Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    538 Mesaje 27 Posters 154.3k Vizualizări 3 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • ncbN Deconectat
      ncb
      ultima editare de

      Autostrada A3, filmare integrală Nădășelu-Zimbor, inclusiv viaductele Ozaltin, 13 decembrie 2025
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • ncbN Deconectat
        ncb
        ultima editare de

        Autostrada A3, lot Zimbor-Poarta Sălajului, plus sens giratoriu centura Zalău, 13 decembrie 2025
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • ncbN Deconectat
          ncb
          ultima editare de

          Autostrada Transilvania, Lot 3C2 Chiribiș-Biharia | a inceput montarea grinzilor 15.12.2025
          Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
          • Duta CD Deconectat
            Duta C @ncb
            ultima editare de

            @ncb Să-l țină hărnicia pe nea Beni.......

            G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • G Conectat
              gruia88 @Duta C
              ultima editare de

              @Duta-C Eu oricum nu am intelese de ce o tot frecau unele companii , nu pare normala treaba asta - lurezi facturezi iei banii si dai inainte .

              Adica in orice mediu privat - lucrare - termini iei banii toata lumea e multumita :) .

              Dar lectiile trecutului in infrastructura / autostrazi ne spun tocmai reversul.

              Duta CD F 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
              • Duta CD Deconectat
                Duta C @gruia88
                ultima editare de

                @gruia88 Păi in trecut pe vremea si Cuc si înainte claimurile erau la modă. Acum surubul se strânge . Daca nu ai infra societatea explodează de nervi pt ca masinile si activitatea economica sau inmultit.Trebuie sa livrezi. Altfel investitorii fug tara rămâne pe loc.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • F Deconectat
                  fulgernc @gruia88
                  ultima editare de

                  @gruia88
                  Păi era o întreagă filozofie în jurul acestui "concept" economic. Și ca de obicei "diavolul" stă în detalii mici. Și disipate. Și "pretiiiniii" și arhanghelii moralitățiii..și corectitudinii , și virgulei infrastructurei românești , câteodată , ori se fac că nu le văd , ori le promovează cu bună știință. Direcția unei piețe e dată de un binom reglementări-posibilități tehnice. Adică , dacă introduci o firmă dintr-o zonă mai slab reglementată(să spunem Turcia) pe o piață matură și reglementată(să spunem Japonia) ..are o alternativă. Se ajustează la piață. Sau e expulzată. În sens invers. Introduci o firmă recunoscută ptr bune practici pe o piață matură(să spunem We Build)(sunt N exemple de firme , e doar ilustrativ) pe o piață slab reglementată și care nu îi poate oferi concurență pe palier egal. Ce crezi că se întămplă??? Se adaptează la piață ..și beneficiind de o poziție de semimonopol se "joacă" cu piața.

                  Poate acum înțeleg mai bine unii rolul și sarcina pe care și le-a asumat UMB-ul în piață. Între timp au crescut toți antreprenorii locali , la umbra UMB-ului. Exact pe același principiu , cum crește valoarea rezervei , într-o echipă de top , la fotbal , dacă aceasta se menține la vârf în competiții. Și la un moment dat ai un sector întreg competitiv.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Reluare trafic pe breteaua A1 spre A10 la nod Sebes:

                    Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • EmericE Deconectat
                      Emeric
                      ultima editare de

                      Autostrada A3 Biharia-Chiribiș - 15.12.2025
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Conectat
                        mihai
                        ultima editare de

                        Autostrada A3 Chiribiș-Suplacu de Barcău - 16.12.2025
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • EmericE Deconectat
                          Emeric
                          ultima editare de

                          În perioada 19.12.2025 – 23.12.2025 se vor desfășura opt transporturi cu depășiri pe traseul: Beclean – DN1C – Centura Apahida Vâlcele – Cluj Napoca – DN1F – Românași.
                          Vehiculele transportă grinzi.
                          Lățimea maximă a vehiculelor este de 3 m, masa totală 106 tone, lungime 48 m, înălțime 4 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

                          https://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/transporturi-agabaritice-pe-ruta-beclean-–-românași

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • First post
                            Last post