A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
A7 intersectie cu DN2B langa Spataru, S_drone:
-
Focșani - Bacău lot 1 | Focsani-Domnești Târg | Stadiu lucrari 07.06.2025
-
-
@snake69fast Parcă un fost ministru ne spunea că e un proiect matur. Oare proiectantul și-a făcut treaba aici?
-
Ce treaba are cu maturitatea proiectului? Aici instantele arata ca incep sa isi modernizeze mentalitatea si ofera despagubiri pentru afaceri asa cum este normal. Pana acum se platea pretul terenului si o suma mediocra pentru pierderea afacerii, depinzand de ce avocat ai si de cat de darnic era in ziua aia judecatorul
-
Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 3 - 09.06.2025
Infrastructure Romania (mindmasster)
-
@PaulS Pare ca Makyol pregateste o descarcare temporara a A7 Ploiesti - Buzau in DN2 direct in giratoriul din axul autostrazii. Cu alte cuvinte, pentru descarcarea provizorie la inceput nu se vor folosi bretelele nodului.
-
Poate se indura de noi si redeschid lotul 1 saptamana asta.
-
-
Nurol, zona Spataru: Pe mine ma ingrijoreaza ca nu s-au apucat de structura metalica a pasajului DN2 peste A7.
-
@vancouver Treaba asta se întâmplă din cauza amatorismului Nurol (lucrul cu zeci de subcontractori). Partea metalică a podului e făcută de MSI, firmă serioasă, grinzile sunt pe șantier din martie. Culeele și pilele podului sunt făcute de niște oameni plătiți cu ziua. Vin azi două zile, o săptămână forează la o fântână, mai vin iar o zi peste două săptămâni, apoi a fătat purceaua ș.a. După MSI care va ridica grinzile, la pod vor veni alte firme ca să pună predalele etc.
-
@chapo Sarcina proiectantului este să stabilească traseul autostrăzii astfel încât să se minimizeze costurile. Aici, în opinia mea, proiectantul nu și-a făcut treaba.
Dacă vrei, putem adăuga și problemele de pe Buzău–Focșani, care au necesitat extensii.
Așadar, îndrăznesc să spun că nu am greșit când am afirmat că proiectul nu a fost chiar atât de ‘matur’ cum ni s-a prezentat.Grindeanu a fost criticat constant și, uneori, pe bună dreptate – mai ales pentru declarațiile hazardate.
Deși a inaugurat mulți kilometri, în opinia mea a greșit atunci când a mințit publicul.
La fel și domnul Drulă – are merite, dar și el poate fi criticat acolo unde este cazul. -
Nu știu dacă Drula era ministru, dar probabil cel mai mare eșec pe A7 e cocoasa de la Focșani. Nu există să fie mai puternic primarul din Focșani decât ministrul și, până la urmă, Guvernul. Proiect "matur"
-
@MihaiD Bănuiesc că un megapolis ca Focșani merită câțiva kilometri de ocolire.
Au fost chiar modești — dacă, totuși, orașul ajunge cât New York-ul, să nu spunem că n-a avut loc să se dezvolte.Nici nu am vrut să dau în Drulă, parcă el era ministru. Dacă am greșit, îmi cer scuze.
A fost doar o observație. Per ansamblu, A7 merge foarte bine. Cred că va fi autostrada construită cel mai repede din România. -
-
Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 2 - 09.06.2025
Infrastructure Romania (mindmasster)
-
AUTOSTRADA A7 Bacău - Pascani lot 2 Lucrari zona Roman 11.06.2025
Raducu P Drum
-
Valea Sarata, km 38:
Pe poza in stanga avem podul firului spre Bucuresti. Se vede eclisela verticala pe inima si eclisa orizontala, mai lata, pe talpa. Ambele deja date cu alb, protejate.
In dreapta este sensul spre Buzau. Acolo vedem doar eclisa verticala, pe inima, finalizata si ea, dar fara vopsea. In schimb lipseste cea pe talpa, care nu au voie deocamdata sa o monteze.
Acum povestea spusa din gura in gura de pe santier s-a schimbat un pic. Se pare ca nu au taiat muncitorii nimic la montaj eclise sau ce au taiat nu e important (nu se vede ce ar fi putut sa taie, cel mult sus sa scurteze un pic eclisa daca lovea in tavan, dar nu cat sa se reduca numarul de suruburi). In schimb anumite rigidizari ale structurii metalice lipsesc cu totul: nu au fost montate niciodata! In zona in care structura reazema pe culee si pe pile. Posibil sa nu le dea voie sa ecliseze inca talpa, sa nu ingreuneze structura inutil, nu ca ar fi facut vreo greseala la eclisare. Posibil din acelasi motiv inca nu scot sustinerile temporare pe calea pe care eclisarea e gata.
Iar expertul chemat acum a venit din cauza acelei probleme, cu rigidizarile / intaririle care lipsesc complet. Exista o circumstanta in povestea asta, rigidizarile nu au fost prevazute in proiectul initial, dar a venit la un moment dat (in toamna 2024) o dispozitie de santier cu modificare de plan. Si pe asta nu au pus-o in practica ... Deci greseala Trace de gestionare a planurilor si modificarilor de plan.
PS. Culmea, ca aceeasi modificare au primit-o si pentru km 20, 26 si 33, si aici se pare ca au facut-o. Doar la km38 nu.
In lumina asta are alta semnificatie ce tot zice Barbier, ca e groasa treaba si ca o sa dureze, ca a vorbit el cu prof. Dima (de la Tecnic = supervizerul)...
-
Asa se explica si ce vedem in videoclipul lui Infrastructure Romania (mindmasster): o cale este complet inchisa inclusiv pentru traficul de santier (cea care e complet eclisata si deci cu greutate mai mare pe ea) si pe cealalta cale inca pot folosi o banda, dar tot e restrictionat.
-
Montarea structurilor de rigidizare se poate face și acum? Sau ne putem trezi cu spart totul și luat de la capăt?