Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.1k Mesaje 32 Posters 262.9k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mike_us @chapo
      ultima editare de mike_us

      @chapo Sarcina proiectantului este să stabilească traseul autostrăzii astfel încât să se minimizeze costurile. Aici, în opinia mea, proiectantul nu și-a făcut treaba.
      Dacă vrei, putem adăuga și problemele de pe Buzău–Focșani, care au necesitat extensii.
      Așadar, îndrăznesc să spun că nu am greșit când am afirmat că proiectul nu a fost chiar atât de ‘matur’ cum ni s-a prezentat.

      Grindeanu a fost criticat constant și, uneori, pe bună dreptate – mai ales pentru declarațiile hazardate.
      Deși a inaugurat mulți kilometri, în opinia mea a greșit atunci când a mințit publicul.
      La fel și domnul Drulă – are merite, dar și el poate fi criticat acolo unde este cazul.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • M Deconectat
        MihaiD
        ultima editare de

        Nu știu dacă Drula era ministru, dar probabil cel mai mare eșec pe A7 e cocoasa de la Focșani. Nu există să fie mai puternic primarul din Focșani decât ministrul și, până la urmă, Guvernul. Proiect "matur"

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • M Conectat
          mike_us @MihaiD
          ultima editare de mike_us

          @MihaiD Bănuiesc că un megapolis ca Focșani merită câțiva kilometri de ocolire.
          Au fost chiar modești — dacă, totuși, orașul ajunge cât New York-ul, să nu spunem că n-a avut loc să se dezvolte.

          Nici nu am vrut să dau în Drulă, parcă el era ministru. Dacă am greșit, îmi cer scuze.
          A fost doar o observație. Per ansamblu, A7 merge foarte bine. Cred că va fi autostrada construită cel mai repede din România.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • D Deconectat
            daniel22_22
            ultima editare de

            Mădălina Podaru  /  iun. 11  /  Rutier

            Premieră. O instanță a decis că acordul de mediu al autostrăzii Bacău – Pașcani este ilegal / Risc pentru finanțarea din PNRR

            Premieră. O instanță a decis că acordul de mediu al autostrăzii Bacău – Pașcani este ilegal / Risc pentru finanțarea din PNRR

            Curtea de Apel Iași a decis că acordul de mediu emis pentru Autostrada Bacău – Pașcani este ilegal, o decizie în premieră, deși hotărârea nu este

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • P Conectat
              PaulS
              ultima editare de

              Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 2 - 09.06.2025
              Infrastructure Romania (mindmasster)

              Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 2 - 09.06.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • P Conectat
                PaulS
                ultima editare de

                AUTOSTRADA A7 Bacău - Pascani lot 2 Lucrari zona Roman 11.06.2025
                Raducu P Drum

                AUTOSTRADA A7 Bacău - Pascani lot 2 Trifesti - Gheraesti | Lucrari zona Roman 11.06.2025
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  Valea Sarata, km 38:

                  WhatsApp Bild 2025-06-11 um 16.56.39_3be31fde.jpg

                  Pe poza in stanga avem podul firului spre Bucuresti. Se vede eclisela verticala pe inima si eclisa orizontala, mai lata, pe talpa. Ambele deja date cu alb, protejate.

                  In dreapta este sensul spre Buzau. Acolo vedem doar eclisa verticala, pe inima, finalizata si ea, dar fara vopsea. In schimb lipseste cea pe talpa, care nu au voie deocamdata sa o monteze.

                  Acum povestea spusa din gura in gura de pe santier s-a schimbat un pic. Se pare ca nu au taiat muncitorii nimic la montaj eclise sau ce au taiat nu e important (nu se vede ce ar fi putut sa taie, cel mult sus sa scurteze un pic eclisa daca lovea in tavan, dar nu cat sa se reduca numarul de suruburi). In schimb anumite rigidizari ale structurii metalice lipsesc cu totul: nu au fost montate niciodata! In zona in care structura reazema pe culee si pe pile. Posibil sa nu le dea voie sa ecliseze inca talpa, sa nu ingreuneze structura inutil, nu ca ar fi facut vreo greseala la eclisare. Posibil din acelasi motiv inca nu scot sustinerile temporare pe calea pe care eclisarea e gata.

                  Iar expertul chemat acum a venit din cauza acelei probleme, cu rigidizarile / intaririle care lipsesc complet. Exista o circumstanta in povestea asta, rigidizarile nu au fost prevazute in proiectul initial, dar a venit la un moment dat (in toamna 2024) o dispozitie de santier cu modificare de plan. Si pe asta nu au pus-o in practica ... Deci greseala Trace de gestionare a planurilor si modificarilor de plan.

