Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    542 Mesaje 27 Posters 154.8k Vizualizări 3 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • Duta CD Deconectat
      Duta C @gruia88
      ultima editare de

      @gruia88 Păi in trecut pe vremea si Cuc si înainte claimurile erau la modă. Acum surubul se strânge . Daca nu ai infra societatea explodează de nervi pt ca masinile si activitatea economica sau inmultit.Trebuie sa livrezi. Altfel investitorii fug tara rămâne pe loc.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • F Deconectat
        fulgernc @gruia88
        ultima editare de

        @gruia88
        Păi era o întreagă filozofie în jurul acestui "concept" economic. Și ca de obicei "diavolul" stă în detalii mici. Și disipate. Și "pretiiiniii" și arhanghelii moralitățiii..și corectitudinii , și virgulei infrastructurei românești , câteodată , ori se fac că nu le văd , ori le promovează cu bună știință. Direcția unei piețe e dată de un binom reglementări-posibilități tehnice. Adică , dacă introduci o firmă dintr-o zonă mai slab reglementată(să spunem Turcia) pe o piață matură și reglementată(să spunem Japonia) ..are o alternativă. Se ajustează la piață. Sau e expulzată. În sens invers. Introduci o firmă recunoscută ptr bune practici pe o piață matură(să spunem We Build)(sunt N exemple de firme , e doar ilustrativ) pe o piață slab reglementată și care nu îi poate oferi concurență pe palier egal. Ce crezi că se întămplă??? Se adaptează la piață ..și beneficiind de o poziție de semimonopol se "joacă" cu piața.

        Poate acum înțeleg mai bine unii rolul și sarcina pe care și le-a asumat UMB-ul în piață. Între timp au crescut toți antreprenorii locali , la umbra UMB-ului. Exact pe același principiu , cum crește valoarea rezervei , într-o echipă de top , la fotbal , dacă aceasta se menține la vârf în competiții. Și la un moment dat ai un sector întreg competitiv.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
        • vancouverV Conectat
          vancouver
          ultima editare de

          Reluare trafic pe breteaua A1 spre A10 la nod Sebes:

          Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • EmericE Deconectat
            Emeric
            ultima editare de

            Autostrada A3 Biharia-Chiribiș - 15.12.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • M Conectat
              mihai
              ultima editare de

              Autostrada A3 Chiribiș-Suplacu de Barcău - 16.12.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • EmericE Deconectat
                Emeric
                ultima editare de

                În perioada 19.12.2025 – 23.12.2025 se vor desfășura opt transporturi cu depășiri pe traseul: Beclean – DN1C – Centura Apahida Vâlcele – Cluj Napoca – DN1F – Românași.
                Vehiculele transportă grinzi.
                Lățimea maximă a vehiculelor este de 3 m, masa totală 106 tone, lungime 48 m, înălțime 4 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

                https://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/transporturi-agabaritice-pe-ruta-beclean-–-românași

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                • ncbN Deconectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  Autostrada A3, filmare integrală Zimbor-Nădășelu, inclusiv viaductele Ozaltin, 20 decembrie 2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • ncbN Deconectat
                    ncb
                    ultima editare de

                    A3 Suplacu de Barcău - Chiribiș, Montarea grinzilor U | Episodul 5 , detalii grinda U
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • ncbN Deconectat
                      ncb
                      ultima editare de

                      Autostrada A3, lot integral Poarta Sălajului-Zimbor, 20 decembrie 2025
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                      • EmericE Deconectat
                        Emeric
                        ultima editare de

                        Autostrada Transilvania A3, lot 3C1 Suplacu de Barcău - Chiribiș, progresul realizat in 2025
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • First post
                          Last post