Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    2.3k Mesaje 86 Posters 694.4k Vizualizări 11 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Deconectat
      Azzl
      ultima editare de

      Autostrada Moldovei finanțată integral, spitale și ambulanțe noi. Ce a reușit România să negocieze în varianta finală a PNRR

      Autostrada Moldovei finanțată integral, spitale și ambulanțe noi. Ce a reușit România să negocieze în varianta finală a PNRR

      Autostrada A7 (Moldovei) finanțată integral din granturi europene, opt spitale, 1.200 de ambulanțe noi și investiții masive în digitalizare, acestea sunt câteva dintre rezultatele obținute de România...

      Oare integral pana la Pascani? Situatia la caminul ala de batrani cred ca e delicata.

      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Aceeasi stire in alta forma:

        Nunuț Diana  /  oct. 22

        Comisia Europeană a aprobat varianta revizuită a PNRR: Cele opt spitale noi și Autostrada A7 rămân în plan / Bolojan: România are acum un PNRR realist

        Comisia Europeană a aprobat varianta revizuită a PNRR: Cele opt spitale noi și Autostrada A7 rămân în plan / Bolojan: România are acum un PNRR realist

        Comisia Europeană a aprobat varianta revizuită a Planului Național de Redresare și Reziliență al României, după trei luni de negocieri intense. Autostrada A7 primește 2,17 miliarde de euro în granturi, iar cele opt spitale noi și 1.200 de ambulanțe rămân în PNRR.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Deconectat
          vancouver @Azzl
          ultima editare de

          @Azzl S-a aprobat varianta propusa de Romania. Adica ultimul lot ramane si el in PNRR, dar nu pe grant, ci pe imprumut. Daca nu e gata pierdem o oportunitate de dobanda avantajoasa, dar oricum nu primeam nimic cadou pe acel lot, ci toti banii trebuiau dati inapoi.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • A Deconectat
            Azzl @vancouver
            ultima editare de Azzl

            @vancouver Intrucat din ce am vazut cei cu caminul par a avea dreptatea de partea lor. Caminul are autorizatie de prin 2014 parca contrar unor informatii ca nu ar avea si e si intabulat . o sa fie greu de trecut peste . Nu stiu cum a trecut de topo. Nu vad sa ajunga pana dupa Pascani la Topile ci ceed ca o sa se opreasca in turbion. Nu este descaracare in DN28A. Si parca mai era si situatia cu acea ferma (solar) construit pe fonduri. Acolo oare se asteapta sa iasa din monitorizare?

            T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • T Deconectat
              trismegistul @Azzl
              ultima editare de

              @Azzl Acolo e o decizie a instanței să îi exproprieze complet pe cei cu căminul de bătrâni, care încearcă prin diferite căi să blocheze proiectul, deși mai simplu pentru toată lumea ar fi să se relocheze în altă parte. Au trecut de topo proiectele pentru ca efectiv bazele de date sunt încă varză în Romania, iar specialiștii nici aia nu sunt cum trebuie.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • I Deconectat
                ioan.velescu
                ultima editare de

                Salutare!

                1. Aveți idee cine operează stațiile de încărcare de pe A7?
                2. A folosit cineva stațiile de pe lotul 2 Pl-Bz după darea în folosință?
                3. Se zvonea că breteaua de descărcare în DN2 se va deschide la finalul acestei săptămâni. Care mai este statusul?
                  Mulțumesc!
                vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver @ioan.velescu
                  ultima editare de vancouver

                  @ioan.velescu

                  1. Nu a fost desemnat inca un operator, licitatia este in curs.
                  2. dat fiind raspunsul de la 1 rezulta ca nu avea cum
                  3. Nu e batut in cuie, dar posibil maine sau luni.

                  PS. Se pierd aprox 5 minute prin faptul ca se iese la Stalpu in loc de Spataru. La care se adauga teoretic timpul de asteptare la intrarea in DN2 din judetean, unde este amenajat giratoriu. Dar practic coada la acest giratoriu se va muta la Spataru, ba chiar acolo va fi mai rau, ca unii vor intoarce, deci vor incetini foarte mult.