                  PS. Culmea, ca aceeasi modificare au primit-o si pentru km 20, 26 si 33, si aici se pare ca au facut-o. Doar la km38 nu.

                  In lumina asta are alta semnificatie ce tot zice Barbier, ca e groasa treaba si ca o sa dureze, ca a vorbit el cu prof. Dima (de la Tecnic = supervizerul)...

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Asa se explica si ce vedem in videoclipul lui Infrastructure Romania (mindmasster): o cale este complet inchisa inclusiv pentru traficul de santier (cea care e complet eclisata si deci cu greutate mai mare pe ea) si pe cealalta cale inca pot folosi o banda, dar tot e restrictionat.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • D Deconectat
                      daniel22_22
                      ultima editare de

                      Montarea structurilor de rigidizare se poate face și acum? Sau ne putem trezi cu spart totul și luat de la capăt?

                      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • P Conectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        DRDP Iasi Oficial
                        🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni
                        📌 Continuă lucrările la pasajul pentru supratraversarea DN 2 și a căii ferate din zona localității Domnești-Târg, după montarea grinzilor și a tablierului metalic.


                        Antreprenor: ASOCIEREA SPEDITION UMB SRL – SA&PE CONSTRUCT SRL - TEHNOSTRADE SRL
                        Lungime LOT 2: 38,78 km
                        Ordin începere lucrări: 03.05.2023
                        Durată execuție: 30 luni
                        Stadiu fizic: 47%

                        🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2...

                        🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2...

                        🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni 📌 Continuă lucrările la pasajul pentru supratraversarea DN 2...

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • P Conectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          Directia Regionala de Drumuri si Poduri Buzau :

                          ✅În vederea desfășurării activităților de monitorizare și verificare a infrastructurii rutiere, echipele CESTRIN sunt prezente astăzi pe teren pentru efectuarea determinărilor tehnice la Podul de la Vadu Pașii de pe A7, unul dintre cele mai lungi din țară.
                          În cadrul acestei acțiuni, sunt realizate următoarele determinări:

                          • Măsurători de planeitate și adâncime medie a macrotexturii;
                          • Determinări de deflexiune dinamică, necesare pentru evaluarea capacității portante a structurii rutiere;
                          • Verificarea parametrilor elementelor de siguranță rutieră, inclusiv semnalizarea verticală și orizontală;
                          • Prelevare de carote pentru verificarea caracteristicilor fizico-mecanice ale mixturilor asfaltice.

                            3.5K views · 47 reactions | ✅În vederea desfășurării activităților de...

                            3.5K views · 47 reactions | ✅În vederea desfășurării activităților de...

                            ✅În vederea desfășurării activităților de monitorizare și verificare a infrastructurii rutiere, echipele CESTRIN sunt prezente astăzi pe teren pentru...

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • I Conectat
                            Iulian
                            ultima editare de

                            Asta seamănă a pre-receptie.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver @daniel22_22
                              ultima editare de vancouver

                              @daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                              Montarea structurilor de rigidizare se poate face și acum? Sau ne putem trezi cu spart totul și luat de la capăt?

                              Asta trebuie sa ne zica expertul chemat de CNAIR tocma din Italia, si care acum proceseaza ...

                              Mai in gluma, mai in serios, mai bine mai fac cate un rand de pile pe fiecare deschidere. Podul in sine si asa e o aberatie, "râul Sarata" nu exista, e doar un canal agricol. Pot sa si darâme podul si sa umple cu umplutura, prevazuta la partea inferioara cu 10-20 de tuburi de 1-2 metri diametru, care sa permita trecerea apei daca o fi vreo inundatie.

                              xse0qei.jpeg

                              Observati drumul de santier, care are un amarat de tub de beton pentru trecerea peste marele râu. Pare intreg si neatins de cand a inceput santierul de 3 ani. Si am avut ploi slava domnului. Daca faceau autostrada la sol fara nici un rambleu eram cei mai fericiti acum!

                              Aici puteti sa-i multumiti lui Consitrans si dlui Profesor Hanganu, aceeasi firma care propunea tunel de 14 km sub albia râului Prahova in zona Breaza 🤦 🤦 🤦 (sa nu uitam, cel mai lung tunel de autostrada functional full profile din Europa are sub 11km). Sau tunel de 2 km la Ploiesti, pe centura de vest! De iesea Ploiesti - Comarnic, adica zona fara nici o urma de munte, la 3 miliarde de euro pe 35km (aproape 100 de milioane pe km).

