Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    317 Mesaje 14 Posters 73.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS
      ultima editare de

      M300 Cluj Napoca - Episcopia Bihor imagini de pe lotul 1 și 2
      marin marian

      M300 Cluj Napoca - Episcopia Bihor imagini de pe lotul 1 și 2
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Conectat
        mihai
        ultima editare de

        ⛏ Lucrări Calea Ferată Gara Brașov Ep 24 🚆 31.08.2025
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de

          Magistrala M300 Cluj-Napoca-Aghireșu - 28.08.2025
          Asociația Pro Infrastructură :
          "Magistrala M300 între Cluj-Napoca și Aghireșu (gara Aghireș), lotul 1 al proiectului de electrificare și modernizare dintre Cluj-Napoca și Oradea (Episcopia Bihor). Lungime lot 1 Cluj-Napoca-Aghireșu: 30,41 km. Hartă interactivă: https://bit.ly/3Vq956X. Constructor: Asocierea RailWorks (Arcada-Alstom).

          Contractul de 1,6 miliarde lei fără TVA a fost semnat în 30.12.2022 și prevede 6 luni de proiectare și alte 36 pentru execuția lucrărilor. CFR a raportat în august un progres fizic de 39%, avans cu 2 puncte procentuale față de luna iulie.

          Primele două loturi, din cele patru ale liniei Cluj-Episcopia Bihor aflate în reconstrucție, sunt singurele cu șanse să devină proiecte funcționale în august 2026 și să salveze o parte din banii europeni alocați prin PNRR. Nu vor fi însă finalizate. Electrificarea, scopul principal al modernizării, nu va fi gata în 2026."

          Magistrala M300 Cluj-Napoca-Aghireșu - 28.08.2025
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de

            Magistrala M300 Aghireșu-Poieni - 28.08.2025
            Asociația Pro Infrastructură :
            "Magistrala M300 între Aghireșu (gara Aghireș) și Poieni, lotul 2 al proiectului de electrificare și modernizare dintre Cluj-Napoca și Oradea (Episcopia Bihor). Lungime lot 2 Aghireșu-Poieni: 36,5 km. Hartă interactivă: https://bit.ly/3WsMLMh. Constructor: Asocierea RailWorks (Arcada-Alstom).

            Contractul pentru sectorul de 36,5 km în valoare de 1,53 miliarde lei fără TVA a fost semnat în 21.12.2022 și prevede 6 luni de proiectare și alte 36 pentru execuția lucrărilor. CFR a raportat în august un progres fizic de 48%, avans cu 1 punct procentual față de luna iulie.

            Primele două loturi, din cele patru ale liniei Cluj-Episcopia Bihor aflate în reconstrucție, sunt singurele cu șanse să devină proiecte funcționale în august 2026 și să salveze o parte din banii europeni alocați prin PNRR. Nu vor fi însă finalizate. Electrificarea, scopul principal al modernizării, nu va fi gata în 2026. "

            Magistrala M300 Aghireșu-Poieni - 28.08.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              Podul prinde CONTUR!!! Oradea Est-Deme Macarale-05.09.2025
              Kreative Wheels RO

              Podul prinde CONTUR!!! Oradea Est-Deme Macarale-05.09.2025 ⚡🚩🚂🚦🚧
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • vancouverV Conectat
                vancouver
                ultima editare de

                Gara de Nord - cladiri si spatii comerciale - reabilitare:

                Mobilitate.eu  /  sept. 6

                Încep lucrările de modernizare la Gara de Nord. A fost emisă autorizația de construcție pentru șantierul ce va dura 46 de luni - Mobilitate.eu

                Încep lucrările de modernizare la Gara de Nord. A fost emisă autorizația de construcție pentru șantierul ce va dura 46 de luni - Mobilitate.eu

                Ministeru Transporturilor a emis în 5 septembrie 2025 autorizația de construcție pentru demararea lucrărilor de...

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • C Deconectat
                  chapo @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver a spus în Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate:

                  Contract semnat pentru Baile Herculane - Poarta, pe M100 Craiova - Caransebes.

                  Acum avem 2/6 contracte semnate, si anume lot 4 Drobeta - B. Herculane si lot 5 B. Herculane - Poarta. Mai departe spre Caransebes este lotul 6, pe care daca nu gresesc trebuie reluata procedura de licitatie. De la Caransebes pana la Timisoara se lucreaza deja.

                  Lotul 6 se va semna tot cu turcii de la ICTAS. Lotul 3 cu tunelul Balota doar ce a fost reluat pe aceiasi bani ca licitatia anulata la inceputul anului

                  Si loturile 1 si 2 cred ca sunt blocate pe la CNSC sau CAB ca nu am mai auzit nimic de ele.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Conectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Punctele cele mai importante de pe Deva - Arad:

                    Vețel, cetate Vărădia, racord fir 1 Vărădia - 7 septembrie 2025

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • vancouverV Conectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      lucrari pe linia Bucuresti - Pitesti:

                      🚧👷(M101) Săbăreni - Chitila | 8 Septembrie 2025

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        ȘANTIER Tunelurile feroviare de pe CF Simeria Arad
                        Virtual Press

                        ȘANTIER Tunelurile feroviare de pe CF Simeria Arad
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Conectat
                          vancouver
                          ultima editare de

                          Incet, incetisor si pe loc. E, mai exista si viteza Aktor. Ceva foarte apropiat de pe loc, dar de asa natura cat sa nu li se rezilieze contractul. Se misca de zici ca stau pe loc...

