Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Autostrăzi

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    99 Mesaje 17 Posters 18.4k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • C Deconectat
      casio
      ultima editare de casio

      Una peste alta, deși nu sunt teme concurente, ci complementare, va rămâne de văzut și eventuala sincronizare ca moment al deschiderii în timp - între A1 S5 și DEx12 Lot 4, ambele complete.
      Altfel zis : unde se va ajunge din Pitești mai întâi -doar în regim de autostradă : la Curtea de Argeș sau la Craiova ?

      Drumuri spre izvoare

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • D Conectat
        daniel22_22 @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver Varianta A în trimestrul 1 2025. Restul … mai devreme de Iulie nu vad nici una.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • C Deconectat
          casio
          ultima editare de

          Hai sa zic si eu : WeBuild nu a tras tare cu primul sector (pe A1 S5) ca sa o lase langzam dupa aceea, fiindca arde deja de la Tigveni in sus, iar prin Peninsulă nu prea sunt plăieși de adus pe o mie de euro și nici prin Țara Loviștei. Deci aprilie 2025 cel mai tarziu . Tot la Paste l-as circumscrie si pe Aktor.
          In rest cand am zis iunie la DEx12 -A1 de fapt tot iulie îmi cam stătea pe limbă, dar am zis să îl trag în primul semestru.
          Nimic despre pod Bz, nu mă pot pronunța.

          Drumuri spre izvoare

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • R Deconectat
            rockband
            ultima editare de

            Nu sunt bani in 2025. Se vor opri toate finantarile, chiar si pe PNRR e oabla.

            P D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
            • M Deconectat
              mike_us
              ultima editare de mike_us

              Se pare că există o diferență de 2 kilometri între informațiile de pe Wikipedia și cele de pe 130km.ro. Conform site-ului 130km.ro, înainte de deschiderea de astăzi, România avea 1204 kilometri de autostrăzi deschiși​. În schimb, Wikipedia menționa 1202 kilometri​.
              Știe cineva care este varianta corectă?

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • P Conectat
                PaulS @rockband
                ultima editare de

                @rockband Pe ce te bazezi cand spui ca o sa se opreasca finantarile ?

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • D Conectat
                  daniel22_22 @rockband
                  ultima editare de

                  @rockband Deocamdată avem confirmarea ca România are 7 ani termen să ajusteze deficitul, nu 3 ani. Nu cred ca sunt în pericol finanțările pentru 2025.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    https://infrapress.ro/2024/12/19/200-de-kilometri-dati-in-trafic-in-2024-iata-lista-autostazilor-si-drumurilor-expres-date-in-circulatie-in-acest-an/

                    – A0 – Lotul 1 Sud: 17 km
                    – A0 – Lotul 2 Sud: 6 km
                    – A0 – Lotul 2 Nord: 9,5 km
                    – A0 – Lotul 3 Nord: 2,3 km
                    – A1 PiSi – Sectiunea 5 Curtea de Arges – Pitesti: 16 km
                    – A7 Lotul 1 Buzau – Vadu Pasii: 1,5 km
                    – A7 Lotul 2 Vadu Pasii – Ramnicu Sarat: 31 km
                    – A7 Lotul 4 Mandresti Munteni – Focsani Nord: 11 km
                    – Drum Expres de legatura Centura Oradea – Autostrada A3 (Biharia): 13 km
                    – Drumul Expres Craiova – Pitesti, Tronsonul 1 Craiova – Robanesti: 17,7 km
                    – Drumul Expres Craiova – Pitesti, Tronsonul 4 Colonesti – Pitesti (A1): 19 Km
                    – A7 Lotul 3 Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni: 36 km (20 Decembrie)
                    – A7 Lotul 1 Dumbrava (A3) – Mizil: 21 km (23-24 Decembrie)

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • M Deconectat
                      mike_us @vancouver
                      ultima editare de mike_us

                      @vancouver
                      "Monarhul" pare ca nu e de accord. 😁
                      Nu e mare diferență (vreo 5 kilometri), dar cine are dreptate aici?

                      Ăștia sunt kilometrii inaugurați în 2024:
                      1. DEx16 Oradea - deschis 28 mar = 13 km
                      2. A0 DN5-DN4 - deschis 15 apr - 6,3 km muzeu + 7 km noi = 13,3 km
                      3. A0 DN4-A2 - deschis 31 iul = 9,93 km
                      4. A7 cocoasa Focșani - deschis 7 nov = 10,94 km
                      5. A7 Buzău-Râmnic - deschis 20 nov = 30,8 km
                      6. DEx12 Colonești-Albota - deschis 28 nov = 19,5 km
                      6. DEx12 Craiova-Balș - deschis 29 nov = 17,7 km
                      7. A0 muzeul DN2-A3 - deschis 5 dec = 7,5 km
                      8. A1 Bascov-Merișani - deschis 13 dec = 15 km
                      9. A7 Râmnic-Focșani (Mândrești) - deschis 20 dec = 36,1 km
                      10. A7 Dumbrava-Mizil - deschis 23 dec = 21 km

                      TOTAL an 2024 = 194,77 km dați în trafic
                      TOTAL în RO A+DX în trafic = 1269,87 km în exploatare

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Deconectat
                        mike_us
                        ultima editare de

                        https://www.youtube.com/watch?v=c4b4_G2ulMU
                        Nicio șansă ca omul să mai recunoască că a greșit.

