Autostrăzi
-
@vancouver Varianta A în trimestrul 1 2025. Restul … mai devreme de Iulie nu vad nici una.
-
Hai sa zic si eu : WeBuild nu a tras tare cu primul sector (pe A1 S5) ca sa o lase langzam dupa aceea, fiindca arde deja de la Tigveni in sus, iar prin Peninsulă nu prea sunt plăieși de adus pe o mie de euro și nici prin Țara Loviștei. Deci aprilie 2025 cel mai tarziu . Tot la Paste l-as circumscrie si pe Aktor.
In rest cand am zis iunie la DEx12 -A1 de fapt tot iulie îmi cam stătea pe limbă, dar am zis să îl trag în primul semestru.
Nimic despre pod Bz, nu mă pot pronunța. -
Nu sunt bani in 2025. Se vor opri toate finantarile, chiar si pe PNRR e oabla.
-
Se pare că există o diferență de 2 kilometri între informațiile de pe Wikipedia și cele de pe 130km.ro. Conform site-ului 130km.ro, înainte de deschiderea de astăzi, România avea 1204 kilometri de autostrăzi deschiși. În schimb, Wikipedia menționa 1202 kilometri.
Știe cineva care este varianta corectă? -
@rockband Pe ce te bazezi cand spui ca o sa se opreasca finantarile ?
-
@rockband Deocamdată avem confirmarea ca România are 7 ani termen să ajusteze deficitul, nu 3 ani. Nu cred ca sunt în pericol finanțările pentru 2025.
-
– A0 – Lotul 1 Sud: 17 km
– A0 – Lotul 2 Sud: 6 km
– A0 – Lotul 2 Nord: 9,5 km
– A0 – Lotul 3 Nord: 2,3 km
– A1 PiSi – Sectiunea 5 Curtea de Arges – Pitesti: 16 km
– A7 Lotul 1 Buzau – Vadu Pasii: 1,5 km
– A7 Lotul 2 Vadu Pasii – Ramnicu Sarat: 31 km
– A7 Lotul 4 Mandresti Munteni – Focsani Nord: 11 km
– Drum Expres de legatura Centura Oradea – Autostrada A3 (Biharia): 13 km
– Drumul Expres Craiova – Pitesti, Tronsonul 1 Craiova – Robanesti: 17,7 km
– Drumul Expres Craiova – Pitesti, Tronsonul 4 Colonesti – Pitesti (A1): 19 Km
– A7 Lotul 3 Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni: 36 km (20 Decembrie)
– A7 Lotul 1 Dumbrava (A3) – Mizil: 21 km (23-24 Decembrie) -
@vancouver
"Monarhul" pare ca nu e de accord.
Nu e mare diferență (vreo 5 kilometri), dar cine are dreptate aici?Ăștia sunt kilometrii inaugurați în 2024:
1. DEx16 Oradea - deschis 28 mar = 13 km
2. A0 DN5-DN4 - deschis 15 apr - 6,3 km muzeu + 7 km noi = 13,3 km
3. A0 DN4-A2 - deschis 31 iul = 9,93 km
4. A7 cocoasa Focșani - deschis 7 nov = 10,94 km
5. A7 Buzău-Râmnic - deschis 20 nov = 30,8 km
6. DEx12 Colonești-Albota - deschis 28 nov = 19,5 km
6. DEx12 Craiova-Balș - deschis 29 nov = 17,7 km
7. A0 muzeul DN2-A3 - deschis 5 dec = 7,5 km
8. A1 Bascov-Merișani - deschis 13 dec = 15 km
9. A7 Râmnic-Focșani (Mândrești) - deschis 20 dec = 36,1 km
10. A7 Dumbrava-Mizil - deschis 23 dec = 21 kmTOTAL an 2024 = 194,77 km dați în trafic
TOTAL în RO A+DX în trafic = 1269,87 km în exploatare -
Nicio șansă ca omul să mai recunoască că a greșit. -
@mike_us Faci un rezumat ?
-
@PaulS
Nimic interesant, mai face o aparitie la TV acest expert absolut, evident zice ca nu a pierdut pariul :)) -
@chapo M-am uitat si eu putin . Nu am timp sa caut interviul din primavara, dar daca nu minte si zice ca era pariul pt cele 4 loturi, atunci nu a pierdut acel pariu. Punctul critic din lotul 1 inca nu e gata ( din cate stiu eu ) .
-
@mike_us Regele nu greseste niciodata. Noi facem crima de lezmajestate.
-
Tehnic vorbind Ciurea nu a pierdut pariul. Și tot tehnic vorbind România a câștigat. Nu pariul, ci km de autostrada. Iar pariuri pe tema asta se pot face la cârciumă și pe la colțuri. Dar subiectul nu e de glume și pariuri.
Și tot tehnic vorbind, în primăvara când a făcut Ciurea pariul, Nurol încă nu intrase în teren și nu se gândise încă nimeni ca există posibilitatea să se deschidă în 2024 lotul 1 pentru trafic. Evident nici Ciurea.
-
Respect fiecare opinie a utilizatorilor, cu atat mai mult cand exista valoare adaugata in ceea ce priveste scopul care ne aduna impreuna pe forumuri , adica INFRASTRUCTURA.
Faptul ca se discuta din ce in ce mai putin despre aspecte tehnice, viziuni, planuri sau idei in ceea ce priveste dezvoltarea acestui domeniu, dar este intr-o continua crestere o dezbatere personala si acuze contra lui x sau y, nu ne face cu nimic mai diferiti cea mai joasa ramura a societatii , adica POLITICIENII (strict puntul meu de vedere)
@vancouver Salutari si felicitari pentru initiativa de a crea acest forum!
-
am o intrebare ....apropo de discutia de mai sus ....la inceputul anului nu sa pus problema inaugurari ....a celor 16 km de autostrada din lotul 5 SIBIU PITESTI ...avand in vedere frecusul dintre MTsi italieni...
intrun fel a fost asul din maneca a celor din minister...se pare ....pentru numarul de km inaugurati ....pentru ca cu lotul 2 A7...nu lea iesit ...
-
@rocklee
Asul cred ca a venit prin puterea pixului, generand o situatie de win-win "negociata" prin care constructorul a zis "ne concentram sa finalizam partial lotul 5, dar voi cu ce veniti in ecuatie?" CNAIR ne-avand ceva concret (clauza de bonus in caietul de sarcini pentru finalizare inainte de tremen sau ceva similar), au acceptat prin sacrificiu .inca o extindere la podul Braila si drumurile de legatura. -
ATENȚIE RADAR fix-mobil!
O treabă bună, vine amenda acasă. Important e să se ocupe direct poliția de amenzi. Dacă se ocupă primăriile, mai ales pe la țară e jale: pur și simplu secreatara aruncă la gunoi notificările de la poliție, primăria nu riscă nimic dacă nu se ocupă. Și nu o face, ca să nu supere votanții, care se cam cunosc între ei și cu oamenii din primărie.
-
Veniturile din amenzi de circulație sunt venituri ale bugetelor locale. Poliția națională nu are atribuții de executare silită. Tot la primărie ajunge amenda și încasarea ei.
-
Schengen uraaa. Pana nu vad nu cred, cam asa am patit si eu. Spre Ungaria era clar ca o sa fie bine, dar la Giurgiu-Ruse parca mi-era teama de cozi absurde la taxa de pod sau mai stiu eu la ce. Dar pare acceptabil. Bine, deocamdata acceptabil, pentru ca DIN PACATE de luni 13.01 reincep lucrarile la pod pe partea bulgara si va fi iarasi jale.