Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    317 Mesaje 14 Posters 73.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      Contract semnat pentru Baile Herculane - Poarta, pe M100 Craiova - Caransebes.

      Acum avem 2/6 contracte semnate, si anume lot 4 Drobeta - B. Herculane si lot 5 B. Herculane - Poarta. Mai departe spre Caransebes este lotul 6, pe care daca nu gresesc trebuie reluata procedura de licitatie. De la Caransebes pana la Timisoara se lucreaza deja.

      Redacția  /  aug. 27  /  Infrastructură

      CFR a semnat cu PORR Construct contractul de peste două miliarde de lei pentru modernizarea liniei feroviare Băile Herculane - Poarta

      CFR a semnat cu PORR Construct contractul de peste două miliarde de lei pentru modernizarea liniei feroviare Băile Herculane - Poarta

      Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA a semnat miercuri contractul de proiectare şi execuţie a lucrărilor pentru reabilitarea liniei feroviare Craiova

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Conectat
        vancouver
        ultima editare de

        Lugoj:

        Stadiu lucrări GARA NOUĂ LUGOJ + Modernizare linia Caransebeș – Timișoara – Arad (MAGISTRALA 100)

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • vancouverV Conectat
          vancouver
          ultima editare de

          Astazi 29.08 se pare ca se deschid liniile reabilitate din statia Lugoj, adica 3,4,5 si 6. Urmeaza sa se intre cu lucrari la liniile 1 si 2.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Conectat
            vancouver
            ultima editare de

            Lugoj, primul tren pe liniile noi:

            Primul tren la noile peroane, singurele din Romania cu panouri fotovoltaice, in Gara din Lugoj

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              M300 Cluj Napoca - Episcopia Bihor imagini de pe lotul 1 și 2
              marin marian

              M300 Cluj Napoca - Episcopia Bihor imagini de pe lotul 1 și 2
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • M Conectat
                mihai
                ultima editare de

                ⛏ Lucrări Calea Ferată Gara Brașov Ep 24 🚆 31.08.2025
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • P Deconectat
                  PaulS
                  ultima editare de

                  Magistrala M300 Cluj-Napoca-Aghireșu - 28.08.2025
                  Asociația Pro Infrastructură :
                  "Magistrala M300 între Cluj-Napoca și Aghireșu (gara Aghireș), lotul 1 al proiectului de electrificare și modernizare dintre Cluj-Napoca și Oradea (Episcopia Bihor). Lungime lot 1 Cluj-Napoca-Aghireșu: 30,41 km. Hartă interactivă: https://bit.ly/3Vq956X. Constructor: Asocierea RailWorks (Arcada-Alstom).

                  Contractul de 1,6 miliarde lei fără TVA a fost semnat în 30.12.2022 și prevede 6 luni de proiectare și alte 36 pentru execuția lucrărilor. CFR a raportat în august un progres fizic de 39%, avans cu 2 puncte procentuale față de luna iulie.

                  Primele două loturi, din cele patru ale liniei Cluj-Episcopia Bihor aflate în reconstrucție, sunt singurele cu șanse să devină proiecte funcționale în august 2026 și să salveze o parte din banii europeni alocați prin PNRR. Nu vor fi însă finalizate. Electrificarea, scopul principal al modernizării, nu va fi gata în 2026."

                  Magistrala M300 Cluj-Napoca-Aghireșu - 28.08.2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Magistrala M300 Aghireșu-Poieni - 28.08.2025
                    Asociația Pro Infrastructură :
                    "Magistrala M300 între Aghireșu (gara Aghireș) și Poieni, lotul 2 al proiectului de electrificare și modernizare dintre Cluj-Napoca și Oradea (Episcopia Bihor). Lungime lot 2 Aghireșu-Poieni: 36,5 km. Hartă interactivă: https://bit.ly/3WsMLMh. Constructor: Asocierea RailWorks (Arcada-Alstom).

                    Contractul pentru sectorul de 36,5 km în valoare de 1,53 miliarde lei fără TVA a fost semnat în 21.12.2022 și prevede 6 luni de proiectare și alte 36 pentru execuția lucrărilor. CFR a raportat în august un progres fizic de 48%, avans cu 1 punct procentual față de luna iulie.

                    Primele două loturi, din cele patru ale liniei Cluj-Episcopia Bihor aflate în reconstrucție, sunt singurele cu șanse să devină proiecte funcționale în august 2026 și să salveze o parte din banii europeni alocați prin PNRR. Nu vor fi însă finalizate. Electrificarea, scopul principal al modernizării, nu va fi gata în 2026. "

                    Magistrala M300 Aghireșu-Poieni - 28.08.2025
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • P Deconectat
                      PaulS
                      ultima editare de

                      Podul prinde CONTUR!!! Oradea Est-Deme Macarale-05.09.2025
                      Kreative Wheels RO

                      Podul prinde CONTUR!!! Oradea Est-Deme Macarale-05.09.2025 ⚡🚩🚂🚦🚧
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • vancouverV Conectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Gara de Nord - cladiri si spatii comerciale - reabilitare:

                        Mobilitate.eu  /  sept. 6

                        Încep lucrările de modernizare la Gara de Nord. A fost emisă autorizația de construcție pentru șantierul ce va dura 46 de luni - Mobilitate.eu

                        Încep lucrările de modernizare la Gara de Nord. A fost emisă autorizația de construcție pentru șantierul ce va dura 46 de luni - Mobilitate.eu

                        Ministeru Transporturilor a emis în 5 septembrie 2025 autorizația de construcție pentru demararea lucrărilor de...

