Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.1k Mesaje 32 Posters 241.9k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • C Deconectat
      chapo
      ultima editare de

      Ce treaba are cu maturitatea proiectului? Aici instantele arata ca incep sa isi modernizeze mentalitatea si ofera despagubiri pentru afaceri asa cum este normal. Pana acum se platea pretul terenului si o suma mediocra pentru pierderea afacerii, depinzand de ce avocat ai si de cat de darnic era in ziua aia judecatorul

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • P Conectat
        PaulS
        ultima editare de

        Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 3 - 09.06.2025
        Infrastructure Romania (mindmasster)

        Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 3 - 09.06.2025
        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • M Conectat
          mihai @PaulS
          ultima editare de

          @PaulS Pare ca Makyol pregateste o descarcare temporara a A7 Ploiesti - Buzau in DN2 direct in giratoriul din axul autostrazii. Cu alte cuvinte, pentru descarcarea provizorie la inceput nu se vor folosi bretelele nodului.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • D Deconectat
            daniel22_22
            ultima editare de

            Poate se indura de noi si redeschid lotul 1 saptamana asta.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • M Conectat
              mihai
              ultima editare de

              AUTOSTRADA A7 #354 Focșani - Bacău LOT 2 Domnești Târg - Răcăciuni | Stadiu lucrari 07.06.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Nurol, zona Spataru: Pe mine ma ingrijoreaza ca nu s-au apucat de structura metalica a pasajului DN2 peste A7.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • T Deconectat
                  Tea @vancouver
                  ultima editare de Tea

                  @vancouver Treaba asta se întâmplă din cauza amatorismului Nurol (lucrul cu zeci de subcontractori). Partea metalică a podului e făcută de MSI, firmă serioasă, grinzile sunt pe șantier din martie. Culeele și pilele podului sunt făcute de niște oameni plătiți cu ziua. Vin azi două zile, o săptămână forează la o fântână, mai vin iar o zi peste două săptămâni, apoi a fătat purceaua ș.a. După MSI care va ridica grinzile, la pod vor veni alte firme ca să pună predalele etc.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • M Conectat
                    mike_us @chapo
                    ultima editare de mike_us

                    @chapo Sarcina proiectantului este să stabilească traseul autostrăzii astfel încât să se minimizeze costurile. Aici, în opinia mea, proiectantul nu și-a făcut treaba.
                    Dacă vrei, putem adăuga și problemele de pe Buzău–Focșani, care au necesitat extensii.
                    Așadar, îndrăznesc să spun că nu am greșit când am afirmat că proiectul nu a fost chiar atât de ‘matur’ cum ni s-a prezentat.

                    Grindeanu a fost criticat constant și, uneori, pe bună dreptate – mai ales pentru declarațiile hazardate.
                    Deși a inaugurat mulți kilometri, în opinia mea a greșit atunci când a mințit publicul.
                    La fel și domnul Drulă – are merite, dar și el poate fi criticat acolo unde este cazul.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • M Deconectat
                      MihaiD
                      ultima editare de

                      Nu știu dacă Drula era ministru, dar probabil cel mai mare eșec pe A7 e cocoasa de la Focșani. Nu există să fie mai puternic primarul din Focșani decât ministrul și, până la urmă, Guvernul. Proiect "matur"

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • M Conectat
                        mike_us @MihaiD
                        ultima editare de mike_us

                        @MihaiD Bănuiesc că un megapolis ca Focșani merită câțiva kilometri de ocolire.
                        Au fost chiar modești — dacă, totuși, orașul ajunge cât New York-ul, să nu spunem că n-a avut loc să se dezvolte.

                        Nici nu am vrut să dau în Drulă, parcă el era ministru. Dacă am greșit, îmi cer scuze.
                        A fost doar o observație. Per ansamblu, A7 merge foarte bine. Cred că va fi autostrada construită cel mai repede din România.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • D Deconectat
                          daniel22_22
                          ultima editare de

                          Mădălina Podaru  /  iun. 11  /  Rutier

                          Premieră. O instanță a decis că acordul de mediu al autostrăzii Bacău – Pașcani este ilegal / Risc pentru finanțarea din PNRR

                          Premieră. O instanță a decis că acordul de mediu al autostrăzii Bacău – Pașcani este ilegal / Risc pentru finanțarea din PNRR

                          Curtea de Apel Iași a decis că acordul de mediu emis pentru Autostrada Bacău – Pașcani este ilegal, o decizie în premieră, deși hotărârea nu este

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • P Conectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 2 - 09.06.2025
                            Infrastructure Romania (mindmasster)

                            Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 2 - 09.06.2025
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • P Conectat
                              PaulS
                              ultima editare de

                              AUTOSTRADA A7 Bacău - Pascani lot 2 Lucrari zona Roman 11.06.2025
                              Raducu P Drum

                              AUTOSTRADA A7 Bacău - Pascani lot 2 Trifesti - Gheraesti | Lucrari zona Roman 11.06.2025
                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de vancouver

                                Valea Sarata, km 38:

                                WhatsApp Bild 2025-06-11 um 16.56.39_3be31fde.jpg

                                Pe poza in stanga avem podul firului spre Bucuresti. Se vede eclisela verticala pe inima si eclisa orizontala, mai lata, pe talpa. Ambele deja date cu alb, protejate.

                                In dreapta este sensul spre Buzau. Acolo vedem doar eclisa verticala, pe inima, finalizata si ea, dar fara vopsea. In schimb lipseste cea pe talpa, care nu au voie deocamdata sa o monteze.

