Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.1k Mesaje 32 Posters 240.6k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • D Conectat
      daniel22_22 @vancouver
      ultima editare de daniel22_22

      @vancouver : Eu nu sunt specialist în construcții dar ca să aud ca niște Dorei au decis să “ajusteze” un element de structură ca să le intre lor o bucată de tablă și niște șuruburi mi se pare de noaptea minții.
      Așa cum spunea cineva ca ar fi spus bulgarii: Am aflat și noi cine este Trace și ce fel de subcontractori de strânsură au avut.

      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • P Deconectat
        PaulS
        ultima editare de

        UMB Autostrada A7 Pasaj peste Canalul Siret Baragan și peste CF500. Transport și ridicare grinzi
        Emilian Grigoras

        UMB Autostrada A7 Pasaj peste Canalul Siret Baragan și peste CF500. Transport și ridicare grinzi
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de

          AUTOSTRADA A7 #352 Focșani - Bacău lot 1 | Ridicare grinzi Pasaj peste CF si canal Siret 07.06.2025
          Raducu P Drum

          AUTOSTRADA A7 #352 Focșani - Bacău lot 1 | Ridicare grinzi Pasaj peste CF si canal Siret 07.06.2025
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
          • vancouverV Conectat
            vancouver @mike_us
            ultima editare de

            @mike_us a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

            Poate are timp @vancouver să ne explice, din perspectiva unui inginer constructor, dacă există vreo problemă cu asfaltarea dintr-o singură bucată, inclusiv pe axul autostrăzii.
            Care ar fi avantajele și dezavantajele?
            Și în privința problemelor de la poduri, @vancouver a oferit cea mai bună explicație despre cauzele întârzierilor și ne-a prezentat clar ce presupune soluția aleasă.

            Din pacate sunt inginer constructor pe civile si industriale (si betoane, si constructii metalice); intr-adevar am participat si la constructia de poduri si tuneluri, dar ambele tot numai partea de structura din beton armat sau structura metalica.

            Pentru drumuri exista o sectie speciala, CFDP (cai ferate, drumuri si poduri). Acolo materia e mai multa si mai grea (trebuie studiat cam tot ce faceam noi la civile, plus partea speciala de drumuri, poduri si cai ferate).

            Asadar nu am nici pregatirea, nici experienta sa ma pronunt la asfaltari.

            Ce pot sa spun ca sofer obisnuit, eu nu am avut niciodata probleme pe nici un lot facut de UMB. Pe A1 sunt printre cele mai bune, pe A0 nu am simtit probleme, pe A7 am mers imediat dupa deschidere, aproape perfect, pe A7 Bacau e ireprosabil. Pe diverse judetene facute de UMB in jud. Vrancea zici ca esti pe alta planeta fata de asfaltarile mediocre sau submediocre ale altor firme - nu mai vorbim ca au lucrat mult, mult mai repede. Da, exista si asfaltari inca o data mai bune, as aminti pe A7 lotul Pizza care este inca o data peste UMB. Sau Max Bögl pe Cernavoda - Medgidia. Sau Bechtel pe A3.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Conectat
              vancouver @daniel22_22
              ultima editare de vancouver

              @daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

              @vancouver : Eu nu sunt specialist în construcții dar ca să aud ca niște Dorei au decis să “ajusteze” un element de structură ca să le intre lor o bucată de tablă și niște șuruburi mi se pare de noaptea minții.
              Așa cum spunea cineva ca ar fi spus bulgarii: Am aflat și noi cine este Trace și ce fel de subcontractori de strânsură au avut.

              Da, este de noaptea mintii. Din pacate nu este o situatie rara in constructii. Desi si la mine in Germania pe toate planurile scrie clar: "orice inadvertenta sau deosebire intre plan si realitatea din teren trebuie imediat anuntata proiectantului", evident ca nu toti o fac sau muncitorii anunta inginerul, dar acesta decide fara sa intrebe proiectantul, fiind la randul lui presat de patron sa scoata productivitate (bani pe ora mai multi). Si asa apar situatii similare cu aceasta.

              Culmea este ca de problema sudurilor la km38 s-a stiut din AUGUST 2024 !!! Dar din august pana prin ianuarie s-a tinut sub pres de catre Trace, poate ca si la CNAIR preferau sa nu stie de problema, ca era presiune cu deschiderea in 2024. Apoi sigur ca problema a bubuit mai tare dupa jalea de la km26 - unde a fost mult mai rau si apoi toti au inceput sa mai caute.

              Ori daca se cautau solutii si se eclisa la km38 inca de prin octombrie sa zicem, problema asta cu talpile aparea prin noiembrie si se rezolva definitiv poate in martie si nu se ajungea sa fie critica pentru deschidere.

              Adica am ajuns cu buba cea mai mare, km26, rezolvata 99%, dar stam acum dupa alta, unde nu erau nici pe departe toate sudurile proaste. Doar ca Tecnic, inginerul verificator a insistat sa se ecliseze toate imbinarile la km38 - in mod normal nu era nevoie. Mai bine se abtinea, ca daca nu le eclisa pe toate, poate nici buba asta noua nu aparea sau era mult mai limitata.