                        P D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                        • P Conectat
                          PaulS @mike_us
                          ultima editare de

                          @mike_us Faci un rezumat ? 😄

                          C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • C Deconectat
                            chapo @PaulS
                            ultima editare de

                            @PaulS
                            Nimic interesant, mai face o aparitie la TV acest expert absolut, evident zice ca nu a pierdut pariul :))

                            P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • P Conectat
                              PaulS @chapo
                              ultima editare de

                              @chapo M-am uitat si eu putin . Nu am timp sa caut interviul din primavara, dar daca nu minte si zice ca era pariul pt cele 4 loturi, atunci nu a pierdut acel pariu. Punctul critic din lotul 1 inca nu e gata ( din cate stiu eu ) .

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • D Conectat
                                daniel22_22 @mike_us
                                ultima editare de

                                @mike_us Regele nu greseste niciodata. Noi facem crima de lezmajestate.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de

                                  Tehnic vorbind Ciurea nu a pierdut pariul. Și tot tehnic vorbind România a câștigat. Nu pariul, ci km de autostrada. Iar pariuri pe tema asta se pot face la cârciumă și pe la colțuri. Dar subiectul nu e de glume și pariuri.

                                  Și tot tehnic vorbind, în primăvara când a făcut Ciurea pariul, Nurol încă nu intrase în teren și nu se gândise încă nimeni ca există posibilitatea să se deschidă în 2024 lotul 1 pentru trafic. Evident nici Ciurea.

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • F Deconectat
                                    FMFM @vancouver
                                    ultima editare de

                                    Respect fiecare opinie a utilizatorilor, cu atat mai mult cand exista valoare adaugata in ceea ce priveste scopul care ne aduna impreuna pe forumuri , adica INFRASTRUCTURA.

                                    Faptul ca se discuta din ce in ce mai putin despre aspecte tehnice, viziuni, planuri sau idei in ceea ce priveste dezvoltarea acestui domeniu, dar este intr-o continua crestere o dezbatere personala si acuze contra lui x sau y, nu ne face cu nimic mai diferiti cea mai joasa ramura a societatii , adica POLITICIENII (strict puntul meu de vedere)

                                    @vancouver Salutari si felicitari pentru initiativa de a crea acest forum!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • R Deconectat
                                      rocklee
                                      ultima editare de

                                      am o intrebare ....apropo de discutia de mai sus ....la inceputul anului nu sa pus problema inaugurari ....a celor 16 km de autostrada din lotul 5 SIBIU PITESTI ...avand in vedere frecusul dintre MTsi italieni...

                                      intrun fel a fost asul din maneca a celor din minister...se pare ....pentru numarul de km inaugurati ....pentru ca cu lotul 2 A7...nu lea iesit ...

                                      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • F Deconectat
                                        FMFM @rocklee
                                        ultima editare de

                                        @rocklee
                                        Asul cred ca a venit prin puterea pixului, generand o situatie de win-win "negociata" prin care constructorul a zis "ne concentram sa finalizam partial lotul 5, dar voi cu ce veniti in ecuatie?" CNAIR ne-avand ceva concret (clauza de bonus in caietul de sarcini pentru finalizare inainte de tremen sau ceva similar), au acceptat prin sacrificiu .inca o extindere la podul Braila si drumurile de legatura.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          ATENȚIE RADAR fix-mobil!

                                          https://m.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/politia-vine-cu-noi-precizari-despre-camerele-de-viteza-de-pe-sosele-procedura-prin-care-vor-fi-amendati-soferii-3071579

                                          O treabă bună, vine amenda acasă. Important e să se ocupe direct poliția de amenzi. Dacă se ocupă primăriile, mai ales pe la țară e jale: pur și simplu secreatara aruncă la gunoi notificările de la poliție, primăria nu riscă nimic dacă nu se ocupă. Și nu o face, ca să nu supere votanții, care se cam cunosc între ei și cu oamenii din primărie.

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                          • D Conectat
                                            daniel22_22
                                            ultima editare de

                                            Veniturile din amenzi de circulație sunt venituri ale bugetelor locale. Poliția națională nu are atribuții de executare silită. Tot la primărie ajunge amenda și încasarea ei.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post