Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.1k Mesaje 32 Posters 241.7k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver @daniel22_22
      ultima editare de vancouver

      @daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      @vancouver : Eu nu sunt specialist în construcții dar ca să aud ca niște Dorei au decis să “ajusteze” un element de structură ca să le intre lor o bucată de tablă și niște șuruburi mi se pare de noaptea minții.
      Așa cum spunea cineva ca ar fi spus bulgarii: Am aflat și noi cine este Trace și ce fel de subcontractori de strânsură au avut.

      Da, este de noaptea mintii. Din pacate nu este o situatie rara in constructii. Desi si la mine in Germania pe toate planurile scrie clar: "orice inadvertenta sau deosebire intre plan si realitatea din teren trebuie imediat anuntata proiectantului", evident ca nu toti o fac sau muncitorii anunta inginerul, dar acesta decide fara sa intrebe proiectantul, fiind la randul lui presat de patron sa scoata productivitate (bani pe ora mai multi). Si asa apar situatii similare cu aceasta.

      Culmea este ca de problema sudurilor la km38 s-a stiut din AUGUST 2024 !!! Dar din august pana prin ianuarie s-a tinut sub pres de catre Trace, poate ca si la CNAIR preferau sa nu stie de problema, ca era presiune cu deschiderea in 2024. Apoi sigur ca problema a bubuit mai tare dupa jalea de la km26 - unde a fost mult mai rau si apoi toti au inceput sa mai caute.

      Ori daca se cautau solutii si se eclisa la km38 inca de prin octombrie sa zicem, problema asta cu talpile aparea prin noiembrie si se rezolva definitiv poate in martie si nu se ajungea sa fie critica pentru deschidere.

      Adica am ajuns cu buba cea mai mare, km26, rezolvata 99%, dar stam acum dupa alta, unde nu erau nici pe departe toate sudurile proaste. Doar ca Tecnic, inginerul verificator a insistat sa se ecliseze toate imbinarile la km38 - in mod normal nu era nevoie. Mai bine se abtinea, ca daca nu le eclisa pe toate, poate nici buba asta noua nu aparea sau era mult mai limitata.

      Acum CNAIR s-a saturat si de Trace, si de Coni, si de Consitrans (proiectantul care si el trebuia sa fie mai atent) si de verificator (care a dat verde la solutia de eclisare) si de aia vrea alta expertiza externa. Doar ca ne mai lungim o tura...

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
      • M Conectat
        mihai
        ultima editare de

        Autostrada A7 Ploiești-Buzău | Lot 2: Pasajele de la km 20 și 26 | 2025.06.06
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          A7 intersectie cu DN2B langa Spataru, S_drone:

          ȘANTIER JONCȚIUNE AUTOSTRADA MOLDOVEI (A.7) CU DN2B LA SPĂTARU - BUZĂU//09.06.2025

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • M Deconectat
            mike_us
            ultima editare de

            Focșani - Bacău lot 1 | Focsani-Domnești Târg | Stadiu lucrari 07.06.2025

            AUTOSTRADA A7 #353 Focșani - Bacău lot 1 | Focsani-Domnești Târg | Stadiu lucrari 07.06.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • S Deconectat
              snake69fast
              ultima editare de

              Statul român, obligat să plătească 12 milioane euro pentru o greşeală de proiectare la A7

              Statul român, obligat să plătească 12 milioane euro pentru o greşeală de proiectare la A7

              Un fermier din Vrancea urmează să primească cea mai mare sumă acordată sub formă de despăgubire de la statul roman pentru o lucrare de infrastructură.

              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • M Deconectat
                mike_us @snake69fast
                ultima editare de

                @snake69fast Parcă un fost ministru ne spunea că e un proiect matur. Oare proiectantul și-a făcut treaba aici?

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • C Deconectat
                  chapo
                  ultima editare de

                  Ce treaba are cu maturitatea proiectului? Aici instantele arata ca incep sa isi modernizeze mentalitatea si ofera despagubiri pentru afaceri asa cum este normal. Pana acum se platea pretul terenului si o suma mediocra pentru pierderea afacerii, depinzand de ce avocat ai si de cat de darnic era in ziua aia judecatorul

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • P Conectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 3 - 09.06.2025
                    Infrastructure Romania (mindmasster)

                    Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 3 - 09.06.2025
                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • M Conectat
                      mihai @PaulS
                      ultima editare de

                      @PaulS Pare ca Makyol pregateste o descarcare temporara a A7 Ploiesti - Buzau in DN2 direct in giratoriul din axul autostrazii. Cu alte cuvinte, pentru descarcarea provizorie la inceput nu se vor folosi bretelele nodului.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • D Deconectat
                        daniel22_22
                        ultima editare de

                        Poate se indura de noi si redeschid lotul 1 saptamana asta.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • M Conectat
                          mihai
                          ultima editare de

                          AUTOSTRADA A7 #354 Focșani - Bacău LOT 2 Domnești Târg - Răcăciuni | Stadiu lucrari 07.06.2025
                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de vancouver

                            Nurol, zona Spataru: Pe mine ma ingrijoreaza ca nu s-au apucat de structura metalica a pasajului DN2 peste A7.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • T Deconectat
                              Tea @vancouver
                              ultima editare de Tea