              Acum CNAIR s-a saturat si de Trace, si de Coni, si de Consitrans (proiectantul care si el trebuia sa fie mai atent) si de verificator (care a dat verde la solutia de eclisare) si de aia vrea alta expertiza externa. Doar ca ne mai lungim o tura...

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
              • M Conectat
                mihai
                ultima editare de

                Autostrada A7 Ploiești-Buzău | Lot 2: Pasajele de la km 20 și 26 | 2025.06.06
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • vancouverV Conectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  A7 intersectie cu DN2B langa Spataru, S_drone:

                  ȘANTIER JONCȚIUNE AUTOSTRADA MOLDOVEI (A.7) CU DN2B LA SPĂTARU - BUZĂU//09.06.2025

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • M Conectat
                    mike_us
                    ultima editare de

                    Focșani - Bacău lot 1 | Focsani-Domnești Târg | Stadiu lucrari 07.06.2025

                    AUTOSTRADA A7 #353 Focșani - Bacău lot 1 | Focsani-Domnești Târg | Stadiu lucrari 07.06.2025
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                    • S Deconectat
                      snake69fast
                      ultima editare de

                      Statul român, obligat să plătească 12 milioane euro pentru o greşeală de proiectare la A7

                      Statul român, obligat să plătească 12 milioane euro pentru o greşeală de proiectare la A7

                      Un fermier din Vrancea urmează să primească cea mai mare sumă acordată sub formă de despăgubire de la statul roman pentru o lucrare de infrastructură.

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Conectat
                        mike_us @snake69fast
                        ultima editare de

                        @snake69fast Parcă un fost ministru ne spunea că e un proiect matur. Oare proiectantul și-a făcut treaba aici?

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • C Deconectat
                          chapo
                          ultima editare de

                          Ce treaba are cu maturitatea proiectului? Aici instantele arata ca incep sa isi modernizeze mentalitatea si ofera despagubiri pentru afaceri asa cum este normal. Pana acum se platea pretul terenului si o suma mediocra pentru pierderea afacerii, depinzand de ce avocat ai si de cat de darnic era in ziua aia judecatorul

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • P Deconectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 3 - 09.06.2025
                            Infrastructure Romania (mindmasster)

                            Autostrada A7 Ploiesti - Buzau - Lot 3 - 09.06.2025
                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • M Conectat
                              mihai @PaulS
                              ultima editare de

                              @PaulS Pare ca Makyol pregateste o descarcare temporara a A7 Ploiesti - Buzau in DN2 direct in giratoriul din axul autostrazii. Cu alte cuvinte, pentru descarcarea provizorie la inceput nu se vor folosi bretelele nodului.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                              • D Conectat
                                daniel22_22
                                ultima editare de

                                Poate se indura de noi si redeschid lotul 1 saptamana asta.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • M Conectat
                                  mihai
                                  ultima editare de

                                  AUTOSTRADA A7 #354 Focșani - Bacău LOT 2 Domnești Târg - Răcăciuni | Stadiu lucrari 07.06.2025
                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                  • vancouverV Conectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de vancouver

                                    Nurol, zona Spataru: Pe mine ma ingrijoreaza ca nu s-au apucat de structura metalica a pasajului DN2 peste A7.

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • T Deconectat
                                      Tea @vancouver
                                      ultima editare de Tea

                                      @vancouver Treaba asta se întâmplă din cauza amatorismului Nurol (lucrul cu zeci de subcontractori). Partea metalică a podului e făcută de MSI, firmă serioasă, grinzile sunt pe șantier din martie. Culeele și pilele podului sunt făcute de niște oameni plătiți cu ziua. Vin azi două zile, o săptămână forează la o fântână, mai vin iar o zi peste două săptămâni, apoi a fătat purceaua ș.a. După MSI care va ridica grinzile, la pod vor veni alte firme ca să pună predalele etc.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • M Conectat
                                        mike_us @chapo
                                        ultima editare de mike_us

                                        @chapo Sarcina proiectantului este să stabilească traseul autostrăzii astfel încât să se minimizeze costurile. Aici, în opinia mea, proiectantul nu și-a făcut treaba.
                                        Dacă vrei, putem adăuga și problemele de pe Buzău–Focșani, care au necesitat extensii.
                                        Așadar, îndrăznesc să spun că nu am greșit când am afirmat că proiectul nu a fost chiar atât de ‘matur’ cum ni s-a prezentat.

                                        Grindeanu a fost criticat constant și, uneori, pe bună dreptate – mai ales pentru declarațiile hazardate.
                                        Deși a inaugurat mulți kilometri, în opinia mea a greșit atunci când a mințit publicul.
                                        La fel și domnul Drulă – are merite, dar și el poate fi criticat acolo unde este cazul.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • M Deconectat
                                          MihaiD
                                          ultima editare de

                                          Nu știu dacă Drula era ministru, dar probabil cel mai mare eșec pe A7 e cocoasa de la Focșani. Nu există să fie mai puternic primarul din Focșani decât ministrul și, până la urmă, Guvernul. Proiect "matur"

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • First post
                                            Last post