Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Autostrăzi

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    81 Mesaje 15 Posters 11.0k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • D Deconectat
      daniel22_22 @rockband
      ultima editare de

      @rockband Deocamdată avem confirmarea ca România are 7 ani termen să ajusteze deficitul, nu 3 ani. Nu cred ca sunt în pericol finanțările pentru 2025.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Infrapress  /  dec. 20, 2024

        200 DE KILOMETRI, DATI IN TRAFIC IN 2024 – Iata lista autostazilor si drumurilor expres date in circulatie in acest an

        200 DE KILOMETRI, DATI IN TRAFIC IN 2024 – Iata lista autostazilor si drumurilor expres date in circulatie in acest an

        2024 este anul in care Romania va inregistra borna de 200 de kilometri de autostrada si drum expres executati pe parcursul acestui an. Anuntul a fost facut de secretarul de stat in Ministerul Transporturilor Irinel Scriosteanu care a precizat ca aceasta evolutie a fost posibila ca urmare a debloc

        – A0 – Lotul 1 Sud: 17 km
        – A0 – Lotul 2 Sud: 6 km
        – A0 – Lotul 2 Nord: 9,5 km
        – A0 – Lotul 3 Nord: 2,3 km
        – A1 PiSi – Sectiunea 5 Curtea de Arges – Pitesti: 16 km
        – A7 Lotul 1 Buzau – Vadu Pasii: 1,5 km
        – A7 Lotul 2 Vadu Pasii – Ramnicu Sarat: 31 km
        – A7 Lotul 4 Mandresti Munteni – Focsani Nord: 11 km
        – Drum Expres de legatura Centura Oradea – Autostrada A3 (Biharia): 13 km
        – Drumul Expres Craiova – Pitesti, Tronsonul 1 Craiova – Robanesti: 17,7 km
        – Drumul Expres Craiova – Pitesti, Tronsonul 4 Colonesti – Pitesti (A1): 19 Km
        – A7 Lotul 3 Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni: 36 km (20 Decembrie)
        – A7 Lotul 1 Dumbrava (A3) – Mizil: 21 km (23-24 Decembrie)

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • M Deconectat
          mike_us @vancouver
          ultima editare de mike_us

          @vancouver
          "Monarhul" pare ca nu e de accord. 😁
          Nu e mare diferență (vreo 5 kilometri), dar cine are dreptate aici?

          Ăștia sunt kilometrii inaugurați în 2024:
          1. DEx16 Oradea - deschis 28 mar = 13 km
          2. A0 DN5-DN4 - deschis 15 apr - 6,3 km muzeu + 7 km noi = 13,3 km
          3. A0 DN4-A2 - deschis 31 iul = 9,93 km
          4. A7 cocoasa Focșani - deschis 7 nov = 10,94 km
          5. A7 Buzău-Râmnic - deschis 20 nov = 30,8 km
          6. DEx12 Colonești-Albota - deschis 28 nov = 19,5 km
          6. DEx12 Craiova-Balș - deschis 29 nov = 17,7 km
          7. A0 muzeul DN2-A3 - deschis 5 dec = 7,5 km
          8. A1 Bascov-Merișani - deschis 13 dec = 15 km
          9. A7 Râmnic-Focșani (Mândrești) - deschis 20 dec = 36,1 km
          10. A7 Dumbrava-Mizil - deschis 23 dec = 21 km

          TOTAL an 2024 = 194,77 km dați în trafic
          TOTAL în RO A+DX în trafic = 1269,87 km în exploatare

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • M Deconectat
            mike_us
            ultima editare de

            https://www.youtube.com/watch?v=c4b4_G2ulMU
            Nicio șansă ca omul să mai recunoască că a greșit.

            P D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
            • P Deconectat
              PaulS @mike_us
              ultima editare de

              @mike_us Faci un rezumat ? 😄

              C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • C Deconectat
                chapo @PaulS
                ultima editare de

                @PaulS
                Nimic interesant, mai face o aparitie la TV acest expert absolut, evident zice ca nu a pierdut pariul :))

                P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • P Deconectat
                  PaulS @chapo
                  ultima editare de

                  @chapo M-am uitat si eu putin . Nu am timp sa caut interviul din primavara, dar daca nu minte si zice ca era pariul pt cele 4 loturi, atunci nu a pierdut acel pariu. Punctul critic din lotul 1 inca nu e gata ( din cate stiu eu ) .