                              @vancouver Treaba asta se întâmplă din cauza amatorismului Nurol (lucrul cu zeci de subcontractori). Partea metalică a podului e făcută de MSI, firmă serioasă, grinzile sunt pe șantier din martie. Culeele și pilele podului sunt făcute de niște oameni plătiți cu ziua. Vin azi două zile, o săptămână forează la o fântână, mai vin iar o zi peste două săptămâni, apoi a fătat purceaua ș.a. După MSI care va ridica grinzile, la pod vor veni alte firme ca să pună predalele etc.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • M Deconectat
                                mike_us @chapo
                                ultima editare de mike_us

                                @chapo Sarcina proiectantului este să stabilească traseul autostrăzii astfel încât să se minimizeze costurile. Aici, în opinia mea, proiectantul nu și-a făcut treaba.
                                Dacă vrei, putem adăuga și problemele de pe Buzău–Focșani, care au necesitat extensii.
                                Așadar, îndrăznesc să spun că nu am greșit când am afirmat că proiectul nu a fost chiar atât de ‘matur’ cum ni s-a prezentat.

                                Grindeanu a fost criticat constant și, uneori, pe bună dreptate – mai ales pentru declarațiile hazardate.
                                Deși a inaugurat mulți kilometri, în opinia mea a greșit atunci când a mințit publicul.
                                La fel și domnul Drulă – are merite, dar și el poate fi criticat acolo unde este cazul.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • M Deconectat
                                  MihaiD
                                  ultima editare de

                                  Nu știu dacă Drula era ministru, dar probabil cel mai mare eșec pe A7 e cocoasa de la Focșani. Nu există să fie mai puternic primarul din Focșani decât ministrul și, până la urmă, Guvernul. Proiect "matur"

                                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • M Deconectat
                                    mike_us @MihaiD
                                    ultima editare de mike_us

                                    @MihaiD Bănuiesc că un megapolis ca Focșani merită câțiva kilometri de ocolire.
                                    Au fost chiar modești — dacă, totuși, orașul ajunge cât New York-ul, să nu spunem că n-a avut loc să se dezvolte.

                                    Nici nu am vrut să dau în Drulă, parcă el era ministru. Dacă am greșit, îmi cer scuze.
                                    A fost doar o observație. Per ansamblu, A7 merge foarte bine. Cred că va fi autostrada construită cel mai repede din România.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • D Deconectat
                                      daniel22_22
                                      ultima editare de

                                      Mădălina Podaru  /  iun. 11  /  Rutier

                                      Premieră. O instanță a decis că acordul de mediu al autostrăzii Bacău – Pașcani este ilegal / Risc pentru finanțarea din PNRR

                                      Premieră. O instanță a decis că acordul de mediu al autostrăzii Bacău – Pașcani este ilegal / Risc pentru finanțarea din PNRR

                                      Curtea de Apel Iași a decis că acordul de mediu emis pentru Autostrada Bacău – Pașcani este ilegal, o decizie în premieră, deși hotărârea nu este

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • P Conectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 2 - 09.06.2025
                                        Infrastructure Romania (mindmasster)

                                        Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 2 - 09.06.2025
                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • P Conectat
                                          PaulS
                                          ultima editare de

                                          AUTOSTRADA A7 Bacău - Pascani lot 2 Lucrari zona Roman 11.06.2025
                                          Raducu P Drum

                                          AUTOSTRADA A7 Bacău - Pascani lot 2 Trifesti - Gheraesti | Lucrari zona Roman 11.06.2025
                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de vancouver

                                            Valea Sarata, km 38:

                                            WhatsApp Bild 2025-06-11 um 16.56.39_3be31fde.jpg

                                            Pe poza in stanga avem podul firului spre Bucuresti. Se vede eclisela verticala pe inima si eclisa orizontala, mai lata, pe talpa. Ambele deja date cu alb, protejate.

                                            In dreapta este sensul spre Buzau. Acolo vedem doar eclisa verticala, pe inima, finalizata si ea, dar fara vopsea. In schimb lipseste cea pe talpa, care nu au voie deocamdata sa o monteze.

                                            Acum povestea spusa din gura in gura de pe santier s-a schimbat un pic. Se pare ca nu au taiat muncitorii nimic la montaj eclise sau ce au taiat nu e important (nu se vede ce ar fi putut sa taie, cel mult sus sa scurteze un pic eclisa daca lovea in tavan, dar nu cat sa se reduca numarul de suruburi). In schimb anumite rigidizari ale structurii metalice lipsesc cu totul: nu au fost montate niciodata! In zona in care structura reazema pe culee si pe pile. Posibil sa nu le dea voie sa ecliseze inca talpa, sa nu ingreuneze structura inutil, nu ca ar fi facut vreo greseala la eclisare. Posibil din acelasi motiv inca nu scot sustinerile temporare pe calea pe care eclisarea e gata.

                                            Iar expertul chemat acum a venit din cauza acelei probleme, cu rigidizarile / intaririle care lipsesc complet. Exista o circumstanta in povestea asta, rigidizarile nu au fost prevazute in proiectul initial, dar a venit la un moment dat (in toamna 2024) o dispozitie de santier cu modificare de plan. Si pe asta nu au pus-o in practica ... Deci greseala Trace de gestionare a planurilor si modificarilor de plan.

                                            PS. Culmea, ca aceeasi modificare au primit-o si pentru km 20, 26 si 33, si aici se pare ca au facut-o. Doar la km38 nu.

                                            In lumina asta are alta semnificatie ce tot zice Barbier, ca e groasa treaba si ca o sa dureze, ca a vorbit el cu prof. Dima (de la Tecnic = supervizerul)...

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                            • First post
                                              Last post