                                Acum povestea spusa din gura in gura de pe santier s-a schimbat un pic. Se pare ca nu au taiat muncitorii nimic la montaj eclise sau ce au taiat nu e important (nu se vede ce ar fi putut sa taie, cel mult sus sa scurteze un pic eclisa daca lovea in tavan, dar nu cat sa se reduca numarul de suruburi). In schimb anumite rigidizari ale structurii metalice lipsesc cu totul: nu au fost montate niciodata! In zona in care structura reazema pe culee si pe pile. Posibil sa nu le dea voie sa ecliseze inca talpa, sa nu ingreuneze structura inutil, nu ca ar fi facut vreo greseala la eclisare. Posibil din acelasi motiv inca nu scot sustinerile temporare pe calea pe care eclisarea e gata.

                                Iar expertul chemat acum a venit din cauza acelei probleme, cu rigidizarile / intaririle care lipsesc complet. Exista o circumstanta in povestea asta, rigidizarile nu au fost prevazute in proiectul initial, dar a venit la un moment dat (in toamna 2024) o dispozitie de santier cu modificare de plan. Si pe asta nu au pus-o in practica ... Deci greseala Trace de gestionare a planurilor si modificarilor de plan.

                                PS. Culmea, ca aceeasi modificare au primit-o si pentru km 20, 26 si 33, si aici se pare ca au facut-o. Doar la km38 nu.

                                In lumina asta are alta semnificatie ce tot zice Barbier, ca e groasa treaba si ca o sa dureze, ca a vorbit el cu prof. Dima (de la Tecnic = supervizerul)...

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de

                                  Asa se explica si ce vedem in videoclipul lui Infrastructure Romania (mindmasster): o cale este complet inchisa inclusiv pentru traficul de santier (cea care e complet eclisata si deci cu greutate mai mare pe ea) si pe cealalta cale inca pot folosi o banda, dar tot e restrictionat.

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • D Deconectat
                                    daniel22_22
                                    ultima editare de

                                    Montarea structurilor de rigidizare se poate face și acum? Sau ne putem trezi cu spart totul și luat de la capăt?

                                    vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • P Conectat
                                      PaulS
                                      ultima editare de

                                      DRDP Iasi Oficial
                                      🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni
                                      📌 Continuă lucrările la pasajul pentru supratraversarea DN 2 și a căii ferate din zona localității Domnești-Târg, după montarea grinzilor și a tablierului metalic.


                                      Antreprenor: ASOCIEREA SPEDITION UMB SRL – SA&PE CONSTRUCT SRL - TEHNOSTRADE SRL
                                      Lungime LOT 2: 38,78 km
                                      Ordin începere lucrări: 03.05.2023
                                      Durată execuție: 30 luni
                                      Stadiu fizic: 47%

                                      🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2...

                                      🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2...

                                      🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni 📌 Continuă lucrările la pasajul pentru supratraversarea DN 2...

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • P Conectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        Directia Regionala de Drumuri si Poduri Buzau :

                                        ✅În vederea desfășurării activităților de monitorizare și verificare a infrastructurii rutiere, echipele CESTRIN sunt prezente astăzi pe teren pentru efectuarea determinărilor tehnice la Podul de la Vadu Pașii de pe A7, unul dintre cele mai lungi din țară.
                                        În cadrul acestei acțiuni, sunt realizate următoarele determinări:

                                        • Măsurători de planeitate și adâncime medie a macrotexturii;
                                        • Determinări de deflexiune dinamică, necesare pentru evaluarea capacității portante a structurii rutiere;
                                        • Verificarea parametrilor elementelor de siguranță rutieră, inclusiv semnalizarea verticală și orizontală;
                                        • Prelevare de carote pentru verificarea caracteristicilor fizico-mecanice ale mixturilor asfaltice.

                                          3.5K views · 47 reactions | ✅În vederea desfășurării activităților de...

                                          3.5K views · 47 reactions | ✅În vederea desfășurării activităților de...

                                          ✅În vederea desfășurării activităților de monitorizare și verificare a infrastructurii rutiere, echipele CESTRIN sunt prezente astăzi pe teren pentru...

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • I Deconectat
                                          Iulian
                                          ultima editare de

                                          Asta seamănă a pre-receptie.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver @daniel22_22
                                            ultima editare de vancouver

                                            @daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                            Montarea structurilor de rigidizare se poate face și acum? Sau ne putem trezi cu spart totul și luat de la capăt?

                                            Asta trebuie sa ne zica expertul chemat de CNAIR tocma din Italia, si care acum proceseaza ...

                                            Mai in gluma, mai in serios, mai bine mai fac cate un rand de pile pe fiecare deschidere. Podul in sine si asa e o aberatie, "râul Sarata" nu exista, e doar un canal agricol. Pot sa si darâme podul si sa umple cu umplutura, prevazuta la partea inferioara cu 10-20 de tuburi de 1-2 metri diametru, care sa permita trecerea apei daca o fi vreo inundatie.

                                            xse0qei.jpeg

                                            Observati drumul de santier, care are un amarat de tub de beton pentru trecerea peste marele râu. Pare intreg si neatins de cand a inceput santierul de 3 ani. Si am avut ploi slava domnului. Daca faceau autostrada la sol fara nici un rambleu eram cei mai fericiti acum!

                                            Aici puteti sa-i multumiti lui Consitrans si dlui Profesor Hanganu, aceeasi firma care propunea tunel de 14 km sub albia râului Prahova in zona Breaza 🤦 🤦 🤦 (sa nu uitam, cel mai lung tunel de autostrada functional full profile din Europa are sub 11km). Sau tunel de 2 km la Ploiesti, pe centura de vest! De iesea Ploiesti - Comarnic, adica zona fara nici o urma de munte, la 3 miliarde de euro pe 35km (aproape 100 de milioane pe km).

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post