                  Personal chiar ma tem ca va fi jale la giratoriul de la Spataru dupa ce se deschide breteaua 6 si nu stiu daca nu e mai bine sa se pastreze varianta actuala pana sunt gata toate bretelele nodului A7/DN2 de la Spataru. Cu breteaua 6 toti vor fi obligati sa mearga la giratoriu la Spataru. Acum, in varianta Stalpu, traficul care iese de pe A7 se imparte in doua, cam 30% merge spre DN1B.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • ncbN Deconectat
                    ncb
                    ultima editare de

                    Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [21.10.2025] [Ep. 16 - 85%]
                    I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                    • ncbN Deconectat
                      ncb
                      ultima editare de ncb

                      𝗡𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗔𝟳-𝗗𝗡𝟮
                      🚧 Breteaua de descărcare a Lotului 2 în DN2 Spătaru se deschide în câteva zile, împreună cu celelalte bretele ale nodului rutier
                      Așa cum am promis, la momentul deschideri circulatiei pe lotul 2, antreprenorul a lucrat la finalizarea bretelei de descărcare a Lotului 2 în DN2, înspre Spătaru, zona Buzău Vest. Această bretea este aproape finalizată, iar deschiderea traficului pe ea, dar și pe celelalte bretele la care s-a lucrat în paralel, va fi posibilă în câteva zile. Astfel, șoferii care vin dinspre Ploiești vor câștiga aproximativ 5 km în plus de autostradă, scoțând traficul de pe drumul județean 203G prin localitățile Stâlpu și Costești.
                      🔹 Lucrări suplimentare:
                      În paralel, au fost efectuate lucrări la celelalte bretele exterioare ale nodului rutier cu DN2, astfel încât traficul de pe DN2 să fie deviat complet pe bretelele exterioare, eliberând frontul de lucru pentru continuarea execuției corpului autostrăzii.
                      🔹 Organizarea circulației după momentul deschiderii traficului pe bretele:
                      👉 Dinspre Buzău Vest:
                      ➡ traficul va intra pe breteaua de intrare pe A7 spre Ploiești;
                      ↩ o bandă va continua pe autostradă, iar cealaltă se va întoarce pe breteaua de ieșire A7 → DN2 (Spătaru).
                      👉 Dinspre Spătaru:
                      ➡ traficul va intra pe breteaua de intrare pe A7 spre Focșani;
                      ↩ ulterior, prin autostradă, se va putea întoarce spre DN2 Buzău Vest.
                      🛠 Aceste lucrări sunt esențiale pentru fluidizarea traficului asigurând totodată un front liber pentru continuarea execuției autostrăzii in zona pasajului DN2 peste Autostradă.
                      ℹ️Vă reamintesc faptul că și pe restul lotului se lucrează într-un ritm accelerat iar deschiderea totală a traficului va fi , cel târziu, la începutul lunii Decembrie.
                      📽 vedeti in un scurt material video cu tot traseul acestui lot disponibil pe noul nostru canal de YouTube: "𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲!"

                      566238647_1339006947611158_4789936772391482639_n.jpg 568998530_1339007084277811_2053233365547375179_n.jpg

                      Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 3: Pregătiri deschidere trafic pe bretele nodului rutier cu DN2

                      Facebook - Irinel Ionel Scriosteanu

                      T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • daniel22_22D Deconectat
                        daniel22_22
                        ultima editare de daniel22_22

                        OMG !!! Cum au pus indicatoarele astea !!! Pe tot A7 sagetile sunt in sus.
                        f34200c1-9482-4a43-8ba7-23e742104a78-image.png

                        vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • T Deconectat
                          twinsen @ncb
                          ultima editare de

                          @ncb Interesanta devierea pe bretele.
                          Personal cea de pe bretelele dinspre Ploiesti mi se pare cam in scurt. Oare incape un tir acolo ?

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver @daniel22_22
                            ultima editare de

                            @daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                            OMG !!! Cum au pus indicatoarele astea !!! Pe tot A7 sagetile sunt in sus.
                            f34200c1-9482-4a43-8ba7-23e742104a78-image.png

                            Wow, ca in Germania, cu sagetile in jos si panou separat pentru fiecare banda, ca sa fie clar pentru oricine!

