A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
Imi spun si eu parerea despre calitatea asfaltului pe A7, care este buna, spre foarte buna, la fel si pe A0, cu cateva exceptii, iar pe A0N2, nu am simitit deloc acel calorifer, dar evident conteaza si masina pe care o conduci, pe A1 intre PI-CdA e mai rau doar la acele trabuline horor.
Imi bazez parerea pe experienta din ultimii 3 ani in care am mers destul de mult pe autostrazi din vest (IT/AT/DE/HU/UK) si nu sunt diferente considerabile, chiar spre deloc.
Ca parere personala autostrazile noastre sunt mult mai dotate decat multe din vest, cu ft mult parapete lateral, panouri fonoabsorbante, balize antiorbire, fundatii mult mai ridicate, etc.
Pe 8 sau A8 sau cum isi numesc germanii autostrazile intre Salzburg si Munich, nu exista panouri fonoabsorbante sau sunt foarte putine, nu sunt paraptete laterale decat in zone de risc si tot asa, iar aceasta autostrada are multe zone fara limita de viteza.
Cand aud ca noi avem autostrazi proaste chiar ma intreb pe ce sa bazeza participantii la trafic care sustin asta :), sau este doar sport national planusul ...
-
@albu81 Ideile astea s-au nascut pe forumul monarhului, prima data pentru A0 nord au inventat caloriferul si au confirmat "yes man"-ii de pe forum, chiar daca nu au circulat niciodata pe ea. Si mai recent, pentru A7, pierdea monarhul pariul si-i facea UMB praf previziunile de la inceput de an, au lansat ideea ca s-a facut rabat la calitate ca sa dea in circulatie mai rapid.
-
Sa lasam vecinii in pace. Ei jubileaza acum vazand ca s-a umflat lacul Cernica si poate intarzie UMB. Mai ca se roaga sa piarda cateva grinzi in lac .
-
In contextul vremii nefavorabile cred ca sunt slabe sansele ca cineva sa mai fi lucrat/lucreze la podul de la km 38.
Mai erau 8 eclise de montat...
Am o vaga senzatie ca vom vorbi de o deschidere a autostrazii pana la Buzau cam la sfarsitul lunii -
@twinsen parca intelesesem ca unele din slise se monteaza si pe interiorul grinzilor, deci nu vad de ce nu ar fi putut lucra. Poate doar din indolenta si nepasare (ale autoritatilorin primul rand). Sunt curios daca Trace mai are de primit ceva bani, dupa ajustarile/penalitatile facute (sau pe care autoritatile sustin ca le-au facut). Cred ca ei isi doresc receptia ca sa li se deblocheze din GBE, alt interes nu cred ca mai au...
-
@SwatKat GBE se deblocheaza la finalul celor 10 ani de garantie. Fara receptia finala nu incep sa curga cei 10 ani.
-
Probabil ca luni sunt șanse să aflăm asta, întrucat va fi 13 octombrie data la care ar fi trebuit să înceapă recepția.
Ori va veni o declarație oficială proactivă din partea oficialilor…slabe șanse
Ori la presiunea publica și un val de reacții și comentarii ale oamenilor la postările oficialilor, vom primi un răspuns forțat
-
@mrs7 eu cred că de pe acum ar trebui să îl bombardăm (și nu sunt ironic) pe Scriosteanu alături de toate celelalte conturi de Facebook asociate CNAIR și MT cu întrebarea despre data exactă a deschiderii.
E posibil in felul acesta să se mobilizeze și să se miște lucrurile mai repede.
-
Ieri am fost până la Focșani. Într-adevăr asfaltul arata bine. Numai ca au apărut 3 gropi pe sensul Buz-Foc și una pe Foc-Buz aproape de linia continuă care separa banda de urgență. Gropile au mărimea unui capac de wc.
-
@daniel22_22 Stiam ca parte din GBE se elibereaza la receptie si doar o parte dupa expirarea perioadei de garantie..
-
@vancouver @mihai mai sunt ceva update-uri legate de Lotul 2 Mizil-Pietroasele? Au terminat de sudat eclisele săptămâna aceasta, după cum ziceau autoritățile? Procedura de Recepție rămâne să fie executată săptămâna viitoare?
S-a avansat vreo dată exactă pentru deschiderea traficului?Mulțumesc!
-
Cu totii asteptam acest lot.
Am de facut niste drumuri la Adjud si le-am tot amanat poate poate..
Sa speram ca de vineri mai avem 30 de km de autostrada. -
Pe scurt e de bine. Deschidere probabil 24-26.10. Pana la Spătaru. Revenim cu detalii la începutul săptămânii .
-
-
La cum trag si se misca Nuron sigur la 1 Decembrie circulam pe acest lot.
Ca si lucrari majore le-au mai ramas practic cele doua pasaje: DN2 si cel peste care ferata care sunt si ele destul de avansate -
Asocierea turcă Nurol & Makiol probabil că vor fi gata cu toate lucrările la lotul adjudecat la finalul lunii noiembrie, deși mai mult ca sigur la spațiul de servicii de după pasajul de pe DJ203D de la Frasinu vor mai avea de lucru și după, dar va depinde de cei de la CNAIR dacă se vor mișca repede cu partea lor, adică testele statice la pasajul cel mare peste CF300 și peste DN2B și recepția finală. S-ar putea întinde cu toate astea poate și până la jumătatea lui decembrie...
-
-
Din păcate cei 2 (sau 3) stâlpi fac deschiderea în Decembrie cam improbabilă.
-
@daniel22_22 Din pacate nu sunt sigurele variabile, mai sunt si cateva structuri la care mai e de lucru vreo 2 luni daca vremea e relativ buna. In zona celor 3 stalpi sunt 3 deschideri, cred ca putem lua ca si exemplu podul peste A1 de pe DEX12 .
-
Focsani-Tisita e aproape sigur ca nu se poate deschide, dar Tisita-Domnesti Targ arata bine. Intrebarea cea mare e care e situatia pe Domnesti-Targ-Adjudu Vechi, o evitare a orasului Adjud in toamna asta ar fi binevenita. Restul la anu'