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • D Deconectat
                    daniel22_22 @mike_us
                    ultima editare de

                    @mike_us Regele nu greseste niciodata. Noi facem crima de lezmajestate.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Tehnic vorbind Ciurea nu a pierdut pariul. Și tot tehnic vorbind România a câștigat. Nu pariul, ci km de autostrada. Iar pariuri pe tema asta se pot face la cârciumă și pe la colțuri. Dar subiectul nu e de glume și pariuri.

                      Și tot tehnic vorbind, în primăvara când a făcut Ciurea pariul, Nurol încă nu intrase în teren și nu se gândise încă nimeni ca există posibilitatea să se deschidă în 2024 lotul 1 pentru trafic. Evident nici Ciurea.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • F Deconectat
                        FMFM @vancouver
                        ultima editare de

                        Respect fiecare opinie a utilizatorilor, cu atat mai mult cand exista valoare adaugata in ceea ce priveste scopul care ne aduna impreuna pe forumuri , adica INFRASTRUCTURA.

                        Faptul ca se discuta din ce in ce mai putin despre aspecte tehnice, viziuni, planuri sau idei in ceea ce priveste dezvoltarea acestui domeniu, dar este intr-o continua crestere o dezbatere personala si acuze contra lui x sau y, nu ne face cu nimic mai diferiti cea mai joasa ramura a societatii , adica POLITICIENII (strict puntul meu de vedere)

                        @vancouver Salutari si felicitari pentru initiativa de a crea acest forum!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • R Deconectat
                          rocklee
                          ultima editare de

                          am o intrebare ....apropo de discutia de mai sus ....la inceputul anului nu sa pus problema inaugurari ....a celor 16 km de autostrada din lotul 5 SIBIU PITESTI ...avand in vedere frecusul dintre MTsi italieni...

                          intrun fel a fost asul din maneca a celor din minister...se pare ....pentru numarul de km inaugurati ....pentru ca cu lotul 2 A7...nu lea iesit ...

                          F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • F Deconectat
                            FMFM @rocklee
                            ultima editare de

                            @rocklee
                            Asul cred ca a venit prin puterea pixului, generand o situatie de win-win "negociata" prin care constructorul a zis "ne concentram sa finalizam partial lotul 5, dar voi cu ce veniti in ecuatie?" CNAIR ne-avand ceva concret (clauza de bonus in caietul de sarcini pentru finalizare inainte de tremen sau ceva similar), au acceptat prin sacrificiu .inca o extindere la podul Braila si drumurile de legatura.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              ATENȚIE RADAR fix-mobil!

                              Poliția vine cu noi precizări despre camerele de viteză de pe șosele. Procedura prin care vor fi amendați șoferii

                              Poliția vine cu noi precizări despre camerele de viteză de pe șosele. Procedura prin care vor fi amendați șoferii

                              Directorul adjunct al Direcţiei Rutiere din cadrul IGPR, comisarul şef de poliţie Bogdan Oproiu, a afirmat că a început monitorizarea traficului rutier cu radare, prin sistemul e-Sigur, acestea fiind amplasate deja pe A1, pe A2 şi pe DN 2, în judeţul...

                              O treabă bună, vine amenda acasă. Important e să se ocupe direct poliția de amenzi. Dacă se ocupă primăriile, mai ales pe la țară e jale: pur și simplu secreatara aruncă la gunoi notificările de la poliție, primăria nu riscă nimic dacă nu se ocupă. Și nu o face, ca să nu supere votanții, care se cam cunosc între ei și cu oamenii din primărie.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • D Deconectat
                                daniel22_22
                                ultima editare de

                                Veniturile din amenzi de circulație sunt venituri ale bugetelor locale. Poliția națională nu are atribuții de executare silită. Tot la primărie ajunge amenda și încasarea ei.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • R Deconectat
                                  rockband
                                  ultima editare de

                                  Schengen uraaa. Pana nu vad nu cred, cam asa am patit si eu. Spre Ungaria era clar ca o sa fie bine, dar la Giurgiu-Ruse parca mi-era teama de cozi absurde la taxa de pod sau mai stiu eu la ce. Dar pare acceptabil. Bine, deocamdata acceptabil, pentru ca DIN PACATE de luni 13.01 reincep lucrarile la pod pe partea bulgara si va fi iarasi jale.

                                  https://www.youtube.com/watch?v=s1McIl1OQRE

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • M Deconectat
                                    mike_us
                                    ultima editare de

                                    Proiecte de autostradă de până la 34,5 miliarde de lei își așteaptă constructorii în ianuarie.

