A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@mike_us Pe A7 pana la Tetcani nu mai sunt probleme cu bugetul. Au fost, s-a rezolvat. Pot fi chestiuni temporare de genul intarzieri din cauza modului in care vin banii, dar per total banii sunt in regula. Pe celelalte santiere situatia nu e la fel de buna, dar o sa vedem mai tarziu ce se poate face. In acest moment nu e suficient de clar ce se intampla de la Tetcani in sus si nici pe Motca-Targu Frumos, care conteaza ca descarcare a A7 in DN2 pana va fi gata Pascani-Suceava.
Cred ca voiai sa spui Buzau-Focsani, nu Focsani-Bacau, acolo unde e terminat si mai sunt 15% neplatiti. Nu stiu care e stadiul lucrarilor, dar nu e terminat 100%, loturile sunt doar deschise circulatiei si mai sunt lucrari in afara carosabilului si la parcari, cat anume? nu stiu.
-
-
Oare integral pana la Pascani? Situatia la caminul ala de batrani cred ca e delicata.
-
Aceeasi stire in alta forma:
-
@Azzl S-a aprobat varianta propusa de Romania. Adica ultimul lot ramane si el in PNRR, dar nu pe grant, ci pe imprumut. Daca nu e gata pierdem o oportunitate de dobanda avantajoasa, dar oricum nu primeam nimic cadou pe acel lot, ci toti banii trebuiau dati inapoi.
-
@vancouver Intrucat din ce am vazut cei cu caminul par a avea dreptatea de partea lor. Caminul are autorizatie de prin 2014 parca contrar unor informatii ca nu ar avea si e si intabulat . o sa fie greu de trecut peste . Nu stiu cum a trecut de topo. Nu vad sa ajunga pana dupa Pascani la Topile ci ceed ca o sa se opreasca in turbion. Nu este descaracare in DN28A. Si parca mai era si situatia cu acea ferma (solar) construit pe fonduri. Acolo oare se asteapta sa iasa din monitorizare?
-
@Azzl Acolo e o decizie a instanței să îi exproprieze complet pe cei cu căminul de bătrâni, care încearcă prin diferite căi să blocheze proiectul, deși mai simplu pentru toată lumea ar fi să se relocheze în altă parte. Au trecut de topo proiectele pentru ca efectiv bazele de date sunt încă varză în Romania, iar specialiștii nici aia nu sunt cum trebuie.
-
Salutare!
- Aveți idee cine operează stațiile de încărcare de pe A7?
- A folosit cineva stațiile de pe lotul 2 Pl-Bz după darea în folosință?
- Se zvonea că breteaua de descărcare în DN2 se va deschide la finalul acestei săptămâni. Care mai este statusul?
Mulțumesc!
-
- Nu a fost desemnat inca un operator, licitatia este in curs.
- dat fiind raspunsul de la 1 rezulta ca nu avea cum
- Nu e batut in cuie, dar posibil maine sau luni.
PS. Se pierd aprox 5 minute prin faptul ca se iese la Stalpu in loc de Spataru. La care se adauga teoretic timpul de asteptare la intrarea in DN2 din judetean, unde este amenajat giratoriu. Dar practic coada la acest giratoriu se va muta la Spataru, ba chiar acolo va fi mai rau, ca unii vor intoarce, deci vor incetini foarte mult.
Personal chiar ma tem ca va fi jale la giratoriul de la Spataru dupa ce se deschide breteaua 6 si nu stiu daca nu e mai bine sa se pastreze varianta actuala pana sunt gata toate bretelele nodului A7/DN2 de la Spataru. Cu breteaua 6 toti vor fi obligati sa mearga la giratoriu la Spataru. Acum, in varianta Stalpu, traficul care iese de pe A7 se imparte in doua, cam 30% merge spre DN1B.
-
-
𝗡𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗔𝟳-𝗗𝗡𝟮
Breteaua de descărcare a Lotului 2 în DN2 Spătaru se deschide în câteva zile, împreună cu celelalte bretele ale nodului rutier
Așa cum am promis, la momentul deschideri circulatiei pe lotul 2, antreprenorul a lucrat la finalizarea bretelei de descărcare a Lotului 2 în DN2, înspre Spătaru, zona Buzău Vest. Această bretea este aproape finalizată, iar deschiderea traficului pe ea, dar și pe celelalte bretele la care s-a lucrat în paralel, va fi posibilă în câteva zile. Astfel, șoferii care vin dinspre Ploiești vor câștiga aproximativ 5 km în plus de autostradă, scoțând traficul de pe drumul județean 203G prin localitățile Stâlpu și Costești.
Lucrări suplimentare:
În paralel, au fost efectuate lucrări la celelalte bretele exterioare ale nodului rutier cu DN2, astfel încât traficul de pe DN2 să fie deviat complet pe bretelele exterioare, eliberând frontul de lucru pentru continuarea execuției corpului autostrăzii.