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                A7 Ploiesti-Buzau:

                                Vesti bune de la o pasarica:

                                • pe 23.06 redeschidere completa lot 1 - sau mai devreme, daca va fi posibil
                                • expertul italian promite ca in cateva zile da solutia cu rigidizarile uitate la reazeme
                                • Trace e convins ca dupa ce are verde o rezolva in 2-3 saptamani
                                • plus o saptamana testele statice si dinamice cu camioane incarcate full pe pod
                                • de aici rezulta o data optimista de 15.07

                                Acum comentariul meu: pe expert, pe prof. Hanganu si pe prof. Dima îi punem sa stea dedesubt in timpul testelor!

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                F I 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
                                • F Deconectat
                                  fulgernc @vancouver
                                  ultima editare de

                                  @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                  Acum comentariul meu: pe expert, pe prof. Hanganu si pe prof. Dima îi punem sa stea dedesubt in timpul testelor!

                                  Cu casca de protecție pe cap , sau fără?

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • I Conectat
                                    Iulian @vancouver
                                    ultima editare de

                                    @vancouver
                                    Ii urcați în camioane calare pe grămadă de pământ.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      A7 km38 (cred ca intre timp stie toata lumea unde este...):

                                      IMG-20250612-WA0029.jpg

                                      IMG-20250612-WA0030.jpg

                                      IMG-20250612-WA0031.jpg

                                      IMG-20250612-WA0032.jpg

                                      IMG-20250612-WA0033.jpg

                                      IMG-20250612-WA0034.jpg

                                      IMG-20250612-WA0035.jpg

                                      IMG-20250612-WA0036.jpg

                                      IMG-20250612-WA0037.jpg

                                      IMG-20250612-WA0038.jpg

                                      IMG-20250612-WA0039.jpg

                                      IMG-20250612-WA0040.jpg

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Tot km 38 mai departe:

                                        IMG-20250612-WA0041.jpg

                                        IMG-20250612-WA0042.jpg

                                        IMG-20250612-WA0043.jpg

                                        IMG-20250612-WA0044.jpg

                                        IMG-20250612-WA0045.jpg

                                        IMG-20250612-WA0046.jpg

                                        IMG-20250612-WA0047.jpg

                                        IMG-20250612-WA0048.jpg

                                        IMG-20250612-WA0049.jpg

                                        IMG-20250612-WA0050.jpg

                                        IMG-20250612-WA0051.jpg

                                        WhatsApp Bild 2025-06-12 um 19.04.56_a367646d.jpg

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de vancouver

                                          Ne mutam mai spre Bucuresti, tot pe lotul Coni Trace (adica lot 2 din Ploiesti-Buzau) la un alt pod celebru, km26:

                                          1.jpg

                                          IMG-20250612-WA0053.jpg

                                          IMG-20250612-WA0054.jpg

                                          IMG-20250612-WA0055.jpg

                                          IMG-20250612-WA0056.jpg

                                          IMG-20250612-WA0057.jpg

                                          IMG-20250612-WA0058.jpg

                                          IMG-20250612-WA0059.jpg

                                          IMG-20250612-WA0060.jpg

                                          IMG-20250612-WA0061.jpg

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de vancouver

                                            Si km20, pasajul DJ100C peste A7 la granita dintre lot 2 si lot 1.

                                            Aici, cum ziceam mai sus, este prevazuta redeschiderea completa a lotului 1 pe 23.06. (plus minus cateva zile, adica din grafiul actual de lucru rezulta data asta de 23.06 ca sa dea drumul la trafic pe pasaj).

                                            Unul din rosturi a fost betonat azi, al doilea maine (13.06). Restul se vede din poze, ca sunt pe ultima suta.

                                            1.jpg

                                            IMG-20250612-WA0063.jpg

                                            IMG-20250612-WA0064.jpg

                                            IMG-20250612-WA0065.jpg

                                            IMG-20250612-WA0066.jpg IMG-20250612-WA0067.jpg IMG-20250612-WA0068.jpg IMG-20250612-WA0069.jpg

                                            IMG-20250612-WA0070.jpg

                                            IMG-20250612-WA0071.jpg

                                            IMG-20250612-WA0072.jpg

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                                            • First post
                                              Last post