                                    Anemona Andone  /  ian. 11  /  Companii

                                    Lună de foc la Transporturi: Proiecte de autostradă de până la 34,5 miliarde de lei își așteaptă constructorii în ianuarie - Economica.net

                                    Lună de foc la Transporturi: Proiecte de autostradă de până la 34,5 miliarde de lei își așteaptă constructorii în ianuarie - Economica.net

                                    Cele două companii de autostrăzi ale statului încep 2025 în forță, cu licitații de până la 34,5 miliarde de lei pentru care așteaptă oferte până la finalul lunii ianuarie. Dacă nu vor fi suspendări sau anulări, în ianuarie am putea afla cine sunt constructorii dornici să realizeze peste 200 de...

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      ian. 15  /  Infrastructura

                                      Am depășit Serbia și ne apropiem de Ungaria la autostrăzi și drumuri rapide, dar suntem în urmă dacă ne uităm la dimensiunile țărilor / Cum a ajuns Polonia la 5.000 de km - HotNews.ro

                                      Am depășit Serbia și ne apropiem de Ungaria la autostrăzi și drumuri rapide, dar suntem în urmă dacă ne uităm la dimensiunile țărilor / Cum a ajuns Polonia la 5.000 de km - HotNews.ro

                                      România a început în ultimii ani să aibă o rețea mai consistentă de drumuri rapide - autostrăzi și drum expres. La numărul total de kilometri aflați în

                                      2024 - km de autostrada comparatie RO BG SRB PL HU.png

                                      Asadar stam inca rau de tot comparat cu vecinii daca ne raportam la suprafata tarii. Ca sa ajungem la nivelul actual al Bulgariei trebuie sa trecem de 2000 km de drum rapid, ca sa ajungem la nivelul actual al Serbiei (tara non-UE) ne trebuie 3000 km.

                                      Daca se pastreaza ritmul actual de construire si de contractare, prin 2030-2031 sunt sanse sa fim pe la 2300-2500 km si sa unim si provinciile intre ele, dar tot vom fi sub Serbia la nivelul actual. Nu mai vorbim ca si sârbii continua sa construiasca si ei. Nici pe bulgari nu cred sa-i dapasim pana in 2031, pentru ca si ei lucreaza. De ex. vor avea probabil gata Ruse-Veliko Tarnovo in 2031 (100km), la fel Botevgrad-Vidin (200 km).

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • M Deconectat
                                        MihaiD @vancouver
                                        ultima editare de

                                        Cred că percepția multora cu privire la ritmul actual e încă neclară, în sensul că nu ne dăm seama ce înseamnă să sari de la 60 la 200 km / an. Personal, piața mi se pare supraincalzita. Sper să rămânem cu 3 mld euro curat, pe an, de la bugetul de stat, pentru investiții pe rutier, și mai mult pe feroviar.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • M Conectat
                                          mihai
                                          ultima editare de

                                          Poza autostrazilor luate in izolare e una gresita. Sistemul de transport este unul de ansamblu, cu toate modurile de transport.

                                          Transporturile in Polonia sunt mult mai bune decat in Romania nu doar pentru ca au lungime mai mare de autostrazi raportat la suprafata ori la milionul de locuitori, ci si pentru faptul ca Polonia are un echilibru bun intre rutier si celelalte moduri de transport.

                                          5200km de autostrazi in Polonia ar fi insuficiente si ar sta blocate daca n-ar exista cele 2800km de cai ferate pe care se circula la 160km/h din totalul de retea de 18.000 km de cale ferata.

                                          Asta va fi soarta autostrazilor din Romania in 2030, chiar si in scenariul optimist in care reteaua de autostrazi a Romaniei ar ajunge la 2300km; vor fi 2300km de blocaje si timpi de parcurs similari actualelor drumuri nationale.

                                          Si daca tot vorbim de transportui ca sistem, nu ca obsesie pe un singur mod de transport, o alta obsesie in Romania pare sa fie cea cu aeroporturile internationale, care se construiesc si se modernizeaza fara nicio logica de sistem de transport:

                                          • Romania are 17 aeroporturi internationale la 19 milioane locuitori (referendum discutabil)
                                          • Germania are 16 aeroporturi internationale la 84 milioane locuitori
                                          • Marea Britanie are 12 aeroporturi internationale la 69 milioane locuitori
                                          • Polonia are 12 aeroporturi internationale la 37 milioane locuitori.
                                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • M Deconectat
                                            MihaiD @mihai
                                            ultima editare de

                                            @mihai a spus în Autostrăzi:

                                            chiar si in scenariul optimist in care reteaua de autostrazi a Romaniei ar ajunge la 2300km; vor fi 2300km de blocaje si timpi de parcurs similari actualelor drumuri nationale.

                                            atunci de ce le mai facem? sau nu înțeleg eu

                                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post