                            Dar in Romania ne crucim cand vedem normalitatea!

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                            • I Deconectat
                              Iulian @ncb
                              ultima editare de

                              @ncb
                              Daca avem bafta vedem restul structurile dincolo de Adjud la stadiul de suprabetonare până la sfârșitul anului.Cu multă multă baftă...

                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                              • M Deconectat
                                MihaiD @Iulian
                                ultima editare de

                                De ce ești așa pesimist? Filmarea e de luni, cred că săptămâna asta e suprabetonat tot la Garoafa, Putna și Trotus. Mai rămân Susita, Tisita, cred ca încă un pod și nodul Adjud, care merge. Unde se vor muta oamenii? Vremea e încă bună. Pentru mine e o surpriză plăcută că au dispărut toate grinzile de dinainte de Racaciuni, în condițiile în care e agitație și pe lotul 3, care are multe structuri. O să vedem pe prima filmare progresul și acolo, dar cred că va fi o excepție să nu vedem ceva suprabetonat pe lotul 2. Eu vreau să văd pe lotul 3. Dacă e să zic că a fost chinuiala la ceva, mi se pare că subtraversarile au mers greu, dar sunt gata toate până la Racaciuni.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • M Conectat
                                  mihai @vancouver
                                  ultima editare de

                                  @vancouver sunt de acord si cu tine, si cu @daniel22_22

                                  Corect deci ca semnalizarea de tip nemtesc este mult mai clara si mai utila pentru soferi. Dar la fel de corect e si faptul ca abordarea nestandard creeaza confuzie, care este dusmanul sigurantei in trafic.

                                  Dupa parerea mea ar trebui ca intreaga semnalizare de pe autostrazile din Romania sa fie refacuta dupa modelul de la Nodul A7/DN2.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • daniel22_22D Deconectat
                                    daniel22_22
                                    ultima editare de

                                    Exact asta e și mirarea mea: De ce lucrurile nu sunt unitare? Nu există un standard?

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      Evident ca trebuie sa fie unitare. Este nevoie de revizuriea standardului de semnalizare, care nu mai corespunde realitatilor contemporane. De exemplu trebuie scoase abertii gen Nadlac sau Siret, adica sate aflate intamplator langa granita. Suceava pe panourile de mai sus era absolut suficient. Nu ajuta pe nimeni in plus Siret, cel putin nu pana la Suceava. Ah, ok, dupa ce autostrada trece de Suceava se poate pune Cernauti, Siret si Radauti.

                                      Afara de asta trebuie sa dispara aberatiile de pe A1, unde pe multe iesiri din Ardeal este semnalat spre Bucuresti (pe iesire) si inca o data Bucuresti inainte. Asta numai pentru ca drumul intersectat (DN7 sau DN1) are capatul la Bucureti. Nu are ce cauta capatul unui DN pe panourile de iesire de pe autostrazi. Doar localitatile imediat de langa iesire, la care trebuie iesit la acel nod si nu la urmatorul. Sau orasele mai mari la care se ajunge mai bine pe DN pe acea iesire, atunci cand sa zicem nu exista autostrada inspre acel oras.

                                      Ca sa revin la A7, in zona Bacau trebuie acum scris spre Piatra Neamt acolo unde se iese cel mai bine spre Piatra Neamt (la Bacau Nord). Dar dupa ce o sa fie gata DX Bacau - P. Neamt acel indicator trebuie modificat si nu are voie sa mai apara spre P. Neamt, pentru ca intersectia cu DX va fi ulterior nodului si o sa induca in eroare. Atunci pe iesire trebuie sa ramana doar Bacau Nord si Hemeius (eventual si Itesti).

                                      La nod Spataru e deja binisor din punctul asta de vedere. Buzau Vest e ok, Urziceni si Spataru iarasi ok, doar pe autostrada fara Siret, numai Suceava si Buzau Nord (optional si Braila, ca urmeaza iesirea spre Braila la nodul urmator).

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • First post
                                        Last post