A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@vancouver Și mie mi-a sărit în ochi afirmația despre A7.
Din ce se vede, UMB va termina anul acesta cel puțin două loturi.
Așadar, la sfârșitul anului vom avea 9 din 13 loturi gata.
Pe celelalte 4 suntem peste tot la peste 30%, și mai sunt încă 6 luni.
Deci nu m-aș mira să treacă toate de 50% până la finalul anului.
Anul viitor, un UMB eliberat de A0, DEx12, DEx6 și cu A3 ajuns la 90% ar putea să se focuseze pe A7, așa că nu văd de ce nu ar putea finaliza și cele 4 loturi rămase.Părerea mea este că vor să mai reducă ritmul, nefiind bani pentru toate proiectele (A0, A1, A3, A7, A8).
Probabil va urma o prioritizare a acestora.
Deja se vede că încearcă să taie de pe unde pot și să ridice taxele.@SwatKat Când a contat interesul țării?
De 35 de ani suntem conduși de aceeași gașcă de profitori, fără pic de jenă.
Am pornit cu stângul în 1989, securitatea a supraviețuit sub diverse forme și este încă la putere. -
Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 1, Nod Tișița Vest, UMB [25.06.2025] [Ep. 10 - 53%]
Ștef
-
27.06, imagini de la pasajul DN2 peste A7, lot 3 Ploiesti-Buzau - Alin Palade
-
„Imediat după ședința de Guvern, am plecat să văd stadiul lucrărilor pe șantierul lotului 2 (Mizil – Pietroasele) al autostrăzii Ploiești-Buzău, tronson al A7! Apreciez ca pozitiv faptul că am găsit echipele de muncitori în plină activitate, în ciuda caniculei de afară. Am cerut eficiență maximă, astfel încât, până la finalul lunii viitoare, să poată fi deschisă circulația și pe acest lot (28,35 km). Cea mai stringentă problemă este la podul de la km 38+309 la care trebuie finalizată aplicarea unor eclise. Consider Autostrada Moldova un proiect extrem de important, inclusiv din perspectiva finanțării construcției acesteia prin PNRR”, a transmis ministrul Ciprian Șerban.
So, asa cum va spuneam, a venit ministrul si a pus lucrurile la punct. Speram insa sa comunice mai precis. Daca nu a facut-o, o fac eu: compromisul cu care supervizerul ar fi de acord, este o dare in trafic fara receptionarea podului de la km38 (restul lotului se receptioneaza, doar podul nu), cu senzori de supraveghere. Practic ce am propus si eu acum cateva zile. Singura mica problema: bulgarul trebuie sa puna el senzorii pe banii lui, ca deh, e greseala lui si nereceptionat podul se deschide pe barba lui si inca este "in santier". Si orice apare trebuie in continuare sa remedieze, daca trebuie puse limitari de tonaj sau viteza, e rolul lui sa o faca etc. Pe de alta parte speram sa vada partea buna: se receptioneza tot restul lucrarii si nu mai curg penalizari de intarziere!
-
Totuși limitele de tonaj ar face ca podul să nu trăiască “în viața reală” și traficul greu să fie scos pe DN. Limita de viteză e mai de înțeles.
Oricum, dacă deja s-au montat eclisele și întăriturile de care vorbeai, nu ar trebui să fie probleme.
Senzorii și niște semne de circulație suplimentare sunt mult mai ieftini decât să stea cu lotul nereceptionat, bani neîncasați, penalități zilnice. -
@vancouver totusi o chestiune eu nu o inteleg, care este rolul acestui pot? ce apa trece pe dedesubt?
pe google maps nu este indicat niciun "fluviu " pe acolo.
referire la podul de la km 38
multumesc
-
@george302 aceeasi intrebare ne-o punem cu totii. Din 5 membri ai ASCORO (toti super-experti in orice!) nimeni nu a avut un raspuns pertinent. La CNAIR nu a stiut nimeni raspunsul. Ministerul nu stie. Guvernul nici atat. Ungurii: nem tudok magyarul. Uniunea Europeana: ue-ue-ue... Cercetatorii britanici: fara solutie. Rusii: niet. Americanii: no. NASA: inca cerceteaza.
Face parte din cele 9 mistere ale lumii moderne. Acesta fiind al noulea. Al optulea erau colegii de facultate ai lui tanti acad. dr. ing. lenutza ceausescu... al saptelea este padurea Baciu, si restul de 6 sunt: constiinta umana, efectul Mandela, disparitia zborului MH370, extraterestrii, monstrul din Loch-Ness si BigFoot.
-
Este vorba de Râul Sărata, apare pe OSM.
www openstreetmap org/way/988202177#map=13/45.01755/26.64236Râul Sărata izvorăşte dn sudul masivului Istriţa, se varsă în râul Ialomiţa în partea de sud-vest a municipiului Urziceni şi are o lungime totală de 75 km. Pe parcursul celor două judeţe pe care le tranzitează, Buzău şi Ialomiţa, râul Sărata formează un bazin hidrografic de 1388 km². La vărsare, râul are un debit de 1,8 m³/sec. Din punct de vedere chimic apele râului sunt dominate de sulfaţi şi cloruri. Râul a suferit îndiguiri pe anumite porţiuni, între anii 1973-1983.
Sursa: https: enciclopediaromaniei ro wiki/R%C3%A2ul_S%C4%83rata
(Scuzați, nu pot pune linkuri)
-
Podurile DN1B și CF500 peste același râu sunt ridicol de mici comparat cu cel de pe A7. Calea ferată cu podul aferent a fost construită în 1872, an în care s-a inaugurat și gara de nord. De atunci până acum nu au existat probleme.
-
Acesta pare sa fie fluviul pentru care s-a facut acest pod.
-
Până la urmă la garoafa pe e85 când se apucă de pasajul peste autostradă?
-
@geodin10 Se pare ca strategia este asemanatoare cu DX12 / A1. Lasa acest pasaj sa astepte la maxim, pentru ca lucrarile la el vor produce un deranj masiv pe DN2. Si apoi vor lucra cu viteza maxima si multi oameni, sa dea gata in cel mai scurt timp. Astfel perioada in care traficul pe DN2 va fi deranjat o sa fie minima. Iar daca din varii motive apare un blocaj, sa zicem nu mai sunt bani si se opresc lucrarile, circulatia pe DN2 ramane neafectata.