 2 pasaje.
              Contractele, finanțate prin PNRR, au o valoare însumată de 4,66 miliarde lei (fără TVA), iar lucrările trebuie finalizate anul viitor (2026)

              22 reactions · 4 comments | Lucrările pe tronsonul Bacău- Pașcani al...

              22 reactions · 4 comments | Lucrările pe tronsonul Bacău- Pașcani al...

              Lucrările pe tronsonul Bacău- Pașcani al A7 (Autostrada Moldovei) se apropie de 40%! Constructorul român (UMB Spedition) este mobilizat pe toate cele trei loturi cu peste 700 de muncitori și mai...

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Conectat
                vancouver @Azzl
                ultima editare de vancouver

                @Azzl multumim pentru planse. Sunt pdf si pdf nu pot fi incarcate direct aici. Le-am exportat in png, dar tot sunt prea mari, de aceea nu se pot incarca direct pe site aici.

                Ca atare le-am incarcat pe imgur:

                https://imgur.com/OWnJ48k

                https://imgur.com/rALlPPj

                https://imgur.com/KgTAnJ7

                Doar ultima, cea mai mica, am facut-o alb-negru si merge incarcata asa aici:

                20047-SF-DRU-PI-003_1.png
                (click pe poza pentru imagine mare)

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • A Deconectat
                  Azzl
                  ultima editare de

                  Cunoscând topografia traseului pot întelege raționamentul ales...dar zici că-i DN. Așa de ondulata este. Iar la Siret e comic....

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Conectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Cine a trasat DN2 pe acolo acum 100-150 de ani nu i-a tremurat degetul pe creion si a avut si rigla. Cei care au facut acum valurile dunarii nu merita titulatura de inginer. Rusine!

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    H 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • H Deconectat
                      hummingbird @vancouver
                      ultima editare de

                      Nu prea ma pricep la postat info pe aici cu surse și etc, dar intr-o postare pe Facebook de ieri a ministrului transportului, apare o informație interesanta: Guvernul in sedinta de ieri a dat unda verde exproprierilor necesare relocării unor utilități pe autostrada Focsani-Bacau. Or fi oare acele LEA de la Tisita incluse? De ce s-au aprobat exproprierile după ce a expirat teoretic termenul de execuție (09.2025)?

                      D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • D Deconectat
                        daniel22_22 @hummingbird
                        ultima editare de daniel22_22

                        @hummingbird Exproprierile se fac pe baza datelor de la primarii + cadastru, daca exista. Pe la primarii la asa zisul registru agricol datele sunt varza: proprietari decedati, mostenitori plecati, certati, decedati si ei, parcele vandute de la X la Y fara acte notariale si fara cadastru, etc. Eu inteleg din textul tau ca abia cum se expropriaza terenul destinatie, unde trebuie sa ajunga LEA, nu de unde pleaca. Daca abia acum a dat primaria un proprietar ... acum se face.

                        Exemplu simplu ca il stiu bine: Socrul meu (acum are 82 de ani) a primit titlu de proprietate in 1991 pe un teren luat de CAP de la tatal lui. Primaria i-a dat o foaie de hartie fara nici o schita, ca nu se faceau Scrie doar nume, suprafata si vecini. Nu exista cadastru. Terenul ala era luat deja in folosinta de la CAP din comunism si acolo si-a facut casa in 1970, fara acte bineinteles. Cand s-au bagat taxele locale primaria i-a trecut si casa pe rol. Suprafata construita nu are nici o treaba cu cea de la primarie. L-am intrebat cum i-au luat casa in evidenta si a zis ca l-a intrebat la primarie doar cate camere are si din ce e facuta. Nici terenul din curte nu are nici o treaba cu ce e la primarie. In comunism a mai luat de la 2 vecini batrani (acum morti) 2 loturi adiacente gradinii lui pe baza de "chitanta de mana", documente pe care nu le mai are. Pe una din parcele si-a facut o alta casa in 1985 tot fara acte, of course (cu spaga la tovarasul primar si la tovarasul militian). La primarie terenul si casa aia nu apar nici azi si nu plateste nimic. Eu ma intreb cum ii iese primariei suprafata UAT-ului ca suma a loturilor pentru care incaseaza impozite. Din celalalt teren adiacent de 2000 mp a vandut 1000 metri la o ruda in 2000, pe baza unui act notarial care are ca "schita" un dreptunghi pe o hartie goala. Nici unul nu s-a dus sa inscrie la primarie actul, dar ala si-a ridicat o constructie anexa cu fundatie si din caramida. Totul fara autorizatie. In realitate, o treime din anexa aluia depaseste hotarul din "dreptunghi", deci e in gradina la socru-meu. Cumparatorul este mort si cei 2 baieti ai lui lucreaza in Anglia si ii doare in kwr de magazia lui tac-su.
                        Ei ... expropriaza acum terenuri si constructii pentru ca sa faci autostrada si vezi ce iese.

                        Asa e cazul si cu popa de la Pascani si azilul lui: Facut totul "de mana" si acum vrea bani pe cladire + teren, nu doar pe teren + solutie de relocare a batranilor din azil.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post