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • O Deconectat
                            oneLess @vancouver
                            ultima editare de

                            @vancouver pe la mine pe aici expresia consacrată este
                            Când se duce zici că vine ! 😇

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • ncbN Deconectat
                              ncb
                              ultima editare de

                              Km 614 - Gurasada - Simeria - Subtronsonul 2c: Ilteu - Gurasada
                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • vancouverV Conectat
                                vancouver
                                ultima editare de vancouver

                                Adrian Bărbulescu  /  sept. 11

                                API cere modernizarea Magistralei feroviare 500

                                API cere modernizarea Magistralei feroviare 500

                                Asociația Pro Infrastructura cere ca modernizarea Magistralei feroviare 500 să fie inclusă în programul SAFE (Security Action for Europe)

                                Si noi la ASCORO suntem de aceeasi parere, adica banii ar trebui sa ajunga si la infrastructura feroviara.

                                O problema a infrastructurii feroviare este lipsa de redundanta. Daca o linie are probleme nu exista o ruta ocolitoare feroviara sau exista dar este in stare deplorabila, neelectrificata, simpla si departe.

                                In acest sens propun:

                                • realizarea a diverse loturi de tip Quick Wins pe M500 Ploiesti - Suceava. Acolo unde este posibil, cu cresterea vitezei maxime la 130-140 km/h (unde linia este perfect dreapta - cam 50% din total s-ar preta fara probleme)
                                • reabilitarea, dublarea si electrificarea liniei M600 Bucuresti - Mogosoaia - Urziceni - Faurei - Tecuci, inclusiv realizarea unui racord nou intre M600 si M500 in zona Suraia - Focsani (aici cele 2 magistrale paralele se afla la doar 12 km una de alta). Magistrala 600 este perfect dreapta pe 80% din distanta, are extrem de putine curbe, se poate aduce la 130-140 km/h pe 70-80% din distanta. Linia este cvasi-nefolosita, asadar nu implica anulari de trenuri sau intarzieri pe durata santierului. Linia este exclusiv in zona de campie. Ar constitui o alternativa pentru trenurile de calatori pe relatia Bucuresti catre Braila, Galati, Iasi, Bacau, Suceava. Pe relatia Bucuresti - Iasi traseul este semnificativ mai scurt decat via M500 si timpii pot scadea semnificativ, fara a fi necesare lucrari pentru viteze superioare gen 160-200 km/h. Ar descongestiona inclusiv cea mai aglomarata linie din Romania, Bucuresti-Ploiesti. Iar pentru marfa si marfa militara ar fi o gura de aer. La final vom avea doua magistrale redundante intre Bucuresti si centrul Moldovei, astfel incat traficul va putea fi imediat mutat pe cealalta varianta.

                                Pentru incadrarea si finalizarea lucrarilor pe M600 pana in 2030 propun contractarea pe FIDIC ARGINTIU (silver), prin care un singur contractant este responsabil pentru toate etapele lucrarii, inclusiv studiul de fezablitate, proiectare, executie. Lucrarea se poate imparti in 4 loturi:

                                • lot 1 Bucuresti - Mogosoaia - Urziceni
                                • lot 2 Urziceni - Faurei
                                • lot 3 Faurei - Tecuci
                                • lot 4 racord nou Suraia - Putna Seaca (la nord de Focsani)

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                • vancouverV Conectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de

                                  RADNA Y - ALBA IULIA (parțial) - 7.09.2025

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • P Deconectat
                                    PaulS
                                    ultima editare de

                                    Magistrala CFR 100 | Segment Remetea Mare - Lugoj | Stadiu lucrări 13.09.2025
                                    frameD Future PRODUCTIONS

                                    Magistrala CFR 100 | Segment Remetea Mare - Lugoj | Stadiu lucrări 13.09.2025
                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • P Deconectat
                                      PaulS
                                      ultima editare de

                                      Comparație la 3 luni | Magistrala CFR 100 | Segment Remetea Mare - Lugoj | 13.06.2025 - 13.09.2025
                                      frameD Future PRODUCTIONS

                                      Comparație la 3 luni | Magistrala CFR 100 | Segment Remetea Mare - Lugoj | 13.06.2025 - 13.09.2025
                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • M Conectat
                                        mihai
                                        ultima editare de

                                        ⛏ Lucrări Calea Ferată Gara Brașov Ep 25 🚆 14.09.2025
                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Conectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          Fetesti si Ciulnita, gata in mare parte pana la sfarsitul anului:

                                          Adrian Bărbulescu  /  sept. 18

                                          FOTO-VIDEO Șantiere în două noduri feroviare din Bărăgan

                                          FOTO-VIDEO Șantiere în două noduri feroviare din Bărăgan

                                          Șantierul din gara Fetești avansează în ritm alert. În curând, umilința la care sunt supuși pasagerii feroviari va lua sfârșit

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Conectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Cluj - Oradea a fost pastrat integral in PNRR, fiind agreate procente de 50% si respectiv 70% pentru loturile ramase mai in urma, procente care trebuie atinse in august 2026 (extrem de ambitios). Cele 2 loturi mai avansate trebuie sa fie gata (iarasi practic imposibil).

                                            Din Caransebes - Arad s-a pastrat doar lotul avansat la 44% in august 2025, Lugoj-Timisoara:

                                            ARENA Constructiilor  /  sept. 18

                                            Lista finala: Ce autostrazi si drumuri raman finantate prin PNRR  – ARENA Constructiilor – stiri din constructii, investitii, preturi, locuinte, infrastructura

                                            Lista finala: Ce autostrazi si drumuri raman finantate prin PNRR  – ARENA Constructiilor – stiri din constructii, investitii, preturi, locuinte, infrastructura

                                            Lista finala: Ce autostrazi si drumuri raman finantate prin PNRR 

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post