Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.2k Mesaje 41 Posters 504.3k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS
      ultima editare de

      27.06, imagini de la pasajul DN2 peste A7, lot 3 Ploiesti-Buzau - Alin Palade

      "Salut. Astazi, 27.06, imagini de la pasajul DN2 peste A7, lot 3...

      "Salut. Astazi, 27.06, imagini de la pasajul DN2 peste A7, lot 3...

      "Salut. Astazi, 27.06, imagini de la pasajul DN2 peste A7, lot 3 Ploiesti-Buzau" 📸 Alin Palade

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Mădălina Podaru  /  iun. 27  /  Rutier

        Autostrada Moldovei A7. Circulația pe lotul 2 Mizil – Pietroasele (28,35 km) ar putea fi deschisă până la finalul lunii iulie, afirmă noul ministru al Transporturilor

        Autostrada Moldovei A7. Circulația pe lotul 2 Mizil – Pietroasele (28,35 km) ar putea fi deschisă până la finalul lunii iulie, afirmă noul ministru al Transporturilor

        Circulația pe lotul 2 Mizil – Pietroasele (28,35 km) de pe Autostrada Moldovei A7 ar putea fi deschisă până la finalul lunii iulie, afirmă noul ministru

        „Imediat după ședința de Guvern, am plecat să văd stadiul lucrărilor pe șantierul lotului 2 (Mizil – Pietroasele) al autostrăzii Ploiești-Buzău, tronson al A7! Apreciez ca pozitiv faptul că am găsit echipele de muncitori în plină activitate, în ciuda caniculei de afară. Am cerut eficiență maximă, astfel încât, până la finalul lunii viitoare, să poată fi deschisă circulația și pe acest lot (28,35 km). Cea mai stringentă problemă este la podul de la km 38+309 la care trebuie finalizată aplicarea unor eclise. Consider Autostrada Moldova un proiect extrem de important, inclusiv din perspectiva finanțării construcției acesteia prin PNRR”, a transmis ministrul Ciprian Șerban.

        So, asa cum va spuneam, a venit ministrul si a pus lucrurile la punct. Speram insa sa comunice mai precis. Daca nu a facut-o, o fac eu: compromisul cu care supervizerul ar fi de acord, este o dare in trafic fara receptionarea podului de la km38 (restul lotului se receptioneaza, doar podul nu), cu senzori de supraveghere. Practic ce am propus si eu acum cateva zile. Singura mica problema: bulgarul trebuie sa puna el senzorii pe banii lui, ca deh, e greseala lui si nereceptionat podul se deschide pe barba lui si inca este "in santier". Si orice apare trebuie in continuare sa remedieze, daca trebuie puse limitari de tonaj sau viteza, e rolul lui sa o faca etc. Pe de alta parte speram sa vada partea buna: se receptioneza tot restul lucrarii si nu mai curg penalizari de intarziere!

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
        • D Deconectat
          daniel22_22
          ultima editare de daniel22_22

          Totuși limitele de tonaj ar face ca podul să nu trăiască “în viața reală” și traficul greu să fie scos pe DN. Limita de viteză e mai de înțeles.
          Oricum, dacă deja s-au montat eclisele și întăriturile de care vorbeai, nu ar trebui să fie probleme.
          Senzorii și niște semne de circulație suplimentare sunt mult mai ieftini decât să stea cu lotul nereceptionat, bani neîncasați, penalități zilnice.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • G Deconectat
            george302 @vancouver
            ultima editare de

            @vancouver totusi o chestiune eu nu o inteleg, care este rolul acestui pot? ce apa trece pe dedesubt?

            pe google maps nu este indicat niciun "fluviu " pe acolo.

            referire la podul de la km 38

            multumesc

            vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Deconectat
              vancouver @george302
              ultima editare de vancouver

              @george302 aceeasi intrebare ne-o punem cu totii. Din 5 membri ai ASCORO (toti super-experti in orice!) nimeni nu a avut un raspuns pertinent. La CNAIR nu a stiut nimeni raspunsul. Ministerul nu stie. Guvernul nici atat. Ungurii: nem tudok magyarul. Uniunea Europeana: ue-ue-ue... Cercetatorii britanici: fara solutie. Rusii: niet. Americanii: no. NASA: inca cerceteaza.

              Face parte din cele 9 mistere ale lumii moderne. Acesta fiind al noulea. Al optulea erau colegii de facultate ai lui tanti acad. dr. ing. lenutza ceausescu... al saptelea este padurea Baciu, si restul de 6 sunt: constiinta umana, efectul Mandela, disparitia zborului MH370, extraterestrii, monstrul din Loch-Ness si BigFoot.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
              • C Deconectat
                cosminb
                ultima editare de

                Este vorba de Râul Sărata, apare pe OSM.
                www openstreetmap org/way/988202177#map=13/45.01755/26.64236

                Râul Sărata izvorăşte dn sudul masivului Istriţa, se varsă în râul Ialomiţa în partea de sud-vest a municipiului Urziceni şi are o lungime totală de 75 km. Pe parcursul celor două judeţe pe care le tranzitează, Buzău şi Ialomiţa, râul Sărata formează un bazin hidrografic de 1388 km². La vărsare, râul are un debit de 1,8 m³/sec. Din punct de vedere chimic apele râului sunt dominate de sulfaţi şi cloruri. Râul a suferit îndiguiri pe anumite porţiuni, între anii 1973-1983.

                Sursa: https: enciclopediaromaniei ro wiki/R%C3%A2ul_S%C4%83rata

                (Scuzați, nu pot pune linkuri)

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  Podurile DN1B și CF500 peste același râu sunt ridicol de mici comparat cu cel de pe A7. Calea ferată cu podul aferent a fost construită în 1872, an în care s-a inaugurat și gara de nord. De atunci până acum nu au existat probleme.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • G Deconectat
                    george302 @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver Imagine din 29.06.2025 la 16.03 (1).jpg Imagine din 29.06.2025 la 16.03.jpg

                    Acesta pare sa fie fluviul pentru care s-a facut acest pod.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • G Deconectat
                      geodin10
                      ultima editare de

                      Până la urmă la garoafa pe e85 când se apucă de pasajul peste autostradă?

                      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver @geodin10
                        ultima editare de

                        @geodin10 Se pare ca strategia este asemanatoare cu DX12 / A1. Lasa acest pasaj sa astepte la maxim, pentru ca lucrarile la el vor produce un deranj masiv pe DN2. Si apoi vor lucra cu viteza maxima si multi oameni, sa dea gata in cel mai scurt timp. Astfel perioada in care traficul pe DN2 va fi deranjat o sa fie minima. Iar daca din varii motive apare un blocaj, sa zicem nu mai sunt bani si se opresc lucrarile, circulatia pe DN2 ramane neafectata.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                        • First post
                          Last post