Autostrăzi
-
@casio 6 luni sunt clar acoperitoare.
Totusi, la ritmul UMB niste devieri se amenajeaza intr-o saptamana, iar un asemenea pasaj cu doua culee si 3 pile se ridica in 3 luni.
Sa zicem deci deschidere in Aprilie 2025.
Pe de alta parte, foarte posibil sa vedem o deschidere fazata conforma planului initial
- Ianuarie / Februarie 2025: Albota - A1 fara pasaj peste A1
- Martie / Aprilie 2025: Pasaj DX12 peste A1.
Chiar sunt curios care va fi deznodamantul.
-
@mihai
S-ar putea și Generalul Iarnă să aibă un cuvânt de zis la cestiune. -
@casio Corect.
Pe de alta parte, parafrazand o zicere celebra, nici iarna nu mai e ca iarna. Adica sigur ca daca e o iarna grea, termenele se imping cu cel putin o luna.
-
nu uitați ca e posibil ca UMB sa abandoneze lucrarea in perioada de iarna
-
Una peste alta, deși nu sunt teme concurente, ci complementare, va rămâne de văzut și eventuala sincronizare ca moment al deschiderii în timp - între A1 S5 și DEx12 Lot 4, ambele complete.
Altfel zis : unde se va ajunge din Pitești mai întâi -doar în regim de autostradă : la Curtea de Argeș sau la Craiova ? -
@vancouver Varianta A în trimestrul 1 2025. Restul … mai devreme de Iulie nu vad nici una.
-
Hai sa zic si eu : WeBuild nu a tras tare cu primul sector (pe A1 S5) ca sa o lase langzam dupa aceea, fiindca arde deja de la Tigveni in sus, iar prin Peninsulă nu prea sunt plăieși de adus pe o mie de euro și nici prin Țara Loviștei. Deci aprilie 2025 cel mai tarziu . Tot la Paste l-as circumscrie si pe Aktor.
In rest cand am zis iunie la DEx12 -A1 de fapt tot iulie îmi cam stătea pe limbă, dar am zis să îl trag în primul semestru.
Nimic despre pod Bz, nu mă pot pronunța. -
Nu sunt bani in 2025. Se vor opri toate finantarile, chiar si pe PNRR e oabla.
-
Se pare că există o diferență de 2 kilometri între informațiile de pe Wikipedia și cele de pe 130km.ro. Conform site-ului 130km.ro, înainte de deschiderea de astăzi, România avea 1204 kilometri de autostrăzi deschiși. În schimb, Wikipedia menționa 1202 kilometri.
Știe cineva care este varianta corectă? -
@rockband Pe ce te bazezi cand spui ca o sa se opreasca finantarile ?
-
@rockband Deocamdată avem confirmarea ca România are 7 ani termen să ajusteze deficitul, nu 3 ani. Nu cred ca sunt în pericol finanțările pentru 2025.
-
– A0 – Lotul 1 Sud: 17 km
– A0 – Lotul 2 Sud: 6 km
– A0 – Lotul 2 Nord: 9,5 km
– A0 – Lotul 3 Nord: 2,3 km
– A1 PiSi – Sectiunea 5 Curtea de Arges – Pitesti: 16 km
– A7 Lotul 1 Buzau – Vadu Pasii: 1,5 km
– A7 Lotul 2 Vadu Pasii – Ramnicu Sarat: 31 km
– A7 Lotul 4 Mandresti Munteni – Focsani Nord: 11 km
– Drum Expres de legatura Centura Oradea – Autostrada A3 (Biharia): 13 km
– Drumul Expres Craiova – Pitesti, Tronsonul 1 Craiova – Robanesti: 17,7 km
– Drumul Expres Craiova – Pitesti, Tronsonul 4 Colonesti – Pitesti (A1): 19 Km
– A7 Lotul 3 Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni: 36 km (20 Decembrie)
– A7 Lotul 1 Dumbrava (A3) – Mizil: 21 km (23-24 Decembrie) -
@vancouver
"Monarhul" pare ca nu e de accord.
Nu e mare diferență (vreo 5 kilometri), dar cine are dreptate aici?Ăștia sunt kilometrii inaugurați în 2024:
1. DEx16 Oradea - deschis 28 mar = 13 km
2. A0 DN5-DN4 - deschis 15 apr - 6,3 km muzeu + 7 km noi = 13,3 km
3. A0 DN4-A2 - deschis 31 iul = 9,93 km
4. A7 cocoasa Focșani - deschis 7 nov = 10,94 km
5. A7 Buzău-Râmnic - deschis 20 nov = 30,8 km
6. DEx12 Colonești-Albota - deschis 28 nov = 19,5 km
6. DEx12 Craiova-Balș - deschis 29 nov = 17,7 km
7. A0 muzeul DN2-A3 - deschis 5 dec = 7,5 km
8. A1 Bascov-Merișani - deschis 13 dec = 15 km
9. A7 Râmnic-Focșani (Mândrești) - deschis 20 dec = 36,1 km
10. A7 Dumbrava-Mizil - deschis 23 dec = 21 kmTOTAL an 2024 = 194,77 km dați în trafic
TOTAL în RO A+DX în trafic = 1269,87 km în exploatare -
Nicio șansă ca omul să mai recunoască că a greșit. -
@mike_us Faci un rezumat ?
-
@PaulS
Nimic interesant, mai face o aparitie la TV acest expert absolut, evident zice ca nu a pierdut pariul :)) -
@chapo M-am uitat si eu putin . Nu am timp sa caut interviul din primavara, dar daca nu minte si zice ca era pariul pt cele 4 loturi, atunci nu a pierdut acel pariu. Punctul critic din lotul 1 inca nu e gata ( din cate stiu eu ) .
-
@mike_us Regele nu greseste niciodata. Noi facem crima de lezmajestate.
-
Tehnic vorbind Ciurea nu a pierdut pariul. Și tot tehnic vorbind România a câștigat. Nu pariul, ci km de autostrada. Iar pariuri pe tema asta se pot face la cârciumă și pe la colțuri. Dar subiectul nu e de glume și pariuri.
Și tot tehnic vorbind, în primăvara când a făcut Ciurea pariul, Nurol încă nu intrase în teren și nu se gândise încă nimeni ca există posibilitatea să se deschidă în 2024 lotul 1 pentru trafic. Evident nici Ciurea.
-
Respect fiecare opinie a utilizatorilor, cu atat mai mult cand exista valoare adaugata in ceea ce priveste scopul care ne aduna impreuna pe forumuri , adica INFRASTRUCTURA.
Faptul ca se discuta din ce in ce mai putin despre aspecte tehnice, viziuni, planuri sau idei in ceea ce priveste dezvoltarea acestui domeniu, dar este intr-o continua crestere o dezbatere personala si acuze contra lui x sau y, nu ne face cu nimic mai diferiti cea mai joasa ramura a societatii , adica POLITICIENII (strict puntul meu de vedere)
@vancouver Salutari si felicitari pentru initiativa de a crea acest forum!