Organizarea circulației după momentul deschiderii traficului pe bretele:
Dinspre Buzău Vest:
traficul va intra pe breteaua de intrare pe A7 spre Ploiești;
o bandă va continua pe autostradă, iar cealaltă se va întoarce pe breteaua de ieșire A7 → DN2 (Spătaru).
Dinspre Spătaru:
traficul va intra pe breteaua de intrare pe A7 spre Focșani;
ulterior, prin autostradă, se va putea întoarce spre DN2 Buzău Vest.
Aceste lucrări sunt esențiale pentru fluidizarea traficului asigurând totodată un front liber pentru continuarea execuției autostrăzii in zona pasajului DN2 peste Autostradă.
️Vă reamintesc faptul că și pe restul lotului se lucrează într-un ritm accelerat iar deschiderea totală a traficului va fi , cel târziu, la începutul lunii Decembrie.
vedeti in un scurt material video cu tot traseul acestui lot disponibil pe noul nostru canal de YouTube: "𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲!"
-
OMG !!! Cum au pus indicatoarele astea !!! Pe tot A7 sagetile sunt in sus.
-
@ncb Interesanta devierea pe bretele.
Personal cea de pe bretelele dinspre Ploiesti mi se pare cam in scurt. Oare incape un tir acolo ? -
@daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
OMG !!! Cum au pus indicatoarele astea !!! Pe tot A7 sagetile sunt in sus.
Wow, ca in Germania, cu sagetile in jos si panou separat pentru fiecare banda, ca sa fie clar pentru oricine!
Dar in Romania ne crucim cand vedem normalitatea!
-
-
De ce ești așa pesimist? Filmarea e de luni, cred că săptămâna asta e suprabetonat tot la Garoafa, Putna și Trotus. Mai rămân Susita, Tisita, cred ca încă un pod și nodul Adjud, care merge. Unde se vor muta oamenii? Vremea e încă bună. Pentru mine e o surpriză plăcută că au dispărut toate grinzile de dinainte de Racaciuni, în condițiile în care e agitație și pe lotul 3, care are multe structuri. O să vedem pe prima filmare progresul și acolo, dar cred că va fi o excepție să nu vedem ceva suprabetonat pe lotul 2. Eu vreau să văd pe lotul 3. Dacă e să zic că a fost chinuiala la ceva, mi se pare că subtraversarile au mers greu, dar sunt gata toate până la Racaciuni.
-
@vancouver sunt de acord si cu tine, si cu @daniel22_22
Corect deci ca semnalizarea de tip nemtesc este mult mai clara si mai utila pentru soferi. Dar la fel de corect e si faptul ca abordarea nestandard creeaza confuzie, care este dusmanul sigurantei in trafic.
Dupa parerea mea ar trebui ca intreaga semnalizare de pe autostrazile din Romania sa fie refacuta dupa modelul de la Nodul A7/DN2.
-
Exact asta e și mirarea mea: De ce lucrurile nu sunt unitare? Nu există un standard?
-
Evident ca trebuie sa fie unitare. Este nevoie de revizuriea standardului de semnalizare, care nu mai corespunde realitatilor contemporane. De exemplu trebuie scoase abertii gen Nadlac sau Siret, adica sate aflate intamplator langa granita. Suceava pe panourile de mai sus era absolut suficient. Nu ajuta pe nimeni in plus Siret, cel putin nu pana la Suceava. Ah, ok, dupa ce autostrada trece de Suceava se poate pune Cernauti, Siret si Radauti.
Afara de asta trebuie sa dispara aberatiile de pe A1, unde pe multe iesiri din Ardeal este semnalat spre Bucuresti (pe iesire) si inca o data Bucuresti inainte. Asta numai pentru ca drumul intersectat (DN7 sau DN1) are capatul la Bucureti. Nu are ce cauta capatul unui DN pe panourile de iesire de pe autostrazi. Doar localitatile imediat de langa iesire, la care trebuie iesit la acel nod si nu la urmatorul. Sau orasele mai mari la care se ajunge mai bine pe DN pe acea iesire, atunci cand sa zicem nu exista autostrada inspre acel oras.
Ca sa revin la A7, in zona Bacau trebuie acum scris spre Piatra Neamt acolo unde se iese cel mai bine spre Piatra Neamt (la Bacau Nord). Dar dupa ce o sa fie gata DX Bacau - P. Neamt acel indicator trebuie modificat si nu are voie sa mai apara spre P. Neamt, pentru ca intersectia cu DX va fi ulterior nodului si o sa induca in eroare. Atunci pe iesire trebuie sa ramana doar Bacau Nord si Hemeius (eventual si Itesti).
La nod Spataru e deja binisor din punctul asta de vedere. Buzau Vest e ok, Urziceni si Spataru iarasi ok, doar pe autostrada fara Siret, numai Suceava si Buzau Nord (optional si Braila, ca urmeaza iesirea spre Braila la nodul urmator).