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • C Deconectat
                          chapo @vancouver
                          ultima editare de

                          @vancouver a spus în Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate:

                          Contract semnat pentru Baile Herculane - Poarta, pe M100 Craiova - Caransebes.

                          Acum avem 2/6 contracte semnate, si anume lot 4 Drobeta - B. Herculane si lot 5 B. Herculane - Poarta. Mai departe spre Caransebes este lotul 6, pe care daca nu gresesc trebuie reluata procedura de licitatie. De la Caransebes pana la Timisoara se lucreaza deja.

                          Lotul 6 se va semna tot cu turcii de la ICTAS. Lotul 3 cu tunelul Balota doar ce a fost reluat pe aceiasi bani ca licitatia anulata la inceputul anului

                          Si loturile 1 si 2 cred ca sunt blocate pe la CNSC sau CAB ca nu am mai auzit nimic de ele.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • vancouverV Conectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            Punctele cele mai importante de pe Deva - Arad:

                            Vețel, cetate Vărădia, racord fir 1 Vărădia - 7 septembrie 2025

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • vancouverV Conectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              lucrari pe linia Bucuresti - Pitesti:

                              🚧👷(M101) Săbăreni - Chitila | 8 Septembrie 2025

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • P Deconectat
                                PaulS
                                ultima editare de

                                ȘANTIER Tunelurile feroviare de pe CF Simeria Arad
                                Virtual Press

                                ȘANTIER Tunelurile feroviare de pe CF Simeria Arad
                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • vancouverV Conectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de

                                  Incet, incetisor si pe loc. E, mai exista si viteza Aktor. Ceva foarte apropiat de pe loc, dar de asa natura cat sa nu li se rezilieze contractul. Se misca de zici ca stau pe loc...

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • O Deconectat
                                    oneLess @vancouver
                                    ultima editare de

                                    @vancouver pe la mine pe aici expresia consacrată este
                                    Când se duce zici că vine ! 😇

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • ncbN Deconectat
                                      ncb
                                      ultima editare de

                                      Km 614 - Gurasada - Simeria - Subtronsonul 2c: Ilteu - Gurasada
                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • vancouverV Conectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de vancouver

                                        Adrian Bărbulescu  /  sept. 11

                                        API cere modernizarea Magistralei feroviare 500

                                        API cere modernizarea Magistralei feroviare 500

                                        Asociația Pro Infrastructura cere ca modernizarea Magistralei feroviare 500 să fie inclusă în programul SAFE (Security Action for Europe)

                                        Si noi la ASCORO suntem de aceeasi parere, adica banii ar trebui sa ajunga si la infrastructura feroviara.

                                        O problema a infrastructurii feroviare este lipsa de redundanta. Daca o linie are probleme nu exista o ruta ocolitoare feroviara sau exista dar este in stare deplorabila, neelectrificata, simpla si departe.

                                        In acest sens propun:

                                        • realizarea a diverse loturi de tip Quick Wins pe M500 Ploiesti - Suceava. Acolo unde este posibil, cu cresterea vitezei maxime la 130-140 km/h (unde linia este perfect dreapta - cam 50% din total s-ar preta fara probleme)
                                        • reabilitarea, dublarea si electrificarea liniei M600 Bucuresti - Mogosoaia - Urziceni - Faurei - Tecuci, inclusiv realizarea unui racord nou intre M600 si M500 in zona Suraia - Focsani (aici cele 2 magistrale paralele se afla la doar 12 km una de alta). Magistrala 600 este perfect dreapta pe 80% din distanta, are extrem de putine curbe, se poate aduce la 130-140 km/h pe 70-80% din distanta. Linia este cvasi-nefolosita, asadar nu implica anulari de trenuri sau intarzieri pe durata santierului. Linia este exclusiv in zona de campie. Ar constitui o alternativa pentru trenurile de calatori pe relatia Bucuresti catre Braila, Galati, Iasi, Bacau, Suceava. Pe relatia Bucuresti - Iasi traseul este semnificativ mai scurt decat via M500 si timpii pot scadea semnificativ, fara a fi necesare lucrari pentru viteze superioare gen 160-200 km/h. Ar descongestiona inclusiv cea mai aglomarata linie din Romania, Bucuresti-Ploiesti. Iar pentru marfa si marfa militara ar fi o gura de aer. La final vom avea doua magistrale redundante intre Bucuresti si centrul Moldovei, astfel incat traficul va putea fi imediat mutat pe cealalta varianta.

                                        Pentru incadrarea si finalizarea lucrarilor pe M600 pana in 2030 propun contractarea pe FIDIC ARGINTIU (silver), prin care un singur contractant este responsabil pentru toate etapele lucrarii, inclusiv studiul de fezablitate, proiectare, executie. Lucrarea se poate imparti in 4 loturi:

                                        • lot 1 Bucuresti - Mogosoaia - Urziceni
                                        • lot 2 Urziceni - Faurei
                                        • lot 3 Faurei - Tecuci
                                        • lot 4 racord nou Suraia - Putna Seaca (la nord de Focsani)

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                        • vancouverV Conectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          RADNA Y - ALBA IULIA (parțial) - 7.09.2025

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • P Deconectat
                                            PaulS
                                            ultima editare de

                                            Magistrala CFR 100 | Segment Remetea Mare - Lugoj | Stadiu lucrări 13.09.2025
                                            frameD Future PRODUCTIONS

                                            Magistrala CFR 100 | Segment Remetea Mare - Lugoj | Stadiu lucrări 13.09.2025
                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post