Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
-
-
In perioada 15.09 - 04.10 magistrala 100 Bucuresti - Craiova se inchide in zona viaductului Carcea pentru riparea tablierului de pe firul 2 pe firul 1.
-
-
-
Contract semnat pentru Baile Herculane - Poarta, pe M100 Craiova - Caransebes.
Acum avem 2/6 contracte semnate, si anume lot 4 Drobeta - B. Herculane si lot 5 B. Herculane - Poarta. Mai departe spre Caransebes este lotul 6, pe care daca nu gresesc trebuie reluata procedura de licitatie. De la Caransebes pana la Timisoara se lucreaza deja.
-
-
Astazi 29.08 se pare ca se deschid liniile reabilitate din statia Lugoj, adica 3,4,5 si 6. Urmeaza sa se intre cu lucrari la liniile 1 si 2.
-
Lugoj, primul tren pe liniile noi:
-
M300 Cluj Napoca - Episcopia Bihor imagini de pe lotul 1 și 2
marin marian
-
-
Magistrala M300 Cluj-Napoca-Aghireșu - 28.08.2025
Asociația Pro Infrastructură :
"Magistrala M300 între Cluj-Napoca și Aghireșu (gara Aghireș), lotul 1 al proiectului de electrificare și modernizare dintre Cluj-Napoca și Oradea (Episcopia Bihor). Lungime lot 1 Cluj-Napoca-Aghireșu: 30,41 km. Hartă interactivă: https://bit.ly/3Vq956X. Constructor: Asocierea RailWorks (Arcada-Alstom).Contractul de 1,6 miliarde lei fără TVA a fost semnat în 30.12.2022 și prevede 6 luni de proiectare și alte 36 pentru execuția lucrărilor. CFR a raportat în august un progres fizic de 39%, avans cu 2 puncte procentuale față de luna iulie.
Primele două loturi, din cele patru ale liniei Cluj-Episcopia Bihor aflate în reconstrucție, sunt singurele cu șanse să devină proiecte funcționale în august 2026 și să salveze o parte din banii europeni alocați prin PNRR. Nu vor fi însă finalizate. Electrificarea, scopul principal al modernizării, nu va fi gata în 2026."
-
Magistrala M300 Aghireșu-Poieni - 28.08.2025
Asociația Pro Infrastructură :
"Magistrala M300 între Aghireșu (gara Aghireș) și Poieni, lotul 2 al proiectului de electrificare și modernizare dintre Cluj-Napoca și Oradea (Episcopia Bihor). Lungime lot 2 Aghireșu-Poieni: 36,5 km. Hartă interactivă: https://bit.ly/3WsMLMh. Constructor: Asocierea RailWorks (Arcada-Alstom).Contractul pentru sectorul de 36,5 km în valoare de 1,53 miliarde lei fără TVA a fost semnat în 21.12.2022 și prevede 6 luni de proiectare și alte 36 pentru execuția lucrărilor. CFR a raportat în august un progres fizic de 48%, avans cu 1 punct procentual față de luna iulie.
Primele două loturi, din cele patru ale liniei Cluj-Episcopia Bihor aflate în reconstrucție, sunt singurele cu șanse să devină proiecte funcționale în august 2026 și să salveze o parte din banii europeni alocați prin PNRR. Nu vor fi însă finalizate. Electrificarea, scopul principal al modernizării, nu va fi gata în 2026. "